Hey, man of my life

punastelija

Vaikka olenkin antanut ymmärtää kiinnostukseni omalla kömpelöllä tavallani, odotan että sinä teet aloitteen kunhan olosuhteesi oikenevat. Toivon kaikkea hyvää kaikille, oli se sitten mitä tahansa - tällä tavoin saatan päästä osingoille sinusta

11

150

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muiskusunposkelle!

Olen jo varattu toiselle, mutta kiitos tarjouksesta. Sinulle sopii toisenlainen elämäntyyli ja mies, minä en ole se oikea sinulle. Varmasti se rakkaus sinunkin tiellesi tulee, kuten meant to be..

voi paksusti :)

• punastelija

Heh kiitos, en ajatellut (vielä) paksuuntua :)

Tsemppiä suhteeseesi ja mitä parhainta loppuelämää. Tuo kyseinen dude ei tunne mua yhtään niin että voisi sanoa mikä tyyli&mies mulle sopii.

• ei-ap

Mitäpä sitten täällä pyörit muisku ;) Taitaa olla mustasukkainen nainen tuon kirjoituksen takana.

• Woman on my mind

No just kuin mun kynästä. I agree. Yritän olla punastelematta voi sattua mullekin.
      Kömpelö olen tällaisissä asioissa. Sopiva puna poskilla on eri upeaa kun se luonnostansa hohkaa.

• muiskusunposkelle!

Kävin jättämässä hyvästit naiselle, joka ei saanut sanaa suustaan ja vaan punasteli, kun tarjosin sille tikkaria. Otin sitten ja annoin toiselle :D

• -joku vaan-

Itse ainakin arvostan miehiä jotka malttaa odottaa näissä asioissa ;)

• punastelija
        -joku vaan- kirjoitti:

Joo, mä mitään tikkareita - mä syön porkkanaa ;D

• muiskusunposkelle!
        -joku vaan- kirjoitti:

Viisi vuotta odottelin, enkä malttanut enää odottaa.

• muiskista vaan

Sille ilotytölle varmaan kelpasi ;D Et vaikuta sellaiselta joka minulle kelpaisi. Kyllähän tuon tyylisen miehen seurassa myötähäpeänpuna nouseekin poskille.

• muiskusunposkelle!

Isä aina sano mulle, että kaikille pitää olla kiltti ja kaikille pitää antaa.

• sukuselviö

Isäs oli kai joulupukki ja sä oot tonttu:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      98
      7781
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      136
      6503
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      177
      4639
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      240
      3172
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      96
      2703
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      62
      2116
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      147
      1808
    8. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      3
      1737
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      17
      1640
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1594
    Aihe