Mistä se nainen löytysi

tulevaisuus yhdessä

Mistä se nainen löytysi, kun ei täältä Suomussalmelta löyvy sopivaa.

Meitä on puolen kymmentä kommeeta miestä, vakituista naista ehtimässä. Reviiriä ajateltiin laajentaa. Ikähaitari meillä on noin 40-55 vuotiaita uroksia. Onko vinkiä, minne päin suomea pitäisi suunnistaa.

Avustaako mikään toimi, jos akkaa ehtii kauempaakin. Mielestäni valtion laitoksella KELALLA pitäisi tukea ko. toimintaa, esimerkiksi matkakulujen ja majoituskustannuksien osalta. Ainakin ministeri Kyllönen voisi yrittää lakia tätä toimintaa tukemaan.

Jos luvit tämän sinä kommee rahevä nainen, ilmoita itsestäsi jotenkin, esim. Ylä-Kainuu. PS. kaverille kans, mutta hänelle auttaa hoikenpikin.

11

1034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vaan

      Oottako niin ranttuja että kommee ja rehevä pitää naisen olla, ei oo ihme että ilman oota jäänyt. kattokaa peiliin ja miettikää missä vika jos ilman jää.

    • Katse itään

      Putiini kyllä lahjoittaa sinulle emännän jos sinulla on varaa lunastaa se !

    • kainuun jakajat

      Tulevaisuutta ei Suomussalmen naisista löydy, suunnatkaa etelään päin, sieltä löytyy eri kokoista, eri näköistä, eri kielikulttuuria omaavia, lapsia haluavia naisimmeitä. Omalla vastuulla.

      • VUODELTA 1966

        ELähän sano! Minun äitini oli suomussalamelainen, kaunis, NIINKUIN SIELLÄ NAISET OVAT EDELLEENKIN. Meitä on neljä tytärtä, keski-iässä jo kAiikki ollaan nyt,sekä kolme veljeä .En edes osannut ajtella, että olisin kaunis,tanssin vain ja pidiN hauskaa. ihmettelin vain, että miksi tuo yksi tyttö vain istuu ja on sen näköinen , kuin oisi yhden syönyt ja toista aikoIS.Mutta keksipä syötin!
        Meitä se huvitti!


    • Iso Iita

      Täällä olisi yksi komia ja irstas nainen. Mutta vaatimukset ovat kovat, työkalu pitää olla iso ja hommiin pitää pystyä 6 kertaa yössä.
      Siionin laulut ja virret pitää osata laulaa kaikki ja myöskin virkata pannulappuja!

    • naapurista

      minä en oo kommee enkä rehevä oon vaan pieni 150 senttinen,enkä oikein usko olevani kaunis ja jos tahot nähä, nii mehtäpaarissa ens lauantaina. mutta minä ku oon iltauninen, niin minähän kyllä vain käväsen siellä kahtomassa,sattuukol sinne joku tuttu.

      • älkää masentuko

        Niin metsäkylän baarista kyllä saattaa flaksi käydä ja pienissä kyläbubeissa muu-
        tenkin, Urhon bupi on myös puhoskylällä. Sitten on nämä venäläiset naiset, osahan haluaa naimisiin jäädäkseen. Pitää osata se iskemistaito ja "ruusuista" kehumista naiselle.


    • yksin porukassa

      teitä ku on useampi porukoissa-ei auta muu kuin ottaa toisenne,, muuta ei ny ole tarjolla-- pitäkää hauskaa ja pankaa-- haitanneeko vaikka siemmenneste lentää

    • wolumit on tai ei

      tainna männä myätyri
      myynny talonki jollekkin ouvolle parille
      rälläävät ja kuseksivat ympäri kyllää

      • seppo3

        Ketähän lie ovat? Se ukkoki on kuulemma voittanna lotosta, mutta kulkee töissä muina miehinä..


    • pillihousu1).

      totuudet olisi kestettävä
      niitä ei saa tekemätömäksi
      ja kävin jo psykolla, en päässyt eläkkeelle
      sanovat liian viisas,kaikessa!
      luulin itsekkin,että sahajauhot pyörii hulluna pääkopassa
      mutta näkevää ei saa "näkemättömäksi"??????????????????????????

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe