Teille kahdelle (tunnistatte varmaan itsenne):
Sekä sille, joka täällä purkanut pettymystään siitä etten ollut saatavilla vaikka hän minuun ihastui ja sitten ilman syytä minua lutkitellut jne, edes minua tuntematta, yhden vuosia sitten oleen tapaamiskerran perusteella, jolloin en edes kädestä häntä pitänyt,
Sekä hänelle joka minut tänne itse usutti kehoituksellaan tulla joskus tänne näkemään mitä kaikkea täällä kirjoitellaan (ja sitten syytti stalkkaamisesta) ja tahtoi minun tietävän miten huonoa hänkin minusta ajattelee ja kuinka kovasti halveksuu ja kuinka vähän antaa arvoa ystävälleen.
Poistun edes lukemasta näitä palstoja. Viesti molemmilta teiltä on mennyt perille.
Ensimainitulle sanoisin, että se ei tee kenestäkään lutkaa, vaikka ei sinuun rakastuisi tai ihastuisikaan ja vaikka tuntisi jotain silti muita kohtaan. Ei etenkään, kun en ole silti mikään kevytkenkäinen nainen, joka säätäisi surutta kevyin mielin mitään kaikkien muidenkaan kanssa. Olen pahoillani pettymyksestäsi, mutta se on puhtaasti vain sinun ongelmasi. Sinulle ei "pelkkä" ystävyys riittänyt ja minulla ei muuta ole sinulle tarjolla. Enää kaikkien aiheettomien herjojesi vuoksi ei sinulle ole tarjolla edes sitä. Arvostin sinua ihmisenä, mutta enää en voi kuin halveksua tekojasi, vaikka ymmärränkin pettymyksesi ja tuskasi. Sinulla on pakkomielle ja olet kuvitellut mielessäsi väärin perustein minusta näemmä kaikenlaista, tuo ei ole enää tervettä. Koita päästä yli siitä ja onnea kirjallesi ja elämääsi. Sinulle en pysty anteeksi antamaan.
Sinulle taas, joka minut tänne ohjasit ja tahdoit puukon selkääni iskeä sanoisin, että turhaan olet täällä kurpitellut jne. en ole tehnyt sinua kohtaan sen enempää väärin siinä, että olen sinusta välittänyt, kuin mitä olen tehnyt väärin tuolle toisellekaan, jota kohtaan en ole pystynyt tuntemaan mitään sen syvempää, kuin kaveruutta.
En ole sinulle ollut väkisin tyrkyttämässä itseäni elämänkumppaniksesi, vaan olen ollut kiitollinen ystävyydestäsikin. Siinä asiassa ei ole muuttunut mikään. Itse olet pakkaa välillä sekoittanut. En myöskään ole vastuussa sinuun kohdistuneista hyökkäyksistä täällä, vaikka oletkin ne mielestäni ansainnut ja en ole sinua siksi puolustellutkaan.
Montaakaan kommenttia en ole tänne millään nimimerkillä kirjoittanut, vaikka olenkin seurannut näitä keskusteluja. Aluksi vain uteliaisuudesta, kun minua kehoitit näitä lukemaan ja myöhemmin, koska sinut täältä tunnistin. Se on ilmeisesti ollut tarkoituskin. Tuon aiheetta lutkittelevan ikävöijän tunnistin vasta pari päivää sitten ja en voi olla varma kuinka monen nimimerkin takana teistä kumpainenkin on. Luulin häntäkin ensin sinun trollailuksesi. Eikä se suoraan sanoen paljoa kiinnostakaan. Tieto lisää tuskaa kuten sanotaan.
Ystävyyteni on sinulle edelleen tarjolla, jos sille osaat jatkossa arvoa antaa, koska välitän sinusta kaikesta huolimatta ja sinua teoistasi huolimatta arvostan ja osittain sinua jopa ymmärränkin, vaikka en kaikkia tekojasi hyväksykään eikä niille ole oikeutusta. Harmittelit joskus sitä, että koit ettet rehellisesti voi kaikesta puhua ja olet ilmeisesti epäillyt minunkin rehellisyyttäni, nyt siihen rehellisyyteen olisi tilaisuus tarjolla, kun kupla on puhjennut. Pallo on kuitenkin sinulla. Niin tai näin, niin koita sinäkin päästä tuntemastasi vihasta eteen päin.
Hyvästit tälle palstalle. En ole täällä lukemassa enää edes vastauksia tähän. Asioita selvitellään muualla sitten, jos selvitellään. Pitäkää hiekkalaatikkonne.
Niille joita tämä koskettaa
N42 Hki
7
153
Vastaukset
- Täh?
Täh?
- ......
Taas joku Kunnon Mies (tm) on todistanut miksi heistä kannattaa pysyä kaukana. Ujo ja kokematon mies on sisältä paskaa.
- suomihuora=15nussima
Vanhalla kurpalla ei tee mitään.
- .....
Toisin kuin ujolla runkkarilla. Niistähän on hyötyä mm. vuokratyöfirmojen paskaduuniosastolle.
- 9
-> ap
Kerran täällä, aina täällä, epätoivoisten hyypiöiden palstalla.
pois et pääse, et,et,et.......... - asdasdasdasdasdasdas
Palsta lu*kilttelija onkin itse.......Laasanen! o_O
http://www.youtube.com/watch?v=NzlG28B-R8Y - kalle havumäki
Olen olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922773On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612656Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952571Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve432363Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1022137Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502022Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411876Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611735Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?181596