Löydänkö sinut näin?Tavattiin kerran Zapatassa ja kadotin sinut ja jäin kaipaamaan.Olet kalju,suht pitkä ja harteikas...Jos joku tuntee niin mistä hänet löytäisin?ja seurusteleeko?..Jos Niko luet tätä niin olen se vaalee pieni nainen mustassa topissa...laita sähköposti osoite niin mailaillaan ja tavataan!!ikävä!!
niko järvenpää?
20
1891
Vastaukset
- Tunnen yhen
Ikä n. 28 v?
- lena
28-v. voisi olla aika lähellä...kerro ihmeessä enempi,mitä tekee työksee,onx muijaa?miten tavoitan?
- Musta
lena kirjoitti:
28-v. voisi olla aika lähellä...kerro ihmeessä enempi,mitä tekee työksee,onx muijaa?miten tavoitan?
Zapatassa luultavasti tai jossain muualla weekendinä.
- Minä
Hän on kyllä jo n.35, pyörinyt Kyrölässä päin...
- lena
ei "mun" niko oo kai viel niin vanha....
- "vaimo"
Kuulostaa ihan mun nikolta...älä suotta etsi!!
- lena
ei välttämättä olla samassa henkilössä...tai toivottavasti ei!!se ainakii vaikutti siltä et sil ei ois muijaa...tosin onhan noit ukkoja kaikenlaisia...
- lena
ei välttämättä olla samassa henkilössä...tai toivottavasti ei!!se ainakii vaikutti siltä et sil ei ois muijaa...tosin onhan noit ukkoja kaikenlaisia...
- lena
- "frendi"
Jos olet vaimo, niin mikä toinen auto Mustangin lisäksi Nikolta löytyy?
- vaimo
"frendi" kirjoitti:
ei mun nikolla ole mustangia!eli ei olla samassa tyypissä....
- vittusex
"frendi" kirjoitti:
chatenet sillä o ja eihä järäl vaimoi oo
- nikoonihq<3333
no järähä seo
- ts
hirrveää
- giiver69
järäl o röh älä vaa vie jareee
- linsuuuuuy
järäl o hulda jokise kans peliä.
- skärä
ikävä!! olen taas vapaa ja chatenet lunastuksessa
- giiver69
järä on lihonnu
- emedaa
Järä Nikonpää
- Bati
Hei Lena! Tiedän yhden Niko Järvenpään, harteikas ja pitkähkö, hiukset nykyään jo päässä. Asustelee Raumalla nykyisin. Puhummekohan samasta Nikosta, lempinimi on Järä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255059Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644061Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve753625Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472483Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl782173Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525