Lapseni ei suostu myöntämään, että Joulupukkia ei ole olemassa.

äiti 24v

Minua rupesi ärsyttämään se, että 8v tyttäreni on jo iso tyttö, koulussa ja kaikkea, mutta hän vielä viitsii uskoa Joulupukkiin. Tänään sitten totesin tytölle, että Joulupukkia ei ole olemassa. Nyt tyttö on koko illan kiukutellut, itkenyt, huutanut, raivonnut ja hokenut, että kyllä Joulupukki on olemassa, vaikka me miehemme kanssa kuinka hoemme hänelle, että Pukkia ei ole olemassa ja että kuinka tyttö kehtaa valehdella että Pukki on olemassa. Mitä teemme, että saamme tytön tunnustamaan, että Joulupukkia ei ole olemassa? Edes tytön piiskaaminen ei ole auttanut asiassa, vaikka olemme antaneet tytölle piiskaa, niin hän ei suostu myöntämään, että Joulupukkia ei ole olemassa!

19

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30 v. lapseton

      Siis tämän on kyllä aivan pakko olla provo. Kuka helkkarissa piiskaa omaa lastaan sen takia, ettei lapsi ole samaa mieltä äidin/isän kanssa (sellainenkin asia kuin joulupukin olemassaolo)?! Meinaatko kurittaa häntä myös siinä tapauksessa, jos lapsesi sanookin "ei mitään Jumalaa ole olemassa" ja sinä intät vastaan että kyllä vaan on, usko vanhempasi sanaa jne. Olisit nyt antanut tyttäresi pitää mielikuvansa joulupukista - viimeistään teini-ikään ehdittyään kyllä tietää asian oikean laidan. Ei hyvää päivää... -.-

      • Äiti 24v

        Lasten on uskottava vanhempiensa sanaan ja tehtävä niinkuin vanhemmat sanovat! Jos minä käsken tytärtäni, että tämän täytyy lopettaa Joulupukkiin uskominen ja myönnettävä, että hän valehtelee kun hän sanoo että Joulupukki on olemassa eikä hän tee sitä, niin piiskaa hänelle on annettava! Jos lapsi ei tottele vanhempiaan eikä tee niinkuin nämä käskevät, niin lapselle on annettava piiskaa että hän tottelee! Minäkin saan yhä omilta vanhemmiltani piiskaa, jos en tee niinkuin he vaativat ja minä olen sentään jo aikuinen nainen, mutta niin vain omakin 45-vuotias äitini saa omalta 70-vuotiaalta äidiltään piiskaa jos ei tottele tätä!


      • M0nna
        Äiti 24v kirjoitti:

        Lasten on uskottava vanhempiensa sanaan ja tehtävä niinkuin vanhemmat sanovat! Jos minä käsken tytärtäni, että tämän täytyy lopettaa Joulupukkiin uskominen ja myönnettävä, että hän valehtelee kun hän sanoo että Joulupukki on olemassa eikä hän tee sitä, niin piiskaa hänelle on annettava! Jos lapsi ei tottele vanhempiaan eikä tee niinkuin nämä käskevät, niin lapselle on annettava piiskaa että hän tottelee! Minäkin saan yhä omilta vanhemmiltani piiskaa, jos en tee niinkuin he vaativat ja minä olen sentään jo aikuinen nainen, mutta niin vain omakin 45-vuotias äitini saa omalta 70-vuotiaalta äidiltään piiskaa jos ei tottele tätä!

        Olet trolli, mutta mikä vielä pahempaa: ällöttävä.


      • 30 v. lapseton
        Äiti 24v kirjoitti:

        Lasten on uskottava vanhempiensa sanaan ja tehtävä niinkuin vanhemmat sanovat! Jos minä käsken tytärtäni, että tämän täytyy lopettaa Joulupukkiin uskominen ja myönnettävä, että hän valehtelee kun hän sanoo että Joulupukki on olemassa eikä hän tee sitä, niin piiskaa hänelle on annettava! Jos lapsi ei tottele vanhempiaan eikä tee niinkuin nämä käskevät, niin lapselle on annettava piiskaa että hän tottelee! Minäkin saan yhä omilta vanhemmiltani piiskaa, jos en tee niinkuin he vaativat ja minä olen sentään jo aikuinen nainen, mutta niin vain omakin 45-vuotias äitini saa omalta 70-vuotiaalta äidiltään piiskaa jos ei tottele tätä!

