kilot pois raskaana.

shokissaoleva

tervehdys ! olen n.70kiloinen, 175 cm pitkä nuori nainen.. tai ainakin luulin niin tähän päivään saakka.
Kävin siis tänään ultrassa, ensimmäinen neuvolakäynti jossa mitattiin pituudet ja painot jne. käyn joka viikko puntarilla ja seuraan kilojani aika orjallisesti, yli 70 ei saa mennä. olen siis hiinannut 68-70kg välillä. Neuvolan puntarille päästyäni meinasin pyörtyä. puntari näytti 83,5 KILOGRAMMAA. JA TÄMÄ OLI VASTA ENSIMMÄINEN NEUVOLA!
voiko oma puntarini heittää toden teolla näin suuria lukemia, vai mistä mättää.. ensi neuvolassa en todellakaan aio painaa lähemmäs sataa kiloa. antakaa minulle terveellisiä ruokatottumusvinkkejä parempaan, KEVYEMPÄÄN, elämäntyyliin ! ps.ulkoilen säännöllisesti n.1 h päivässä koiran kanssa.

6

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 33+2

Jompi kumpi vaaka on viallinen. Jos olet joka viikko punninnut itsesi, oletan että viime viikollakin, niin et ole voinut lihoa noin suurta määrää viikossa...siis yli 13 kiloa.

Onko sinulla millainen vaaka? Oletko tarkistanut sen paristot?

• jeejeejeee

No aika paljon heittää näköjään...mulla oli paino noussut 4 kg ekalla käynnillä, järkytyin siitäkin! Turvotusta tais olla suurin osa ja punnitus tapahtui juuri ruokatunnin jälkeen, olin syönyt ja juonut hyvin sekä mulla oli farkut päällä...lopetin nyt kuitenkin karkin, jätskin, leivän ja pastan puputtamisen, aamupaino nyt 3 kg vähemmän eli 1 kg enemmän ennen raskautta painoon verrattuna. Pelkään järkyttävää lihomista, aion liikkua ja syödä järkevästi loppuraskauden ajan.

• shokissaoleva

tuttuni vaaka näyttää samaa numeroa mitä omani. terveydenhoitajakin äimistyi, tai se neuvolatäti mikä onkaan,miltei töksäytti päin naamaa ettei usko painoani todeksi..
      turvottaa täälä kyllä minuakin, siispä pistin itseni miltei suolattomalle ja sokerittomalle linjalle pitääkseni joteenkin turvotuksen kurissa..saas nähdä mit terkkarin vaaka näyttää kuukauden kuluttua.käytän kuitenkin suolaa runsain määrin.. ennen tätä.

• painot(on)

jos olis hoksannut, niin olishan neuvolantät8 voinut itse hypätä vaa'alle tarkastamaan näyttääkö mittari hänen kohdallaan oikein. No, ajattele, jos lihoisit 13 kg, niin mahtuisiko ihan oikeasti sinun nykyiset vaatteet päälle? Epäilen.. :) no panic!

Tuli mieleen ot, mutta ostin kerran vaa'an ja kotona sitä ihmettelin kun näyttää 2 kg liian vähän ja samoin miehellä. Vein sen takaisin kauppaan ja kolme myyjää kävi vaa'alla ja tulivat siihen tulokseen, että väärin näyttää ja sain rahat takaisin :)

• df s<fsr

Itse olen 169cm ja normaalisti painoin 65kg. 21kg tuli raskausaikana, mutta ne kilot olivat pelkkää mahaa ja nestettä. Söin ja liikuin ihan normaalisti.

Eli älä turhaan tuijota vaakaa, KILOJA VOI TULLA VAIKKEI LÄSKIÄ TULISI !
      5kk synnytyksestä ja painan 60kg.

• miyzi

no huh huh! mulla on rv17 ja tähän asti on 6kg lähtenyt painoa runsaan pahoinvoinnin vuoksi ja voin kertoa, että housut tippuu jalasta, eli kyllä kai 13kg heiton huomais normaalipainoinen ihminen jo vaatteissa yms! :O

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4949
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      56
      3960
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      71
      3549
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2868
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      146
      2432
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2318
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2094
    Aihe