Vaikka olenkin antanut ymmärtää kiinnostukseni omalla kömpelöllä tavallani, odotan että sinä teet aloitteen kunhan olosuhteesi oikenevat. Toivon kaikkea hyvää kaikille, oli se sitten mitä tahansa - tällä tavoin saatan päästä osingoille sinusta
Hey, man of my life
11
150
Vastaukset
- muiskusunposkelle!
Olen jo varattu toiselle, mutta kiitos tarjouksesta. Sinulle sopii toisenlainen elämäntyyli ja mies, minä en ole se oikea sinulle. Varmasti se rakkaus sinunkin tiellesi tulee, kuten meant to be..
voi paksusti :)- punastelija
Heh kiitos, en ajatellut (vielä) paksuuntua :)
Tsemppiä suhteeseesi ja mitä parhainta loppuelämää. Tuo kyseinen dude ei tunne mua yhtään niin että voisi sanoa mikä tyyli&mies mulle sopii.
- ei-ap
Mitäpä sitten täällä pyörit muisku ;) Taitaa olla mustasukkainen nainen tuon kirjoituksen takana.
- Woman on my mind
No just kuin mun kynästä. I agree. Yritän olla punastelematta voi sattua mullekin.
Kömpelö olen tällaisissä asioissa. Sopiva puna poskilla on eri upeaa kun se luonnostansa hohkaa. - muiskusunposkelle!
Kävin jättämässä hyvästit naiselle, joka ei saanut sanaa suustaan ja vaan punasteli, kun tarjosin sille tikkaria. Otin sitten ja annoin toiselle :D
- -joku vaan-
Itse ainakin arvostan miehiä jotka malttaa odottaa näissä asioissa ;)
- punastelija
-joku vaan- kirjoitti:
Joo, mä mitään tikkareita - mä syön porkkanaa ;D
- muiskusunposkelle!
-joku vaan- kirjoitti:
Viisi vuotta odottelin, enkä malttanut enää odottaa.
- muiskista vaan
Sille ilotytölle varmaan kelpasi ;D Et vaikuta sellaiselta joka minulle kelpaisi. Kyllähän tuon tyylisen miehen seurassa myötähäpeänpuna nouseekin poskille.
- muiskusunposkelle!
Isä aina sano mulle, että kaikille pitää olla kiltti ja kaikille pitää antaa.
- sukuselviö
Isäs oli kai joulupukki ja sä oot tonttu:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama987781Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1366503Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1774639Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2403172Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta962703Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh622116- 1471808
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari31737Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa171640Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971594