Hyvä juttu, varmaankin siellä alussa voi myydä hyvin. Viikkohinta ei ainakaan ole kohtuuton.
Uusi kirppis tulossa
51
1202
Vastaukset
- weqfqqwef
On heti konkassa. Ei pitkään räpistele.
- Mistä näitä sikiää
"Talousneron" piti heti kuittailla, vaikka ei tiedä asioista mitään.
- Lumme
Ihan sama kauanko pärjää, alussa siellä kuitenkin käy asiakkaita, kannattaa mennä myymään ja ostamaan. Tietysti pitäisi olla tarkoituksenmukaiset tilat. jos loosit on kirpunkokoisia, niin siitä ei paljoa iloa ole.
- uuno20
Onko uusi kirppis tää mikä on nykyään entisissä kirjakaupan tiloissa?
- -kirppu-
Ei ole. Se on Niinistönkatu 3:ssa, "Saulin tori".
- paskan marjat
Voiko kirppiksillä myydä eilisiä makkaraperunoita?
- (I)
Keksi jotain uutta tuon jankutuksen sijaan.
- (((I)))))
No entäs kuivattuja hedelmiä? Tai koiranruokaa?
- afffefwef
Keltaista lunta myyntiin. Rakkien omistajat huomio. Hankinta ei maksa mitään, sen kun lapatte lapiolla pussiin vaan.
- Promilleraja
Taas näitä yökirjoittajien neronleimauksia.
- menen myymään
Toivottavasti uusi kirpputori pärjää. Hyvä, että joku haluaa yrittää, onnea!
- torille mennään
Nyt kaikki paikalle ostaman. Hyvää tavaraa on tarjolla.
Hyvä, että tuli uusi kirppis! - qihioqgfh
Vanhat rojut ei kiinnosta Linttaan poljettuja kenkiä ja kuluneita riepuja pöydät täynnä.
- löytäjä
mä tein saulintorilta muutaman hyvän löydön vähemmän näkyi noita kuluneita riepuja ja linttasia kenkiä,paikka oli siisti,käytävillä reilusti tilaa ja muutenkin oikea kirppismeininki
- kaatopaikkatavaraa
Kyllä mulla on ihan erilainen käsitys siististä kirpputoritavarasta, kuin parilla edellisellä kirjoittajalla. Kävin Saulin torilla keskiviikkona ja samalla tuli todennäköisesti käytyä kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen kerran. Likaisia, kuluneita, risoja ja muuten vaan epäsiistejä rättejä, mätetty sekaisin pöydille ja rekkeihin. Sellaisen tavaran oikea osoite on kaatopaikka. Itse en kyllä ton tasoista tavaraa kehtais myyntiin viedä. Tosin meillä ei kyllä noin huonokuntoisia vaatteita edes ole, vaan ne joutuvat kaatopaikalle jo ennenkuin ovat noin huonokuntoisia kuin tuolla myynnissä ollut tavara.
- OblaDiiOblaDaa
Kirpputoreilla melko satunnaisesti vierailevana ihmettelen, kuinka ihmiset kehtaa yrittää kaupata huonokuntoisia "vaatteita", nuhjaantuneita pesussa kutistuneita puseroita, tai niin likaisia, ettei niitä kukaan osta.
Vanhoja meikkejä, voiteita yms. ei pitäisi kenenkään ostaa!
Mistä voi tietää, onko ne vuosia olleet vaikka kylppärissä: varsinaisia bakteeripesiä. En ostaisi myöskään jonkun vanhoja hajuvesiä; ellei kyseessä ole tuttu. Eiköhän ne tuoksutkin muutu karmeiksi - riippuen vähän säilytyksestä.- "sanell"
Vanha eltaantunut hajuvesi haisee kuin kissan pissa, kamala haju. Juuri avattu hajuvesi pullo on raikas, ihana tuoksu. Joten pienet hajuvesi pullot ovat käteviä.
- hajuvesi pullo
"sanell" kirjoitti:
Vanha eltaantunut hajuvesi haisee kuin kissan pissa, kamala haju. Juuri avattu hajuvesi pullo on raikas, ihana tuoksu. Joten pienet hajuvesi pullot ovat käteviä.
hajuvesi pullo
- myyn vaatteita
Minulla on pöytä Saulintorilla eikä ainuttakana likaista haisevaa vaatetta, osa aivan uusia, hintalaputkin jäljellä. Kas kun tulee tehtyä noita impulssiostoksia. Myös muuta tavaraa kuin vaatetta.
Paikka itsessään on kyllä niin kammottava, että en ihmettele, jos joku ei viitsi katsoa tarkemmin, mitä siellä on myynnissä. Jos olisin tiennyt paikan etukäteen, en olisi ottanut myyntipaikkaa sieltä, näin vain lehdessä mainoksen.
Tänä päivänä 95 prosenttia kirppiksillä myytävistä vaatteista on loppuunkäytettyjä enkä minäkään ymmärrä, miten joku kehtaa ja viitsii niitä myydä. Ja kantaa sen jälkeen takaisin. Mutta joskus voi kirppiksiltä tehdä löytöjä.
Myyn jatkossakin joko Riihimäen Femmatorilla tai Järvenpään Eurosetissä. Hyvinkäällä kirppikset on kauttaaltaan kamalia. Erotuksena, että niillä muilla on siistimmät tilat. Mutta noin 40 euron viikkovuokralla ei kannata ottaa paikkaa paitsi jos tavara myy. Muualla myy paremmin, kokemusta on. - hajuvesi pullot
"sanell" kirjoitti:
hajuvesi pullot
- Kiitti mulle riitti
myyn vaatteita kirjoitti:
Minulla on pöytä Saulintorilla eikä ainuttakana likaista haisevaa vaatetta, osa aivan uusia, hintalaputkin jäljellä. Kas kun tulee tehtyä noita impulssiostoksia. Myös muuta tavaraa kuin vaatetta.
Paikka itsessään on kyllä niin kammottava, että en ihmettele, jos joku ei viitsi katsoa tarkemmin, mitä siellä on myynnissä. Jos olisin tiennyt paikan etukäteen, en olisi ottanut myyntipaikkaa sieltä, näin vain lehdessä mainoksen.
Tänä päivänä 95 prosenttia kirppiksillä myytävistä vaatteista on loppuunkäytettyjä enkä minäkään ymmärrä, miten joku kehtaa ja viitsii niitä myydä. Ja kantaa sen jälkeen takaisin. Mutta joskus voi kirppiksiltä tehdä löytöjä.
Myyn jatkossakin joko Riihimäen Femmatorilla tai Järvenpään Eurosetissä. Hyvinkäällä kirppikset on kauttaaltaan kamalia. Erotuksena, että niillä muilla on siistimmät tilat. Mutta noin 40 euron viikkovuokralla ei kannata ottaa paikkaa paitsi jos tavara myy. Muualla myy paremmin, kokemusta on.Minä oli niin kaukaa viisas että kävin takistamassa miliöön ennen kuin varasin pöytää, nyt kun se on tarkistettu niin eipä tartte varata pöytää!
Surullista että kaikki kirpparit alkaa olemaan tuota tasoa :/
-Haluaisin Hyvinkääläisenä myydä tavaroitani paikkakunnallani, enkä tuhlata myynnistä saamiani rahoja bensaan... - menossa myymään
Kiitti mulle riitti kirjoitti:
Minä oli niin kaukaa viisas että kävin takistamassa miliöön ennen kuin varasin pöytää, nyt kun se on tarkistettu niin eipä tartte varata pöytää!
Surullista että kaikki kirpparit alkaa olemaan tuota tasoa :/
-Haluaisin Hyvinkääläisenä myydä tavaroitani paikkakunnallani, enkä tuhlata myynnistä saamiani rahoja bensaan...No kerro nyt, millaista tasoa ? Mitä sieltä puuttu, mitä oli liikaa ?
