Miksi. En tiedä. Kävin yöllä ulkona, jänis pyrähti edestäni kiitoon. Se äännähti mennessään. En ole ikinä kuullut moista ääntä. Pelästyi sekin öistä kukkujaa. Olit lähelläni ja niin kaukana. En tiedä miksi valvoimme. Mitä odotimme tapahtuvan. En tiedä.
Valvoin yön ja niin teit sinäkin.
27
553
Vastaukset
- ihmeellisiä otuksia
Ehän mie yhtään valvoskele, siellä ne jänikset ja rusakot juoksee jolkottelloo ilman miutakin
- ap.
Mikä v@ teitä savolaisia vaivaa. En ymmärrä sanaakaan tuosta murteesta. Ja yhtä varma kuin aurinko nousee joku päivä, hän valvoi. Valvoi ja ajatteli. En tiedä, mitä tai ketä, mutta valvoi. Sen tiedän.
- Pää ei käsitä
ap. kirjoitti:
Mikä v@ teitä savolaisia vaivaa. En ymmärrä sanaakaan tuosta murteesta. Ja yhtä varma kuin aurinko nousee joku päivä, hän valvoi. Valvoi ja ajatteli. En tiedä, mitä tai ketä, mutta valvoi. Sen tiedän.
Halusin nukkua, mutta valvoin vielä puolilta öin vastoin tahtoani. Olin valveilla, olin rauhassa, olin surullinenkin ja itkin pitkästä aikaa. Kaipuu on vain liian suuri, enkä ymmärrä miten kukaan voi täyttää hänen paikkaansa elämässäni. Se oli match made in heaven, ja silti kaikki meni vituroiksi.
- ei käsitä ei
Pää ei käsitä kirjoitti:
Halusin nukkua, mutta valvoin vielä puolilta öin vastoin tahtoani. Olin valveilla, olin rauhassa, olin surullinenkin ja itkin pitkästä aikaa. Kaipuu on vain liian suuri, enkä ymmärrä miten kukaan voi täyttää hänen paikkaansa elämässäni. Se oli match made in heaven, ja silti kaikki meni vituroiksi.
Ihan kuin mun näppikseltä tuo tekstisi. Ainoo vaan että neljältä vielä valvoin.
Mutta ihan samoista syistä kuin sinäkin. Lopulta en jaksanut muuta kuin itkeä :´-(
- tai et hän on
mistä sä tiedät että olen valvonut ?
- preeria kutsuu
Sinusta en tiedä, mutta hän valvoi. Se on sellainen tunne.
- kyllä valvoin
preeria kutsuu kirjoitti:
Sinusta en tiedä, mutta hän valvoi. Se on sellainen tunne.
Valvoin, niinkun joka ainoa muukin yö.
- yökkö2
Aika moni valvoi...itse yritin unta kello 3 saakka, sitten oli pakko lähteä savuille ja syömään.
- not alone
mulla oli yöseuraa, miellyttävää
- tuntehia
En valvonut mutta näin unta siitä jäneksestä, se jahtasi toista jänestä eikä säikkynyt sinua.
- Ylläksen taiga
Outo tunne myös minulla. Valvoin, en saanut nukuttua. Ylläksen taigaa taisit olla sinä. Maaliskuussa se tapahtui. Ikävä sinua. Kaksi iltaa yhdessä.
- minäkin valvoin
Heräsin, kun oli niin valoisaa. Sitten alkoi tuntua, että on nälkä. Sitten pikkuihminen näki painajaisia ja kömpi viereen, siinä pyöri.
Valvoin aika pitkään. Ja valvoessahan hän aina ilmestyy ajatuksiini :). - myöskin
Öisin on hyvä valvoa :) Oli varmaan telepatiaa.
- yöperhonen...
Minä valvoin yön pitkät tunnit ja ajattelin häntä ainakin. Ikävä kalvoi sisintä.
- owlsrnotwhattheyseem
No minäpä en valvonut vaan nukuin aikaisin ja sikeästi. Toivottavasti kukaan ei kuvittele minusta omia pöllöyksiään turhaan.
- Ylläksentaiga
Yllättävää, että monella samoja tunteita. Mies Ylläksellä, avasin tanssilattialla paitasi napin, nauroimme. meillä oli hauskaa. Mutta tunteet tulevat niin yllättäen, kun tietää että toista ei ehkä koskaan enää tapaa. tuli niin ikävä ja unethan siinä miettiessä meni.
- Ylläksentaiga
Valvotti meitä molempia. Aukaisin tanssilattialla paitasi napin, muistatko? Jäniksiä en nähnyt unessa, näin sinut
Yötön yökö se siellä lapissa valvottaa? Sopeutumis vaikeuksia,vai ?
- kanipupusia
Ehkä hän valvoi ja mietti samoja asioita. Täälläpäin näkee kesällä kaneja joka ilta. Ne juoksevat pusikkoon pyörän edestä. Kerran näin niitä viisi muutaman kilometrin pyörämatkalla. Kesässä parhainta ovat viilenevät kesäillat ja kesän tuoksu. Voisimpa viettää edes yhden sellaisen hänen seurassaan.
- pitkäkorvia
Täällä sama homma. Pyöräilykausi on vielä virallisesti avaamatta, vaikka hyötyliikuntapyöräillyt olenkin heti lumien lähdöstä alkaen. Iski vain flunssa tähän väliin mutta kunhan on kunnolla ohi, pääsen nauttimaan siitäkin touhusta. Pyöräillessäkin on hyvä ajatella ;).
- Minä vaan.
Ja minä täällä valvon jälleen. Sua miettien,tietenkin. Sua kaivaten ja haluten,tietenkin. Koska sinäkin valvoit eilen, olin ilmeisesti saanut sinussa pienen kipinän syttymään. Sinä sait minut liekkeihin ihastuksesta. En voi sille mitään mut mitäs sitten. Ehkä olet se nainen jota olen odottanut elämääni jo liian kauan. Ehkä nyt juuri sinä tulet ja teet elämästäni jonkun arvoisen. Olenhan raitistunutkin vuosia vuosia sitten. Aivan kuin sinua varten. Oletko kohtaloni,elämäni rakkaus joka tulee ja tekee minusta maailman onnellisimman miehen. Sen tiedän että olet silmissäni täys kymppi. Uskomaton ilmestys jota en olisi uskonut koskaan tapaavani. Saan susta sydämmen tykytystä ja rytmihäiriöitä. Voi kumpa tulisit päivällä tai illalla juttusilleni. Tulisitkohan kahville jos uskaltaisin pyytää sinua. On kynnys kysyä tuletko kahville kun en ole varma siitä oletko nykyään sinkku. Mut toivon että tulevat päivät saavat sinutkin liekkeihin. Ehkä teemme liekeistä yhden ison nuotion joskus.
- Ylläksentaiga
Minä vaan... Kirjoitit tosi kauniisti. Minä olen sellainen romantikko. Jos olet se mies jonka paidan napin aukaisin tanssilattialla, silloin ison nuotion voisi sytyttää juhlan kunniaksi. Tälle tanssijalle maratonit oli mieleen ja rinkka selässä vaeltaminen. Ole kuka olet, kyllä sinä löydät kohtalosi, osaat niin kauniisti kirjoitaa.
- yöeläjä
Näin Hänet ulkona vähän ennen puoltayötä. Seisoi pitkään paikoillaan ja lähti sitten pois. En tiedä mitä/ketä ajatteli, mutta minä ajattelin Häntä. Kuten joka yö.
- Eihän täs oo mitään
järkee
- 219
No ei niin. Ensi yönä nukutaan ja kohdataan unessa.
Taasko oot vakoillu mua? :)
- minäkö?
Lähikaupan kassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1308073Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1567175Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1854935Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2503327Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1022814Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1352412Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?12034- 1532020
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181945Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa481778