        No nyt kyllä repesin! :D Sulla varmaan tylsää kaiket päivät kotona niin pitäny tänne vääntää tollasta scheissea. Juttusi on niin Feissarimoka-matskua... :)


      • Äiti 24v
        M0nna kirjoitti:

        Olet trolli, mutta mikä vielä pahempaa: ällöttävä.

        Minä en ole trolli! Lapseni on myönnettävä, että Joulupukkia ei ole olemassa ja pyytää anteeksi pahuuttaan kun hän kehtaa valehdella, että Joulupukki on olemassa tai minä piiskaan häntä! Lasten täytyy totella vanhempiaan ja tehdä niinkuin nämä sanovat!


      • 30 v. lapseton
        Äiti 24v kirjoitti:

        Minä en ole trolli! Lapseni on myönnettävä, että Joulupukkia ei ole olemassa ja pyytää anteeksi pahuuttaan kun hän kehtaa valehdella, että Joulupukki on olemassa tai minä piiskaan häntä! Lasten täytyy totella vanhempiaan ja tehdä niinkuin nämä sanovat!

        Jopa silloinkin kun aikuinen on väärässä? Eli jos sanot tytöllesi: Hyppää jyrkänteeltä niin hänen pitää totella mukisematta? Uskomatonta.


      • isoisä 71
        Äiti 24v kirjoitti:

        Lasten on uskottava vanhempiensa sanaan ja tehtävä niinkuin vanhemmat sanovat! Jos minä käsken tytärtäni, että tämän täytyy lopettaa Joulupukkiin uskominen ja myönnettävä, että hän valehtelee kun hän sanoo että Joulupukki on olemassa eikä hän tee sitä, niin piiskaa hänelle on annettava! Jos lapsi ei tottele vanhempiaan eikä tee niinkuin nämä käskevät, niin lapselle on annettava piiskaa että hän tottelee! Minäkin saan yhä omilta vanhemmiltani piiskaa, jos en tee niinkuin he vaativat ja minä olen sentään jo aikuinen nainen, mutta niin vain omakin 45-vuotias äitini saa omalta 70-vuotiaalta äidiltään piiskaa jos ei tottele tätä!

        Ihan tervettä puhetta. On se vaan kumma että jotkut eivät usko vanhempiaan. Kyllä ne sitten uskoo mitä vaan ko aikasa jaksaa kurittaa. Ja sitä vartehan me vanhemmat olemme olemassa. Minunkin 40v poikani uskoo pukkiin mutta kyllä sitä piti hakata monta vuotta ennen kun rupesi uskoon. Mitä sitä ei tekisi lastensa eteen. Ei se kasvatus heleppoa ole, mutta kyllä sitä tuloksia saa ko ei anna periksi.


      • just joo
        Äiti 24v kirjoitti:

        Lasten on uskottava vanhempiensa sanaan ja tehtävä niinkuin vanhemmat sanovat! Jos minä käsken tytärtäni, että tämän täytyy lopettaa Joulupukkiin uskominen ja myönnettävä, että hän valehtelee kun hän sanoo että Joulupukki on olemassa eikä hän tee sitä, niin piiskaa hänelle on annettava! Jos lapsi ei tottele vanhempiaan eikä tee niinkuin nämä käskevät, niin lapselle on annettava piiskaa että hän tottelee! Minäkin saan yhä omilta vanhemmiltani piiskaa, jos en tee niinkuin he vaativat ja minä olen sentään jo aikuinen nainen, mutta niin vain omakin 45-vuotias äitini saa omalta 70-vuotiaalta äidiltään piiskaa jos ei tottele tätä!