- fiqewrgqåo0riy0
Oli joku tuonut lasten tutin jopa myyntiin. Yksi tenava ( äidin kanssa asiaakkana) tietty pisti sen suuhunsa. Äiti nykäisi sen sitten pois.
Mutta millainen myyjä tuollaista tekee?
Halooooooooooooooooo....- Jopas jotakin
No huh huh. Menee kyllä mullakin yli ymmärryksen tuo tutin myyntiin laittaminen. Vai oliko mukamas uusi tutti? Tuskin, koska olisi varmasti ollut avaamattomassa pakkauksessa. Hyi olkoon.
- viime sunnuntaina
Kävimme kiertelemässä. aika paljon lasten/vauvojenvaatteita mikä oli tietenkin itselle pettymys, mutta myytävät tavarat vaihtuu varmasti jatkuvasti.
Löytyi sieltä kuitenkin pari paitaa halvalla :) - Kiitti mulle riitti
Kävin juurikin Saulin torilla eikä tosiaan houkuttanut.
Kaksi käyntiä samalla kertaa; ensimmäinen ja viiminen !
Paikka ei tosiaan houkuttele, jollei paikkamaksut ole suuret niin eipä ole myyntiloossi/rekkikään päätä huimaavaa kokoa :)
Järkyttävää roinaa myynnissä, mistä ihmisillä tota roinaa (!!) riittää??
-Totta on että kun 90% myy täyttä skeidaa niin se 10% jää kyllä sen takia tutkimatta.
Tulihan siellä oikein 7 min oltua :/
Kaipailen KUNNON kirppistä missä olis tavarakin tältä vuosisadalta... - paska kiertämään
Eikö niitä kirppiksiä ole jo tarpeeksi? Missään muualla ei ole näin paljon kirppiksiä kuin Hyvinkäällä. Tämä kertoo varmaan jotain Hyvinkäästä ja hyvinkääläisistä.
- Just juu..
Kerro vaan suoraan mitä tarkoitat: "Tämä kertoo varmaan jotain Hyvinkäästä ja hyvinkääläisistä." ??
- hyvää ja kaunista
Just juu.. kirjoitti:
Kerro vaan suoraan mitä tarkoitat: "Tämä kertoo varmaan jotain Hyvinkäästä ja hyvinkääläisistä." ??
Joko on persaukista porukkaa tai viihtyvät muuten vain rääsyis ja lumpuis. Myyjät kuvittelevat, että joku tosiaan ostaa käytettyjä kalsareita ylihintaan. Hyväkuntoista käyttötavaraa on järkevä kierrättää järkevään hintaan, pesukoneet, pöydät tms. mutta vaatteet, kengät,,,njääh, ja vielä maksaa siitä. Jos on ehjää ja siistiä vaatetta tältä vuosisadalta niin antakaa vaikka hyväntekeväisyyteen, Uffille tms. rahaa ei saa mutta ainakin hyvän mielen.
- myyn vaatteita
Tottakai runsaasti vatteita menee Uffille, mutta haluaisin sen lisäksi, että joku löytäisi kirpputoreilta kunnon tavaraa ja kirpputoreista ei olisi niin huono käsitys kuin on. Itse olen ostanut ja myynyt yli 20 vuotta harrastuksesta, päivätyö tuo kyllä riittävän palkan, en minä eikä toivottavasti kukaan muukaan kuvittele myyvänsä ansaitakseen kirpputoritavaralla jotakin muuta kuin pöydän hinnan ja vähän vaivanpalkasta. Olisi mukava, jos kirpputoriperinne läisi ja tavara olisi edes osin hyvää.
Toki hyviä kokemuksiakin on ollut siinä tuotossa, esimerkiksi viime syksynä tuli vuokran jälkeen noin 500 Femmatorilta Riihimäeltä, ja lähestulkoon yksinomaan vaatteista. Se vertoo vain sen, että sain paljon vaatteita pois nurkista tilaa viemästä. Myyn vain hyväkuntoista eli jollekulle on vielä vaatteilla käyttöä. Eikä kannata roikottaa sama vaatetta viikkokausia tangossa samalla hinnalla: täytyy käydä säännöllisesti alentamassa hintoja, ellei tavara muutoin mene.
Saulintorille ei viitsisi ei mennä edes pöytää siivoamaan, niin törkyinen paikka. Tuskin on montaa kuukautta hengissä.- löytäjä
Kommentti myyn vaatteita!
en tiedä mikä mielestäsi törkyisen paikan tekee saulin torista,itse tykkään käydä siellä,käytävillä on hyvin tilaa ja muutenkin ihan siisti vaikka vanhassa rakennuksessa onkin itsen etsin ja toivon tekeväni kirppikseltä löytöjä enkä tutki seiniä.
En tiedä vaikka monta kertaa olen saulintorilla käynyt onko niillä joku siivouspäivä vai onko se joka päivä kun se vanhempi mies aina häärää harjan tai imurin kans,ja on muutenkin harvinaisen miellyttävä osaa jopa jutella asiakkaiden kanssa - adriane36
löytäjä kirjoitti:
Kommentti myyn vaatteita!
en tiedä mikä mielestäsi törkyisen paikan tekee saulin torista,itse tykkään käydä siellä,käytävillä on hyvin tilaa ja muutenkin ihan siisti vaikka vanhassa rakennuksessa onkin itsen etsin ja toivon tekeväni kirppikseltä löytöjä enkä tutki seiniä.
En tiedä vaikka monta kertaa olen saulintorilla käynyt onko niillä joku siivouspäivä vai onko se joka päivä kun se vanhempi mies aina häärää harjan tai imurin kans,ja on muutenkin harvinaisen miellyttävä osaa jopa jutella asiakkaiden kanssaMä kans tykkään siitä vanhemmasta miehestä. Oikein ystävällinen ja juttelee asiakkaille. En oo nyt yli kuukauteen poikennut siellä, mutta tarkoitus olisi. Luin jostain mainoksesta, että siellä olisi kukkiakin myynnissä. En vaan muista, että oliko ne nyt äitienpäivän kunniaksi vai ihan pysyvästi joku kukkajuttu ja mimmosia kukkia.
- Håkan vaan
Ennen sai käyttötavarat hakea kaatopaikalta, nykyään kaatsi on aidattu ja lukittu. Ruokaakin saattoi löytää jos ehti ennen rottalaumoja.
- urpoille
Kaiken maailman juttuja sitä saa lukea itse olen käynyt jo muutaman kerran saulin torilla ja tehnyt löytöjäkin ja näyttääpä muutkin sieltä ostavan hyvää käyttökelpoista tavaraa,kierrätys on hieno asia mut jos ei sitä ymmärrä täytyy edelleen käydä stokkalla kunnes joskus lopetatte leijumisen ja toivottavasti joudette palaamaan maan pinnalle
ps. SAULIN TORI ja stockman hienoa molemmat alkaa ässällä- hyvä nimi mutta
Muuta yhteistä ei sitten olekaan.
Stockalla käyn vain ruokaosastolla, tänäänkin aion käydä. Saulintorille en mene tänään enkä luultavasti enää ollenkaan. Kovasti lohduttoman oloinen paikka. Kierrätystä minäkin kannatan ja ihmettelen näitä nirsoilijoita, MUTTA ei sen paikan, jossa kierrätetään, tarvitse muistuttaa rotankoloa. - Myyjän kannalta
hyvä nimi mutta kirjoitti:
Muuta yhteistä ei sitten olekaan.
Stockalla käyn vain ruokaosastolla, tänäänkin aion käydä. Saulintorille en mene tänään enkä luultavasti enää ollenkaan. Kovasti lohduttoman oloinen paikka. Kierrätystä minäkin kannatan ja ihmettelen näitä nirsoilijoita, MUTTA ei sen paikan, jossa kierrätetään, tarvitse muistuttaa rotankoloa.Myyntipöydillä on hyvin tilaa mutta vaatteille tarkoitettu rekki on mitättömän pituinen.
- Oma rekki mulle
Myyjän kannalta kirjoitti:
Myyntipöydillä on hyvin tilaa mutta vaatteille tarkoitettu rekki on mitättömän pituinen.
Minä sanoin asiasta jo varausvaiheessa, kun kertoivat minkä pituinen rekki on. Luvattiin oma iso rekki, minkä sitten sainkin. No kukaan ei kertonut, että siihen tuo sitten myös joku muu vaatteitaan, mikä tapahtui. Joku toi paskaisia haisevia pesemättömiä kaatopaikkavaatteita ja sitten kävijät sotkevat ne vaatteet keskenään - eihän sieltä enää kunnon tavara erotu seasta.
Kirppisyrittäjä ei ole ilmeisesti halunnut vaatteita myyntiin, kun tangot ovat niin lyhyet. Onko siis parempi, että pöydillä on loppuunkäytettyjä kuusenkoristeita ja kalsareita ja rintaliivejä kuin se, että vaatetangossa on kunnon tavaraa, jolla on vielä käyttöä?
- Piha liukas
Kirppistä pitävä vanhempi mies "Sauli" on miellyttävänoloinen toisin kuin joidenkuiden kirppisten henkilökunnan ylimeikatut happamat vähä-älyiset pissikset, joille kolmen sanan lauseen ymmärrys tuntuu vaikealta.
- punkero3
Se vanhempi miäs on ärsyttävän hidas,mutta se kova nauruinen likka on rautaa!
- kova nauruinen
kova nauruinen
- kirppisukko
**sauli** on kyllä mukava.
- hinnat alemmas
Sauli on nyt laskenut hintoja, 20 euroa/vk.
- töötöö
Ystävälläni oli siellä pöytä ,tilitys maksettiin pankkitilille eikä myyntilappuja annettu,ei luotettavalta vaikuta
- halootapeliin
töötöö kirjoitti:
Ystävälläni oli siellä pöytä ,tilitys maksettiin pankkitilille eikä myyntilappuja annettu,ei luotettavalta vaikuta
samoin ostin sieltä muutaman tuotteen ,kassakone ei ollut käytössä,laput piikkiin ja rahat lootaan ,en kyllä luottaisi moisiin
- marju-76
Tässä ketjussa on ollut monenlaista mielipidettä kyseisestä kirpparista. Tänään lähden vilkaisemaan paikkaa päivällä ja katson, tuleeko löytöjä.
- marju-76
Nyt on käyty. Aika hiljaiselta vaikutti, enkä löytänyt mitään mielenkiintoista ostettavaa. Varasin joka tapauksessa pöydän ensi viikoksi.
Huomioin hieman tuossa nuita väitteitä, mitä oli joku kirjoitellut. Kassakone toimi ja ihan löi loppuun asti (itsekin olen aika paljon kassoja käyttänyt, niin tiedän, että varmasti teki oikein). Lisäksi myytyjen kohteiden hintalaput on takana olevalla seinällä säilössä, josta ne saa halutessaan itselleen pöydän vuokraamisen loputtua. - Piippuleima
marju-76 kirjoitti:
Nyt on käyty. Aika hiljaiselta vaikutti, enkä löytänyt mitään mielenkiintoista ostettavaa. Varasin joka tapauksessa pöydän ensi viikoksi.
Huomioin hieman tuossa nuita väitteitä, mitä oli joku kirjoitellut. Kassakone toimi ja ihan löi loppuun asti (itsekin olen aika paljon kassoja käyttänyt, niin tiedän, että varmasti teki oikein). Lisäksi myytyjen kohteiden hintalaput on takana olevalla seinällä säilössä, josta ne saa halutessaan itselleen pöydän vuokraamisen loputtua.Tarkastettu ja vertailtu on nyt tuokin kirppis.Hyvinkääläisistä samaa luokkaa kuin Hakakirppis.Vähän tyhjiä paikkoja.Rättejä melko paljon.Seudun parhaat kirppikset edelleen Riihimäellä Kimara ja Juppalan kirppis.Molempia pitää antiikkia ja keräilytavaraa tunteva henkilö ja ovat myös tilojen omistajia, joten vuokriin ei homma kaadu.Muita seudun kirppiksiä ei kannata mainita.
