Jatkuva päänsärky, liikaa kipulääkkeitä ?

mirzzzi1

En tiiä jos tää kuuluu tähän osioon, kun ei oo varmaa tietoa onko mulla migreeni. Päätä särkee koko ajan, joka päivä. Menin kerran lääkärille valittaa tästä, ja se määräs mulle 600mg buranan (ibuprofen) ja 1000mg para-tabsin (paracetamol) otettavaks samaan aikaan. oon napsinu nuita monta kertaa päivässä, eikä auta mitään!! Ei kai tuo terveellistä ole nuita lääkkeita ottaa edes montaa kertaa päivässä niinkuin itse teen? Mitä siitä voi tulla? Ikäähän mulla on 18v. Sit syön viel kaikennäkösii vitamiinei ja allergia lääkkeitä (ei nyt kyllä liity tähän).

Pitäs varmaa mennä lääkäriin, mut asun toistaseks Jenkeissä ni ei oo nii helppoo...

3

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopeta nappailu

Googlaa särkylääkepäänsärky. Sinulla on se.

• mirzzi1

niinpäs varmaan onkin... eikö auta sit muu kuin jättää ottamatta lääkkeet ? ku oikeesti ei pääse aina ees sängystä ylös, ja pitäs kouluunki mennä...

hmm. no niin se kai pitää tehdä. kiitos avusta

• jhcnrttd
        mirzzi1 kirjoitti:

niinpäs varmaan onkin... eikö auta sit muu kuin jättää ottamatta lääkkeet ? ku oikeesti ei pääse aina ees sängystä ylös, ja pitäs kouluunki mennä...

hmm. no niin se kai pitää tehdä. kiitos avusta

Pyydä , että lääkäri kirjoittais sulle kokeeksi triptaaneja eli migreenin täsmälääkkeitä , ja jätät ottamatta ibubrofeinit ja paracetamolit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      130
      4478
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      78
      3236
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1530
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1375
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      95
      902
    6. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      77
      774
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      752
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      710
    9. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      706
    10. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      688
    Aihe