Meidänklinikka täysi kusetus

AI SAATANA! SATTUU!!

Käyn vuosittain tarkastuttamassa hampaani. Huomasin grouponissa edullisen tarjouksen hampaiden soodapuhdistuksesta. Tartuin tarjoukseen ja tänään kävin "virolaisten hoidossa".

Yleensä hammaskiven poiston jälkeen on miellyttävän raikas ja puhdas olo suussa. Nyt "hammaslääkärit" kiireessä ruhjoivat ikeneni muusiksi. Verta valui ja sattui aivan helvetisti monta tuntia. Kipu ei ole vieläkään lakannut, en voinut edes syödä koko päivänä ! Käsittely oli helvetin kovakouraista ja epämiellyttävää.

Hammaskiven poistoon oli varattu aikaa puolisen tuntia, nyt se tehtiin alle viiteen minuuttiin kiireeseen vedoten, jonka jälkeen verta vuoti pitkään !

En suosittele kenellekään !!!

258

16988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiKannata...

      Itselläni vähintään yhtä kurja kokemus Meidän Klinikan hammaslaminaattitarjouksesta. Pilasivat hampaani, onneksi sain rahat takasin ja pääsin ammattilaisen hoitoon, kustannukset tosin tulevat ainakin kaksinkertaistumaan. Lopputuloksena todellakin epäesteettinen hammasrivistö (jopa huonompi kuin ennen laminaatteja), ja myös yksi kuollut etuhammas. Kaksi hammaslääkäriä muun muassa NAUROIVAT näille virityksille! Huoh :)
      Myös eräs ystäväni kävi samoihin aikoihin heillä tekemässä juurihoidon, ja siitäkin voin vaan sanoa, että tulos oli todella kummallinen ja myös hän joutui mennä muualle korjaamaan työn ja saattamaan sen asianmukaisesti loppuun.

      Hyvä nyrkkisääntö on että halvalla ei saa hyvää, älkää hyvät ihmiset haksahtako tälläisiin supertarjouksiin, joudutte lopulta maksamaan tuplahinnan kun menette kunnolliselle lääkärille korjaamaan tuloksen.

      • mmama1

        Hei, tuo hampaan kuolio on selvä hoitovirhe. Valita potilasasiamiehelle niin voit saada korvausta siitä.

        Itselläkin ollaan juuri laittamassa Meidän Klinikalla laminaatteja. Saa nähdä, mihin tässä vielä joutuu...


      • jdjdjwldk
        mmama1 kirjoitti:

        Hei, tuo hampaan kuolio on selvä hoitovirhe. Valita potilasasiamiehelle niin voit saada korvausta siitä.

        Itselläkin ollaan juuri laittamassa Meidän Klinikalla laminaatteja. Saa nähdä, mihin tässä vielä joutuu...

        Meidän klinikan porukka osallistuu todella aktiivisesti keskusteluun tällä palstallani...


      • kojihugvcf

        hurjaa


      • nkjhbgv

        huihuihui


      • lupapois

        toivottavasti luvat viety


    • HLL Porista

      En ole yhtään yllättynyt.

      • HLL Porista

        Meidänklinikka toimii nykyään siis täällä Porissa. Suosittelen ketä tahansa kokeilemaan!

        Vertauskuvallisesti voisi sanoa, että kun omassa autohallissa on Mersuja myynnissä, niin ei se paljon haittaa, jos muutama asiakas sanoo lähtevänsä koeajamaan uutta Ladaa.

        Siitä vaan. Mersun ja Ladan paremmuus ei selviä kuin kokeilemalla molempia.


      • hammaspeikko 1
        HLL Porista kirjoitti:

        Meidänklinikka toimii nykyään siis täällä Porissa. Suosittelen ketä tahansa kokeilemaan!

        Vertauskuvallisesti voisi sanoa, että kun omassa autohallissa on Mersuja myynnissä, niin ei se paljon haittaa, jos muutama asiakas sanoo lähtevänsä koeajamaan uutta Ladaa.

        Siitä vaan. Mersun ja Ladan paremmuus ei selviä kuin kokeilemalla molempia.

        Hampaitani hoidetaan Porin klinikalla, nopeaa palvelua ja ystävällistä. olne ollut tosi tyytyväinen. Ei hammaslääkärin tarvitse "viikkotolkulla" höpistä asiakkaalle ja mitä siinä vastailisitkaan kun suu auki kokoajan. Minulle hammaslääkäri pelkoiselle oli helpotus kun toiminta oli hyvää ja nopeaa eikä lääkäri höpissyt kokoajan. Suosittelen, ajan saa nopeasti .


      • huonot hampaat
        hammaspeikko 1 kirjoitti:

        Hampaitani hoidetaan Porin klinikalla, nopeaa palvelua ja ystävällistä. olne ollut tosi tyytyväinen. Ei hammaslääkärin tarvitse "viikkotolkulla" höpistä asiakkaalle ja mitä siinä vastailisitkaan kun suu auki kokoajan. Minulle hammaslääkäri pelkoiselle oli helpotus kun toiminta oli hyvää ja nopeaa eikä lääkäri höpissyt kokoajan. Suosittelen, ajan saa nopeasti .

        Käyn myös Porin klinikalla ja palvelu on ollut todella hyvää sekä ystävällistä ja työ jälki upeeta. Suosittelen kaikille.


      • suuttunut
        HLL Porista kirjoitti:

        Meidänklinikka toimii nykyään siis täällä Porissa. Suosittelen ketä tahansa kokeilemaan!

        Vertauskuvallisesti voisi sanoa, että kun omassa autohallissa on Mersuja myynnissä, niin ei se paljon haittaa, jos muutama asiakas sanoo lähtevänsä koeajamaan uutta Ladaa.

        Siitä vaan. Mersun ja Ladan paremmuus ei selviä kuin kokeilemalla molempia.

        Kävin kyseisessä Meidän klinikassa hakemassa apua hammas särkyyn. Voin kertoa etten uudelleen enään mene... Kaksi ulkomaalaistaustaista naista vain nauroivat minua hoitaessa ja kauheella kiireellä työnsivät minut ulos ovesta ja ottivat uuden potilaan sisään. Yritin kysyä hoito ohjeita , mutta en saanut mitään heidän puheestaan selvää, eikä kivustani paljoa piitattu.


      • Kuposad
        hammaspeikko 1 kirjoitti:

        Hampaitani hoidetaan Porin klinikalla, nopeaa palvelua ja ystävällistä. olne ollut tosi tyytyväinen. Ei hammaslääkärin tarvitse "viikkotolkulla" höpistä asiakkaalle ja mitä siinä vastailisitkaan kun suu auki kokoajan. Minulle hammaslääkäri pelkoiselle oli helpotus kun toiminta oli hyvää ja nopeaa eikä lääkäri höpissyt kokoajan. Suosittelen, ajan saa nopeasti .

        Kumma juttu kun silloin kun itse käyn n. 7 vuoden välein poistattamassa hammaskiven samalla kun hygienisti toteaa että ei vieläkään yhtään reikää, niin kyllä se höpiseminen on aina sujunut siinä kädet omassa suussa töitä tehden.

        Mutta nythän tuo Meidän Klinikka on onneksi suljettu: http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/hammaslääkärillä-poistettiin-turhaan-hampaita-ja-paikattiin-olemattomia-reikiä/ar-AAcsX6x?ocid=mailsignoutmd

        "Toiminta on keskeytetty potilasturvallisuuden vaarantumisen vuoksi.

        Valviran saaman selvityksen mukaan Meidänklinikalla oli työskennellyt terveydenhuollon tehtävissä henkilöitä, joilla ei ollut Valviran myöntämää laillistusta tai lupaa. Klinikalla oli työskennellyt myös henkilöitä, joiden ammatti- ja kielitaitoa ei voitu pitää riittävänä.

        Lisäksi Meidänklinikan hammaslääkäreitä ja suuhygienistejä oli muun muassa vaadittu kirjaamaan enemmän ja kalliimpia toimenpiteitä kuin oli tehty.

        Potilasasiakirjoihin oli myös kirjattu hampaiden reikiä ja paikkaamisia, joita ei ollut.

        – Joskus poistettiin hampaita sen vuoksi, että myöhemmin olisi mahdollista laittaa implantteja, vaikka hammas olisi ollut säilytettävissä juurihoitamalla, Valvira kertoo tiedotteessaan.""



        Ilmankos sai tässäkin keskustelussa niin paljon "kehuja"


      • hyväuskoinen

        Oli kyllä karmaiseva kokemus Tampereen toimipisteen hammashoidosta. Menin korjauttamaan lohjennutta hammasta, joka ei millään tavalla oireillut. Mikä lie lääkärihoitaja totesi, että on niin iso reikä että pitää tehdä juurihoito. Olin kyllä hämmästynyt, koska kulmahampaassa en ollut itse havainnut "isoa reikää", mutta ajattelin että kait se pitää sitten kuntoon hoitaa. Toinen mies puhui hoono soomi ja toinen ei kait suomea ollenkaan, selvää en saanut kumpi oli lääkäri, kumpi hammashoitja. Ei kait kahta lääkäriä yhden hampaan hoidossa tarvita.
        Puudutusaine valui pitkin, suupieliä ja toisella kerralla puudutusainetta valui niin paljon nieluun, että yökin . Se oli kaikkea muuta kuin ammattilaisten toimintaa.

        Kolme kertaa jouduin piinapenkissä käymään ja lasku oli yhden juurikanavan hoidosta 390€. Joka kerralta 10€ toimistomaksu, kuvattiin useaan kertaa, oli eri maksu puudutuksesta yms. Joten tämä oli sitä terveyskeskushintaista hammashoitoa.

        Kumpa olisin uskonut heti ensimmäisellä käyntikerralla sitä tuntemusta joka itselleni tuli, ettei tämä nyt oikein taida mennä niinkuin pitäisi. Ja mitäpä sitten aamulla lehdestä luinkaan. Kyllä hatuttaa, en muuta sano.


    • Henkka__

      Kerroit varanneesi ajan soodapuhdistukseen mutta sitten kerrot kokemusta hammaskiven poistosta, joka on eri operaatio kuin soodapuhdistus. Onkohan niin, että olet ottanut Grouponin soodapuhdistustarjouksen, ja luullut että sinulle on tehty hammaskiven poisto.

    • hassuomo

      Hammaskiven poisto laserilla saattaa tuntua todella pahalta verrattuna perinteiseen. On kylläkin nopea toimenpide.

    • pelkonen3

      Oikein hyvä palvelu ja erittäin mukavaa ja halpaa :)
      Kiitos ystävällisestä palvelusta ja siitä, että että oli aikaa jutella hampaista ja hoidosta! Muualla on aina niin kiire,ettei siihen tunnu lääkäreillä olevan aikaa!

      • Vale10

        Mitä kieltä puhuit lääkärin/hoitajan kanssa, kun niin sujuvasti onnistui? Tampereen Meidän klinikalla ei osaa suomea (viroa, venäjää ainoastaan) hoitaja eikä lääkäri. Työvälineet olivat Tullintorin klinikalla ala-arvoiset: lamppu (hämärä) tippui naamalleni eikä se "laite" muutenkaan pysynyt paikoillaan; taisivat muutkin välineet olla jostain kaatopaikalta. Olin juuri 1/2 v aikaisemmin käynyt oikealla h-lääkärillä eikä ollut yhtään reikää. Nyt yllättäen löytyi tarkastuksessa 6 paikkausta vaativaa reikää!!! Lääkäri oli kiukkuinen ja töykeä. Enpä mennyt toista kertaa tälle valelääkärille, vaikka olin jo maksanut kahdesta käyntikerrasta. Onneksi nyt jäivät kiinni toiminnastaan!!


    • kkk

      Kävin pari kuukautta sitten tarkastuksessa. samalla kännillä putsaattiin myös hammaskivet. Oikein mukava käynti se oli ainakin mulla. Voisin kyllä ajatella meneväni toistekin. Ja ainakin hinnat olivat edulliset verrattuna moniin muihin lääkäreihin -vertasin parin muun vastaanoton nettihinnastoon.

      • aopslöafksalö

        Samalla kännillä? Olivatko kännissäkin vielä? Ei ihme että klinikka on suljettu vaarallisena.


    • nuttera

      Itse kävin myös ja olo kuin liukuhihnalla.. röntgen 2minuuttia ja suun suppea tarkastus toiset 2 min ja ulos.... kaupungillakaan saanut tuollaista palvelua.

