Onko kokemusta Mabre residence-hotellista Vilnassa? Kiinnostaa, on asuttu eräässä toisessa hotellissa muilla reissuilla.
Onko huoneet tilavat, miten huoneiden varustus yleensä? Lämpötila huoneissa?
Mabre residence
5
182
Vastaukset
- 16
Eipä ole booking comissakaan kuin kolme suomenkielistä arvostelua.
- ketjun aloittaja
Joskus aiemmin olen nähnyt arvosteluja, mutta en muista missä.
Otettiin se tuttu ja turvallinen hotelli. - aloittaja...
ketjun aloittaja kirjoitti:
Joskus aiemmin olen nähnyt arvosteluja, mutta en muista missä.
Otettiin se tuttu ja turvallinen hotelli.Niin, arvosteltu voi olla ihan millä kielellä tahansa, en suomenkielisiä bookingcomista edes odota.
- 16
aloittaja... kirjoitti:
Niin, arvosteltu voi olla ihan millä kielellä tahansa, en suomenkielisiä bookingcomista edes odota.
En ole varma, että käsitinkö, että et ole löytänyt niitä arvioita sieltä, joten laitanpa ohjeen. Linkki ja sieltä alleviivattu oikealla yläkulmassa "katso kaikki arviot".
http://www.booking.com/hotel/lt/mabre-residence.fi.html?aid=310019;label=Bookings-fi-c4H1UrRuQsgLHBO2RTgmfQS18302671146:pl:ta:p1:p2230.000:ac:ap1t1:neg;sid=a644275a17ea5d4ea783a35d0a33d690;dcid=1;origin=disamb;srhash=1243927844;srpos=1 - Liisukka5
16 kirjoitti:
En ole varma, että käsitinkö, että et ole löytänyt niitä arvioita sieltä, joten laitanpa ohjeen. Linkki ja sieltä alleviivattu oikealla yläkulmassa "katso kaikki arviot".
http://www.booking.com/hotel/lt/mabre-residence.fi.html?aid=310019;label=Bookings-fi-c4H1UrRuQsgLHBO2RTgmfQS18302671146:pl:ta:p1:p2230.000:ac:ap1t1:neg;sid=a644275a17ea5d4ea783a35d0a33d690;dcid=1;origin=disamb;srhash=1243927844;srpos=1Tulee mieleen että onkohan tasoonsa nähden hieman ylihinnoitettu hotelli? Ollaan oltu kahdessa hotellissa eli RadissonSAS Astorijassa ja Tiltossa. Ovat todella suositeltavia, nyt otettiin taas Tilto, SAS-hotelli on kallis (5 tähteä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372