lottis tuus spämmään taas

lottis löysämuna

tuus lottis spämmään taas kuten aikoinaan jippiin 15min ketjus

16

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gay jaska

pikkarit kostuu kun aatteleen lotista

• asioista tietävä

Uskokaa nyt jo; Lothar-spämmääjä ei ole herra itse eikä edes kuulu Lotharin entourageen.

• Reps naur hohoho
        asioista tietävä kirjoitti:

Uskokaa nyt jo; Lothar-spämmääjä ei ole herra itse eikä edes kuulu Lotharin entourageen.

"Lotharin entourage" :D :D :D Miten tuleekin mieleen Hyacinth Bucket sarjasta "Pokka pitää" :D

• en ole entouragea

nyt se on totta: japanit jenkit
      ferrari
      2xmökkiä
      villa lothar
      useat businekset ympäri maailmaa
      täydellinen sixpäck
      suomen isoin "se"
      suomen lahjakkain extreme- ja tulitaiteilija
      median himoama, enbuske ja maria polvillaan misterin edessä
      miljoona tilillä, no big deal
      1200 kaatoa eli skandinaavian kaatokuningas
      suomen ahkerin ja kysytyin show-esiintyjä
      hyvä esikuva nuorisoille - sinustakin voi tulla kuuluisa!
      statham ja diesel
      bemari, uusi moottorikelkka
      paitaa lentää yleisöön..

..vain muutaman mainitakseni!

• asaaaaaaaaaaaaa

kato mitä lotikka, taas samat kirjoitusvirheet sulla

• fdgdfgdf

Lotharia ei tunneta japanissa tai jenkeissä koko juttu on sinun mielikuvitusta ja harhaa..Lotharin kaadoista ei ole todisteita vaan lotikan oma sana..Lotharilla ei nyt niin iso SE ole..Lotharissa ei ole tippaakaan extremeä ja taidetta ei lottis ole ikinä tehnyt..itse yrittää ängetä joka paikkaan..heh mistä päättelet ettän kysytyin pääasissa kiertelee räkälöitä..Statham ja diesel ei ole ikinä kuullutkaan lotikasta..Hyvä esimerkki nuorille? Elä perinnöllä ja harrasta suojaamatonta seksiä...kuvaa surkeita kotivideoita..ole kaikkien naurama tyrkky joka ei ikinä pääse julkkikseksi..

• outolintu*

Eikö lortolla ole muuta elämässä, kuin istua koneen ääressä kehumassa olemattomia itsestään.

• dkadgdgip

Ei

• Surkeaa

Tässä taas yksi esimerkki Suomi24 ylläpidosta miten onneton se on kun ei poista edes tälläisiä aloituksia.

• hahahaha hohoho
    • retretrttg

Kaikki nämä turhatLothar aloitukset jotka tekee mies itse pitäisi ilmoittaa ja poistaa..

• erewrwqrqwer

palsta-apuri ilmoita myös nuo kaikki turhat lothar aloitukset jotka Anssi aloittaa itse itsestään ja joissa ei ole muuta asiaa kun mainostus!!!

• erewrwqrqwer

Sori mutta en ole kateellinen miehelle joka on rumempoi kuin minä:)..Palsta-apuri olet ainakin lapsellinen ja kiitos että todistit sen:)..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      13
      3453
    2. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3293
    3. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      46
      2992
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2848
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2688
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2648
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2620
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      113
      2327
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      57
      2077
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      66
      1971
    Aihe