Urpo maksaa naisen juomat

Baarissa ei

kauniin naisen kannata itse juomiaan maksella. Urpot kyllä tekevät sen naisen puolesta ja kuvittelevat vielä saavansakin jotain....heh heh....

Naiset siis säästävät huomattavasti baarikuluissa. Siksi baareissa käyminen ei köyhdytä naista samalla tavalla kuin miestä.

34

364

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustispeppers

Niin, me rumat joudutaan aina itse maksamaan, meiltä kyllä saattais ehkä irrotakin, vaikkei tarttis maksaakaan, mutta... Niin, siinä on se iso mutta :DD

• Irtoisko ...

...kuitenkaan "urpolle" ?

• mustispeppers
        Irtoisko ... kirjoitti:

...kuitenkaan "urpolle" ?

Ei sitä voi tietää, riippuu kai siitä, miten "urpo" on kyseessä. Mutta jos tavoitteena on saada jotakin muuta kuin lämmintä kättä, niin todellisille naisille ei tarvitse juomia ostella.

• rumamies

Kyllä on naiset tullu pyytämään et ostanko drinkin mut olen sanonut et MIKSI? Nainen on poistunut naama norsun vi.tun näköisenä taka vasemmalle. En mä sentään ole niin tyhmä kuin muut!

• ....lh
        mustispeppers kirjoitti:

Ei sitä voi tietää, riippuu kai siitä, miten "urpo" on kyseessä. Mutta jos tavoitteena on saada jotakin muuta kuin lämmintä kättä, niin todellisille naisille ei tarvitse juomia ostella.

Ei lämmin käsikään ole yhtään huono vaihtoehto.

• 28

Ainahan kauniit pääsee helpommalla. Tunnetko montakin opiskelijakaunotarta jonka poikaystävä ajaa pyörällä, asuu opiskelijasolussa ja elää opintotuella... Useimmiten näyttää olevan auto, oikea asunto ja säännöllistä työtä ja sitä kautta myös helpompi elämä.

• tyryryry

Mutta vidusti velkaa.

• dghjdghj
        tyryryry kirjoitti:

Mutta vidusti velkaa.

ei se nainen niitä velkoja maksele..

• en maksa

En ole ikinä maksanut naiselle juomio jos on pyytänyt. Mitä hyötyä siitä muka olis edes?

• ,....,

Ei naisen tietääkseni yleensä tarvitse pyytää maksamaan juomia. Kauniille naisille kun drinksua tyrkytetään pyytämättäkin. Minä en ole kaunis ja maksan itse juomani, yleensä..

Tosin tein kyllä poikkeuksen tässä taannoin, ja mies maksoi yhden juoman. Ja itseasiassa pyysin kyllä ostamaan ;D (mies oli aiemmin illan aikana tarjoutunut ostamaan juoman ja silloin kieltäidyin, mutta sit tulkin jano). No, tyyppi sai kyllä "vastinetta rahoilleen"..eli halvalla lähti. Ja mä maksoin sitäpaitsi enemmän kun maksoin aamulla taksin kotiini, ja se ei ollut ihan halpa keikka se.

• No mua köyhdyttää yleensä ihan vaan omat juomat. Ei tule naisia juotettua, omat tilithän niillä on.

• Urpon osa on kova

Naiset on loisia

• Urponenurpo

Joo kyllä miehiä, joilla on liikaa rahaa, tuntuu riittävän. Tai ainakin vaikeuksia käyttää niitä rahojaan.
      No minähän käytän ja ei tunnu tällä miehellä rahapussin pohja ihan äkkiä paistavan. Vinkkejä mitä vois vielä ostaa?

• Haloo aivosolut

Sinulle riittää vesilasi, kun tuollaisen älyttömän jatkokysymyksen esitit?

• sdfhssdfgsd

Se että urpot maksaa naisten drinkkejä on säälittävää, mutta vielä säälittävempää on antaa urpojen maksaa drinkkinsä. Kaikista säälittävintä on ruinata toista maksamaan drinkkinsä. Monesti nainen on kysynyt että voitko tarjota minulle drinkin, ikäänkuin "iskumielessä". Olen kieltäytynyt aina kunniasta, enhän halua olla mikään urpo.

• No kukin tekee ihan miten itse parhaaksi näkee. Onhan sitä tyrkytetty juotavaa, usein olen todennut miehille, etten olisi baarissa, jos en kykenisi omia juomia makselemaan, kiitos vaan. Opiskelijalla on suuri houkutus juoda toisten piikkiin, mutta ei ole kiinnostusta käyttää hyväksi ihmistä, joka luulee juoman tarjoamalla jotain kostuvansa. Enkä todellakaan ala huoraamaankaan drinkkipalkalla. :D Mut kuten sanoin, kukin tehkööt kuin parhaaksi näkee.

• Tapu, tapu

Voi pientä; kyllä sinäkin vielä tienaat sen verran jotta pystyt tarjoamaan tai maksamaan omat juomasi.

