Miehet pelkureita!?!

Aquariustime

Ovatko miehet pelkureita, kun tavallinen, suomalainen, suhteellisen hyvässä kondiksessa oleva, omillaan toimeentuleva, yksinhuoltajaäiti ei kelpaa deittiseuraksi, vaan mieluummin otatte jonkun haisevan venakon?
Oletteko tosiaan niin pelkureita että ette uskalla katsoa silmiin suominaista jos haluatte läheisempää kontaktia?
Onko pelkkä pano teille tärkeämpää kuin kahdenkeskinen suhde?
Pelkäättekö oman egonne romahtamista jos naisella on olemassa oma tahto ja omat halut?

49

1154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heruisko?

pyllypano?

• Kelpaa kyllä suominainen. Kannattais miettiä ennen kuin arvostelet noin yleistävästi suomimiestä. Kerro kriteerisi niin annan meiliosoitteeni mikäli täytän ehtosi. Jos ja toivottavasti kun tapaamme niin olen aivan varma että sinä peruuttelet ja toteat että ei ollut minua varten. Huomautan vielä että en ole pitkä ja tumma kuten 95% naisten hakuilmoituksissa edellytetään. En ole myöskään mikään Alkon miespuolinen mannekiini.

• Aquariustime

En välttämättä yleistä, mutta kun itse olen "perjantai juoppo" !?! Eli haluan viikon päätteeksi ottaa vähän rennommin (kun ei ole tuota hierojaakaan), ja käydä vähän viihteellä ja ehkä seurustella ihmisten kansa ja höpötellä asioista.
      No niin, olen huomannut että miehet minun mielestäni hakevat vain sitä yhtä ja samaa. Elikkä kunhan vain pääsis panolle. Olen oikeesti sitä mieltä, että naiset ei lähde viihteelle se mielessä. Voin olla kyllä väärässäkin. Minulle riittäis läheisyys ja jonkun ihmisen vieressä fiilistely. Sitähän ei koskaan voi tietää mihin se johtaisi, Mutta näin ajattelen ja haaveilen.

• ei mitään ihmeellist

Mitä sä ihmettelet ? sähän ilmeisesti oleilet lappeenrannassa kun lpr saitille kirjoitat, lappeenranassa tuo on paikallisten ihmisten tapa elää ja olla, koskee sekä naisia että miehiä.
      Ei niillä vuorovaikutteiseen keskusteluun kapasiteetti riitä, ei ne sellaista ole oppineet siellä rajalla.

• Meitä on moneksi. Rennommin voi ottaa monella tapaa ja kertomasi on yksi ja kaiketi tuo kaava rennommin ottamiseen on se yleisin. Tossa on vain se huono puoli kun joutuu kuntelee kaikenmaailman kapteeneja ja ja maailmanparantajia niiden panolle vonkaamisen lisäksi. Kovin olen epäileväinen että tarjonta ei juottoloissa tule paranemaan mutta onnea kuitenkin.

• Masa

Mitä ihmettä sie juttelet? Ikinä en ole venakon kanssa ollu missään tekemisissä mutta enpä kyllä Suomi-naisillekaan kelpaa. Oon tässä viime vuosien aikana vetänyt semmosen johtopäätelmän, että omillaan tomeentuleva, eronnut, 45v mies, joka ei käytä runsaasti alkoholia mutta haluaa siitä huolimatta läheistä kontaktia ja jopa seksiä EI kelpaa Lappeenrannan naisille.

Uskallan katsoa silmiin ja haluan muutakin kuin panon, mutta eipä irtoa edes juttuseuraa. Olen siis joko a) liian vanha b) liian ruma c) liian köyhä.

Nämä kaikki kun laskee yhteen, niin eipä Suomi-mies saa Suomi-naista. En kuitenkaan rupea anelemaan ja ylisanoilla kehumaan, vaikka sitähän te tunnutte odottavan. Jos tavallinen keski-ikäinen keskituloinen suomalainen mies ei kelpaa suomalaiselle naiselle, niin ole sitten ilman.

• tyyni poukama

Miustakin tuo aloitus on ihan outo.. Josko olisi saanut kipinänsä siitä, ettei Aquariustime ole kelvannut kellekään, tai jollekin nimenomaiselle, ja sitten on pitänyt vetää hatusta kunnon yleistykset, jotta pääsee asiansa kanssa sinuiksi.

Jotenkin hölmöä edes kuvitella, etteikö ihminen, joka päästää näppäimistöltään tuollaista shaibaa kaiken luettavaksi ,oikeasti myös päästäisi suustaan moisia mölyjä.. kuka sellaista tahtoo.. sydämen kyllyydestä suu puhuu.. Sydäntään (sieluaan, itseään) sivistää kuka millaisinkin aattein. Katkeruudellakin voi itsensä kyllästää, mutta eiköhän se ole luonteenpiirteistä se yksi luontaantyöntävin, vaikka haisisi kuinka hyvälle tahansa?
        Katkeruus karkoittaa muut tunteet ja myrkyttää kantajansa ja ihmiset lähellään.

Ei varmaankaan kaikki suomalaiset, ei edes lappeenrantalaiset miehet hyljeksi suomalaista, tai edes lappeenrantalaista naista pitääkseen naapurimaan naisia parempina. En usko. Eiköhän ihmiset etsi kumppania ihan yksilötasolla, jos miellyttää, niin se mistä on lähtöisin ei merkinne paljoakaan. Ihan muut seikat kuin kansalaisuus varmaankin ratkaisee.

Miulla on vielä (50v.) haave parisuhteesta. On vaan muutama iso projekti kesken, ehkä sen takia en ole ketään tavoittanut. Miusta olisi kiva, kun ois joku kenen kanssa nauraa, kenen juttuja kuunnella.. ja kaikkee. Sellanen ihmemies vielä tulee vastaan, jolle mie kelpaan, suorastaan joka miut haluaa. Mutta kaikella on aikansa.

• Aquariustime

Hmmmm. No, meikätyttö ei ainakaan juokse rahan perässä. Jos juoksisin, miulla olis jo mies. Noway, en voisi kuvitellakaan alkavani seurustalemaan jonkun kanssa sen takia, että sillä (hänellä) on rahaa.

• mikset no

No mikset?

• haiseva venakko

ὀλίγος φρήν = Te

• Aquariustime

Nytpä täytyy vaan todeta, että tässä viimevuosina lähes kaikki miehet joiden kanssa olisi ollut mielenkiintoista alkaa seurustelemaan, ovat itänaapurin tyttöjen kierrättämiä.
      Ja se homma on omalta kohdaltani kaatunut siihen. Itsesuojeluvaistoni terveyteni suhteen ei anna lupaa ottaa sitä riskiä, että saisin jonkun taudin. Ei tarvii kun mennä vessaan jossakin kauppakeskuksessa tai juottolassa niiden jälkeen niin vähemmästäkin tulee varovaiseksi. Olen sentään senverran nuori, etten halua pilata elämääni sairastumalla.
      Herää vaan kysymys, onko teiltä miehiltä hajuaisti kadonnut vai oletteko vaan niin välipitämättömiä ettette välitä kunhan vaan saatte tavaraa?

• Masa

Mikä päähänpinttymä siulla on nuo venäläiset naiset ? Kuvitteletko ihan oikeasti että suomalaiset miehet ona kaikki niiden perään riippumatta siitä minkälaisia he ovat? Tunnetko oikeasti yhtäkään Lappeenrantalaista miestä?

Minua ai ainakaan ole kukaan kierrättänyt, ei suomalainen eikä venäläinen. En ole niin naisen puutteessa, ettenkö näkisi jos minua yritetään vedättää. Ja tää paljon puhuttu suomalaisten miesten polte venakoiden perään taitaa ola enemmän urbaani legenda kuin totuus. Muutamat yksilöt onnistuu pilaamaan kaikkiien maineen.

Rahasta puheen ollen, kun suomi-naisen kanssa käy juttusille baarissa, paljon liukkaamin juttu luistaa kun maksaa satasella kaljan ja vilauttaa että ei tää ole ainoa. Ikävää mutta totta, kokeiltu on.

• Näin se mener
        Masa kirjoitti:

Mikä päähänpinttymä siulla on nuo venäläiset naiset ? Kuvitteletko ihan oikeasti että suomalaiset miehet ona kaikki niiden perään riippumatta siitä minkälaisia he ovat? Tunnetko oikeasti yhtäkään Lappeenrantalaista miestä?

Minua ai ainakaan ole kukaan kierrättänyt, ei suomalainen eikä venäläinen. En ole niin naisen puutteessa, ettenkö näkisi jos minua yritetään vedättää. Ja tää paljon puhuttu suomalaisten miesten polte venakoiden perään taitaa ola enemmän urbaani legenda kuin totuus. Muutamat yksilöt onnistuu pilaamaan kaikkiien maineen.

Rahasta puheen ollen, kun suomi-naisen kanssa käy juttusille baarissa, paljon liukkaamin juttu luistaa kun maksaa satasella kaljan ja vilauttaa että ei tää ole ainoa. Ikävää mutta totta, kokeiltu on.

Olet aivan oikeassa ja muuta hyötyähän tarjoilusta EI OLe Kun kipeä pää

• tyyni poukama

Oletsie ihan vakavissasi? Jos ihan oikeesti meinaa jotain parisuhdetta, voi hyvinkin käydä labrassa otattamassa tarvittavat testit, eikä jämähtää ennakkoluulojen kouriin. Kukin tietysti tekee taapelinsa tyylillään. Et silti yksinkertaisesti voi vetää kaikkia lappenrantalaisia miehiä samaan nippuun. Ja toisaalta, jos mitään tauteja ei oikeasti kanna mukanaan, mitä sen on väliä, kenen kierrättämiä kukakin on? Tarpeeksi kun tulee ikää -- siullekin-- alkaa jokainen olla jonkun entinen, jokainen on kierrättänyt ja kiertänyt.

Oletsie oikeasti ollut haistelemassa kenenkään tavaroita? Mie olen, työssäni nähnyt jos minkälaista tavaraa, enkä ainakaan hajun perusteella ole pystynyt sanomaan, minkämaalaisesta värkistä on kyse. Silmämääräisesti katsoen pahimmat taudit olen nähnyt ihan tätä kotosuomea murtamatta puhuvan mimmin värkissä.

Vessat on ihan eri asioita.. vai miten sie tätä oikein tulkitset? Vessassa saattaa käydä lukemattomia istujia, haju ja lopputulos on enemmän kuin osastensa summa.
      Ei.. oikeesti sie provosoit.. eikö ole parempaa tekemistä?

• Tämä kertoo taas kaiken kommenttien tasosta. Ensin aletaan arvostelee ja piikittelee ja sen jälkeen voidaankin siirtyä alapään juttuihin.

• Aquariustime

Tämä on mielestäni mielipidepalsta, joten nuo ovat minun kokemuksiani ja ajatuksiani.
      Aivan sama ovatko ne jonkun mielestä asiattomia tai provosoivia, ne ovat kuitenkin mielipiteitä. Rasisti en ole, mutta mitä suurimmassa määrin epäluuloinen ja varautunut itärajan takaa tulleita ihmisiä kohtaan. Ja aivan varmasti heidän hygieniakäyttäytymisessään on paljonkin toivomisen varaa. Mutta nythän tämä poikkesi kokonaan aloituksestani jossa peräänkuulutin suomalaisia, rehtejä miehiä.
      Todennäköisesti liikun väärissä paikoissa, koska en ole heitä tavannut, muita kuin edesmenneen avomieheni.
      Eikö provosointi tuo väriä keskusteluihin?

• Vaihtoehtoja on

Olen fiksu Suomalainen keskiikäinen miellyttävä rehellinen hyvin toimeentuleva mies joka etsii hyvää naisseuraa, siksi vaihdoinkin paikkakuntaa.

• lembee

oikeesti vitut seksistä mie ainaki kaipaan läheisyyttä ja sitä kunnon yhdessäoloa! mutta minkäs teet kun kaikki miehet ajattelee alapäällä ja kaikki leimataan siitä..

• Ei kiinnosta

yksinhuoltajaäiti

Siinäpä se lyhykäisyydessään.

• Raatokärpänen

Kyllä mulle kelpaa kuha ei ikäeroa ole liikaa
        En välitä vaikka olisi napero valmiina

• Raatokärpänen

Kyllä mulle kelpaa kuha ei ikäeroa ole liikaa
        En välitä vaikka olisi napero valmiina

• Kolme kertaaviikossa

"Onko pelkkä pano teille tärkeämpää kuin kahdenkeskinen suhde?"

Naisen pääasiallinen tehtävä on ottaa vastaan miehen täyttyneet pussit ja venakot ovat oivia kohteita tähän hommaan, miksi touhuun pitäisi ottaa mukaan yh ja sen kersat.

• Pussintyhjentäjä

Voiko asiaa enää paremmin ilmaista! Hieno kannanotto. En itsekkään halua olla tekemisissä yksinhuoltajien kanssa, koska niissä taitaa olla jokin vika kun ukko on sen jättänyt.

• tyyni poukama
        Pussintyhjentäjä kirjoitti:

Voiko asiaa enää paremmin ilmaista! Hieno kannanotto. En itsekkään halua olla tekemisissä yksinhuoltajien kanssa, koska niissä taitaa olla jokin vika kun ukko on sen jättänyt.

Ihan hiton hienoa, että on miehiä, jotka tietävät ja tunnustavat, etteivät halua olla tekemisissä yksinhuoltajien kanssa. Se kannattaa pitää mielessä siinä vaiheessa kun ei ole muuta kuin omat ennakkoluulot ja nyrkkikyllikki minkä kanssa panna maata. Ei tarvi nitistä, eikä narista, kun on selkeä periaate, sitä pitää noudattaa, seurasi sitten mitä seuraa. Jos itse valitsee tuollaisen tien, ei pidä sortua haukkumaan yksinhuoltajia, täytyy vaan pysyä erossa heistä.

Pidän tällaisia periaatteen ihmisiä mainioina: säästyy kaikkien aikaa ja vaivaa, kun ei tarvitse arvuutella, onko käypänen vai ei. Voi se olla niinkin päin, että joku nainen ehdottomasti kieltäytyy suhteesta sellaisen miehen kanssa, joka ei ole ollut aikaisemmin pidemmässä suhteessa. Hyvin epäilyttävää, mikäli miehellä on ikää enempi kuin 30, eikä aiempaa suhdetta tai lapsia.

Ja joku viittasi siihen, että keskustelu menee alapäänjutuiksi. Otin kantaa tuohon aloittajan mainitsemaan hajuun. Tai, tarkemmin sanottuna hajuun yhdistettynä kansalaisuuteen. Alapäistä muuten sen enempää näin vapaapäivänä. Tietysti, haiseehan ne kainalotkin. Niitäkin olen sivumennen nuuhkinut, ei siitäkään tunnista kansalaisen isänmaata eikä äidinkieltä.

Ja aloittajalle: luin tekstiäsi tarkemmin: ei ihme, jos olet kiinnostunut pelkistä luusereista, jos oma intressisi on vetäistä viikonloppukännit ja pyöriä kapakassa. Ei sieltä just sen kummempaa seuraa voi edes haaveilla löytävänsä. Vakkoja ja kansia kaikki tyynni.

• p.mies ei pukahda

Vain kolme kertaa viikko. Mie oon viriili ja tahdon vähintään kerran päivässä.

• wrefawfqdsf

Kirjoitustyylisi ja juttujesi perusteella et olisi ainakaan minulle mitenkään mukavaa ja sellaista seuraa, joka miellyttää. Lisäksi yh-status ei ole mikään meriitti, joka saisi kiinnostumaan. Haluan tehdä itse lapseni, en osallistua muiden pentujen kasvattamiseen.

Tämä oli nyt vain minua koskeva kommentti. Varmasti löytyy mies, joka haluaa katkeroituneen yh-äidin treffiseuraksi.

• Janis P.

Ei todellakaan kiinnosta vastata yh-äitien viesteihin kun ei tiedä varmuudella että onko 7 veljestä kasvatettavina.

• provo?

Tulipahan liekki.

• hyvästi, suominaiset

"Ovatko miehet pelkureita, kun tavallinen, suomalainen, suhteellisen hyvässä kondiksessa oleva, omillaan toimeentuleva, yksinhuoltajaäiti ei kelpaa deittiseuraksi, vaan mieluummin otatte jonkun haisevan venakon?
      Oletteko tosiaan niin pelkureita että ette uskalla katsoa silmiin suominaista jos haluatte läheisempää kontaktia?
      Onko pelkkä pano teille tärkeämpää kuin kahdenkeskinen suhde?
      Pelkäättekö oman egonne romahtamista jos naisella on olemassa oma tahto ja omat halut?"

En sanoisi itseäni pelkuriksi, vaan sitä jonka lapset nuo on eikä jäänyt huolehtimaan niistä.
      Miksi minun tulisi ottaa vastuu toisen lapsista, kun en ole heitä siittänytkään?

Venäläiset naiset ovat kauniita ja kiehtovia ja kyllä heilläkin on todellakin se oma tahto.

Suomalaisista naisista on hyvin paljon huonoja kokemuksia ainakin itselläni.Kytätään puhelimet, soitellaan perään, tekstiviesteillä ja soitoilla seurataan kuin lokki makkaran perässä että missä kuljetaan, mielenterveysongelmia ja alkoholinkäyttö karannut käsistä, sekokohtauksia, katkeruutta ja suoranaista vihaa jos asiat ei mene kuten neiti on halunnut.

Tässä 1 tapaus aiemmasta suhteestani: Olen juuri tehnyt 23 tunnin urakkahomman valmiiksi töissä ja saan kaveriltani tekstarin.Kaveri pyytää yhdelle oluelle, en ole nähnyt tätä kaveria vuoteen joten kun hän on käymässä kaupungissa, voisi sen yhden ottaakkin ja vaihtaa kuulumiset.
      Kotosalla kaikki ensin ok, silloinen puoliso sanoo hymyssäsuin ok käy vaan yhdellä ei ongelmaa.
      Kun sitten kävelen 100m kotiovesta eteenpäin alkaa lentämään rikinkatkuisia tekstiviestejä puhelimeen jossa raivotaan miten olen menossa baariin pettämään häntä, en arvosta häntä mitenkään ja kaverinikin on täysi paska yms...

Naputan viestin kaverille etten pääsekään tulemaan, käännyn ja menen kotiin.Puoliso raivoaa naama itkussa miten paska jätkä olen ja olen varmaan pettänyt häntä jokapaikassa tuhannesti.Raivoaminen kestää 3 tuntia, pillu menee kiinni 2 kuukaudeksi jonka aikana koitan toistuvasti vakuuttaa tätä naista etten ole häntä pettänyt kun en ole sellainen henkilö.

Sormusta pistetään yöpöydälle ja ajetaan autolla äidin luo itkemään ja selittämään miten mies on tehnyt väärin.

Itse olen ns. haavi auki kotona miettimässä mitähän nyt olen muka sitten tehnyt.
      Kestin tuollaista skeidaa vuosia ja voin sanoa että jätettyäni hänet olen ollut erittäin onnellinen.sääliksi käy sitä kaveria joka vei hänet vihille.

En ole ikinä pettänyt missään suhteessa puolisoani, käyn töissä, en dokaa mitä nyt joskus pari olutta, en polta, urheilen, yritän kohdella ihmisiä tasapuolisesti kaikessa.En ole ansainnut mielestäni kusipäistä käytöstä.

Nyt olen sitten monien suominaisten jälkeen löytänyt tervepäisen ongelmattoman ja ihanan ihmisen ulkomailta kenen kanssa olen naimisissakin.Hänellä on oma tahto, käy töissä kuten minäkin eikä mitään kieliongelmiakaan ole.Puhumme sujuvasti toistemme äidinkieltä.

Tätä aloittajan itkua lukiessa tulee väkisinkin mieleen, miksi en etsinyt onneani muualta kuin suomesta jo alussa, olisin säästynyt vuosien tuskalta huonoissa suhteissa.

• isovelitietää

Vai tällainen keskustelu! Hyvin pomppas, monella =)

Itse monet suhteet kokenut, mutta eipä ole käynyt mielessä käydä koeajamassa venäläistä. Toistaiseksi ei ole seksistä tarvinnut maksaa ainakaan rahalla. Ihan muna on naisille kelvannut =)

Minä kaipaan läheisyyttä paljon enemmän kuin seksiä. Ehkä siksi kun sitä seksiä olen aina saanut, mutta en ole onnistunut löytämään rinnalleni kumppania joka olisi tasapainoinen ja tyytyväinen itseensä. Tuo jälkimmäinen paljastuu helposti itsesäälinä tai muiden haukkumisena. Sinäkin aloittaja taidat painia saman ongelman kanssa kuin niin moni muu nainen (ja mies)-et lopulta arvosta itseäsi, ja purat sen tuollaisena kiukutteluna.

• On vain unohtunut että jos vaimo on kotona ja mies tienaa leivän niin olisi ihan hyvä ajatella omalla kohdalla miltä se tuntuisi jos olisi ns. toisen armoilla. Olisiko se itsetunto miehellä kodallaan jos nainen tienaa leivän antaa talousrahat ja toteaa että käyppä ukkoseni kaupassa. Joskus keskusteleminen tälläisissä tapauksissa auttaa kun muistaa että parisuhteessa on kaksi eikä pohdiskele yksikseen että mitä olen tehnyt väärin. Mutta mikä minä olen ketään neuvomaan kun on itsekkin eron kokenut ja ollut 1 lapsen yh-isänä. Tosin ylpeä siitä että on nähnyt oma lapsensa itsenäistymisen vajaa vuosi sitten. Kaikki myötätunto niin yh-äideille kuin isillekkin koska se vaatii ja käy kyllä työstä siinä missä ojan kaivuukin. Suvaitsevaisuutta peliin.

• Yh:n löytänyt mies

Yh äiti on paljon sosiaalisempi kumppani ja uskollisempi, kuin joku nelikymppinen kynsiään viilaava omaan napaansa tuijottava vela. Lapsettomat sinkut ja varatut ei osaa edes elää parisuhteessa jossa huomioidaan mies, heille miehet on kynnysmattoja. Naisten lehdet on tärkeämpiä kuin seksi miehen kanssa, siksi heitä petetään. Yh:t on aitoja hyviä naisia.

• Aquariustime

En tiedä miten tielleni onkin osunut noita aloituksessa mainitsemiani luusereita. Ehkä olen eksynyt väärien ihmisten juttusille. Kapakoissa en ole luuhannut kuin vuoden verra kun lapset ovat sen verran isoja, että pärjäävät hetken ilman äitiä.
      En ole jätetty, en katkera, en petetty, muuten jos ei Luoja ole minua pettänyt.
      Ja olin tosissani siinä kun sanoin olevani huolissani terveydestäni, jos alkaisin läheisempään kontaktiin alussa mainitsemieni miesten/miehen kanssa. Ja muutenkin periaatteessa.
      Olen suht paljon liikkunut urheilutapahtumissa, konserteissa, teatterissa ym. ns. siisteissä tapahtumissa, mutta eipä vaan siellä kukaan tule juttusille yksin liikkuvan tai lasten kanssa olevan naisen luo.
      Mitä muita vaihtoehtoja jää, jos haluaa parisuhteen kuin kapakka?
      Se vielä, en tarvitse itselleni elättäjää sen enempää kuin lapsillenikaan, sen suhteen pärjään täysin omillani.
      Kiitos kuitenkin kommenteistanne !

• isovelitietää

Itse olen miettinyt ihan samaa, olen siis mies. Baareissa olen joskus kulkenut mutta en sieltä ole sopivaa ihmistä löytänyt ja toisaalta ne ketkä on baarista mukaan lähteneet ei ole jaksaneet kiinnostaa kuin hetken. Nyt edellisestä baarikäynnistä on jo aika pitkä aika, eikä kyllä yhtään huvita.

Lasten kanssa olen kulkenut paljon erilaisissa tapahtumissa, ja bongannut monta ihan mielenkiintoiselta vaikuttavaa naista. Muutaman kanssa myös jutellut niitä näitä. Olen sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut, keksin helposti puhuttavaa jos haluan. Mut en voi tietää kuka on varattu ja kuka ei (okei sormuksista tunnistaa osan), ja ei ole tuntunut korrektilta kysyä minuutin jutustelun jälkeen että hei ootko varattu tms?! Tässä asiassa voisi auttaa jos nainenkin jollain tapaa osoittaisi kiinnostusta muusta kuin säästä puhumisesta.

Niistä tapaamistani naisista, alkoholiongelmaisiin en ole törmännyt mutta jonkin sortin mielenterveysongelmia (arvaamaton luonne, välinpitämätön, katkera, pettynyt, miehiäpelkäävä...) ja talousongelmia tuntuu riittävän monella. Ja itseä kiinnostaa nimenomaan lapsia omaavat naiset - yksin- tai yhteishuoltajat, ei sillä ole väliä. Mutta se että on lapsia on tärkeä juttu koska muuten ei arvomaailmat ole sinnepäinkään..

• LK

Voisko olla sit kyse siitä et persoona ei miellytä? Se on kumminki yleensä tärkeempi ku nuo mainitut ominaisuudet.

• Kiinnostunut

Kinka sinuun saa yhteyden Aguariustime?

• sinkkkumies39

Kylllä todelllakin viestialoittaja kelpaa ja omasta erosta on jo sen verrran aikkaa etttä välilllä kaipuuu iskeee niiin kovin. Ei haitttaa paremmminkin etu etttä lapsiakin on jo silllä myös minullla niiitä on tosin eivät asu kanssani kumpa suhun sais yhteyden jotenkin muuuten kuin koko kansan kautta.

• sinkkumies34v

Kyllä minullekin yksinhuoltaja kelpaa, kunhan nyt ei ole vähintään neljää lasta ja jokainen vielä eri miehelle.

• 30vmisknfgjksdn

Ilman muuta yksinhuoltajakin kelpaisi ja aina olen etsinyt seurustelusuhdetta, enkä pelkkää seksiä. Tällä pärställä saa yleensä vaan naiset juoksemaan karkuun tai sitten ollaan todella harvasanaisia ja nekin harvat sanat monesti loukkaavia. Paljonpa siinä huvittaa sitten enää juttelemaan mennä. Mieluummin sitten olen se ns. pelkurimies, kun otan paskaa niskaani.

• Aguariustime! Tässähän sinulle on neljä vaihtoehtoa ja minä voin ilmottautua viidenneksi kun kerran mietit mitä vaihtoehtoja jää kuin kapakka. Siis jos tosissasi niitä vaihtoehtoja etsit ja mietit. En mene takuuseen mutta ainakin lukeman perusteella nämä ehdokkaat ei ole heti tappituntumaan pyrkimässä. Tiedä sitten heistä käytännössä.Tietenkin tämäkin on aikamoista arvontaa mutta niinhän se on kapakoistakin saatuna. Elämähän on seikkailu ja aina silloin tällöin kannattaa uskaltaa ottaa hetkestä kiinni. Yht.tiedot saat klikkaamalla nimim. Jos ei nappaa niin hyvät jatkot ja aurinkoista kesää.

• lulu8o

Hyvä red.cloud !

Olen seurannut tätä keskustelua vain sivusta mutta tuo asenne on ihan mieletön! Treffeille vaan! Mitä siinä menettää jos ei ne kemiat kohtaakkaan tai naama ei miellytä?
      Ei voi löytää etsimäänsä ihmistä jos ei uskalla kohdata yhtäkään! :)

• Juokse karkuun

Pelkureita tosiaan, ainakin ottamaan vastuuta kun juoksevat vieraissa, lienee ihan tavaramerkki tämän kaupungin pettäjä miehillä.

• pihalla

Näyttää siltä, että nykyajan miehet ovat munattomia pelkureita, ja tämä munattomuus alkoi pikkuhiljaa kehittymään jälleenrakennuskauden jälkeen.

Suomalainen nainen tietää nykyaikana, että hän on arvokas omana itsenään, eikä hänen naiseutensa ole miehestä kiinni, koska munasolut irtoavat, ja kuukautiset alkavat ilman miestäkin. Lapsen teko on sitten eri juttu, koska suomalainen nainen on aurinko, eikä kalpea kuu, kuten suomalainen mies on, ja suomalainen nainen seksuaalisella ylivallallaan päättää, kenen kanssa hän synnyttää lapsen. Näyttäisi siltä, että miehiä pelottaa se, että naisella on olemassa oma tahto sekä omat seksuaaliset halut ja tarpeet.

Samoin näyttäisi siltä, että nykyajan suomalainen itsetunnoltaan vahva nainen tietää, miten itsetunnoltaan heikkoja suomalaisia miehiä hallitaan niin politiikassa, työelämässä, sinkkuelämässä tai perhe- elämässä.

• LK

"Näyttäisi siltä, että miehiä pelottaa se, että naisella on olemassa oma tahto sekä omat seksuaaliset halut ja tarpeet."

Minusta tämä on aina näyttänyt olevan ongelmallinen asia lähinnä naisille itselleen. Ei niinkään miehille. Vaikka poikkeuksiakin on.

• entarvitsenaista

Naisista tulee kohta miehiä jne. Suomessa. Ei ihme, että suomalaiset miehet hakevat muualta naisia :D. Mitäs olette olevinaan niin itsenäisiä ja vahvoja, vaikka todellisuudessa haluatte, että mies vie ja te vikisette. Helposti se teidän itseluottamus kuitenkin murenee....on se nähty...

• yks yh-äiti

Ei kaikki miehet ole pettäjiä,sitten on vaa sattunu huonoja miehiä kohalle.Kyllä ne naisetkin osaa pettää ihan samalla tavalla. Eikä se ole pelkuruutta jos ei haluu yh-äitiä. Toiset vaan haluu ns. oman perheen. Ja niikun jo LK totes ehkä persoona ei vaa miellytä. Ihmiset nyt vaa haluu eriasioita kun toiset.
      Kun se oikee sattuu kohalle niin siinä vaiheessa ei pienet asiat haittaa.
      Ja elämässä pitää kokeilla kaikkee,vaikka sitte niitä venäläisiä,jos siltä tuntuu. Eipä noi miehetkää katkerana valita naisista jotka on ollu esim. turkkilaisten kanssa.

• annelianakondooli

on nää...takapäin kimppuu käyviä PASKAHOUSUJA

• danielo

Kait lappeenrannan muijatkin voi kattoa itseensä peiliin.. on paljon asioita mitä ei pelkästää peiliinkattomallakaan näe.. ihme muijia kaikin puolin tässä kaupungis verrattuna moneen muuhun..

• jr12

Hyvästi suominaiset nimimerkille!! Kuulosti todella tutulle itselläni on hieman samakaltaisia kokemuksia. ja nykyinen elämän tilanne
      ei muuta kun mummot eteenpäin lumessa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      130
      8083
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      157
      7270
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      185
      4935
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      250
      3327
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      102
      2814
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      135
      2416
    7. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      2
      2066
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      154
      2034
    9. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      18
      1945
    10. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      48
      1778
    Aihe