niko järvenpää?

lena

Löydänkö sinut näin?Tavattiin kerran Zapatassa ja kadotin sinut ja jäin kaipaamaan.Olet kalju,suht pitkä ja harteikas...Jos joku tuntee niin mistä hänet löytäisin?ja seurusteleeko?..Jos Niko luet tätä niin olen se vaalee pieni nainen mustassa topissa...laita sähköposti osoite niin mailaillaan ja tavataan!!ikävä!!

20

1676

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunnen yhen

      Ikä n. 28 v?

      • lena

        28-v. voisi olla aika lähellä...kerro ihmeessä enempi,mitä tekee työksee,onx muijaa?miten tavoitan?


      • Musta
        lena kirjoitti:

        28-v. voisi olla aika lähellä...kerro ihmeessä enempi,mitä tekee työksee,onx muijaa?miten tavoitan?

        Zapatassa luultavasti tai jossain muualla weekendinä.


    • Minä

      Hän on kyllä jo n.35, pyörinyt Kyrölässä päin...

      • lena

        ei "mun" niko oo kai viel niin vanha....


    • "vaimo"

      Kuulostaa ihan mun nikolta...älä suotta etsi!!

      • lena

        ei välttämättä olla samassa henkilössä...tai toivottavasti ei!!se ainakii vaikutti siltä et sil ei ois muijaa...tosin onhan noit ukkoja kaikenlaisia...


      • lena

        ei välttämättä olla samassa henkilössä...tai toivottavasti ei!!se ainakii vaikutti siltä et sil ei ois muijaa...tosin onhan noit ukkoja kaikenlaisia...


      • lena

        ei välttämättä olla samassa henkilössä...tai toivottavasti ei!!se ainakii vaikutti siltä et sil ei ois muijaa...tosin onhan noit ukkoja kaikenlaisia...


      • "frendi"

        Jos olet vaimo, niin mikä toinen auto Mustangin lisäksi Nikolta löytyy?


      • vaimo
        "frendi" kirjoitti:

        Jos olet vaimo, niin mikä toinen auto Mustangin lisäksi Nikolta löytyy?

        ei mun nikolla ole mustangia!eli ei olla samassa tyypissä....


      • vittusex
        "frendi" kirjoitti:

        Jos olet vaimo, niin mikä toinen auto Mustangin lisäksi Nikolta löytyy?

        chatenet sillä o ja eihä järäl vaimoi oo


    • nikoonihq<3333

      no järähä seo

    • ts

      hirrveää

    • giiver69

      järäl o röh älä vaa vie jareee

    • linsuuuuuy

      järäl o hulda jokise kans peliä.

    • skärä

      ikävä!! olen taas vapaa ja chatenet lunastuksessa

    • giiver69

      järä on lihonnu

      • emedaa

        Järä Nikonpää


    • Bati

      Hei Lena! Tiedän yhden Niko Järvenpään, harteikas ja pitkähkö, hiukset nykyään jo päässä. Asustelee Raumalla nykyisin. Puhummekohan samasta Nikosta, lempinimi on Järä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe