Omavanhurskauskaste on Pyhän Hengen pilkkaa

YKSI KASTE.

Ihminen ei ITSE päätä koska on tarpeeksi uskovainen mennäkseen kasteelle.

Jeesus Kristus on tehnyt kaiken - me otamme vain vastaan.

Kun minut VAUVANA kastettiin olin silloin ENEMMÄN uskossa kuin koskaan sen jälkeen.

Vapaiden suuntien ihmiset ovat täysin täynnä omaa itseään ja PÖYHKEITÄ !

Heidän "jumalan" palveluksissaan ei ole SYNNINTUNNUSTUSTA, koska he ova mielestään pyhiä tämän OMAVANHURSKAUSKASTEEN jälkeen.

Tämä antaa heille mielestään oikeuden tehdä kaikkea mielttömyyttä.

6

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höh??

Kyllä meidän tapauksemme ainakin vanhemmat ja pappi sen päättivät!
      Pappi jopa määräsi tarkan ajan, jolloin Jumalan pitäisi toimia!

Tarkoitako, että tuo pappi oli omavanhurskas?

• Lukekaa kasteesta!

Lapsi kun kastetaan Kristukseen ja Jumalanlapseksi,missä Raamatussa kerrotaan Lapsikasteessta,Vastatkaa?
      Ihminen lapsenakin on Perisyntinen,ei synnitön ollenkaan,eikä pääkaste ole mikään Kaste,ei sellasta pidä tehdä,antaa vain nimi Lapselle.
      Raamattu sanoo ja se on Jumalan sanaa,joka tulee Uskoon ja Kastetaan pelastuu!
      Ei pitäs olla mitään erillaista näkemystä,mutta kuka se valheellista levittää,itse Paholainen itse,eli jos tähän katsotaan,niin tehän olette Jumalan vääristetyn sanan ilmoittajia,mutta ette tunne oikeaa Sanaa ja Jumalan oppia,se teidän oppi ei ole Jumalan mieleen ,se on väärennettyä totuutta,tehkää parannus,jos ette tee olette kadotuksen omat,aivan omasta tahosta,ei minun kirjoituksen , Vain Jumalan sanan väärin käytöstä. Ari

• yksi usko, yksi kast

" Ihminen ei ITSE päätä koska on tarpeeksi uskovainen mennäkseen kasteelle "

-ei uskon määrästä ole kysymys, vaan uskovaaiseksi tulosta. Kyllä ihminen itse tietää, koksa tuli uskoon Jeesukseen.

"Jeesus Kristus on tehnyt kaiken - me otamme vain vastaan.2
      - kyllä, uskon kautta, ei kasteen.

" Kun minut VAUVANA kastettiin olin silloin ENEMMÄN uskossa kuin koskaan sen jälkeen."
      -oho, johan pomppasi, vai sinä siis vastasyntyneenä vauvana ymmärsit asian ja tiedostit olevasi uskossa Jeesukseen Kristukseen. Olet varmasti ainoa maailman kaikkeudessa, joka ymmärtämättömänä vauvan ole tymmärtänyt taivasasiat, Jeesuksen lunastuskuoleman, yms.
      Tämä sinun juttusi on kyllä ainutkertaisen typerä väite.

" Vapaiden suuntien ihmiset ovat täysin täynnä omaa itseään ja PÖYHKEITÄ !

Heidän "jumalan" palveluksissaan ei ole SYNNINTUNNUSTUSTA, koska he ova mielestään pyhiä tämän OMAVANHURSKAUSKASTEEN jälkeen. "
      - puhut joutavia, joka päivä sit joutuu tekemään parannusta Jeesuksen edessä. Ei tartte selvää asiaa toistella, että minä uskon, minä uskon, kun on uskovainen koko ajan.

" Tämä antaa heille mielestään oikeuden tehdä kaikkea mielttömyyttä. "
      - joutavien puhuminen ei kun pahenee, hyvä, että lopetit, niin ei sinulle tule niin paljon kaduttavaa.
      Sinun olisi kyyllä aika jo tehdä todellinen parannus ja seurata Jeesusta opissa ja elämässä.

• Kukaan ei voi tulla

Jeesuksen Isän Jumalan tykö ellei Jumala häntä siihen vedä. Vauvakaste on ihmisistä eikä Jumalasta ja jopa sisältää harhaopin ihmisen pelastumisesta.

Sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan, tietysti totuudellisessa Jeesuksen tunnustamisessa. Vauvakasteessa ei nämä täyty vaan pelkästään vauvakasteen kannattajien ihmisvanhurskausoppi kasteen kautta.

• Joka uskoo Jeesusta

ja kastetaan, se pelastuu. Usko tulee evankeliumin kuulemisesta ja Jeesuksen todistuksen vastaanottamisesta sydämeen. Anovat saavat elävän veden ja Pyhän Hengen armolahjan, eikä mikään voi heitä erottaa Isän Jumalan rakkaudesta. Jeesus opetti Nikodeemukselle tästä Jumalasta syntymisestä eikä ollut ihmisestä eikä vauvakasteesta mitään Jeesus puhunut vaan lähetti apostolinsa evankeliumia julistamaan eikä kastamaan vaikka kaste kuuluukin evankeliumin uskovalle Jeesuksesta ja rististään ja verestään ja Pyhästä Hengestä.

Erikseen on kaste vedessä ja Jeesuksen antama Pyhän Hengen kaste ja sitä seuraavat merkit, kuten kielillä puhuminen ja muut armoteot ja -lahjat. Isä Jumala on hyvä.

• ..,.,,..,,..,,..,

Aaron ja Mooses menivät ilmestys majaan , lankesivat kasvoillensa Herran eteen
      Ja rukoilivat. Koska kansa meinasi nääntyä .
      KALLIOSTA TULI VETTÄ !
      Opin kappaleet raamatussa ovat toisessa kohdassa toisella tavalla kuin toisessa.
      Kasteopissakin on ihan turha takertua johonkin yhteen kohtaan ja siitä sitten tuomita
      Toisiaan helvettiin.
      Jeesus katsoo sydämeen mitä siellä on . Hän on sellainen kallio että antaa sitä vettä janoavalle , ja sellaiselle joka sitä häneltä anoo kyselemättä onko sinulle tehty juuri näin tässä kohdassa.
      Meillä itsekullakin on ihan tarpeeksi tekemistä omassa itsessämme.
      Kielemme on sellainen jolla murehdutamme pyhänhengen, ja moni muu asia .
      . Suo Jeesus rakkaani
      . Mun pitää liittosi

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      129
      7993
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      156
      7105
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      183
      4835
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      248
      3290
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      101
      2764
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      124
      2345
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      153
      1980
    8. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      15
      1927
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      41
      1740
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      206
      1675
    Aihe