• Läps läps

Aaltoja...läps läps....olipa "älytön" kommentti....
        Juomat on niin halpoja....jopa jallucola;P

• Tapu, tapu

Ei kaikille

• Läps läps

Kerroppa keille.....viisastut maailmaa

• Tapu, tapu
        Läps läps kirjoitti:

Kerroppa keille.....viisastut maailmaa

Usein niillä joilla on tarve kiinniittää huomiota muiden tarjoamiseen tai pummata muilta juomia. Ensimmäisessä tapauksessa tosin käyttäytymismalli voi olla myös joskus jäänne ajalta jolloin rahat olväti vähissä, eikä suoraan akuuttisti kuvata nyky tilannetta. Onko muita älyttömiä kysymyksiä?

• Läps läps
        Tapu, tapu kirjoitti:

Usein niillä joilla on tarve kiinniittää huomiota muiden tarjoamiseen tai pummata muilta juomia. Ensimmäisessä tapauksessa tosin käyttäytymismalli voi olla myös joskus jäänne ajalta jolloin rahat olväti vähissä, eikä suoraan akuuttisti kuvata nyky tilannetta. Onko muita älyttömiä kysymyksiä?

Olet tainnut paneutua asiaan?
        Ei kuule vaan aina mene noin...ei voi yleistää

• Tapu, tapu
        Läps läps kirjoitti:

Olet tainnut paneutua asiaan?
        Ei kuule vaan aina mene noin...ei voi yleistää

En ole paneutunut asiaan, enkä väittänyt että asia menee aina niin. Mutta kyllä se nyt kutenkin useimmiten menee siten, että jonkinlainen negaatio tarjoamista kohtaan juontaa usein juurensa nykyisestä tai historiallisesta huonosta rahatilanteesta (jälkinmäinen tilanne näkyy usein vahvoina periaatteina myöhemmin), mutta voihan taustalla olla muutakin (esim. joku saannut siipeensä kun toinen ollut vain rahan tai pillun perässä). Vastaavasti jos joku pummaa juomaa, niin kyllä se kertoo useimmiten huonosta rahatilenteesta, vaikka voihan joku nyt leikilläänkin niin tehdä, tai vaikka testaus mielessä.

• Peruste 0%
        Tapu, tapu kirjoitti:

En ole paneutunut asiaan, enkä väittänyt että asia menee aina niin. Mutta kyllä se nyt kutenkin useimmiten menee siten, että jonkinlainen negaatio tarjoamista kohtaan juontaa usein juurensa nykyisestä tai historiallisesta huonosta rahatilanteesta (jälkinmäinen tilanne näkyy usein vahvoina periaatteina myöhemmin), mutta voihan taustalla olla muutakin (esim. joku saannut siipeensä kun toinen ollut vain rahan tai pillun perässä). Vastaavasti jos joku pummaa juomaa, niin kyllä se kertoo useimmiten huonosta rahatilenteesta, vaikka voihan joku nyt leikilläänkin niin tehdä, tai vaikka testaus mielessä.

Elikkä koko asialle ei ole mitään yksiselitteistä perustetta.
        Tilanteen mukaan.

• Tapu, tapu
        Peruste 0% kirjoitti:

Elikkä koko asialle ei ole mitään yksiselitteistä perustetta.
        Tilanteen mukaan.

Juu ei olekkaan, ilmaisin vain mistä asia yleensä johtuu. Voihan sinkku palstalle olollekin olla muita syitä kuin sinkkuus, muutta kyllä se siitä kuitenkin yleensä johtuu, selitti sinkku sitten asian miten hupina tai muuna perusteluin tahansa.

• Kompromis
        Tapu, tapu kirjoitti:

Juu ei olekkaan, ilmaisin vain mistä asia yleensä johtuu. Voihan sinkku palstalle olollekin olla muita syitä kuin sinkkuus, muutta kyllä se siitä kuitenkin yleensä johtuu, selitti sinkku sitten asian miten hupina tai muuna perusteluin tahansa.

Tästä samaa mieltä.

• Urposten urpo

Mitä mä sille voin, että mulle on tuota ulkonäköö siunaantunu enemmän kuin monille muille.
      Just yks joku 50v äijä kysy, että mitä mä tartten ja sanoin sille, että yhden D&G vaatteen ja se maksoi melkein 900€ ja se osti sen!
      En ees anna näille miehille ja välillä toivoisin, että voisin olla rauhassa.
      Eli mitä mä vielä voisin ostaa, kun niillä sitä rahaa kerran on?

• Älyä 0%

Yritä nyt vaikka hankkia elämä....Älyvapaa tuo jatkokysymys

• Hyvä Tyttö!
        Älyä 0% kirjoitti:

Yritä nyt vaikka hankkia elämä....Älyvapaa tuo jatkokysymys

Mä taas näkisin, että älyä on 100%. Jos ne äijät haluaa maksaa, niin rahat pois vaan.
        Ostata Ferrari seuraavaksi

• Herrasmies maksaa

naisen juomat EIKÄ odota saavansa vasinetta

• Rottweil

Olen varmaan tosiurpo ja tyhmä, kun joskus tarjoan mukavalle naiselle juoman. Eipä ole tosin naisetkaan olleet turhalla älykkyydellä varustettuja kun usein tarjoutuvat tarjoamaan seuraavat.

• Pelimies ei ikinä

maksa naiselle mitään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      10
      3433
    2. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      59
      3279
    3. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      44
      2979
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2848
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2688
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2648
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2620
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      113
      2327
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      55
      2063
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      66
      1971
    Aihe