      • Shg

        Hyvät ihmiset ! Jos 2 min menee hammastarkastukseen aikaa, niin voi sanoa että hampaita ei ole todellakn tarkastettu kunnolla.
        Hinnat ovat halpoja, mutta minkälaista on työn jälki? Tämä on bisnestä...halvalla ja nopesati ! Kaikkea ei voi mitata rahassa.


    • LisaQ

      Itsekin ostin Grouponin "Kauniin ja terveen hymyn paketin" joka pitää sisällään hammaskiven poiston sekä soodapuhdistuksen. Aikaa oli varattu 30 min, mutta olin 10 min ulos. Vauhdia oli riittämiin ja niin pintapuolisesti tehtyä hommaa, että EN TODELLAKAAN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN!

      Hammaskiveä on suussa edelleenkin joten varattava uusi aika!

    • eskopetter

      Ei missään tapauksessa voi suositella ko. hammaslääkäriasemaa.

    • emm3

      Kävin hammastarkastuksessa, Grouponin tarjouksella. Kesti noin 10 minuuttia vaikka mullekin oli varattu 30 min aikaa. Vaikutti tosiaankin liukuhihnameiningiltä... Eivät puhdistaneet hammaskiveä samalla käynnillä, vaan kehottivat varaamaan uuden ajan sitä varten.

    • marsu11

      kävin kanssa tarjouksella tuolla. Tilat siistit, palvelu todella hyvää! Suosittelen. Kertoivat koko ajan mitä tekevät, ei sattunut ja oli asiantuntevaa. Myös ystäväni kävi siellä, hmapaiden paikkaus sujui asiantuntemuksella.
      Ettet vain ole kilpailija, joka mollaa halvempia hintoja?

    • Ei kannata

      Kävin itsekin tänään soodapuhdistuksessa Grouponin tarjousta käyttäen Meidänklinikka -asemalla ja en voi suositella kyseistä paikkaa! Puoli tuntia oli varattu aikaa hommaan mutta kesti ehkä viitisen minuuttia. Eikä se aikakaan vaan se miten hoitaja ronkki hammasvälejä niin että vieläkin on hellänä ikenet ja veri valui suusta toimenpiteen jälkeen. Kuulemma otti hammaskiveä pois. Naurahtikin ettei ole järkeä tehdä soodapuhdistusta kun hammaskivi pitää poistaa ensin. Hoitaja oli varsin ylimielinen ja lyttäsi hampaitteni kunnon( vaikka siis ei ole mitään varsinaista ongelmaa) niin että tuli paha mieli kun sieltä lähdin. Onko hammashygienistin tehtävä palvella asiakasta ystävällisesti vai pönkittää omaansa? Varokaa paikkaa! Sekin kertoo paljon että aikoja on saatavilla hyvin paljon ja nopeasti.

    • Tositarina

      Näköjään Meidänklinikka itse keskustelupalstan aktiivinen käyttäjä, käy poistamassa kirjoitukset ja lisäävät joku kehu. Kuka on pelkonen3? onko se just Fillipenko?

    • jggyuigi

      lololo

    • Tyytymätön

      Itse kävin pari kuukautta sitten meidän klinikalla kun ostin groupon lahjakortin kyseiseen paikkaan. Lahjakorttiin kuului hampaiden tarkastus, hammaskivenpuhdistus ja soodapuhdistus.
      Aikaa näihin toimenpiteisiin oli varattu 1,5h. Aikaa tosiasiassa kului varmaan 15 min kaikkiin näihin toimenpiteisiin. En todellakaan suosittele paikkaa. Jo itse paikka on kamala ja henkilökunta aivan outoa.

    • zoe_ly

      SUn ikenet vuotivat verta ja olivat kipeät sen takia ettet ollu pitäny suustas huolta ja ikenes oli tulehtuneet! senki daiju! ärsyttää kun ihmiset on noin tyhmii ja tietämättömii asioista!

      • lueskeleva

        Niin se on ja hampaiden kiinnitys voi heikentyä ja hampaat myös irrota, kun niitä ei hoideta.


    • Maria180713

      Kävin tänään meidän klinikalla hampaitani hoidattamassa grouponin lahjakortilla. Pakettiin kuului tarkastus, hammaskivenpoisto, soodapuhdistus ja fluoraus. Tämän keskusteluketjun lukeneena odotin kauhulla mitä joutuisin kokemaan.

      Onneksi minun kohdallani kauhuskenaariot eivät käyneet toteen. Aikaa toimenpiteisiin oli varattu 30min, mutta minua hoidettiin yli tunti. Kiireestä ei siis tietotakaan - liekö syynä lomakausi, joten ihmiset eivät hakeudu hammaslääkäriin, vaiko se että olen pelkopotilas.

      Hammaslääkäriin menemiselläni on suuri kynnys ja melkein jo peruin aikani ketjun kommenttien perusteella, mutta onneksi en näin tehnyt. Minuun suhtauduttiin todella asiallisesti - kukaan ei lässyttänyt kuin pienelle lapselle, mikä on valitettavan yleinen tapa "hoitaa" pelkopotilaita. Itse koen lässytyksen äärimmäisen ärsyttävänä. Ilmoitin toki esitietolomakkeessa tilanteeni - lässytyksestä en maininnut :)

      Kaiken kaikkiaan kokemukseni oli hyvinkin positiivinen. Hammaskivenpoisto ei ollut mielestäni niin kiduttavaa, kun se voi olla. Tällä kertaa selvisin jopa ilman pintapuudutetta ja siltikään veri ei maistunut suussa suuresti eli ikeniäni ei revitty hajalle. Hoitaja teki poiston ensin ultralla, niiltä osin kun se ei vihlonut liikaa (joillekin tämä aiheuttaa kestämätöntä tuskaa ja saattaa sattua päiväkausia, mutta toimii minulle) ja kävi sitten vielä mekaanisesti kalustoni lävitse. Koko toimenpiteen ajan koin, että minusta huolehdittiin ja minua kuunneltiin. Ainoa negatiivinen puoli oli suuri veden käyttö. Sain hammaskivenpoiston ohella kasvojen pesun, mikä ei todellakaan ole suuri valittamisen aihe, mutta poikkesi aiemmin kokemastani.

      Soodapuhdistus oli muutoin vaivaton ja kivuton toimenpide paitsi että hoitaja sohaisi soodasuihkulla poskeeni, mistä johtuen "iho meni rullalle" pieneltä alueelta, mutta veri ei lentänyt tai edes suuremmin sattunut. Olen siis varsin tyytyväinen kokemukseeni ja voisin hyvin mennä kyseiseen paikkaan myös uudestaan. Harmi, että monella muulla tähän ketjuun kirjoittaneella ei ole kanssani samanlaisia kokemuksia.

      • tupu123

        Itse ja mieheni myös käytiin myös meidänklinikalla grouponin tarjouksessa, hammaskiven poisto, tarkastus, soodapuhdistus ja fluoraus. Meillä oli peräkkäiset ajat, mutta pääsimme melkein samaan aikaan sisään ja minulle alettiin tehdä hammaskiven poistoa ja soodapuhdistusta ja tarkastusta ja miehelleni vasta tarkastusta. Me olimme tosi tyytyväisiä. Ystävällinen palvelu ja kaikki toimi hyvin. Ja hinta oli todella edullinen. Oliko se nyt 35 euroa, mikä menee kunnallisella pelkkään hammaskiven poistoon. Ihan hyvä paikka.


    • potilas_1

      Onko kenellä Kuluttajariitalautakunnassa tai oikeudessa riitoja menossa Meidänklinikan kanssa?
      Meidänklinikka täysi kusetus!

    • omanklinikanvastus

      Taitaa Maria 180713 olla töissä ko. paikassa ja olla jonkun perheen jäsen. Kommentointi nimittäin oli ammattilaisen käsialaa, kukaan maallikko ei pysty
      moiseen sepitykseen

      • Käyty on..

        En usko, kyseisen paikan työntekijät eivät pysty kommunikoimaan suomeksi ymmärrettävällä tavalla...


      • HLL Porista

        Hyvä huomio. Maria 180713 on Meidänklinikan markkinointipäällikön nimimerkki :D


    • dgfg

      Silta vaikuttaa, sama mieltä.

    • Maria180713

      positiivisuusonperseestä.com.... Ikävää, että ainoastaan negatiiviset kokemukset tai kommentit koetaan täällä aidoiksi. Kai tuo pitää ottaa kohteliaisuutena, että väitetään ammattilaiseksi, mutta olen kyllä ihan tavis vaan, joka nyt sattuneesta syystä on ehkä keskivertokansalaista kiinnostuneempi hammashoitoon liittyvistä asioista. On noita huonoja kokemuksia jokunen plakkarissa. Ja ei - en myöskään työskentele kyseisessä yrityksessä tai kukaan tuntemani henkilö ei kuulu firman henkilökuntaan.

      Tarkoitukseni oli tarjota toisenlainen näkökulma/kokemus, mutta se ei taida tässä ketjussa olla sallittua. Pahoittelen erehdystäni.

      • Umppu1

        Monet asiat ovat henkilökohtaisesta kokemuksesta kiinni.
        Hammashoito on niin intiimi juttu, että se kiinnostaa ehkä tavallista enemmän, varsinkinkin kun hintaa kertyy helposti kampaajaa runsaammin.

        Tukka kasvaa kuitenkin nopeammin kuin hampaat ja vielä paljon pitempään. Vaikka oma takatukkani alkaa jo harmaantua, kehtaisin jotain vielä sanoa.

        Jos olet suhteellisen terve nuorukainen, Perusklinikka (tm) hoitaa homman. Jos tarvitset varsinaisia toimenpiteitä, kannattaa ehkä hakeutua pitkä-aikaisempaan hoitosuhteeseen.


      • Kiven louhintaa...

        Positiivisia kokemuksia on varmasti enemmän kuin huonoja ja ihmiset kertovat niistökin mielellään mutta ne eivät muuta tosiasiaa että on huonoja tuskallisiakin kokemuksia. Hammasvaivat taitavat olla vain sellaisia että se tuskallinen huono kokemus voi osua kenen kohdalle tahansa ja silloin ei naurata vaan voi tulla jopa itku aikuisellikin.

        Itseltäni hammakivi on poistettu (ei tosin Meidänklinikalla) sillä ultraääni laitteella ja piikillä raapimalla. Ei se hauska kokemus ole mutta siedettävä. Puhdistuksen jälkeen hammaslanka mahtui paremmin hampaiden väleihin tai sitten vain kuvittelen:D


    • Groupon asiakas

      Itsellä oli oikein positiivinen kokemus meidän klinikalla, olin ostanut citydeal paketin.
      Pääsin etuajassa sisään ja minua hoito erittäin ammattitaitoinen suuhygienisti.
      Hampaidenpuhdistus oli hyvin perusteellinen, kesti 45.min. Kyllä se hammaskivenpoisto sattui, mutta sen kesti kyllä, koska sain todella puhtaat hampaat.

      Minulla taisi käydä hyvä tuuri, sillä aulassa raivosi asiakas joka huusi että olette pilanneet hampaani ja oli vihainen kun ajat olivat myöhässä yli puoli tuntia.

    • kah

      Tulin juuri Meidänkliniikalta, oli ostanut Facediilistä paketin johon kuului tarkastus, hammaskiven poisto ja puhdistus. Homma kesti n. 20min, kaikki tuli tehtyä, palvelu oli sujuvaa ja hyvää. Löytyi 1 reikä joten ensiviikolla menen uudelleen. Oikein hyvä kokemus, mutta toisaalta hoidan hampaani hyvin ja suun peruskunto on hyvä. Suosittelen!

    • White.Smile

      Itsellänikin oli tuo Grouponin Terveen hymyn paketti. Minusta palvelussa ei ollut mitään valittamista.

      Minulle tehtiin hammastarkastus (hammaslääkäri suoritti) sekä suuhygienistin tekemä hammaskiven poisto sekä ultraäänilaitteella että mekaanisesti, soodapuhdistus ja fluorilakkaus. Toimenpiteeseen meni puolisen tuntia. Pientä kipua toki saattaa olla kun hampaan pintaa jynssätään mutta sen kyllä hyvin kesti. Sooda roiskui hiukan kasvoille mutta suuhygienisti varoitti siitä etukäteen ja roiskeet lähti pyyhkimällä. Välillä soodaa meni kieleen ja maku ei ollut mikään hyvä.