        Kuulostaa koko touhu niin mielisairaalta aikuisten osalta, että hakeutukaa hoitoon. Ja toivottavasti ainuttakaan lasta ei ole lähistöllä! Huostaanotto ja äkkiä. Väkivalta on kielletty lain mukaan, niin henkinen kuin fyysinen. Vai ettei muka ole provo.


      • hahahahaaaaahh
        Äiti 24v kirjoitti:

        Lasten on uskottava vanhempiensa sanaan ja tehtävä niinkuin vanhemmat sanovat! Jos minä käsken tytärtäni, että tämän täytyy lopettaa Joulupukkiin uskominen ja myönnettävä, että hän valehtelee kun hän sanoo että Joulupukki on olemassa eikä hän tee sitä, niin piiskaa hänelle on annettava! Jos lapsi ei tottele vanhempiaan eikä tee niinkuin nämä käskevät, niin lapselle on annettava piiskaa että hän tottelee! Minäkin saan yhä omilta vanhemmiltani piiskaa, jos en tee niinkuin he vaativat ja minä olen sentään jo aikuinen nainen, mutta niin vain omakin 45-vuotias äitini saa omalta 70-vuotiaalta äidiltään piiskaa jos ei tottele tätä!

        Mielikuva 70-vuotiaasta mummelista piiskaamassa keski-ikäistä naista :::DDD


      • Vihaansua
        Äiti 24v kirjoitti:

        Minä en ole trolli! Lapseni on myönnettävä, että Joulupukkia ei ole olemassa ja pyytää anteeksi pahuuttaan kun hän kehtaa valehdella, että Joulupukki on olemassa tai minä piiskaan häntä! Lasten täytyy totella vanhempiaan ja tehdä niinkuin nämä sanovat!

        Mikä kamala ja huono ja hirveä ja väkivaltainen eukko olet!!! Piiskata omaa lastaan jos tämä ei usko joulupukkiin! Opettele lastenkasvatusta ja mene psykiatrille, mutta varo, saatat joutua suljetulle kun olet niin väkivaltainen hirveä äiti! Lapseksi varmaa vihaa sua!


    • Lina

      Kandeis olla edes vähän hauskempi, jos jaksaa vääntää tällasia viestejä.

      Mikä motiivi? Vaikka olisit Jesse 15 v., niin vähän älykkäämpää settiä odottaisin. Todennäköisemmin olet Jarmo 55v., joka saa kiksejä lasten piiskaamisen kuvittelusta (toivottavasti vain kuvittelusta).

    • Isoisä 71 v.

      Niin siitä pukista vaan sen verran että mullaki oli joskus määrättyyn ikään tullessa epäilyt että onko koko pukkia etes olemassa. No nyt kuitenkin kävi niin että vähän ennen armejan ikää tulin järkiini ja hokasin että kyllä se pukki on vaan olemassa. No sama varmaan tolla äidilläkin. On se kumma että vaikka ihmiset näkevät pukin joka joulu ja siitä huolimatta eivät usko.

    • isoisä 71

      Onpa sitten uskotan lapsi. Lasten kottiin tuollainen

    • Tiedän tunteen

      90-vuotias isäni ei vieläkään suostu uskomaan, ettei joulupukkia ole olemassa. Joudumme aina yhdessä vanhainkodin henkilökunnan kanssa piiskaamaan häntä, jos hän vielä ennen kuolemaansa uskoisi minua.

    • hfrtddddddddddd

      Joulupukkihan on olemassa, mitähän vitsua nyt taas.

      • päivänsäde

        Samoin hammaskeiju, opelin huoltomies konepellin alla, oltermanni äijä juustossa, saunatonttu, röllipeikko, haltiakummi, uljas ritari, sammakkoprinssi....


    • Etvaanvoi

      Et voi todistaa ,ettei joulupukkia ole olemassa.

    • Suomalainen nainen

      Huomasin ensimmäisestä lauseesta että olet trolli.

      • Joulumuori2

        Minä arvasin sen nimimerkistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe