Voinko ottaa yhden kisa oluen? :)
Etkö sä huomaa jo että olen ihan mukava?
Hanikultapupunen
16
246
Vastaukset
- tossukalle
Ihkuu että olen pistänyt sut noin tossun alle. Et saa olutta etkä katsoa kisojakaan. RÖYH.
- !!
Et ota!!
- Oh nou
ootko sä mukava vaan ku oot ottanu yhet oluet ?
- hyvää lauantaita
Mistäs mä sen tiedän, voitko ?
,,enhän oo kyllä se pupunenkaan
ja lauantaisin otan itsekin
ja sen kun otat enempiä selittämättä. - Pupu.
Join sen sun oluesi ja kohta avautuu viskipullo.
- kunhan kysyn
Ihan raakanako juot viskin vai laitatko jäitä tai cokista ? :-)
- VAT69
kunhan kysyn kirjoitti:
Ihan raakanako juot viskin vai laitatko jäitä tai cokista ? :-)
Hyvään mallasviskiin laitetaan hieman vettä avaamaan aromeja.
- höpöhöpöhöpööö
en.
- saat ottaa
Juo muutama lisää ja ota sit yhteyttä ku uskallat ;D
- Pupu.
Soitan yhdelle Penalle mutta ensin viski raakana.
- pieniä ajatuksia
Tuo on sellainen asia, että jos viinan himo on sitova tai edes himo - on se jätettävä ottamatta se yksikin. Mutta jos se on sellainen, voin otta tai voin olla ottamatta - niin mikäs siinä sitten ottaessa yhden tai kaksi.
Se mitä ei hallitse - on vahingoksi. Se mitä itse hallitsee - on ihan ok.- ähä ähä
Tuo sinun viimeinen lauseesi kiinnitti huomiota. Taidat elää niin kuin opetat. Enkä nyt puhu viinan himosta...
- pieniä ajatuksia
ähä ähä kirjoitti:
Tuo sinun viimeinen lauseesi kiinnitti huomiota. Taidat elää niin kuin opetat. Enkä nyt puhu viinan himosta...
Harvemmin käytän ilmaisua ok. Että.. jos sikseen.
Olisin voinut sen ilmaista myös. Se mitä itse hallitset - on ihan hyväksi.
- :)
Ota yksi kisaolut. Huomaan minä, että olet mukava. Olen havainnut sen jo aikaa sitten. :)
- hyvää lauantaita
no joo otin puoltoista. Nyt tulee piiskaa
http://www.youtube.com/watch?v=P9qondW5-wI
...ei hittolainen :) - Hyvää sunnuntaita
Mitä olen tehnyt? Miksi tulee piiskaa? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194949Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563960Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve713549Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942868On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1462432Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592318Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582094