2 mieliala-lääkettä käytös jota syön sillo ku huvittaa ja ryyppään vitusti. Seroquelin nostanu ilman lääkärin lupaa tuplaan. PIstää muuten väsyttää 600mg. Nukkuu ku kissanpiru. Tommonen vajaa 20 tuntia menee ihan helposti. Soittaminen on nii ahdistavaa ja en liiku ku pakosta kerra viikos. Pitäs sille silti ilmottaa ku antaa opamoxia nii hienosti. Ja tosiaa pitäs syödä sit joka vuorokausi se 600mg venlan annoksen kans. En oo tottunu tohon 600mg vielä. PItää kusettaa sitä ja sanoo et nostan sen tohon.
Pyh
4
<50
Vastaukset
- Höhnö
Venlafaxin on max. Toki syön opamoxia 4-5 nappia aina ku liikun. 15mg voimakkuudelta ne. Siinä on annos 3 vuorokautta kohden, paskat siitä. Sitä syö mikä tuntuu hyvältä.
- Höhnö
Oon liian hönös soittaa tänää lääkärille. Mutta soitetaa maanantaina, oon vitun hyvä siirtää näitä asioita. Nyt jää taas annokset välii, surkeeta. Mutta jos kokeilen ottaa 600mg seroquelia kaljan kans. Se ei väsytä mutta jos menee maate nukkuu sen 15 tuntia.
- Höhnö
Höhnö kirjoitti:
Oon liian hönös soittaa tänää lääkärille. Mutta soitetaa maanantaina, oon vitun hyvä siirtää näitä asioita. Nyt jää taas annokset välii, surkeeta. Mutta jos kokeilen ottaa 600mg seroquelia kaljan kans. Se ei väsytä mutta jos menee maate nukkuu sen 15 tuntia.
En oo kyl testannu et laittaa herätyksen, koittaa ny.
- +++
Lootasi pykii jo pahasti.
Mene suljetulle psykiatriselle osastolle tai
http://narcosphere.narconews.com/userfiles/save-planet-kill-yourself.jpeg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402