      Palvelu oli mielestäni ihan hyvää. Hampaista tuli puhtaat ja ehkä hiukan valkoisemmat. Minulla on melko valkoiset hampaat muutenkin mutta kellertyneistä kulmahampaista tuli selvästi puhtaammat, samoin hammasvälit puhdistuivat mukavasti.

      Varmasti jos hampaasi ovat hoitamattomat etkä ole vuosiin käynyt hammaskiven poistossa, yksi puhdistuskerta ei riitä. Olin käynyt noin vuosi aiemmin puhdistuttamassa hampaani ja käytän sähköhammasharjaa joten missään törkykunnossa suuni ei ole.

      Grouponin hammaspuhdistuspaketti oli kuitenkin hintansa väärti ja jokaisenhan pitäisi käydä hammaskiven poistossa silloin tällöin. Suuhygienisti toimi asiantuntevasti ja oli ystävällinen. (ja jos sillä on jotain merkitystä niin oli ihan suomalainen)

    • Tinbu

      Itse kävin hoidattamassa hampaani Meidän Klinikalla viime keväänä. Yksi hammas jouduttiin juurihoitamaan ja pari paikkaamaan. Lisäksi tehtiin hammaskiven poisto kahdella eri kerralla, koska sitä oli paljon.

      Elin onnellisena terveiden hampaideni kera aina viime viikkoon asti, kunnes jouduin sattuneesta syystä käydä tarkistuttamassa hampaani, mutta Meidän Klinikan sijaan menin lähempänä kotiani sijaitsevalle yksityiselle. Luulin kyseessä olevan vain nopea rutiinitarkastus, mutta tämä lääkärihän suorastaan hämmästeli kuinka väärin juurihoidetun hampaan paikkaus oli tehty (hampaiden väliin jätetty kunnon tasku, johon jäänyttä ruokaa ei meinannut saada millään pois kotikonstein). Lisäksi panoraamakuvan oton jälkeen selvisi, että juurihoitoa ei oltu tehty tarpeeksi syvälle eikä sitä oltu täytetty oikein.

      Lisäksi löytyi kaksi paikkaamatta jäänyttä reikää ja kaiken kukkuraksi hammaskiven poisto oli tehty todella hätäillen ja vajavaisesti. Lopputulemana siis nyt hampaan juurihoidon uusiminen, parin hampaan paikkaus ja hammaskiven poisto eli käytännössä ihan sama olisinko käynyt Meidän Klinikan amatööreillä ollenkaan. Paitsi, että olisin säästänyt senkin muutama sata euroa mitä tuo sekundan tekeminen tuli maksamaan.

      Tämä viimein osoitti, ettei halvalla todellakaan saa hyvää. En siis todellakaan suosittele, jollet halua käydä korjauttamassa hampaitasi muutaman kuukauden jälkeen jollain toisella lääkärillä.

      • HLL Porista

        Antaa asiakkaiden silti kokeilla Meidänklinikkaa. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa, kuten vanha sanonta kuuluu...


      • Pidä omistasi kiinni
        HLL Porista kirjoitti:

        Antaa asiakkaiden silti kokeilla Meidänklinikkaa. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa, kuten vanha sanonta kuuluu...

        Heinäkuussa 2014 tyylinä Porissa hampaanpoisto ilmoitettuna ilman suuhun katsomista ja kahden viikon sisällä alkoi radiossa pyöriä implanttimainos markkinoiden edullisimmasta implanttityöstä kaupanpäällisineen - vain vastaanottohenkilö puhui hyvää suomea ja vastaavan hammaslääkärin mielestä esimerkiksi opiskelijat antavat mieluummin poistaa hampaan kuin tehdä kallista juurihoitoa ,,,,käsittämätöntä....bisnestä parhaimmillaan ja implanttia sitten opiskelujen jälkeen suuhun .....vastuutonta!


    • Koulutettu?

      Oliko alkuperäinen vale-, vai koulutettu hammaslääkäri? Jos oli se koulutettu, niin silloin kaikki on tapahtunut osaavasti ja ohjeitten mukaan. Vain ne kouluttamattomat eivät tiedä eivätkä osaa.

      Nänhän meitä opetetaan!

    • Asiakkaana ollut

      Itse kävin ottamassa hammaslaminaatit, tulos "ihan ok". Ovat paremmat kuin ennen laminaatteja, mutta jos/kun laminaatit täytyy vaihtaa aion mennä muualle. Yksi hampaan pinta ei ole suora, vaan hieman vino. Lisäksi yhden laminaatin pinta on "pullea", aion käydä niitä hiomassa, mutta en Meidänklinikalla. Ärsyttää kun ei voi tehdä kerralla kunnon jälkeä, vaan juurikin liukuhihnameininkiä kuten joku mainitsikin. Hammaslääkäri oli kyllä todella mukava ja ystävällinen. Lisäksi minulla paikattiin yksi hammas josta vanha paikka oli irronnut. Edellinen paikka tuntui todella luonnolliselta suussa, nykyisin tämä paikka on hieman kuopalla, huoh. Kaipa ne siellä työnsä osaa tehdä, mutta en silti suosittele.

    • EiKannata...

      Mulla laminaatit laittoi venäläinen nuorehko mies,en viitsi nimellä kirjoittaa, mutta joka ainakin silloin oli ainoa joka näitä laminaatteja teki. Tiedän sen koska kysyin, voisiko joku muu hoitaa hampaani loppuun, sanoivat, että vain tämä henkilö voi tehdä niitä. Luojan kiitos löysin Helsingistä ihan mahtavan etuhampaiden laminaatteihin/kuoriin erikoistuneen ammattilaisen joka korjasi heti yhden hampaan ja korjaa myös loput 3 kun ne luultavasti parin vuoden sisällä tippuvat. :D En tehnyt asiasta potilasvahinkoilmoitusta, koska eräs toinen yksityinen hammaslääkäri sanoi että kannattaa vaan ottaa rahat takaisinn jos mahdollista ja mennä muualle korjaamaan nämä, kun kuulemma siitä tulisi niin pitkä ja vaikea prosessi joka päättyisi luultavasti siihen että tämä sama hammaslääkäri korjaa tulosta niin kauan että olen tyytyväinen. Ja nimenomaan en halunnut päästää tätä miestä enää hampaitani lähellekään. :D Toivottavasti kukaan muu ei ole joutunut samaan jamaan, hampaiden laminaatti/kuorittaminen on sen verran iso ja peruuttamaton toimenpide, että korjaaminen ei käy ihan helposti eikä ainakaan halvalla...

      • kusettu

        Hei, se ei ole venäläinen vain Virolainen. Maksoiko hän rahat takaisin? Minulla on just pitkä prosessi menossa kun hän ei palauttanut rahat.


    • pelkopotilas

      Olen Porin Meidänklinikan asiakas, enkä ole missään tämän kuudenkymmenenneljän ikävuoden aikana saanut niin ystävällistä, empaattista ja mielestäni ainakin yhtä ammattitaitoista hoitoa, kuin kalliilla kotimaisella klinikalla, joten voin lämpimästi suositella kaikille porilaisille ja myös lähikuntien asukkaille,jotka kaipaavat ihmisläheistä ja ammattitaitoista hammaslääkäriä!

    • Hämmentynyt Porissa

      Jäi Porissa mieleen klinikan mainostus "terveyskeskuksen hinnoin" Aikamoista kusetusta. Hinnat ovat aivana eri tasoa Terveyskeskuksen kanssa. Eivät juurikaan halvemmat, kuin porilaisilla muilla privaateilla

      • potilas3

        Hei, voisitko lisä kertoa hinta kusetuksesta? Minulla on riita Meidänkliinikan kanssa just laskutuksesta?


      • joginee1

        Aivan samaa mieltä hinnoista,kusetusta tuo mainostaminen,kahden hampaan lääkepaikkaaminen ja puudutus 217.00€


    • hammmaspeikki

      Juu kiertäkää kaukaa kyseinen pulju ainakin malminkartonossa sijaitseva. Itsekkin grouponin kautta olin siel. Hammaslääkäri tökki piikillä kaikki ikenet auki ja sit ns harjakoneella tökkäs huuleen joka oli usieta viikkoja kipee. Kehtas viel mua syyttää siitä etten ollut muka rentona. Ei pahoteltu. Sekä haukku vakiohammas lääkärin tekemät työt kokonaan (tarkistettu toisaallakin eikä ollut valittamista) Kun valitin asiasta sinne sanottiin vain että hammaslääkärit ovat pätevöityneitä. (ei siis ammattilaisia) Ainut plussa paikassa oli kaunis vastaanottovirkailija tyttö:P

    • Ei enää koskaan...

      Omat kokemukseni Meidänklinikalta Groupon-tarjouksen perässä käytynä jäävät myös erittäin negatiiviselle tasolle. Olen vastaavassa paikassa käynyt myös lahjakorttitarjouksella ennen tätä kertaa mukavin tuloksin, siksi olin luottavainen enkä myöskään täysin perusteetta tule moitteitani esittämään.

      Alkuperäinen hammastarkastus & hammaskivenpoisto & soodapuhdistus ja fluoraus tehtiin todella nopeasti ja tehokkaasti, minkä sinänsä ymmärrän koska maksettu raha ei riitä kattamaan kovin monen minuutin työskentelyä. Toimenpiteenä suht kivutonta ja neutraalin ystävällistä palvelua. Ei valittamista.

      Tarkastuksessa todettiin paikkaustarpeita, ja luonnollisesti varasin ajan samaan paikkaan hoidon loppuun saattamiseksi. Paikkaava hammaslääkäri oli eri kuin tarkastanut, enkä missään vaiheessa saanut hänen nimeään selville. Paikat hoidettiin kerralla liukuhihnalta, kivuliaasti, mutta niinhän usein paikkaus ilman puudutusta on. Edelleenkin suht normaali kokemus, vaikka lääkärin kommunikointi tuntuikin rajoittuvan lähinnä hyminään.

      Paikattuja hampaita vihloi kovasti heti paikkauksen jälkeen, mitä minulle ei ole sattunut koskaan aikaisemmin, mutta googlettelun tuloksena ymmärsin ettei ole normaalista poikkeavaa, vaan paikat kutistuvat parin viikon ajan ja vihlovat tuolloin. Eli kaikki normaalia.

      Kuuden viikon vihlomisen jälkeen totesin, että ei ole enää normaalia ja jotain siellä on tehty väärin. Lähetin nettisivun kautta kyselyä, mutta siihen ei koskaan vastattu. Kipu paheni, ja soitin ja varasin ajan.

      Paikan päällä hampaani paikannut hammaslääkäri katsoi hampaita ja kivut kuultuaan totesi, että se on juurihoidon paikka. Että ei ole mitään muuta vaihtoehtoa. Olin onneksi lukenut, että vihlontaan voi auttaa fluorihoito, jonka pyysin ensiavuksi juurihoidon aloittamisen sijaan. Hampaat fluorattiin, ja osittain se auttoi kipuihin heti.

      Muutama hammas oli edelleen äärettömän kipeä, joten aloin etsiä toista hammaslääkäriä juurihoidon toteuttajaksi. Sain ajan ja suuntasin kuulemaan toisen mielipiteen. Tämä toinen lääkäri totesi heti, että minkäänlaista juurihoidon tarvetta ei ole, koska oireeni eivät täsmää juurihoitopotilaan kanssa, ja suuni avattuani hän näki heti, että paikat oli jätetty niin korkeaksi, että kipu johtui hermoihin kertyneestä paineesta, kun paikat ovat iskeytyneet kuukausitolkulla toisiinsa liian voimakkaasti. Paikat hiottiin pienemmiksi, laitettiin jälleen fluoria, ja 2 päivän päästä kivut olivat lopullisesti poissa.

      Mikäli olisin päästänyt Meidänklinikan hammaslääkärin tekemään juurihoitoa itselleni, niin olisin varmaan samanlaisessa korjauskierteessä kuin jotkut muut tässä viestiketjussa.

      Suosittelen lämpimästi, että hammastoimenpiteet, ainakin vaativamat kuin puhdistus/valkaisu, tehdään jossain asiantuntevammalla taholla kuin tämä Meidänklinikka. Henkilökohtaisesti en halua kenenkään tuttavani joutuvan tällaiseen käsittelyyn / korjausprosessiin, joka vaan tulee kalliimmaksi kuin mikään huipputarjous... Toisella lääkäriasemalla olen nyt saanut huolellisempaa, ystävällisempää, lämpimämpää palvelua ja loistavin tuloksin - kukapa voi sanoa että hammaslääkäriä tekee mieli halata tavatessa??? Mielelläni maksan tästä tunteesta jatkossa vähän enemmän, varsinkin kun voin siten välttää useiden satojen eurojen turhat hoidot, joita Meidänklinikka on valmis tekemään väärin perustein!

      • Korjauskierteet

        > ...Mikäli olisin päästänyt Meidänklinikan hammaslääkärin tekemään juurihoitoa itselleni, niin olisin varmaan samanlaisessa korjauskierteessä kuin jotkut muut tässä viestiketjussa....

        Onnistuu se korjauskierteen aikaansaaminen ihan kotimaiseltakin taholta!


    • Hammaspeikko3

      Ei ikinä!

      Huhhhuh, huonompaa ja ammattitaidottomampaa palvelua ei varmasti löydy. Näiden käsiin en taatusti uskoisi hampaitani. Eli ei enää ikinä!

    • ojihvg

      onko tarjous vielä voimassa

    • hougivbhj

      Kävin perjantaina. Loistava ja asiantunteva henkilökunta.
      Ottivat todella hyvin vastaan tällaisen pelkopotilaan. Kiitos
      laadukkaasta hoidosta. Voin suositella muillekin

    • pettynyt mummo

      minulle tehtiin liukuhihnalla viisi paikkausta, lääkäri ( itänaapurista) ei edes odottanut että puutuu,saati kysynyt yleisterveydestäni tai lääkityksestäni mitään, sitten mieshoitaja paikkasi ja sähläsi,puhuen pyörryksiin, tehden hirvittävän syvän viiltohaavan huuleeni jollain hiemonauhalla, jäi paikat viimeistelemättä ja korottamaan ja jouduin päivystykseen paikattavaksi, paha mieli, arpi ja kipu jäi, ei mitään hyvää sanottavaa porin meidänklinikasta, laskussakin oli ihan eri summa kuin puhuttiin ja hoito kesti huomattavasti vähemmän, kuin väitettiin.

    • yllättynyt

      minä varsin aikaa meidänklinikal kun muual tuntuu oleva kauheit jonoi. Luin tät keskuteluu ennen ko menin sinne ja mietein et mihin oon oikein menossa. Täytyy kyl sanoo et mää sain ihan mielettömän kohteliasta ja mukavaa palvelua. Lääkäri ja hoitaja kysyvät kokoajan et sattuuks ja onks kaikki hyvin. Reiä paikkaus kesti noin puol tuntii ja koko hoidon ajan mul selitettii mitä tehdää ja kui kauan viel kestää. Mää visin kyl suositel :)

    • jansa

      Itse kävin 2012 Malminkartanon Meidän klinikassa pari kertaa ja molemmat kerrat oli oikein hyviä. Noillahan on moniin muihin hammaslääkäreihin verrattuna huomattavasti laajemmat aukioloajat ja niistäkin voi vielä sopia.

    • asdf

      Ostin Grouponin tarjouksen äskettäin ja kyllä rupesi pelottamaan kun luin viestiketjun. Mun hampaat on keskivertoa paremmassa kunnossa ikätovereihini nähden ja olen hoitanut niitä koko ikäni. Todennäköisesti mulla on vähän hammaskiveä joka pitää poistaa.

      Uskallankohan mennä ko. paikkaan ollenkaan koska ties minkä bakteerin niistä välineistä voi saada jos kerta runnotaan siihen malliin että veri lentää ikenistä tai huulista. Jos on muunmaalaisia, niin heidän osaamisensa on erilaista kuin kotimaisilla tekijöillä. Todellakin joudun miettimään uskallanko mennä ollenkaan.

      Jos menen kerron kokemukseni mitään siihen lisäämättä ja mitään kertomatta jättämättä.

      • Ensimmäistä kertaa

        Moi,

        Eilen kävin ja hyvin tyytyväinen olin siihen Citydiilin pakettiin. Todella ammattitaitoista porukkaa, ei ole ikinä hampaat putsattu yhtä tarkasti. En voi kuin suositella.


    • uyuygyu

      Onko siellä suomalaisia töissä

    • huhhhuh

      huhhuh! etuhampaiden paikkaus 500e!!!!!!!!!! mitä helvettiä

    • Kake89

      Kävin tänään hammastarkastuksessa ja hammaskiven poistossa (Grouponin lahjakortti) Suuhygienisti oli supermukava! Olin mainunnut olevani pelkopotilas ja hän kysyi vähänväliä, että olenko ok ja selitti mitä tekee. Lopuksi hän antoi neuvontaa ja kertoi kuinka suuta pitäis hoitaa.
      Hammaslääkäri vaikutti sen sijaan hieman etäisemmältä, tarkastus oli nopea ja kollegalla joka kirjasi tietoja samalla koneelle oli ilmeisesti ongelmia tietotekniikan kanssa. Olisin toivonut, että hammaslääkäri olisi enemmän selittänyt, eikä vain luetellut hammashoitajalle lukuja ja koodinimityksiä. Ilmeisesti oli hieman kiire.
      Mutta summa summarum, olin tyytyväinen.
      Hammaskivi poistettiin, hampaat tarkastettiin. Taisi jäädä paketista vaan tahnapuhdistus tekemättä, mutta itselläni oli niin paljon hammaskiveä, että sen poistamiseen taisi mennä yliaikaa.

    • Kävin Porin Meidän Klinikalla, mul on suuri hammaslääkäri kammo ja olen ihan nuoresta asti vihannut/pelännyt mennä hammaslääkäriin. Moni kehui paikkaa ja aika minun oli saatava nopeasti lohjenneen hampaan takia. Sain ajan samalle päivälle. Kerroin heti vastaanotossa olevani hammaslääkärikammoinen ja virkailija kertoi laittavansa sen tietoihini. Vaikka hammaslääkäri vaikuttikin nuorelta niin oli hän sympaattisin ja "asiakas" ystävällisin hammaslääkäri mitä minulla on ollut. Elämäni ensimmäinen kerta kun lääkärin jälkeen ei pelota että koskakohan joutuu uudestaan, vaan voisin ihan ilomielin mennä kyseiselle lääkärille uudelleenkin. Sain hampaaseeni väliaikaisen paikan ja perinpäivänpäästä menen laitattamaan kunnon paikan, eikä pelota! :) On sitten hieno tunne!

      • mitä makso?

        Kerro vähän hinnoista?


    • tytti4

      Onko kellään kokemuksia Porin MeidänKlinikalta muista kuin paikkauksesta tai hammaskiven poistosta? Kuten esim. juurihoidosta tai implanteista?
      Olis kiva kuulla kokoemuksia, kun itsellä todennäköisesti edessä. Vai kannattaako suosiolla mennä muualle teettämään hammasremonttia?

    • hvugcy

      onko niillä vielä tarjous

      • asdf2

        Lupasin kirjoittaa kokemukseni jos uskallan mennä. Mulla oli siis 35€ grouponin tarjous joka pitää sisällään tarkistus, hammaskiven poisto, sooda valkaisu ja fluoraus. Kaikki tämä tehtiin 12 minuutissa. Yhdyn ap:n otsikkoon.


      • asdf2

        Lupasin kirjoittaa kokemukseni jos uskallan mennä. Mulla oli siis 35€ grouponin tarjous joka pitää sisällään tarkistus, hammaskiven poisto, sooda valkaisu ja fluoraus. Kaikki tämä tehtiin 12 minuutissa. Yhdyn ap:n otsikkoon.


    • jpoihuhjvgb

      Todella nopea palvelu, varmaan suomen nopein. Ei tarvitse kärsiä kauan ja on halpa.

    • Tyytyväinen

      Kävin tänään Porin Meidän klinikalla, ja voin kyllä sanoa, ettei koskaan ole ollut yhtä asiakasystävällistä ja hyvää palvelua! Aikavaraukseni oli tarkastukseen (15min), jonka aikana ilmeisesti venäläinen mieslääkäri (joka puhui erittäin hyvää suomea) tarkasti hampaani hellävaroen, mutta ammattimaisin ottein. Ei tarvinut edes ilmoittaa herkästä oksennusrefleksistäni, ei tullut yhtäkään yökkäystä!
      Tiesin jo etukäteen, että hammaskiveä olisi ja oletin, että he varaisivat minulle uuden ajan sitä varten. Hammaslääkäri sanoi, että he voivat kyllä poistaa sen heti, eikä aikaa menisi muutamaa minuuttia kauempaa. Ihmettelin moista, sillä aikeisempaa kunnallisessa hammaslääkärissä aikaa oli mennyt n.45 min. Minulle kerrottiin hinta jo ennen toimenpidettä. Tartuin tarjoukseen, ja hammaskiven poisto ei koskaan ole ollut hellempi tai parempi! Nyt todella tiedän mistä "hampaiden sileydestä" aikaisempaa suuhygienistit ovat kyselleet hoidon jälkeen. Hoito kesti n. 25 minuuttia.
      Olen _erittäin_ tyytyväinen saamaani hoitoon, ja suosittelen lämpimästi sitä kaikille muillekkin. On kurjaa, mikäli Helsingissä on noin surkea palvelu verrattuna Poriin.

      • Suosittelen

        Kävin myös syksyllä -13 Porin Meidän klinikalla muutamia kertoja...hammaskivenpoisto, tarkastus ja pari paikanvaihtoa. Asenne ennen sinne menoa oli vähän "just joo"-tunne, mutta täytyy sanoa että kyllä jatkan asiakassuhdettani heille. Oli todella hyvää palvelua ja kaikki sujui todella mallikaasti....Eikä rahapussikaan paljoa keventynyt.

        Olen aikaisemmin käynyt yksityisellä hammaslääkärillä ja joka kerta lasku vähäsen pelottanut, mutta nyt ei, koska tiesin melkotarkasti etukäteen hinnatkin.. Ite en voi kun suositella kys paikkaa kaikille ja niin olen tehnytkin.


      • paljo maksaa?
        Suosittelen kirjoitti:

        Kävin myös syksyllä -13 Porin Meidän klinikalla muutamia kertoja...hammaskivenpoisto, tarkastus ja pari paikanvaihtoa. Asenne ennen sinne menoa oli vähän "just joo"-tunne, mutta täytyy sanoa että kyllä jatkan asiakassuhdettani heille. Oli todella hyvää palvelua ja kaikki sujui todella mallikaasti....Eikä rahapussikaan paljoa keventynyt.

        Olen aikaisemmin käynyt yksityisellä hammaslääkärillä ja joka kerta lasku vähäsen pelottanut, mutta nyt ei, koska tiesin melkotarkasti etukäteen hinnatkin.. Ite en voi kun suositella kys paikkaa kaikille ja niin olen tehnytkin.

        saako kysyä, mitä makso?


    • 1+17

      Itse kävin Helsingin onko se nyt malminkartanon meidänklinikalla grouponin hampaiden valkaisussa ja olin kyllä tyytyväinen. Palvelu oli todella hyvä ja teki vielä soodapuhdistuksen kaupan päälle kun värjäymät olisi pitänyt olla poistettu ennen valkaisua. En voi siis moittia! Ehkä olin siksi niin otettu tästä palvelusta kun aikaisemmin olin käynyt valkaisussa Tiina jylhän paikassa missä aine lätkittiin likaisille hampaille ikeniä myöten ilman iensuojaa.

      Meinasin ostaa kuukausi sitten sinne nuo laminaatti tarjoukset, mutta päätin miettiä ja lukea kokemuksia niiden osalta ensin. Taitaa ainakin sieltä jäädä laminaatit hankkimatta näiden juttujen perusteella, vähän eri mokausmahdollisuudet kuin valkaisussa

      Mutta laminaattikokemukset kiinnostaa. Ja missä olette saaneet niitä hyviä kuoria noiden huonojen tilalle?

      Itsellä kuitenkaan ei ole muutakin positiivista sanottavaa paikasta tähän mennessä :)

    • ThinkTank

      Valkaisussa Meidänklinikalla joulukuussa => Ihan jees

      Nyt tammikuussa menossa laminaattien laittoon. Sormet ja varpaat ristissä jännitän. Syy miksi menen sinne on että tässä viimeisessä Groupon-tarjouksessa ainakin sanotaan, että homma tehdään Ceratech-aineella.

