Matti Nykänen saa mutta minä en

Missäköhän vika ?

On tämä elämä yhtä tuskaa ilman naisen lämpöä kun vielä huomaa että itseä huomattavasti huonomman lähimenneisyyden (noin 20v) omaava entinen maailman mestarin ja olympia voittajan ei ole tarvinnut olla ilman naista kuin lyhyitä pätkiä,nytkin on vielä tarjolla nuorempaa ja hoikkaa naista vaikka Matin ikä lähentelee jo viittäkymppiä.
Itse olen kymmenen vuotta nuorempi,savuton,lähes absolutisti,en omista rikosrekisteri merkintöjä,omistan pitemmän ja hoikemman treenatun kropan,tuloni ovat luultavasti pienemmät mitä maailmanmestarilla mutta en ole hassannut varojani kurkusta alas joten varallisuuteni on arvokkaampi mitä Matilla,voisin vaikka lyödä vetoa että 80% naisista pitävät minun ulkonäköä parempana mitä Nykäsellä on,minulla on varma työpaikka säännöllisillä työajoilla ja harrastukseni ja elintapani on muutenkin terveet,erektio ongelmia on mutta niinhän niitä on suurimmalla osalla meidän ikäisistä miehistä niistä ei vain kukaan omalla nimellä kerro.

Ainut missä häviän Matille on että en osaa olla samanlainen vitsiveikko mitä Nykänen on ja aloite kyvyssä naisten kanssa häviän 10-4.
Kyllä tämä silti on kova paikka miksi en kelpaa kellekkään.

PS. Arvostan Matti Nykäsen urheilu saavutuksia suuresti.

33

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuumailijatar

Oletko sulkeutunut, nirso tms?
      Oletko ikinä ollut suhteessa?

PS: kateus on rumaa. Matille kaikkea hyvää!

• 111112333

Asia johon ainakin itse kiinnitän huomiota, on oikeinkirjoitus. Se kun kertoo heti koulutuksesta. Toki virheitä sattuu jokaiselle, mutta joka ikinen yhdyssana kun kirjoitetaan väärin, niin tietty kuva alka muodostua. Kannattaisi opiskella suomen kieltä vaikkapa kansalaisopistossa, ehkä se auttaisi.
      Matti on kestojulkkis, joten hänellä on jonkunlainen a-list "celebrity" status. Sen kun vaan ryhdyt maailmanmestariksi, ja olympia-tason kilpayrheilijaksi jossain lajissa, niin ehkä joku kiinnostuu sinusta...?

• yksin kotona

No kuule nää naisten hakkaajat saa naisia ja mukavat naisia hyvin kohtelevat miehet eisaa. Rikollisilla ja juopoilla kuten matilla on aina ollut naisia ja itse kun ei paljoo juo, ei lyö naisia, ei hauku horoksi niin naiset ei kiinnostu. Olet siis tylsä mukavan kiltti mies jota naiset halveksuu. Ei siinä sen kummempaa syytä ole. Rahallakaan ei saa naista.

• yksin kotona

Ei jaksa kirjoittaa oikein kun naisiakaan ei saa.!

• Silloniso

Et ole sitten niitä Matin legendaarisia alastonkuvia nähnyt?

Ja sitä letkua mikä siellä jalkovälissä keinahtelee?

Selitys on siinä. Ei ihme että naisia on aina riittänyt, ja penikoita on ympäri valtakuntaa.

• Ököl

Tarkoitatko Matin olympiakulllia?

• Ballon D'or
        Ököl kirjoitti:

Tarkoitatko Matin olympiakulllia?

Kyllä Olympiakullilla aina joku nainen löytyy. Kaikki vain hankkimaan muutama olympiakulta!

• Totta tämä
        Ballon D'or kirjoitti:

Kyllä Olympiakullilla aina joku nainen löytyy. Kaikki vain hankkimaan muutama olympiakulta!

Eihän tuosta reppanasta oikein muuhun ole, nyyh....

• ...........

Nykänen on hyvä esimerkki millaisessa kuplassa nämä huippu-urheilijat elävät

• Ei nyhjää nurkassa

Luulen ettei hänelle tuota vaikeuksia mennä juttelemaan kiinnostaville ihmisille.

• Reipas Mies

Oikein tässä. Itsensä markkinointi mahdollisimman hyvännäköisille naisille onkin se rankka duuni.

Ap. Kyllä minä arvostan tuollaista suoraa puhetta, vaikka Nykäsen ura urheilussa oli kiistaton, on hän monta kuumaa daamia myös keskaribaari keikoillaan napannut.

Tämä liittyy agendaani että lähes suurin osa miehen "kiinnostavuudesta" naisen taholta perustuu miehen hyvään supliikkiin naiselle ja iskemis-show'hun jolla se kipinä saadaan lentämään kohti lemmen leikkejä. Eihän nainenkaan perustele että jos joku mies sanoo tissejä liian pieniksi että vika on naisessa, vaan että ompa urpojuntti kun moista julkeaa sanoa :D

• Reipas Mies

Tsot tsot, yliopiston muotidaamit. Ihmisillä on luki- sekä kirjoitushäiriöitä, ja silti päättötodistus voi olla muulta saatu kuin peruskoulusta. Sori ot.

