Onko täällä pienen lapsen äitejä?

Äiti.

Äiti-lapsi kavereita puttuu. Jos täältä löytyy, vaihetaan s.postiosoitteita:) Mutta tänne en laita omaani valitettavasti..

22

607

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks äiti

On täällä, en minäkään viitsis laittaa omaani.. ellei sitten tekis kokonaan uuden?

• vinkki vinkki

Sopikaa aika ja käykää vaikka suomi24 lappeenranta chatissa vaihtamassa osoitteenne yksityisellä keskustelulla ;)

• Äiti.

tee uusi

• cemoi

Voi rekisteröityä vaikka kaksplussaan tai meidän perheen sivuille ja aloittaa oman keskustelun ja vaihtaa yv:nä osoitteet :)

• pientä vinkkiä vaan

Sähköpostejahan nyt saa otettua vaikka minne ja vaikka kuinka monta. Senkus teet johonkin uuden laatikon ja laitat sen osotteen sitten tänne.

• Cemoi

Täällä myös...pari viikkoa sitten toiselta paikkakunnalta muutettiin :)

• Elina_Kanavansuu

Hei!
      Oletteko muodostaneet jonkinlaista tapaamisrinkiä? Luin oheisen jutun ja olen samaisessa tilanteessa, eli aika yksinäistä on kotona lasten kanssa (tyttö 3v, poika 10kk). Olisi mukavaa tavata aikuisiakin ihmisiä.
      http://yle.fi/uutiset/ei_ole_mitaan_jarkea_vain_odottaa_valmista/6554330

• äiti 87

Moikka. Tuollainen äitiryhmä kuulostaa hienolta. Sellaista olisin kyllä kaivannut kun olin pojan kanssa kotona. Nykyään olen päivisin töissä ja poika hoidossa, mutta jos jotakuta kiinnostaa puistoilu tai muu iltapäivisin tai viikonloppuisin niin seura kyllä kelpaisi. Itse olen 25-vuotias ja poika 3 vuotta. Asutaan Lauritsalan suunnalla.

• moimäolenkaikki

Virallisissa tutkimuksissa on todettu etä ihmisen globaali älykkyys laskee kun se saa ensimmäisen lapsen, kun se saa toisen niin globaali älykkyys laskee lisää eikä ihminen oikeastaan enää kykene objektiiviseen eikä globaaliin ajatteluun, tämän tutkimuksen tulosten oikeellisuuden voi kyllä kuka tahansa havaita.

• hertsikka1

Minä myös aikuinen MIES ja lapsen kanssa pelaio2en jalkapalloo äiti ei oo kiinnostunu eikä haluu tavata...

• Äippä 2013

Täällä pienen lapsen äiti myös.. Olisi mukava saada seuraa muista ideistä, ettei tämä globaaliälykkyys laskisi aivan nollaan ;D

• pienen pojan äiti

Täällä joulukuussa -12 syntyneen poikavauvan 29v. äiti. Olisiko ketään Myllymäen suunnalla? Olisi mukava saada esim. vaunulenkkiseuraa.

• kanavansuu-

Onko muita juoppoäitejä. Olis mukava kun olis joku jonka kanssa vedellä pieniä iltapäiväkännejä. Poika 3v, tyttö 8v

• pupu-93

Tääl olis yks nuori äityli lauritsalasta. Tykkään kyllä pitkin päivää tissutella mutta itekseen sekin on vähän tylsää. (ukko reissuhommissa) Tai onhan lapsi tietysti seurana mut en vielä opeta sitä juomaan kun on vasta 6 vuot. poika:) Välil kyllä käyn miljassa pikaisesti parilla kun poika nukkuu. Mut sit aina jos raahaan jonkun ukkelin kotiin yöllä niin poika herää, nuo miehet kun ei osaa pitää turpaansa kiinni vaikka kuinka sanoo..
        Jos laitat yhteystiedot niin voidaanhan me tulla teille tai työ meille..?

• hahahahhahahahahahah

^^voi luoja näitä terroristeja. keltähän peritty moinen älykkyys

• pienen pojan äiti

Eikö ketään myllymäki/hiessilta/karhuvuori alueella?:( Tai edes keskusta-alueella? Olisi jonkinlainen äitirinki mukava...saisi vähän päiviin vaihtelua. Todellakin alkaa tuo älykkyys laskea, kun puhuu päivät vauvojen kieltä... :D

• huhtiniemi1

Olisko ketään Huhtiniemen suunnilta? :) Lenkkeilyseuraa ois kiva saada mutta myös kahvitteluseuraa keskustan suunnalla on mahdollista! Olen äiti 22v. ja poika 8 kk. :)

• Etsiä

Ei ole Lappeenrannassa pienten, eikä suurempienkaan lasten isiä eikä äitejä. Eikä niitä lapsiakaan kyllä, ei tyttöjä, eikä poikia. Eikä ole mieheiä, ekä naisiakaan, sehän tällä palstalla tulikin jo selvitettyä.

• Rimpula

Täällä muutetaan Lappeenrantaan heinäkuussa. Mukana silloin toivottavasti n. kuukauden ikäinen pienokainen. Suuntana toivottavasti tosiaan Karhuvuori.

• hs13

Itse olen yhden lapsen äiti ja seura kelpaisi :)

Jos olet lapsen äiti/isä, yksinhuoltaja/parisuhteessa, laita spostia [email protected]

Vastaan vain asiallisiin viesteihin :)

• -Äippä 25v ja poika

Hei! Me asutaan uus lavolassa ja tältä alueelta/lähiympäristöstä ois kiva saada lenkkeily seuraa/kahviseuraa muista pienten lasten äideistä :) ?

• ...

Nimimerkkinä piti tulla äippä 25v ja poika 8kk :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      121
      7910
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      151
      6638
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      183
      4755
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      243
      3225
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      101
      2744
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      107
      2256
    7. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      12
      1896
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      150
      1885
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      29
      1710
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1614
    Aihe