      Jos nyt menee ihan vituralleen, niin kai se on jossain muualla sitten käytävä korjauttamassa. Mutta jos olisi ihan kauhea teurastamo ja hampaiden rikkomispaikka, niin eivät kai ne enää olisi olemassa, vai?

    • ????????????

      ...> niin eivät kai ne enää olisi olemassa, vai?

      Hampaat, vai?

    • ???????????

      ....> niin eivät kai ne enää olisi olemassa, vai?

      Hampaat, vai?

    • kk672

      Aika hilpeä keskustelu

    • ThinkTank

      ....> niin eivät kai ne enää olisi olemassa, vai?

      Hampaat, vai?

      *********************************************************

      Jos menee pieleen laminaattien laitto, niin sitten tulee varmaan tekarit.

      Koetan muistaa kertoa tännekin miten kävi. :-)

    • En mee enää

      Musta on outoa, että hommat jaetaan puoliksi, eka hammaslääkäri aloittaa hampaan paikkauksen ja sitte suuhygienisti jatkaa päälle. Nyt paikattu hammas oireilee, se oli 2 pisteen reikä, joten ei mikään paha edes. Ei oireillu aikaisemmin, nyt oireilee. Menen jonnekki muualle seuraavaksi. Hätäinen homma oli muutenki, hygienisti sörkki mua instrumenteilla hätäpäissään huuliin (olin illan viimeinen asiaks, varmaan kiire kotio).

      Kysyin ku varasin aikaa että voiko 2 reikää paikata samalla ja sanoivat että joo, mutta eipä sitte voinutkaan ku olin paikan päällä. Ketuttaa.

    • Huonot hambaat

      Venäläinen, virolainen ym hammaslääkäri. Eihän ne mitään vastuuta ota potilaistaan. Kyllä meidän pitää päästä kunnalliselle hoitoon, kenellä ei varaa yksityiseen. Valitkaa poliitikkoja jotka ovat vähäravaisten asialla.
      Itse en ikinä enää suostu menemään: 2 kertaa olen ollut. Heti huomasi lääkärin "otteista" että todella epävarmaa. Potilaalle ei puhuttu eikä hoitajan kanssa. Oli meinaan karsea tilanne. Puhdistus vaan tehtiin-ei ikinä paikkaukseen.
      Köyhät, vaatikaa kunnon hoito ja lääkäri kunnallisella puolella.

    • Riittakaarina

      Oliko tämä Helsingissä? Tarvitsen implantteja ja yritän löytää edullisimman ratkaisun.

      Riitta Marjamäki

      • Umppu1

        Edullisin ratkaisu voi pidemmän päälle tulla yllättävän kalliiksi. Kannattaa ehkä ennemmin panostaa osaamiseen.
        Jos valittavana on kaksi samanmerkkistä autoa, ostaisitko automaattisesti sen halvemman vertailematta autojen ja myyjien tietoja?


      • trebucket234
        Umppu1 kirjoitti:

        Edullisin ratkaisu voi pidemmän päälle tulla yllättävän kalliiksi. Kannattaa ehkä ennemmin panostaa osaamiseen.
        Jos valittavana on kaksi samanmerkkistä autoa, ostaisitko automaattisesti sen halvemman vertailematta autojen ja myyjien tietoja?

        ...tai kallis hoito voi tulla vielä kalliimmaksi. Korkea hinta ei ole tae onnistuneesta hoidosta. Tätä harhaluuloa viljellään ammattilaisten puolesta valitettavan paljon.


      • lueskeleva

        Karmeita tarinoita olen kuullut noista implanttiasennuksista, en itse uskaltaisi ajatellakaan sellaisia teettää, toki, jos varma tekijä, mutta kuten täälläkin näkee, jokaisella voi sattua virheitä.


    • pettynyt 10

      Samoin!

    • kannattaamennä

      Todella erinomainen toi Grouponin tarjous, olen käynyt ja monet ystävänu myös, kaikki mem suosittelemme muillekin !!!

    • implantit

      Olen menossa hampaiden tarkastukseen ja jatkossa olisi implanttien laitto ajankohtaista. Olisi kiva kuulla onko kenelle laitettu meidänklinikalla implantteja
      ja kuinka homma onnistui?

    • eikoskaan2

      En todellakaan uskaltaisi laittaa implanntti siellä

    • ThinkTank

      No niin, nyt on laminaatit suussa. Nämä ovat hyvät, nätit ja suuhun sopivat. 2 viikkoa piti ensin olla harahampaana ja sitten sai uudet hienot legot suuhun.

      Minulle on ihan se ja sama mikä on hoidon tarjoajan etninen tausta, kunhan tulee kunnollista jälkeä. Ja nyt tuli.

      Oikeastaan se, mihin huomio kiinnittyi eniten hoidon aikana oli se, että asiakkaalle ei samalla tavalla koko ajan selitetty mitä tapahtuu ja muutenkin ehkä oli hieman töksähtelevää kommunikaatiota totuttuun nähden. Mutta tämä on täysin sivuseikka lopputulokseen nähden.

      Riskinotto kannatti, sain 1200 euron hoidon 500 eurolla. Pakko myöntää että matkan varrella hieman kyllä pelotti että mitenköhän tässä käy. :-)

    • Älkää menkö!!

      Älkää menkö ainakaan laminaatteja tai kruunuja ottamaan kyseisestä paikasta! Minulle tehtiin neljä laminaattia. Yksi laminaatti ei tahtonut millään pysyä ja kävin kolmesti sementoimassa sen uudelleen. Joka kerralla oli eri hammaslääkäri ja kerran hammashygienisti. Prosessi alkoi venyä liian pitkäksi, koska olin muuttamassa puoleksi vuodeksi ulkomaille, joten he päättivät laittaa minulle kruunun kustannuksitta. Olin toki siitä iloinen. Noh, joku hammashygienisti iski minulle sitten kruunun suuhun mitään kommentoimatta. Kun tulin kotiin ja katsoin tarkemmin kruunua, huomasin, että se oli ihan keltaisen oranssi. En ehtinyt enää mennä vaihdattamaan kruunua, koska lähdin reissuun.

      Nyt Suomeen palanneena vielä mietin, että haluanko mennä enää yrittämään vaihdattamaan kruunua, kun se on kerrankin pysynyt suussa. En todellakaan kaipaa sitä, että se kruunu putoilee jatkuvasti, mutta oranssi etuhammas ei ole kovin kaunis. Saa nähdä, kuinka pitkään nämä kolme muuta laminaattia pysyy suussa.

      Kaiken kaikkiaan henkilökunta oli todella huonosti vuorovaikutuksessa potilaiden kanssa, kuten joku jo kirjoittikin. Mitään ei hirveästi kyselty ja kerrottu. Homma hoidettiin nopeaa, oli jälki mitä tahansa.

      • Älkää menkö!!

        Menin nyt sitten kuitenkin vaihdattamaan väärän värisen kruunun. Sain onneksi takuuseen uuden kruunun, josta olin todella tyytyväinen. Tällä kertaa sen laittoi Ursula-niminen hammaslääkäri, joka oli todella mukava, hellävärainen ja vaikutti osaavan asiansa. Nyt on uusi kruunu siis suussa ja toivon, että se pysyykin.


    • pelkopotilas pettyny

      tänään oli juurihoidon viimeinen käynti kerta ja puudutus meni ihan päin vit....!
      3 kertaa kävin ja ensimmäinen kerta oli ihan hyvä ja toisella kerralla iski paniikki ja kolmas kerta: lekuri haisi hieltä ja oli kova kourainen hätäinen. ja tosijaan puudutus meni mönkään. En mene enään koskaan sinne enkä suosittele.

      • ellunk

        yleensähän jh;n menee 2-3 käyntiä..eikä varsinkaan viimeisellä, lopullisella paikkauksella tarvitse puudutusta.. epävarmaa meininkiä..kuulostaa siltä.


    • jihugyvg

      harmi sinulle

    • satanen13

      onko vastausta että ketkä on käynyt missäkin toimipisteessä (hki, tre, pori)? itse kävin juuri tänään tarkastuksessa grouponin tarjouksella tampereella. pelästyin odotushuoneessa kun kuulin että eräs asiakas mainitsi virolaiset lääkärit ja hoitsut.. ajallisesti minut otettiin hieman etuajassa sisään, ja itse käynti sinänsä oli yllättävänkin miellyttävä! kauaa siinä ei mennyt eli koko varattua 15 min ei aikaa kulunut, mutta suun tarkastanut virolais-tytsy toimi koko ajan rauhallisesti ja jutteli myöskin asiakkaalle ihmisenä minkä koin hyvin miellyttäväksi ainakin aikaisempien kunnallisten hamppulääkärien käynteihin tottuneena! tarkastuksen jälkeen hän totesi että on neljä reikää ja yksi lohjennut hammas (joka tosin oli siis viimevuonna juurihoidettu etuhammas, mistä lohkesi paikkausta edellisenä pvnä pala, mutta silloin ei ollut enää opiskelijalla varaa mennä uudestaan sörkittäväksi kunnalliselle..). eli itse koin palvelun ainakin hyväksi ja minua edeltäväkin nainen kyseli jonossa toimistotypyltä lääkärin ja hoitajan nimet, ilmeisesti meinasi siis jatkossakin käydä heillä toimenpiteissä! tämän enempää en hoidoista osaa kertoa mutta itselläni jäi positiivinen kuva hommasta! :)

    • Laminaatit suussa :)

      Täytyy itsekkin kommentoida kun melkein peruin laminaattien asennuksen tämän ketjun takia... ja tosiaan se kun hampaat hiottiin ensin ja laitettiin väliaikaiset niin kyllä pelotti!!! Näytin kamalalta ja väliaikaiset putos seuraavaks aamuks suusta...

      Mut nyt sit kun on nää "viralliset" laminaatit suussa niin enpä olis voinut parempaa lopputulosta saada! Kysyivät vielä että saavatko käyttää referenssikuvinakin :)

      Eli olen todella tyytyväinen vaikka jännitti niin että itkukin pari kertaa tuli (koska tykkäsin ihan hampaistani aikaisemminkin) mutta loppu hyvin, kaikki hyvin.
      Ja se että lääkäri oli virolainen ei haitannut kun alussa kun pelästyin tätä viestiketjua... Minulle hampaat teki Ursula ja häntä voin ainakin suositella koska oli todella ystävällinen ja kyseli koko ajan onko kaikki hyvin yms... ja kertoi mitä tekee (koska pyysin) ja laminaatitkin laitettiin ensin vaan hampaiden päälle ilman liimaa jotta voin ennen liimausta hyväksyä ne itselleni. Eli en osta "sikaa säkissä" ja sanoin että jos ei onnistu niin menen suosilla muualle eikä liimata ollenkaan.

      Olin siis itse aika aktiivinen ja vaativa mutta kyllä kannatti ja aion suosia paikkaa jatkossakin! Ne jopa puudutti mun ikenen ennen puudutuspiikkiä koska olen hammaslääkäripelkoinen :))) Ihania ihmisiä!

      Ainoa miinus oli että ne keskustelee hoidon aikana viroksi joka saa mulla ainakin epäilykset heräämään että miksi asiaa ei suomeksi voi sanoa!!! Eikö ne halua että mää ymmärrän?

      • satanen 13

        tuo ursula siis juurikin tren yksikössä! eli menkää ihmiset sinne jos tuo pori ja hki vaikuttaa paskalta!


      • Erkki823

        Viro ja suomea ihan sama kieli, kyllä sä ymmärrät kaikeen! Ja miksi haluat laitaa laminaatit jos "tykkäsin ihan hampaistani aikaisemminkin"?? Hyvä että tykkäsit, menen myös:)


    • magnesioDental

      Torstaina näen ja koen sitten saako hoitoa, "hoitoa" vai pakko(rahastus)hoitoa Porin Meidänklinikalla..

    • et saa, saa, saa....

      et saa

      • Essi7

        Hei Sinä joka kirjoitit nimimerkillä "Laminaatit suussa" - paljonko maksoit laminaateista?

        Minäkin suunnitteen nyt tuota Tre:n yksikköä ja laminaatteja olen suunnitellut vuosikausia. Ainakin voisin varata ajan konsultointiin ja katsoa sitten jos uskaltaudun.

        Muutkin kertokaa kokemuksia ja hintoja Tre:n Meidänklinikasta.


