kuolleen ystävän ilmestyminen uniin

minä

Rakas ystäväni teki itsemurhan kuukausi sitten. Nyt hän on alkanut unissani olemaan. Ensimmäisessä unessa hän tuli ja halas minua ja sen jälkeen lähti , sitten sain viestin häneltä "kaikki hyvin............" . Viime yönä taas hän ilmestyi uneeni ja oli ne vaatteet päällä jotka puettiin arkkuun ylle. Hän taas halasi minua ja sanoi " Olet minulle todella tärkeä, rakastan sinua". Onko muilla tämmöisiä kokemuksia?

8

499

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiujuhuuhy

Onhan minulla kokemusta, tosin hyvin vähän. Pojan kuoleman jälkeen tapasin hänet unissani . Harvat ovat unet olleet. Tosin olen kokenut jotkut unet erilaiseksi kuin tavalliset unet. Poikani on kertonut asioita puhumatta, jolloin olen ymmärtänyt kaiken , saannut vastauksia, ja samalla kokenut kaiken tunteella. Kokenut hänen tunteet minua kohtaan . Kaipaan niitä unia.

• en osaa sanoa muuta

No ihan lohdullisa unia. Varmaan alitajuntasi työstää ja toivoo hyvää. Voi olla että unet ovat ihan omaa aivojesi toimintaa eikä ole konkreettisia viestejä kuolleelta ystävältä.

• __

Anteeks ! Tää ei oo varmasti oikee paikka kirjottaa tälläsii kysymyksii. Mut hyvä kaveri kuoli noin vuos sitten. Ja hänen tyttöystävä on osottanu kiinnostusta mua kohtaa jonku aikaa.. En oo lähteny mukaa hänen ehdotuksii ku tuntuu nii helvetin väärält. Monet kaverit on sanonu et "sen tytön pitää vaa jatkaa elämää " Mut toi tuntuu nii helvetin väärält ees ajatella asiaa. Mitä mieltä ootte asiast ? Tää kysymys on painanu mua jo liian kauan et mitä pitäis tehdä ? Järki sanoo et ei todellakaa ! Mut kyl mä oisin valmis huolehtii siit.ja ihan tosissaa ! Mut se vaa tuntuu pahalt ku ajattelee edesmennyttä kaverii.

• näinkin voi olla

Elämän on jatkuttava, se on liian lyhyt tuhlattavaksi.
        Jos kuolemasta on jo vuosi ette mielestäni enää loukkaa kuollutta kaveriasi. Toisin kun eräs tuttavani, hänellä oli jo valmiina uusi kun entinen mies oli kuolemassa syöpään.
        Sai lapsenkin toiselle miehelle nopeasti. Moni oudompi olisi tullut valittamaan puolison kuoleman johdosta "leskeä", joka oli jo onnellisesti maha pystyssä. Jäivät molemmat töistä pois elämään edesmenneen perinnöllä.

• J K

EI OLE KOKEMUKSIA

• mkhkgkfkh

Ei ole ainakaan vielä kokemusta. Kuulin, että kuolleet jotka tulevat juttelemaan yöllä siulle haluavat vaan hyvää. Eivät tarkoita mitään pahaa.

• dfsfdsfsda

isäni kuoli 9vuotta sitten, syöpään. edelleen joskus nään isästä unta, meni kauan aikaa kuoleman jälkeen etten hänestä unta nähnyt. odotan aina innolla josko tänä yönä taas näkisi unta isästä, jota ei muuten enää koskaa näe. näiden isäunien jälkeen olen koko seuraavan pvän todella iloinen, olenhan nähnyt taas pitkästä aikaa isäni, vaikkakin unessa, mutta kuitenkin, se antaa turvallisuuden tunnetta ja auttaa ikävään. näistä unista ei haluaisi koskaan herätä.

• minäminävain..

Nukkuessa aivot käsittelevät ihmiselle sattuneita tapahtumia. Isäni kuoli kolmisen kuukautta sitten, vai onko siitä jo neljä... Kurjaa on, painajaisia olen nähnyt. Kun isä kuoli näin unta että olin kotona ja veljeni kantoivat kuollutta isäämme paarien kaltaisella telineellä ulos kodistamme, huomasin että isä hengittää ja huusin että älkää viekö, isä on elossa! Isä heräsi unessani, hymyili ja nauroi paljon ja halasin häntä, mutta hän oli todella voimattoman näköinen joten pyysin veljiäni kantamaan hänet sohvalle. Hän jutteli minulle jotain ja koskettelin hänen kasvojaan ja hartioitaan onnesta ettei hän ollutkaan mennyt pois, mutta sitten hän kuoli uudestaan. Se oli hirveää. Pari päivää sitten näin unta että menimme äitini kanssa istuttamaan kukkia isän haudalle, ja minun piti kaivaa kukille paikkaa sinne hautamultaan. Minun piti kaivaa hirveän paljon ja minua pelotti. Sitten unessa lapio jolla kaivoin osui johonkin ja mullan alta pilkisti jotain harmaata, olin todella järkyttynyt ja itkin. Sanoin etten halua enää kaivaa. Se oli kauheaa. Ikävä on todella kova.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      29
      5099
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4081
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      77
      3657
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2718
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      150
      2516
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2378
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2189
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2157
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1674
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1538
    Aihe