Miksei ATM:t kiinnostu minusta?

So sad :(

Olen reilu parikymppinen vaaleahiuksinen nainen, mielestäni ihan mukavannäköinen ja itsestään huolta pitävä (179cm/66kg), käyn säännöllisesti solariumissa ja harrastan paljon liikuntaa, esim. bodyfitnesiä.

Ihmettelen kuitenkin että miksi en ole löytänyt unelmieni miestä, eli sellaista hiljaista, epävarmaa ja itseäni pienempää miestä. Täällä palstalla sellaista kutsutaan ilmeisesti alempitasoiseksi? Minua kiihottaa valtavasti se, että saisin olla miehelleni jonkinlainen suojelija niin fyysisesti kuin henkiselläkin tasolla.

Jostain syystä minusta kiinnostuu vain tällaiset kovanluokan pelimiehet, esim. viime viikonloppuna eräs minua muutaman sentin pidempi parikymppinen mm-tason jalkapalloilija yritti tehdä tuttavuutta. Näennäisesti hän olisi jokaisen naisen unelma, mutta mielestäni hän ei sytyttänyt minussa mitään. Hänellä tuskin oli mielessä muuta kuin seksi, tuollaisella miehellä kun on varaa vaihdella kumppaneitaan koko ajan. Itse olen siis neitsyt vielä.

Olen alkanut hieman ihmettelemään, kun olen lukenut näiden palstan sinkkumiesten unelmia, että miksi en kelpaa sen tyyppisille miehille oikeassa elämässä. Olen monta kertaa lähestynyt tällaisia hiljaisia mammanpoika-miehiä, mutta aina saan kuulla olevani liian tyrkky. Ja niille tuntuu olevan vaikea uskoa neitsyyttäni, olen monesti saanut osakseni huorittelua yms.

Olisiko kenelläkään vinkkejä, pitäisikö minun muuttua jotenkin vai pitäisikö kenties harkita sen mm-futarin seksiehdotusta?

11

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jooko

Lopeta solarium ettet saa ihosyöpää.

• sillitrooli

Onko tämä nyt joku aivan uusi tapa trollata?

• Provo tai ei

mutta jos olisit 180 cm sijaan 160 tai 170 pitkä niin ATM:t piirittäisi sua yhtä innoissaan siinä missä kaikki muutkin miehet. t:kokemusta on

• Mahtisonni.

Aateeämmät pelkää kirahveja.

• J_Atm

Reps :D

• Reipas Mies

ATm jolla on aselupa on varma miesvalinta.

• suojelija tarpeeton

Mihin ATM tarvitsisi suojelijaa? ATM joutuu äärimmäisen harvoin väkivallan kohteeksi, koska on lähes näkymätön, ja yleensä ATM on ilman naisseuralaisia jotka voisivat kiinnostaa öykkäriä.

• ethryh

Olennaisin syy, miksi AT-miehet eivät sinusta kiinnostu on se, että olet pelkkä trolli ja todennäköisesti mies.
      AT-miehet haaveilevat naispuolisesta kumppanista.

• Rottweil

Ehän kukaan mies oikeasti halua naista fyysiseksi suojelijakseen, varsinkaan sellainen, joka on jo lähtökohtaisesti epävarma miehisyydestään. Se, että nainen on pidempi, ei normaalilla itsetunnolla varustettua miestä haittaa, mutta jos nainen on fyysisesti vahvempi, saattaa kovakin kolli alkaa tuntea itsensä hiireksi. Kai sinä kuitenkin miehen haluat, etkä hiirtä? Vai oletko niin epävarma itsestäsi, että vain alisteinen parisuhde tuntuu riittävän turvalliselta?

Mielestäsi sinun kannattaa katsella vertaistasi kumppania, ei ehkä kuitenkaan noita pelimiehiä, joille olet vain saalis.

• kaikkmitävihaisin

Atm:t ovat poikkeuksetta lyhyitä tappeja ( alle 180cm) ja hakevat mahdollisimman nuorta, heikkoa, lyhyttä ja kaitaa lihaa tuetakseen omaa epävarmaa maskuliinisuuttaan. Ota perusteeksi se, että ketä päihittäisi sinut fyysisesti ( atm:t ovat myös pelkureita ja usein heiveröisiä ja lyhyitä) tai henkisesti ( ethän vain ole kouluttautunut mitenkään) ja unohda jotkut sovinistiset mulkut suosiolla. Et todennäköiseesti tarvi kotitossua lainkaan, vaan haet ihan miestä. Se on atm:lle liikaa, koska tajuaa itsekin olevansa olmi eikä mies.

• tosiaankin

se on surullista kun olet valinnut haarukkaasi sellaisen miesihanteen jota ei ole edes olemassa, onnea vaan etsintöihin. Yleensähän miehet ja varsinkin atm miehet erityisesti etsivät juuri sinunkaltaista naista joka suojelee miesraukkaa.
      Sä voisit suojella vaikka minua. Yritän muuttua niin pienksi kuin suinkin ja puhun vain harvoin ja hiljaa. Voisit suojella minua kaikelta pahalta, sehän on perinteisesti naisen rooli miehen sijasta.
      Kovanluokan pelimiehet kiinnostuvat naisista joilla järki on marsun luokkaa
      ja ulkokuori barbien.
      Puhut mammanpojista vaikka et edes tiedä mikä mammanpoika on.
      Saati sitten se kaikkien tietämä atm mies.
      Haukut futareita seksiä haluavina pelimiehinä, mutta oikeasti haluat vain todistaa olevasi jotenkin parempi naisena sanomalla haluavasi suojeltavan miehen.
      Voisi kysyä missä meni vikaan kun tuollaiset ajatukset tuli päähän.
      Miksi mies ylipäätään haluaisi kaltaisesi naisen?
      Luulet olevasi miesten unelma, mutta oletko oikeasti niin sopii kysyä.
      Ei se tee sinusta sen parempaa naista vaikka kuinka taistelisit oikeita mielenkiinnon kohteita vastaan.
      Voisin hyvin kuvitella että jos löytäisit sen suojelukohteen niin ennemmin tai myöhemmin pettäisit häntä ja samalla selittäisit itsellesi tekeväsi oikein.

Hyvä puoli tässä oli se että tunnistat mitä miehet haluaa sinusta ja se on aika tärkeää jos mielii oikeasti saada hyvän parisuhteen.
      Haluat siis miehen joka näyttäisi kuin pelimies toimisi kuin atm mies ja olisi suojelun tarpeessa jotenkin.
      Sinuna unohtaisin tämän kaiken ja jatkaisin vain treenamista salilla ja jatkaisin ihon rasvaamista ja jättäisin ajattelun niille jotka sen hallitsee paremmin.

Älä ihmeessä muutu jos futari huomaa että alat jopa ajatella niin silloin ei edes futari sinua lähesty

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      13
      3453
    2. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3293
    3. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      46
      2992
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2848
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2688
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2648
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2620
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      113
      2327
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      57
      2077
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      66
      1971
    Aihe