    • digitaali

      Kävin tänään aamusta Meidän klinikan Tampereen pisteessä Groupon-tarkastuksessa. Pääsin sisään ajallaan, tarkastuksen aloitti virolainen? kaveri, jonka työskentely ei mielestäni eronnut muista paikoista joissa olen käynyt. Totesi tarkastuksen lopuksi, että olisi pari reikää, jotka voisi samantein hoitaa.

      Virolainen hoiti porauksen ja putsauksen, tämän jälkeen tilalle vaihtui venäläinen? kaveri, joka tosin puhui täysin sujuvaa suomea ja hoiti paikkauksen. Välissä muisteltiin kysellä miten sujuu mutta muuten homma toimi rivakasti.

      Lopputuloksena maksoin siis listahinnan mukaan vain noista paikkauksista ja hinnat ja palvelu olivat oikein sopivia. Joku voisi sanoa, että liukuhihnatyötä, mutta enpä tuonne ollut työpäivänä jaarittelemaan menossakaan. Mielestäni ei hutiloitu kuitenkaan.

      Varasin samalla ensiviikolle hammaskivenpoiston ja loppujen reikien hoidon. Jos tuo menee ok tulen kyllä jatkossakin käymään ko. paikassa, enkä jonottele enään kunnalliselle / maksa turhasta muualla.

    • Tyytymätön

      Ihan kamala kokemus, en suosittele kyseistä paikkaa.

    • implantti

      Luettuani koko viestiketjun herää kysymys: onko kyseisisä paikoissa yhtaään suomalaista hammaslääkäriä? Epäselväksi minulle jäi myös tehdäänkö Porin yksikössä implantti-hoitoja ja jos tehdään niin mitä mieltä olette?

    • xghxzh

      Näin on

    • Laminaatoitettu

      Eivätkös hammaslääkärit liiku toimipisteiden välillä?

      Itse sain helmikuussa hienot laminaatit Malminkartanossa, siro vironvenäläinen tumma naislekuri, nimeä en tiedä. Sain niiden jutteluista sen kuvan että ainakin jotkut hammaslääkärit siirtyilevät.

      Nyt kun uudet hampaat ovat olleet pari kuukautta, nämä ovat todella kivat kun on tottunut. Valokuvissakin näyttää paljon paremmalta. Laittamisen jälkeen jostain syystä pelkäsin villinä parisen viikkoa että tippuvatko suusta, varmaan liittyi tottumisprosessiin.

    • Soodattu

      Tampereen Meidän klinikka korkattu;

      Luin tukka pystyssä noita laminaattijuttuja yms. muita päin honkia menneitä hoitoja ja meinasin jo perua aikani...

      Paikka on ulkoisesti hieman kulahtaneen oloinen, jos vertaa esim. Oralin paikkoihin. Työpiste näytti kuitenkin siistille niin, ettei siitä tullut ällöä oloa.Suuhygienisti puhui hieman virolaisittain suomea, mutta hyvin ymmärsin kaiken ja hyvin hän kertoili, mitä oli tekemässä.

      Ostin Grouponin lahjakortin hampaiden tarkistukseen. Tarkastukseen ja soodaukseen meni n. 35 min. Hammaskiveä mulla ei ole, joten tummentumia sai vain pöhötellä menemään. Veikkaisin et nuo verta kuin häränkurkusta kokemukset on liittyneet tuohon hammaskiven poistoon, joka saattaa olla aika brutaalia hommaa paikassa kuin paikassa. Hampaat on hyvässä putsingissa nyt ja ensi viikolle varattuna aika kevytvalkaisuun.

    • omapalaute

      Kiva kun vastaanoton porukka kirjoitttelee kiitoksia tänne palstalle !!!

    • Varsin turhautunut

      Toimin terveyskeskushammaslääkärinä, ja joudumme valitettavasti korjaamaan paljon Meidän klinikan töitä, samoin kuin joitain ulkomailla tehtyjä virityksiä. Harmittaa tunnollisten veronmaksajien puolesta, kun yhteiskunta joutuu sitten pääosin kustantamaan nämä korjaukset, paitsi tietysti jos potilaalla on varaa uusia protetiikka yksityisellä.

      Hyvät ihmiset, älkää juosko halvimman tarjouksen perässä, kun kyse on terveysasioista.

      • HLL Porista

        Kollega siellä totuuden sammumatonta sorvia pyörittää... Pääasia, että meillä riittää asiakkaita.


      • Pori5

        Itse toivoisin kyllä, että Porissa Pihlavassa lopetetaan myös se hammaslääkärien "työ". Pihlavan hammashoitolan työ tule 3x kalliimmaksi, koska heti pitäis mennä korjaaman kunnalisen työn jälkiä. Onks järkeä(olen myös "tunnollinen veronmaksaja)? Ja ihan totta- kysymys on mun terveyksestä ja mun lompsasta. Tutut ovat kyllä kehunut saamansa palvelua Meidän Klinikkan lääkäreiltä, olen menossa myös sinne. Porissa ilm asiat vähen toisin. Tsemppia kaikille lääkäreille, joka tekee työt näin, kun haluais, että ne tehtäis itselle myös :)


      • Vironvihulainen
        Pori5 kirjoitti:

        Itse toivoisin kyllä, että Porissa Pihlavassa lopetetaan myös se hammaslääkärien "työ". Pihlavan hammashoitolan työ tule 3x kalliimmaksi, koska heti pitäis mennä korjaaman kunnalisen työn jälkiä. Onks järkeä(olen myös "tunnollinen veronmaksaja)? Ja ihan totta- kysymys on mun terveyksestä ja mun lompsasta. Tutut ovat kyllä kehunut saamansa palvelua Meidän Klinikkan lääkäreiltä, olen menossa myös sinne. Porissa ilm asiat vähen toisin. Tsemppia kaikille lääkäreille, joka tekee työt näin, kun haluais, että ne tehtäis itselle myös :)

        "Terveyksestä" - tämä kertoo aika selvästi, että kirjoittaja ei ole suomalainen, vaan virolainen.


    • takuuta on

      Kyllä kait sama hammaslääkäri oman työnsä jäljet korjaa jos paikka ei pysy tjms.?

    • jdjdjdjd

      Kiva kun meidän klinikan porukka osallistuu näin aktiivisesti keskusteluun.....

    • opihugy

      Soodapuhdistus on hyvä, valkaisee myös hampaat.

      • Shg

        Soodapuhdistus on kyllä hyvä, mutta ei ns valkaise, poistaa kyllä värjäymät tehokkaasti.


    • nita1

      Minulle laitettiin 3.5 2014 kaksi implanttia ja koska luuta liian vähän niin jouduttiin tekemään keinoluun siirre ja poskiontelon kohotus molempiin kohtiin. Suomea puhuva venäläishammaslääkäri joka operaation teki oli ystävällinen ja asiansa osaavan tuntuinen. Tosin toisen keinojuuren asennus ei sittenkään ihan onnistunut toivotulla tavalla vaan laitettiin ns mini implantti. Ompeleet posisettiin viime perjantaina ja ainakin tähän asti olen ihan tyytyväinen sekä palvelun- että hoidon tasoon. Nyt odotetaan luutumista puolisen vuotta.

    • htyw4y5w4

      en mene ikinä

    • pettynyt asiakas

      Tampereen Meidänklinikkaa en voi suositella. Kielitaidoton hammaslääkäri, kiireinen. Epäonnistunut, läikikäs hampaiden valkaisu.

    • ojihugh

      Tampereella tosi surkee..

    • Hammas kipee

      Hauskaa kun yksityset lekurit ja niiden assistentit tulee trolllaamaan ja haukkumaan halvempaa hoitoo tarjoavaa yritystä. Törkeää

      Itsellä on 2 kokemusta Tampereen yksiköstä ja kummatkin kerrat ovat olleet ok kokemuksia.

      Ei valittamista ja ei tarvinnut kunnalliselta kytätä aikaa....

      Suosittelen ainakin Tampereen yksikköö

      • Yksit.hml / Helsinki

        Miksi se on mielestäsi törkeää?

        Jos suomalainen yksityishammaslääkäri on opiskellut ja työskennellyt pitkään kotimaassa ja osaa asiansa, kyllähän siitä laadusta voi maksaakin. Samoin heillä on myös oikeus arvostella näitä halpahoitoloita, joissa pyritään rahastamaan potilasparkojen hädällä tekemällä kaiken maailmaan pikasekundaa.

        Itse käyn aina kokeneemmalla kollegalla. Omat taksani ovat edullisemmat, koska olen valmistunut vasta n. 10 vuotta sitten.


    • jcucyx

      Nää halpis paikat tulee kalliiksi lopulta, ne lupaa paikan 60 egee, muualla 100 egee.
      Sen jälkeen tuleekin juurihoito 400 egee ja kulut onkin 460 egee, ja kiva kun paikka maksoi noin vähän.

      • Outoa hinnoittelua

        "Paras tapaus" oli tämän päivän lehdessä ollut erään tällaisen firman ilmoitus jossa mm. mainostettiin että nyt ajanvaraus 0 euroa (normaalisti parinkympin luokkaa). Missä muualla hammaslääkärinajan varaamisesta pitää maksaa?


      • sika3624
        Outoa hinnoittelua kirjoitti:

        "Paras tapaus" oli tämän päivän lehdessä ollut erään tällaisen firman ilmoitus jossa mm. mainostettiin että nyt ajanvaraus 0 euroa (normaalisti parinkympin luokkaa). Missä muualla hammaslääkärinajan varaamisesta pitää maksaa?

        Missä tahansa kunnallisella terveysasemalla. Katsoppa hinnastoja, varausmaksu (tai toimistomaksu) on yleensä noin kymmenen euroa.


      • Niin tulee kalliiks. Menin korjauttaan paikkaa joka oli laitettu klinikalla.Piti olla ilmanen,tottakai. Lasku tulikin perässä jota ei kuulemma voi korjata. Porin klinikalla hoidettiin hampaitani. puolen vuoden päästä 3 paikkaa lohjennu.1hammas niin huonosti hoidettu klinikalla että juurihoito oli tehtävä. Hampaan hinnaks tuli 500e klinikan hoito. Lisäks etuhampaan välissä paikkaus. Tuloksena että hampaat on nyt väärän mittaiset. Hoitaja ei osannu kattoo kuviani oikein päin...meinas laittaa puudutuksen väärälle puolelle. Että eiköhän se kunnon suomalainen oo kuitenki paras paikka.


      • tyyne863 kirjoitti:

        Niin tulee kalliiks. Menin korjauttaan paikkaa joka oli laitettu klinikalla.Piti olla ilmanen,tottakai. Lasku tulikin perässä jota ei kuulemma voi korjata. Porin klinikalla hoidettiin hampaitani. puolen vuoden päästä 3 paikkaa lohjennu.1hammas niin huonosti hoidettu klinikalla että juurihoito oli tehtävä. Hampaan hinnaks tuli 500e klinikan hoito. Lisäks etuhampaan välissä paikkaus. Tuloksena että hampaat on nyt väärän mittaiset. Hoitaja ei osannu kattoo kuviani oikein päin...meinas laittaa puudutuksen väärälle puolelle. Että eiköhän se kunnon suomalainen oo kuitenki paras paikka.

        Ja joo...en halua edes ilmaseks korjauttaa näitä enää siellä!


    • yksi kokemus

      En ole grouponeita käyttänyt, mutta oma kokemukseni hammaskiven poistosta: Suuhygienistin käsittelyn jälkeen suu on kipeä muutaman päivän, hammaslääkäri poistanut, ei tunnu jälkeenpäin yhtään. Sanoin tästä hammaslääkärille (en enää ole asiakas, kun en asu paikkakunnalla), niin hän sanoi, että hän käyttää mikroinstrumentteja, suuhygienisti jotain muuta....

      • Shg

        Hei,
        Samoja instrumentteja me käytämme hammaskiven postossa kuin lääkäritkin.
        UÄ-laitetta ja käsi instrumentteja.


    • Ellamiaa

      Tampereella se nuori tyttö (en muista nimeni) on kyllä hyvä, sain kauniin hymyn! Suositeleen :)

    • poihugyh

      Ei voi suositella

    • ölknjbhv

      onko joku lopettanut hoidon kesken

      • pysyn kaukana

        Kyllä minä lopetin...nousin tuolista ja totesin että nyt riittää....hammaslääkäri ei saanut koko 30 minuutin aikana mitään aikaiseksi juoksi pari kertaa sanomatta mitään toiseen huoneeseen ja toi molemmilla kerroilla kaveria avuksi,,,kuulemma 3. työpäivä kaverilla hermostunutta, epävarmaa ja vielä ehdotti hampaan poistoa....helvetti ensimmäinen ja viimeinen kerta Porissa...suuri huijaus...laskutus vastaavan hammaslääkärin nimellä (ei edes vilassut suuhun)....tekijä kuka lie....kenen vastuu?????


    • HilleviHillevi

      Minun mieheni meni tuonne laitattamaan tekarit. Ensi lisättiin alatekareihin lisää hampaita kun siinä oli muutama hammas joihin raudoilla oli tekarit kiinni. Sanoi että sattui pirusti kun puudutus ei ehtinyt vaikuttaa ja lääkäri rupesi jo repimään hampaita. No meni sitten laitattamaan ylätekareita - oli otettu valos ja sovittu että hampaat on valmiina viikon päästä - soitettiin ja että viikon päästä taas. Hän meni sinne pelosta kankeana ja eihän siellä mitään tekareita ollut ja taas siirrettiin aikaa. Nyt oli tekarit ja hampaat revittiin pois ja oli sattunut pirusti. Tekarit oli menneet paikalleen, mutta ne putosivat yöllä ja sen jälkeen niitä ei saanut paikoilleen. Viikon odotti ja kokeili ja lopulta meni Savonlinnaan hammasteknikolle joka haukkui tekeleen pataluhaksi. Oli melkein uusiksi menneet ja piti maksaa remontista useampi satku. Kirjoitin palautetta heti heille - ei vastausta - tänään laitoin faceen ja nyt oli tullut yhteydenotto sähköpostiin mutta facesta kirjoitus poistettu. Kaikki negatiiviset kirjoitukset olivat kadonneet!!!!

    • Annemaria1

      En voi suositella Tampereen meidän klinikkaa kenellekkään. Kävin tarkastuksessa ja aivan sama, josko olisin itse tehnyt.
      Hoono soomi hoitaja ja lääkäri. Eivät esitelleet itseään ja hämmaslääkäri seisoi koko ajan "tarkistaessaan" hampaita. Ei käytetty sitä valolaitetta, millä katsotaan hampaiden välit, vain "piikkikalu" käytössä.
      Tarkistus pintapuolinen ja kesti n.5 min. Kaulaan laitettiin tavallinen paperikäsipyyhe, joten halpaa jo näinkin...Koko paikka halvan oloinen ja oikeasti joitakin mummoihmisiä siellä töissä.
      Kävin keskiviikkona ja perjantai aamulla heräsin siihen, että suussa jokin kipeä kohta. Kielen juuressa nähtävästi afta (toiv. ei pahempaa) Nieleminen ja syöminen ja kielen liikuttelu tekee kipeää. Buranaa joudun syömään. Minkä taudin lienen saanut, välineet varmaan säästösyistä putsaamatta. Hyi hitto!

    • jejdbd

      Eipä uskalla mennä.

    • hywyw45

      Kuulostaa alkeelliselta.

    • saaraxyz

      Itselläni on kyseisessä paikassa paikattu hampaita ,vedetty viisauden hammas,putsattu hammaskivet ja nyt varattu aika implanttiin.Palvelu on ollut asiallista ja jälki siistiä.Kerran joutunut odottamaan 20 minuuttia yli oman ajan.Omasta puolesta suosittelen.

    • todellahuonokokemus

      Huono kokemus myös täällä...

      olin varannut ajan meidänklinikalle Tampereen tullintorille implanttihoidon konsultaatioon. Olin lukenut täältä kokemuksia joten odotukset paikan suhteen olivat hyvin alhaiset. Minut otettiin ajallaan vastaan, ensin mentiin ottamaan röntgenkuva hampaista hoitajan kanssa, joka puhui todella huonoa suomea ja minun oli vaikea edes ymmärtää mitä hän puhui. Röntgenkuvan otettuaan hoitaja katsoi kuvaa ja oli aivan ihmeissään, kysyi että miksi olet täällä, sanoin, että haluan implantin koska toinen etuhampaani kasvaa toisen päälle ja se ei oikomishoidosta huolimatta pysy "oikealla" paikallaa, sitten tämä naishoitaja alkoi nauraa ja pyörittelemään päätään, ja ei ymmärtänyt vieläkään miksi halusin implantin (olin etukäteen lukenut, että ihmiset ovat juurikin samantapaisesti ottaneet implantin vinon etuhampaan tilalle tms.) hän vielä ivallisesti totesi, että eipä ole ennen kohdannut asiakasta joka haluaa implantin vaikka on kaikki hampaat tallella (tässä vaiheessa olin jo melko äimänä :D)
      no sitten hoitaja vihdoin tajusi, että se on minulle kosmeettinen haitta ja implantti on ainoa vaihtoehto saada suora hammas.

      tämän jälkeen hän sanoi, että menee lääkärin puheille ja jäin odottamaan. hetken kulutta hoitaja tulee takaisin ja alkaa kertomaan jotain mistä emme saa ensin mitään selvää (oli kyllä erittäin erittäin huono suomenkieli) paikalle tulee sitten suomea puhuva sihteeri joka kertoo, että lääkäri ei ehdikkään tänään ottamaan minua vastaan...heillä joku nukutus potilas ja tämän takia lääkärillä päivä täynnä. KIVA. lähdin töistäkin aiemmin aikani takia... turha reissu. Olivat varaamassa uutta aikaa, mutta jäi kyllä niin huono maku suuhun koko paikasta, että pihisin heille kiukuissani jotakin ja lähdin pois :D en todellakaan edes olisi mennyt hoidattamaan heille hammastani.. kyllä sen taas huomaa että halvalla ei saa hyvää.. että sellainen kokemus... :)

    • En suosittele

      Meidän Klinikkaa kokeiltu, ja olisi varmaan pitänyt jättää kokeilematta.

      Tavalliseen tarkistukseen varasin ajan. Tarkastaja (joku hammashoitaja - ei läääri) vain kehui hampaitani hyväkuntoisiksi, eikä paikkauksia kuulemma tarvita. Muutama alkava reikä löytyi, ja kiille on kuulemma "laikukas" kiilteen kehityshäiriön vuoksi. (Käsitykseni mukaan kehityshäiriöt ilmenevät kyllä yleensä lapsena) Hammaskiven poistoa suositteli.
      Koko hommaan meni yht. noin 5min ja hinnaksi tuli vajaa 50e.

      Koska käynti ei juurikaan vakuuttunut, ja olin vuosi sitten aiemmin saanut kuulla hieman toisenlaisia arvioita hampaideni kunnosta päätin käydä hakemassa vielä toisaalta lääkärin mielipiteen asiaan. Seuraavan lääkärin arvio oli aika lailla päinvastainen, löytyi kolme reikää, "kiillevauriot" ovat alkavaa kariesta ja mitään hammaskiveä ei ole nimeksikään. Tämä lääkäri kävi hampaani yksitellen huolellisesti läpi, toisin kuin meidän klinikan hoitaja, jonka tutkimus oli pikemminkin nopea vilkaisu ja potilas ulos huoneesta.

      Mielestäni tässä on nyt vähintäänkin valituksen paikka ja toivoisin saavani jonkinnäköisen korvauksen selvästi täysin ammattitaidottomasta suun tarkistuksesta. Etenkin kun tarkastaja ei edes ollut lääkäri, vaan hoitaja, tuntuu aivan älyttömältä maksaa käynnistä lähes yhtä paljon kuin asiansa osaavalle lääkärille.
      Onko muilla jotain kokemuksia Meidän Klinikalle valituksista ja oletteko saaneet korvauksia? Mikäli eivät tule yhtään vastaan, niin mikä on se seuraava taho johon voisin jättää valitukseni kyseisestä puljusta?

      • katy1

        Oma kokemuksemi tänään oli myös niin luokaton, että olin aikeissa laittaa sähköpostia yrityksen vastuuhenkilölle (mutta en laita, kun on joku Dimitri, hohhoijjaa). Fonecta Finderin tietojen mukaan heillä ei ole toimitusjohtajaa. Seuraavat tiedot oli mainittu Fonecta Finderissa (copypastattu suoraan sieltä)
        Hallituksen jäsenet Kaupparekisterissä
        Varsinainen jäsen:
        Filippenko Dmitri
        Varajäsen:
        Filippenko Viktoria

        Eli ulkomaalaisia nimiä!! Venäläinen tai jotain siis tämä klinikka. Olen 43 vuotias ja käyn kerran vuodessa hammaskiven poistatuksessa eli aikuisiällä on kokemusta ainakin 25 hoitokerrasta ainakin 10 eri paikassa (vähintään). Nyt oli järkyttävin kokemus, kaikki meni pieleen. Voisin romaanin kirjoittaa, mutta en jaksa. Täysin turha ja jopa haitallinen yli 50 euron sutaisu. Tylsät instrumentit, killettä naarmutettiin, ei suostuttu tekemään pintapuudutusta pyynnöstä, suuhygienisti KYSYI: DO YOU SPEAK ENGLISH!!! Ei poistettu värjäytymiä (ns. tahnapuhdistus/kiillotus kumilaikalla) HAMMASKIVEÄ EI POISTETTU POSKIHAMPAISTA OLLENKAAN, SUUHYGIENISTI KESKITTYI VAIN ETUHAMPAISIIN. Aivan järkyttävä paikka. Kyseessä Tampereen toimipiste.


    • kokeillaanpas

      Onko Tampereen Meidänklinikalla käyneillä kokemusta paikkauksesta? Kuinka huolellista jälkeä tuli, kuinka kauan meni? Toisin sanoen tehtiinkö hommat kunnolla loppuun kun siellä niin hosutaan tarkastuksissa.

    • meidänoma

      Meidän klinikkalla on töissä tasokasta ulkomaista työvoimaa.

      • eestieestieesti

        Vai klinikkalla.. hyvin taivutettua suomen kieltä :)


    • kerran kävin

      Mua ei ainakaan haittaa vaikka työntekijät olis muista maista kunhan ovat koulutettuja, tekevät hommat kunnolla eivätkä hosu. Jää muuten sellainen olo että uskaltaakohan sinne mennä jos jotain jää puolitiehen ja tehdään ns. vasemmalla kädellä.

    • Tamperes Morostus

      Onpas täällä paljon negatiivista ikommenttia! Noh, itse kävin tänään Tampereen Meidän Klinikalla kska sain Grouponista halvan paketin hampaiden tarkistukseen.

      Asiointi alkoi huonosti, koska en ollut ottanut mukaan kuponkia mistä ilmeni Grouponin lahjakortti-tunnus, respa laittoi mut etsimään sitä noin 20 minuutin ajan... Hermostuin totaalisesti, mutta etsin ko. koodia silti puuskuttaen. Kun lopulta hammashoitaja tuli hakemaan, kysyin että saanko nyt sitten mennä vaikka ei sitä koodia ole, ja lupasivat ystävällisesti että onnistuu. HUOM, tässäkin piti kyllä olla tarkkana: jos en olisi itse soittanut etukäteen ja pyytänyt tuota Grouponin diiliä samaan syssyyn sekä tarkastusta että hammaskiven poistoa, olisin joutunut tulemaan uudestaan pelkkään hammaskiven poistoon toisella kertaa!! Pah! Ja tuo hampaiden tarkistus tosiaan kesti vain n.5 minuuttia, jonka jälkeen kiitos ja näkemiin: totesin että varasin plakin poiston samaan syssyyn, jolloin kiva nainen sitten tuli ja teki työnsä kunnolla (oon hyvin tarkka hampaistani) ja olin tyytyväinen. Jos paikan päällä olis selvinnyt, että plakin poistoon pitää tulla erikseen, olisin varmaan repinyt pelihousuni.
      Ensin ajattelin, etten voi suositella kellekään, mutta kun alkuhiiltyminen oli laantunut, totesin että kaikki oikeastaan toimi ihan hyvin. Oon käynyt hammaslääkäreiden vastaanotoilla tuhansia kertoja (pitkä oikomishoito) ja tämä ei tosiaankaan ollut huonoin kokemukseni, vaan ihan mukiinmenevä. Mikään ei sattunut edes!

      Niin ja olen ens viikolla menossa paikkauttaan reikiä...päädyin samaan MeidänKlinikkaan, koska se on huomattavasti halvin - katsotaan kuinka käy, mutta uskon että homma hoituu: henkilökunta oli kaikki virolaisia, mutta ihan OK.

