Oon 14v ja vähän huono itsetunto ni nytpäs vähän kyselen:) ei nyt ihan liity aiheesee mut en löytäny muutakaa paikkaa ni oon siis 176cm pitkä ja painan 63 ni onko hyvä? ja sit vähä aiheesee ni onks normi et kuppikoko on 75D?
Vähän kaiken laista...
6
146
Vastaukset
- Olet ihan ok
Olet painoindeksin perusteella ihan normaalipainoinen ja sen perusteella kuppikokokin sopiva ruumiinrakenteeseen nähden. Ikään nähden olet kyllä edellä, mutta näinhän se onkin monella tytöllä, jotkut vaan kehittyvät nopeammin ja toiset hitaammin. Ikäiseksesi kuppikoko on jo hieman iso, voit vain toivoa ettei kasva enää pahasti enemmän ettei niistä tule ongelmaa.
- seurusteleva boeka
Toi paino tohon pituuteen on suorastaan hoikan puolella kun muistat että yli 50% suomalaisista on ylipainosii, niin sulla on hyvä tilanne kun oot pysyny hoikkana. Ja 75D rinnat on mun mielestä ihan tavalliset eli siinä ei mitään ihmeellistä. Ja jos ne sun rinnat kasvaa vielä tosta lisää nii sehän on vaan hyvä koska täyteläiset rinnat on naiselliset ja kauniit. Esim. jotku 75F ois ihanat ja varmaan parhaat mahdolliset.
- Näitä löytyy
Rintaruokinta on tainnut jäädä kesken kun poika kaipaa isoja rintoja.
- seurustele boeka
Näitä löytyy kirjoitti:
Rintaruokinta on tainnut jäädä kesken kun poika kaipaa isoja rintoja.
Joo mulle vissiin on juotettu pullosta maitoa eikä imetetty niin sen takia tykkään täyteläisistä rinnoista. Jos olisin saanut rintaruokintaa 1½ -vuotiaaksi asti kuten maailmalla suositus on, niin haluaisin enintään B-kupin rinnat tyttöystävälleni. Mutta koska kävi kuten kävi, niin tykkään 75D, 75E, 75F, 75G ja 75H -rinnoista.
Olen kyllä kerran 65K -kokoisiakin kuolannut (vastaavat 75H:ta), ihana olivat nekin täytyy myöntää. Onneksi sinulla on asiat ilmeisesti paremmin ja tyydyt siihen jos naisellasi on 70A tai 70B-rinnat. Mikäpäs siinä, kullekin makunsa mukaan...
- seurusteleva boeka
http://ts3.mm.bing.net/th?id=H.4631010826584498&pid=15.1
Tollasta mä haluan, toi on mun makuun, sulle "Näitä löytyy" siis liian isot kai? - lifemocker
"normaaleja" kuppikokoja EI ole. jokaisella kun se on yksilöllinen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372983Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342218Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari452141Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh521713Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561454Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151410Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451279Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1051164Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian158876