Asun Metsolassa. Paskapytty lohkesi. Mistä saisi uuden halvalla? Toivoisin pytyn olevan kutenkin laadukas ja mukava istua. Hyvä imuteho plussaa.
Voiko pytyn vaihtaa itse, onko sallittua tahi vaikeaa? En ole putkimies.
Uusi wc pytty.
16
162
Vastaukset
- kakkahomma..
Pyttyhän on ihan päin persettä, eli ei ole vaikea asentaa itse.
- Ei aina
Ei mulla ole ainakaan, istuessa kyllä on.
- putki.asentaja
Pytyn vaihto ei ole tee-se-itse miehille/naisille sopiva tehtävä. Homma menee helposti päin percettä, vaikka vaikuttaa helpolta.
- Isä miksi itket ?
Mulla on se vanha TEHO-säiliöllä varustettu pytty tuolla liiterissä.
Haluutko sen ? Voin asentaakin. - kokenut ulostaja
Kannattaa valita pytty, missä on mukava istua ja rentoutua ulostamisen lomassa.
Tuplanappi lienee jo kaikissa, iso asia hoidetaan jykevällä huuhtelulla, pieni asia vähemällä vedellä.
Pytyn valinta on hienovarainen ja intiimi asia, jossa kannattaa kuunnella tunteitaan, ei järkeä. - Ekologisempaa on
Potta on kätevämpi ja halvempi.
Sen voi tyhjentää Kadulle Koiranpaskojen sekaan.
Kakkaat Pottaan ja Käyt kopsauttamassa sen Jalkakäytävälle.
Jonkun Koiranomistajan Portinpieli on sopivin paikka. - kättä päivää
Tiesittekö, että somalit pyyhkii peppunsa sormilla!
- nytipiäää
Hyvänen aika kun on älykäs keskusteluketju tämäkin. Kakka-pissa leikeille löytyy oma osastonsa netistä...taisi olla K 18 palstan yhteydessä. Mutta tietty jos teinin ikä ei riitä, niin saahan sitä täälläkin suuntautumisestaan kertoa ja itseään hieman purkaa.
- pytty rikki
Saipa tosiaan asiallisia vastauskia, kiitos vaan kaikille.
- ala pesu
Ota japanilainen malli automaattisella alasuihkulla.
- puhadas reikä
Automaattinen alasuihku, siis pytty ampuu paineella vettä päin anusreikää?
Ei oikeen tunnu toimivalta idealta. - Ahdan Housuun
Pissalla ja Kakalla on kiva leikkiä.
WC on Neideille. Kakka ja Pissa Housuissa on kivaa.
T: Ahtaaja - ah ulostamista
Posliinilla on mukava istua!
- Millainen?
En ole karvallista pönttöä vielä nähnytkään.
- moi vaan tuula
Millainen? kirjoitti:
En ole karvallista pönttöä vielä nähnytkään.
Kyllä sellaisiakin on, ainakin karkkarissa.
- pyttykakkareino
Kakka solahti pyttyyn, lompsista vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama235025Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634036Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve733603Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732688Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472463Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602348Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl722146Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272107- 1351654
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505