Pahinta sivistymättömyyttä on asettua toisten yläpuolelle kun ei omaa niitä virheitä.

• Missäköhän vika

Kiitos vaan kaikista kommenteista ja vinkeistä.
      Kyllä te lukijat osasitte päätellä minun koulutustaustani kirjoituksesta sillä en ole tosiaankaan käynyt edes lukiota ja peruskoulussa opitut äidinkielen opit ei ole enää tällä iällä mielessä,joten ei ihme jos kirjoitus virheitä löytyy.
      Mutta kuitenkin olen pärjännyt elämässäni aivan mukavasti pois lukien tämä että en ole saanut itselleni parempaa puoliskoa.

En ole mitenkään nirso mutta kai minua voidaan sanoa sulkeutuneeksi sillä tuntemattomien naisten seuraan meneminen ja paskan puhuminen tuottaa suuria ongelmia,ja pettymykset kulkevat mielessä päällimmäisenä sulkien taakseen onnistumiset.
      Olen tosiaan kiltti ja tylsä mies niinkuin ylhäällä aivan oikein arvattiin mutta siinä menitte erehtymään että minua naiset halveksisivat,ei todellakaan sillä usein huomaan naisten katseita jotka kertovat että olis mukava jos tulisit juttelemaan.
      Mutta arvatkaa vaan että tästä syntyy sellaiset paineet että kyllä jää hakeutumatta seuraan.
      Tietenkin jos vetäisin räkäkännit niin silloin kyllä meikäläisestäkin häviäisi kaikki estot mutta ei totisesti kiinnosta myrkyttää itseä sen takia vaikka kuinka pahaa tekee olla yksin.

• yksin kotona

No ei kai sillä ole valiä onko kouluja käynyt vai ei. Itsellä on kolme ammattia ja muita turhia tutkintoja mut ei niillä lappusilla naisia saa vaikka sit kuinka mainostais. Luulis tosiaan et remontti taitoinen mies olis jotain mut ei ole!

• yksin kotona
        yksin kotona kirjoitti:

No ei kai sillä ole valiä onko kouluja käynyt vai ei. Itsellä on kolme ammattia ja muita turhia tutkintoja mut ei niillä lappusilla naisia saa vaikka sit kuinka mainostais. Luulis tosiaan et remontti taitoinen mies olis jotain mut ei ole!

Toisn kerran yks mummeli kehus mua kovasti kun vaihdoin sen omakotitaloon uudet seinä paneelilaudat ja sit maalasin koko talon. Kuistinkin pistin uuteen uskoon ja sit kun remppa oli valmis niin mummeli teki mulle ruokaa ja kehus kuinka reipas olin kun hän oli 10 vuotta odottanut et sais jonkun remppaamaan taloa. Kehus jopa komeaksi mut niin kai ne mummeli kehuu kaikkia komeaksi ystävällisyyttään.

• mummo rules
        yksin kotona kirjoitti:

Toisn kerran yks mummeli kehus mua kovasti kun vaihdoin sen omakotitaloon uudet seinä paneelilaudat ja sit maalasin koko talon. Kuistinkin pistin uuteen uskoon ja sit kun remppa oli valmis niin mummeli teki mulle ruokaa ja kehus kuinka reipas olin kun hän oli 10 vuotta odottanut et sais jonkun remppaamaan taloa. Kehus jopa komeaksi mut niin kai ne mummeli kehuu kaikkia komeaksi ystävällisyyttään.

joo ja kun mummelit on vanhoja niin niistä kaikki nuoret miehet näyttää jo hyvin komeilta kurttuisiin pappoihin verrattuna ja mikäpä mummolle mukavampaa kuin katsella nuorta remppamiestä kurottelemassa kehoaan ja pyllistelemässä vielä kun näkökin huonontunut.

• Arvasin tämän

No nyt se sitten Mattikin joutuu vähän aikaa tyytymään Käsi Kyllikkiin.
      Tervetuloa runsaaseen joukkoon.

• Reppanan rinnalla naisen on helpompi hyväksyä omat puutteensa tai mikä nyt kenenkin kanlta nähdään puutteena. Mielestäni kenenkään naista ei pidä mennä kadehtimaan, varsinkaan Kyseisen Matin.

• Kyllä sinä tiedät

Sinun takiasi lehdistö ei rynnistä paikalle kameroineen, mutta Matin vuoksi se on lähtövalmiina yötä päivää. Matin kainalossa on nähty kaikenlaisia julkisuuteen kaipaavia neitejä ja pari semmoistakin, joilla on taipumusta helliin tunteisiin luopioita kohtaan tai muuten vain samanlaiset elämäntavat. Silloin 80-luvulla Matti houkutteli lähinnä ihan yhtä vähäisillä älynlahjoilla varustettuja pikkumissejä, joita nykyisin kutsuttaisi pissiksiksi. Ja se julkisuushan ja sankarin neidon rooli silloinkin houkutteli lapsellisia päiväperhosia.

Matilla riittää baarissa kavereita ja naisystäväehdokkaita vanhan ja nykyisen maineen vuoksi. Ja rahaakin voi saada, jos alkaa juttuja kertoa. Sinun ei kannata verrata itseäsi häneen vaan johonkin toiseen itseäsi paljon enemmän muistuttavaan mieheen. Jos naapurin töissä ja lenkillä käyvä Pera saa naisen toisensa jälkeen mutta sinä et, voi vertailemisessa ollakin jo jotain järkeä.

• laatu, ei määrä

Miehet eivät monesti tajua, että he saisivat helposti saman laatuluokan naisia kuin nämä heidän kateuden kohteensa.

• mars etsimään

Juuri näin. Jokaiselle halukkaale löytyy oma Mervi.

• yksinäinen elämä

Matti osaakin ensin lirkutella ja sit se osaa lyödä naisia ja ryypätä kunnolla monta kertaa viikossa. Sellasiin miehiin naiset rakastuu. En tule ikinä saamaan naista kun en juo usein enkä lyö naisia.

• 7+8

Eikös Matti saanut just kenkää ryyppäämisen vuoksi?

• sanon vaan
        7+8 kirjoitti:

Eikös Matti saanut just kenkää ryyppäämisen vuoksi?

Kohta sil on uus nainen tai sit vanha palaa takas. Kuitenkin kyllä joku nainen siihen juoppoon lankeaa.

• mies32

Matti on Suomen ykkösjulkkis, hyväsydäminen, ikäisekseen ihan ok-näköinen, ei kärsi pahemmin estoista, yleensä positiivisella asenteella..

Tuossapa noita hyviä syitä miksi Masa saa ja ätmi ei. Ätmi voisi ainakin korjata asennettaan ja estoisuuttaan.

• mies 33

Nimenomaan raittiit miehet kärsii estoista ja ovat useimmin negatiivisella asenteella liikenteessä.
        Mattihan ei kuulu tähän kastiin.

• Matti Nykii

Mattiko aloitteellinen vitsiveikko? Minusta vaikuttaa aika vässykältä tyypiltä, mutta naisten kiinnostuksenhan nyt ymmärtää tämmöisiä häröjä kohtaan kun lähetteleehän ne rakkauskirjeitä massamurhaajille vankilaankin.

• yleistetään just...

Niiin-i kaikki me ollaan lähetty niitä ja kaikki ollaan lääpällään Nykähiireen...just, ihan kaikki.
        Ja kaikki miehet on murhaajia ja raiskaajia, nih!

• realiteetit mukana

Melko delusionaalista edes verrata itseään Mäkilegenda Nykäseen, joka on YTM potenssiin kolme (mäkihyppäys, "turha julkisuus", laulajanura). Huomiotalous. Ehkäpä oikeampi mittatikku olisi keskivertoinen suomalainen nelikymppinen mies, joka on perheenisä ja naimisissa.

• Matti on Matti

Niin justiin. Onhan Matti sentään ollut menestyvä mäkikotka, ja nykyisinkin yksi suomen eniten huomiota saavia julkkiksia, ja se on harva joka yhtä kuuluisaksi on päässyt. Paha on siis todellakin mennä tavallisen ihmisen vertaamaan itseään johonkin Nykäs Mattiin. Niin kuin tuossa joku jo osuvasti sanoi, että jos se naapurin perusjamppa saa naisia tuon tuostakin, ja sinä et yhtään, niin silloin olisi jo syytä verrata itseä häneen ja miettiä että missä vika.

Mutta ei Matillakaan ole aina helppoa ollut, eikä ne Matin kaikki naisetkaan niin kaksisia ole olleet, kuten kaikki muistavat millainen Mervi oli, joten siinä ei kuitenkaan kovin kadehtimista pitäisi olla.

• ei muuta kiinnostava

Hakevat huomioita Matin seurassa kaikki tyyni,..

• 9l42

Matti Nykänenhän oli vuosikaudet Mervi Tapolan kanssa. Nyt olis varmaan Mervi vapaana sinkkuna teidän kaikkien tavoiteltavissa. Tässä just viikonloppu sopivasti alkamassa, niin suunnatkaapa Tampereelle.

• pää hajoo puutteessa

Mites Tauskilla pyyhkii,joutuuko olemaan käden varassa vai onko tarjolla aitoo tavaraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      89
      7458
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      117
      6189
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      159
      4326
    4. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      42
      3076
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      229
      2958
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2866
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      88
      2577
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      90
      2318
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      186
      2249
    10. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      18
      1795
    Aihe