Veljeni katosi alkuviikosta ja löytyi kuolleena päivän myöhemmin.
Eipä tässä osaa oikein kuin itkeä.
Ja kiittää kaikkia niitä ihania ihmisiä jotka auttoivat etsinnöissä.
Rajavartiolaitos,poliisi,armeija ja vapaaehtoiset.
Pitäkää kaikki toisistanne huolta.
Veljeni
12
271
Vastaukset
- Suruasilmissä
Otan sydämmestäni osaa suruusi.
Halaus, paljon voimia sinulle ja perheellesi. - Keissa
Myös osanottoni. En osaa mitenkään edes yritää ymmärtää, mitä sisimmäsäi koet.
Voimia sinulle ja läheisillesi. - 2 + 13
Osanottoni suureen suruusi. Voimia sinulle ja läheisillesi.
- Surusiipi 112237
On kamalaa odottaa tietoa löytymisestä kun ei tiedä missä kadonnut on.
Onko kuollut vai vammautunut..kärsiikö jossakin. Ja kun yö tulee ja etsinnät ei tuota tulosta niin kamala hätä tulee sen läheisen puolesta.
Ensin sitä vaan tekee Jumalan kanssa kauppaa, että jos aannat löytyä elossa niin sitten en tee sitä ja sitä ja sitä enää ikinä...kun aikaa kuluu niin sitten toivoo enää että kun vain löytyisi.
Se on aina helpotus. Ja miten paljon vapaaehtoiset etsijät tekevätkään...ja kaikki tahot.
En voi kuin ihmetellä ja yhäkin kiittää.
Hyvää Äitienpäivää myös kaikille jo etukäteen.- Keissa
Niin tuo epätietosuus on ikävää. Viime kesänä eräs ystävä, yksinäinen mies katosi. Alettiin ihmettelemään että miksi ei vastaa puheluihin, ei soita itsekkään. Sitten neljön vuorokuden päästä alettiin toissaan huolestua kun mmiestä ei näy eikä kuulu. Löytyi menhtyneenä sydäninfarktiin kalareissulta. Oli lujasti Jumalaan uskova ja lähtö oli ollut varmaan nopea luonnonhelmassa.
- kultsu
Voih, otan osaa. läheisen kuoleman jälkeen minä olin ihan "turta", en osannut itkeä enkä muutakaan. Shokki on kova.
Jaksamista sulle tuleviin kuukausiin. - Suru
kui vanha sun veljes oli?
- t6
Voimia sinulle paljon, terveisin nuorimies.
- JK
VAI NIIN
- tiia
Veljelleni kävi sama juttu ... elättiin epätoivossa meilkein kuukauden ennenkuin saatiin tietää että veli on taivaassa ... voi sitä tuskaa mikä jouduttiin kokemaan vielä isän kuoleman jälkee ... itkeny olen itseni uneen jo monta vuotta ...
otan osaa suruun ): - Surusiipi 1112
Mun veli oli 47 ja muutama vuosi sitten menetin toisen veljeni 42 vuotiaana.
Tässä on nyt viikko mennyt, mutta kaikki päivät tuntuu samanlaisilta.
Eikä oikeestaan minkäänlaisilta.
Välillä itkettää, mutta väliin on niin tyhjä olo että ihan pelottaa.
Oltiin kuitenkin tosi läheisiä. Olin nuorin sisaruksista ja kai veljille hieman lellikki.
Toivottavasti heillä molemmilla ja isällä nyt hyvä olla.
Kiitos kaikille ihanista sanoista. - Keissa
Sinulla on nyt keskittymien hautajaisiin. Minun suvussani kuollaan nuorena: sydänjuttuja, itsemurhia, syöpiä. On kohta kaikki omaiset kuolleet. Kyllä se aina uusi tilanne on: ei totu omaisen tai ystävän lähtöön. On vain pakko hyväksyä, että käymässä täällä ollaan ja lähdetään vuorollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama897458Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1176189Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1594326Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?423076Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2292958Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782866Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta882577Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902318- 1862249
Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh181795