- myyn myös vaatteita
Piippuleima kirjoitti:
Tarkastettu ja vertailtu on nyt tuokin kirppis.Hyvinkääläisistä samaa luokkaa kuin Hakakirppis.Vähän tyhjiä paikkoja.Rättejä melko paljon.Seudun parhaat kirppikset edelleen Riihimäellä Kimara ja Juppalan kirppis.Molempia pitää antiikkia ja keräilytavaraa tunteva henkilö ja ovat myös tilojen omistajia, joten vuokriin ei homma kaadu.Muita seudun kirppiksiä ei kannata mainita.
Kysyisin, mitä vikaa on vaatteiden myynnissä kirpputorilla? olen vienyt paljon erittäin vähän tai ei lainkaan käytettyjä merkkivatteita Uffin pussiin, koska ne eivät nyt viimeksi menneet eurollakaan. joskus taas vaatekauppa on käynyt hyvin. Mutta tuntuu, etteivät ihmiset edes viitsi vilkaista vaatetta. Minä en käytettyä osta, on periaate, mihinkähän se perustuu?
Itse puolestani en välitä antiikista tai valeantiikista tai astianromppeesta tai vastaavasta. Minulla on asioita riittämiin eivätkä ne juuri kulu. Sen sijaan vaatteita käytän joka päivä. - tarkka euroista
myyn myös vaatteita kirjoitti:
Kysyisin, mitä vikaa on vaatteiden myynnissä kirpputorilla? olen vienyt paljon erittäin vähän tai ei lainkaan käytettyjä merkkivatteita Uffin pussiin, koska ne eivät nyt viimeksi menneet eurollakaan. joskus taas vaatekauppa on käynyt hyvin. Mutta tuntuu, etteivät ihmiset edes viitsi vilkaista vaatetta. Minä en käytettyä osta, on periaate, mihinkähän se perustuu?
Itse puolestani en välitä antiikista tai valeantiikista tai astianromppeesta tai vastaavasta. Minulla on asioita riittämiin eivätkä ne juuri kulu. Sen sijaan vaatteita käytän joka päivä.itselläni on ollut jo kaksi kertaa myyntipaikka saulin-torilla,tilitykset toiminu viimesen päälle ja kaikki stemmannu oman tarkistuslistani kanssa.
eikö oo ihan sama vaikka sauli heittäis hillot kenkälaatikkoon rahat mitä tavaroista tulee ei ole saulille eikä myyjälle verotettavaa tuloa myyjäkin saa tienata 5000e sit pitää ilmotella verottajalle jos on rehelleinen,ja muuten sain kyllä hintalappunikin ja aivan pyytämättä - marju-76
tarkka euroista kirjoitti:
itselläni on ollut jo kaksi kertaa myyntipaikka saulin-torilla,tilitykset toiminu viimesen päälle ja kaikki stemmannu oman tarkistuslistani kanssa.
eikö oo ihan sama vaikka sauli heittäis hillot kenkälaatikkoon rahat mitä tavaroista tulee ei ole saulille eikä myyjälle verotettavaa tuloa myyjäkin saa tienata 5000e sit pitää ilmotella verottajalle jos on rehelleinen,ja muuten sain kyllä hintalappunikin ja aivan pyytämättäTyytyväinen olin minäkin, kun oli viikon pöytä vuokrattuna. Todennäköisesti vuokraan pöytäpaikan uudelleen kevään mittaan, kunhan saan kevätsiivousta tehtyä. Joo ja tosiaan ne hintalaput sain itselleni sekä vielä kuitin, missä näkyi summa, jonka myynneistäni tienasin.
- paljon-nähnyt
huh huh!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917540Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226285Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604407Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333034Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902618Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh311897- 1291521
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1961511Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21762"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19693