Desucon 2013

Allen Walker :3

Ketkä olisivat halukkaita tulemaan? :3
Itse aion tulla ihan varmasti. Minut bongaa sieltä sitten Allen Walkerina, D-Gray manista ja Q:na, C-the Money of Soul and Possibility Controlista^^
Tulkaa sitten moikkamaan :)

16

327

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aoi Hana

Hei olen miettinyt itsekkin osallistuvani tapahtumaan ja olen miettinyt pukeutuvani futanariksi.

• Fujivara Yumi <__<

Trollolollollollollollol!!!

• Aoi Hana
        Fujivara Yumi <__< kirjoitti:

Trollolollollollollollol!!!

hei poistu täältä kiusaaja kun haukut minua vaikka tykkään olla futunari

se ei ole yhtään kivaa ja kohta Misaki Anko kostaa sinulle Jan Parze tms loihdulla

• link!!!
        Aoi Hana kirjoitti:

hei poistu täältä kiusaaja kun haukut minua vaikka tykkään olla futunari

se ei ole yhtään kivaa ja kohta Misaki Anko kostaa sinulle Jan Parze tms loihdulla

Ei coneissa ees saa pukeutua futunariksi...ainakaan jos on alasti, tai semmonen puku -_-"

• Aoi Hana
        link!!! kirjoitti:

Ei coneissa ees saa pukeutua futunariksi...ainakaan jos on alasti, tai semmonen puku -_-"

Saahan koska olen vip vieras siellä ja sen takia saan joten turpa kiinni älä kiusaa minua olen futunari :-(

• allen walker :3
        Aoi Hana kirjoitti:

Saahan koska olen vip vieras siellä ja sen takia saan joten turpa kiinni älä kiusaa minua olen futunari :-(

No ihan sama!
        Olen siellä sittenkin Sora ja Allen. Q jää tälläkertaa pois ^^"

• tulossa!

Oon ehkä tulossa kaverin kaa , pukeutuneina hetalia-tyypeiks!

• .hetalisti.__.

Ehkä tuun. Olisin toi Liettua Hetaliasta.

• Kiinnostuin.

Koskas tämä tapahtuma olikaan? Ja missä? Googlauskättä laiskottaa...

• Fujivara Yumi <__<

Lahden Sibeliustalolla, 14-16 päivä kesäkuuta. Liput jotain 23-26 €. Kolmipäiväinen. :3
        Aivan mahtava tapahtuma! Kannattaa tulla^^

• minävaa
        Fujivara Yumi <__< kirjoitti:

Lahden Sibeliustalolla, 14-16 päivä kesäkuuta. Liput jotain 23-26 €. Kolmipäiväinen. :3
        Aivan mahtava tapahtuma! Kannattaa tulla^^

heeii pitääkö sinne varata liput etukäteen vai? :D ostetaanko ne paikanpäältä? anteeks noobius.

• ^-^

Ne liput pitää ostaa etukätee. Lipun myynti alkaa ihan lähipäivinä.

Itsekin ehkä tulen tuttavan kanssa. Se olisi ensimmäinen conini, joten osaisiko joku kertoa, onko kyseinen coni hyvä ensimmäiseksi coniksi, ja jos joku kokeneempi conikäviä kertois, paljonko siellä liikkuu tälläsii alle viistoista kesäsii.
      :)

• Otaku pentu

olen pieni otaku pentu olen menos desuun mun kaverin kaa aion tehä osakan koulupuvun

• Chibitalia

Tuotah, olen tulossa Hetalian Chibitaliana.. :33

• MyLovesFictive

Minä tulen, cossaan Karenia Mermaid Melodysta. Ehkä tavataan? ;D

• BELIEBER-chan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      91
      7560
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      122
      6305
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4427
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      233
      3044
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2628
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      32
      1908
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      129
      1541
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1524
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      772
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      703
    Aihe