Myös oikeudessa olevat palvelut ovat sairaanhoitaja-omaispalveluita asettautumisen ja asteuttamisen skitsofrenian takia. Esim. nuorelle miehelle efektiivisyyden poistumisen takia, sen puuttuminen, tehtävä testosteroni-vaihto, koska hänen kävelynsä on vaikeutunut trombi-efektistä. Se tarkoittaa väestönsuojelullista tarvetta, joka johtuu sukupuolitietojen ja henkilötietojen sekoittamisesta. Sellainen ei ole normaalia, että ollaan sellaisessa kristinuskon asettautumisen ja asteuttamisen skitsforeniassa, jossa puuttuu katseesta yksityisyydensuoja, jota kutsutaan mitalijärjestelmäksi. (vaan) Ihmiset ovat jääneet sellaiseen vuonna nyt-tilaan, eivätkä ole kiinnostuneet sosiaalisesta kanssakäymisestä, vaan vasta yksityisyydensuojastaan. He pelkäävät siis yksityisyytensä puolesta, psykologisesti alitajuntaisesti ja piilotajuntaisesti. Sen näkee paranormaalista suorasta, jota heillä ei useinkaan ole, ja siksi voi erikseen puhua laiminlyönneistä ja heitteillejätöistä, joita omaneduntavoittelu perheelle aiheuttaa.
-"Mä voin esim. pitää sua vankina..."
- Ai tähän sun virkaan?, kysyin.
- Nyt kun me olemme yhdessä päässeet tähän virkaan, mua ei vois vähempää kiinnostaa, tehdä tätä työtä ammatikseni. Sen sijaan mulle on tärkeitä asioita sellaiset asiat, etten jätä ketään heitteille, tai laiminlyö, olet ts. tekemättä sukupuolen määräytymistä, -määrittelyä. Sitä ei tehdä julkisesti ja yksityisyydensuoja pysyy näin hyvänä arvona, ei vuonna nyt asiana, tai kallona, kuten esim. huoltajuuskiistoilla, frustraatiolla ja puheella, kuten esim. rasismi, usein halutaan ymmärtää. Joskus jopa väkivaltaisesti antaa ymmärryttää, ja käyttäen vuorovaikutuksen *sijaistapaa, vaarallista pyöreäpäisyyttä sen painostamisineen, alistamisineen ja pakottamisineen, jopa harjoittaa näin trilleri-eleviittoman kaltaista käyttäytymistä. Se luo mielisairaita psykopaatteja, ihmisen ympäristöstä asioita, henkilökohtaisia, heitteillejättävästi poimivia hysteerikko skitsofreenikoita. He ovat ilman sanasto-ohjelmia empatioineen.
Joku halusi vain keskustella ja heittää asiattomasti, ja asiantuntemattomasti: "Siis, he eivät kykene tuntemaan surua."
Se voi olla kohta irtisanottu se kirkko sieltä Vatikaanista.
- Miksi sen ei tulisi olla?
- Mistä tässä ammatissa on kysymys?
-Vatikaanin hävittämisestä, vaikka sitä ei julkisesti voikaan tukea minkäänlaisena tunteena, tai asiana, harva haluaa harjoittaa sellaista todellisuudessa. Tunnetaso pitää sitä etovana kielteisyytenä. Kirkolla ja Vatikaanilla on siis eräänlainen tunne-arvo elämässämme. Meidän täytyy vain selvitä sen kanssa, jatkaa elämäämme, ilman heitteillejättöjä, ilman laiminlyöntejä. En suostu tuntemaan sellaista tunnetta, vaan haluan jättää aivoihini tilaa sekä fiktiolle, että fokusaatiolle, jota kuolema ei ole.
Sairaanhoitaja-omaispalvelut
3
55
Vastaukset
- Ihmiskunta Sinde
1. Vatikaanin hävittämisestä, vatikaanin poistamisesta.
Haluatko keskustella tämän perusteella asettautumisen ja asteuttamisen skitsforeniasta?
Paranormaali suora
coping-keino sukupuolen määräytyminen
Pelko psyykkisen kivun mitta
Määritelmä läheisyys
Musta on tollaset pl-paperit, etten saa olla sun kanssa tekemisissä.
- Mutta kun et saa olla oikein kenenkään kanssa tekemisissä.
- Et saa aiheuttaa lapsettomuutta poistaen tuntoaistia Tutankhamoneista. Sitäkin voi määritellä ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeenillä. Miten hänen virkansa vaikuttaa elämääni? Ei kai mitenkään, eihän meidän tulisi nähdä enää koskaan.
- "Arvaappa onko kiva, kun sä aina järjestät sun lapsille kaikki? Mä en osaa auttaa sua mitenkään, ja en osaa järjestää sulle mitään....." Kun sulla on se normi-järjestelmä, ja sä vain aina otat sieltä.....
- Jos mä sitten tarvin sen mun lapsille? Eivätkö he ole seurakuntaa? En halua loukata ihmisiä julkeavuudella, ja fransiskaanius-hypnoosilla. En julkeavuuden takia pidä heitä muusta väestöstä poikkeavina, he ovat vain seurakuntalaisia, eivät lapsiani, aivan kuten esim. vaunulinnunpönttö.- Osoittava? Vaaka....
Paranormaali suora
coping-keino sukupuolenmääräytyminen
Pelko psyykkisen kivun mitta
Määritelmä Läheisyys
Loogisuus: = Testosteroni-malli
Vasemman puolimmainen aivolohko, vuonna nyt-tila.
Mulla siinä on Janne.
-Sillä hoidetaan kipua.
"Ethän sinä voi sellaista kantaa, koska olen nainen."
Origoton, heijasteet
Miksi ihmeessä olette yrittäneet toimia taivaitten tehtaat-tyyppisesti?
Joo, se vastaa organisaatio-rakennetta siimoituksista, se mitä olen laskenut.
Niin, laskeminen tapahtuu absurdeilla heijaste-siimoituksilla, ja absurdeilla heijaste-kiinnityksillä.
- Teidän on välttämätöntä lopettaa kidutus.
Jos hän viitsii tehdä niin, niin teenkin niiin itse. Hän vain hämmästelee tätä organisaatio-rakennetta siimoituksista, sekä montaa muuta asiaa. Haluat näin, tällä, hakea apua?
- Joo, mutta se on sun keho ja sulla on siihen liittyviä heijasteita. Sitäpaitsi se sinuun kohdistettu toimi alkaa paistaa läpi nyt paitsi kuluttavana, myös vaarallisena. Ehkä koko rasismi on väärin? Ehkä naistentaudit eivät kaipaa tällaista ihme fiktiollisuuttam, jotain ihmisryhmää halventamalla.
- Nimimerkillä esiinty
1. Vaikeuttaen kävelyä, voisitteko selittää toimintaanne? Hän on Sinin ikä-ryhmästä.
-cept-.ympäristö, todellisuus, heijasteet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama275080Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644071Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773637Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732708Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1492497Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792179Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272137- 1351674
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525