    • tarkastus&paikkaus

      Minä olen saanut ystävällistä palvelua, mutta se ylettömän nopea hoito ei vakuuta.

    • rehellinen kuvaus

      Ostin myös lahjakortin. Lääkäri tarkisti hampaani. Oli ystävällinen.Yksi reikä löytyi.Siihen varattiin eri aika.
      Paikattiin.Poraus oli salaman nopeaa,eikä tuntunut ollenkaan.Sitten sanottiin,että gollega tulee jatkamaan. Silmät kiinni ajattelin,selviääkö tästä,kun pora jyrisi suussa.
      Sitten hammaskivi viimeisellä kerralla.Ultra ei tosiaan ole mikään miellyttävä kokemus.Sitten piikillä loput ja lopuksi soodapuhdistus.
      Totta verta tulee,kun hammaskivi on syvällä.Tuli myös itselläni.

      Menenkö uudelleen? en tiedä vielä. Kielitaidottomuus kyllä häiritsee.Mutta onhan se sen verran halvempaa kuin muualla,että harkita pitää.

      Ja kohtelu oli ystävällisempää kuin suomalaisilla. Kiittelivät ja kyselivät onko kaikki kunnossa. Suomalaiset ei puhu mitään.Tai keskustelevat omista asioistaan hammashoitajan kanssa. Se ainakin tuntuu kurjalta.

      Ja hommat tosiaan tuntuu kellotetulta lääkärin osalta

      • pöö

        No mitä pitäisi puhua potilaalle, jolla on suu täynnä tuffereita ja laitteita?


    • hoonosoomi

      Täällä klinikka vastaa hoono soomi ja kehuu.....

    • rehellinen kuvaus

      vainoharhaisuus näköjään elää tällä palstalla :-(

    • ei toiste enään....

      Kävin kyseisessä paikassa koska yksityiselle ei ole varaa mennä ja kaupungille en saa aikaa koska edellij´kerrasta ei ole kulunut 2 vuotta.Kulmahammas lohjennut ja oli 30 minuutin aika sitä varten sekä 30 minuutin aika hammaskiven putsausta varten.Hammas kuvattiin a 69€ jonka jälkeen lääkäri kuvaili omalla kamerallaan ym.Hoitaja ja lääkäri ei ymmärtäneet toisiaan.Hampaan paikkaamiseen meni 2 tuntia ,hammaskivi jäi poistamatta ja arvio mitä kaikkea pitää tehdä niin n. 2000€ (tulkki joka myös puhui huono suomi niin kertoi), pyydettiin varaamaan useita aikoja.Lasku tämän aamun käynnistä oli 140€, kyseessä siis 1 hampaan paikkaus. Hammasta jomottaa nyt ja lääkäri kehui vielä että siihe tarvitsisi laittaa kruunu eikä silti välttämättä kestä:(
      Yritän nyt päästä kunnalliselle:( Vähän jäi paska fiilis.Mutta jos ei olisi ollut kuin pieni paikkaus niin ei varmasti valitettavaa...

    • jsjdjskk

      Kahdella tonnilla saat käydä monta kertaa, voisit samalla pitää kielikurssin siellä.

    • pharas thampereela

      Shinä ei arvosta lhaatua olenkaan, mheilä hjuva työ ja hjalpa hjinta.

    • Hyvin sujui

      Hyvin sujui ainakin minulla käynti. Lohjenneeseen hampaaseen tehtiin muovista uusi kruunu. Lääkäri oli varmaankin virolainen, mutta kommunikointi sujui ihan hyvin. Ei ole mitään syytä tällä kokemuksella miksi en suosittelisi.

    • tartsuli1

      Kauhukokemus Malminkartanosta myös täällä...
      Juurihoidon 2 väliaikaista paikkaa murenivat. Kesken loman piti käydä pohjoisessa paikkauttamassa uudelleen. Ja viimeinen kerta, juurien täyttö ja lopullinen paikka oli aivan kamalaa. H-lääkärillä ja hoitajalla ei ollut yhteistä kieltä, taisivat olla eri maan kansalaisia ja hoitsu ei puhunut kunnolla englantia. Puhdistusainetta haisteltiin, onko oikeaa, toisesta huoneesta haettiin tulkkia välillä selvittämään tilannetta, välineet putoilivat lattialle, leveä peili suussa rikkoi suupielen pahasti. Lysti kesti 1,5 tuntia, vaikka tunnissa piti olla ohi.
      Ajanvaraus oli hankalaa kun puhelimeen ei vastattu eikä myöskään yhteydenottopyyntöihin.
      En suosittele !

    • fdhehyera

      näin on.

    • dhsywt

      suosi suomalaista.

    • mhjdtyjdtyyu

      Käytän vain kotimaisia palveluita.

    • gfhjfh

      Vieläkö joku menee ??

    • implantti

      Kävin Tampereen Meidän Klinikalla, asennettiin implantti. Ihan loistavaa palvelua, kaikki sujui hyvin ja lääkäri huomio hammaslääkäripelkonikin hyvin. Suosittelen!

    • Onko kukaan käynyt Malminkartanossa implanttihoidossa, millainen lääkäri laittaa? kerro mielipiteesi hoidosta, lääkäristä ja hoidon tuloksesta. kertokaa aina missä olette käyneet, se tärkeää!

    • 2 x hoitovirhe

      meidän perheeseen on osunut jo kaksi hoitovirhettä Meidänklinikalla.
      Toisen henkilön paha-asteista juurihoitoa tarvitsemaa tulehdusta hoidettiin hammaskiven poistolla! Asiaa on nyt jouduttu hoidattamaan jo pari kertaa kunnon hammaslääkärillä muualla. Kustannukset ovat myös nousseet sen mukaisiksi.

      Toisessa tapauksessa hammas paikattiin sillä seurauksella, että se jouduttiin menemään korjaamaan jälleen kerran muualle. Seurauksena tuplakustannukset.

      En todellakaan suosittele kenellekään!

    • puuttuva hammas

      En kyllä antaisi heidän porata implantteja leukaluuhuni.

    • ammattialinen-asenta

      Meillä saat implantit ammattilaisten asentama.

    • Annikka

      Hei,

      itse kävin alkuvuodesta tarkistuttamassa hampaani Meidänklinikalla Helsingin Malminkartanolla. Kertoivat, että kaikki viisaudenhampaani tulisi poistattaa (jossa sinällään ei mitään ihmeellistä), että muissa hampaissani on yhteensä kaksi reikää ja alaetuhampaideni takana on hammaskiveä.
      Hammaslääkäri kertoi nuo reikien paikat niin epäselvästi, etten luottanut tarinaan. Minulla ei myöskään koskaan ennen ole ollut hammaskiveä.
      Kysyi, josko hän hoitaisi osan toimenpiteistä heti ja loput sitten seuraavalla kerralla. Minua epäilytti niin, että kerroin miettiväni asiaa.
      Menin Oral Hammaslääkäriin Tikkurilaan, joka tarkasti hampaani. Ei reikiä, ei hammaskiveä. Kolmen viisurin poistoa toki suositteli hänkin.

      Tässä minun tarinani. En uskoisi Meidänklinikan tarinoihin.

      • Lunar

        Samanlainen tapaus sattui Treen toimipisteellä. Kävin tarkastuksessa, ja yhtäkkiä hammaslääkäri alkaa latelemaan kollegalleen jotain irroneista paikoista ja käy käytännössä kaikki alahampaani läpi. Ja minullahan on siis paikattu kaksi kertaa hampaita elämäni aikana, toinen paikka on ylähampaassa ja toinen alahampaassa.

        Hammaslääkäri ehdotti josko hän voisi hoitaa nämä irronneet haamupaikat saman tien. Arvelutti kuitenkin niin, että poistuin paikalta vähin äänin enkä varannut uutta aikaa.

        Vielä en ole käynyt yksityisellä, kun ongelmia ei ole ollut, mutta vuosi sitten kävin hammashygienistillä, joka ei puhunut mitään irronneista paikoista. Sitten Meidänklinikalla niitä rupeaa löytymään joka hampaasta.

        En ole toista kertaa menossa, sen verran säikähdin kun rupesivat löytämään olemattomia paikkoja, jotka ovat irronneet.


    • Hartsa1960

      Minulle laitettiin implantti Tampereella meidänklinikalla kauhea pelko oli ensin kun luin tätä palstaa minua hoiti Dimitri ensin joka asensi keinojuuren paikoilleen ja nyt tällä viikolla Laura asensi implantin kaikki on mennyt tähän saakka aivan hyvin vaikka tietysti kieliongelmia on vähäsen ollut mut pärjännyt olen heikolla englannin taidollanikin tähän mennessä olen täysintyytyväinen toivottavasti jatkossakin
      Tv hartsa

      • Ahl_Pek

        Tiesitko että se Laura on hygenisti ja hänellä ei oo Valvira lupaa?


    • åpkojihuy

      En uskaltaisi laittattaa implanttia jos ei pysty kommunikoimaan hoidosta.

    • joihujg

      Mjeillä huva jha hjalpa impalanti

      • Tyytyväinen suomalainen

        Olen syntynyt 60 luvulla jolloin meille lapsille juotettiin tuttipullosta sokerimehuja ym. Tietämättä että maitohampaiden huono kunto ja reijät tuhoavat myös tulevat pysyvät hampaat.
        Olen joutunut käymään aktiivisesti paikkauttamassa hampaitani jo ekasta luokasta asti, silloin poratkin olivat polkukäyttöisiä hihnaporia.
        Nyt kunta jossa asun antaa aikoja puolen vuoden välein ja sinä aikana minulla on kerinnyt yleensä tulla joko paikan irtoaminen tai lohkeaminen joten tarkastusta ei kunnallisellaollut tehty 6 vuoteen.
        Kävin sitten vihdoin ja viimein tarkistuttamassa hampaani yksityisellä klinikalla. Suustani löytyi 11 reikää. Osa paikkojen alla piilossa olevia, kysyin kustannusarvioo ja huh,huh ei ole varaa. Kunnalla näiden paikkaamiseen olis mennyt 5 vuotta. Yks reikä ja sitten puolenvuoden päästä uus aika. Siinä ajassa olisin ilmeisesti menettänyt osan tai kaikki hampaani. Joten netistä löysin tämän Meidänklinikka mainoksen, tilasin ajan vein yksityisen tekemän tarkastuslapun sekä röntgenkuvat Meidänklinikan hammaslääkäreille jotka ihmettelivät miten näin monta reikää on päässyt tulemaan joten kerroin miten hidasta tämä kunnallinen meillä on.
        Huomautan tässä vielä että meillä kunnan hammaslääkärit eivät kaikki ole suomalaisia.
        Sain paikkautettua kaikki hampaani jotka paikkausta tarvitsivat 3:lla käyntikerralla johon sisältyi myös hammaskiven poisto ja tummentumien valkaisu. Palvelu oli ystävällistä ja paikkaus sekä hammaskivenpoisto oli aivan saman tuntuista kuin muillakin hammaslääkäreillä joilla olen käynyt ja hammaslääkäreitä on tähän asti ollut niin lukuisa määrä etten viitsi edes alkaa laskemaan.
        Olen ollut tulokseen tyytyväinen, paikat ovat olleet hyväntuntuisia ei liian korkeita eikä ne ole minua haitanneet mitenkään syödessä tai muutenkaan. Myös lasku jonka sain oli niin edullinen että aion käydä malminkartanossa jatkossakin. Muutenkin ihmettelen tätä keskustelua, moni lähtee viroon hammaslääkärille, silmälääkärille tai kauneusleikkauksiin halvan hinnan perässä? Miksi sitten virolaiset tai venäläiset eivät saa tulla tänne tekemään halvemmalla? He tilaavat posliinilaminaatit , kruunut ym. Tarvikkeet omasta maastaan ja siksi tulee myös heille halvemmaksi, ja sen vuoksi myös asiakkaalle halvemmaksi. Ja jos joku vielä murjaisee että suosi suomalaista niin menköön käymään Kiinassa ja tutustua tuotteisiin mitkä sieltä tulee meille myyntiin suomilogolla.


    • juxxuhali

      Kenen työntekijän vuoro oli nyt kirjoittaa ylistyskirjoitus.

      • VR:n työntekijä

        Sori, en todellakaan ole työntekijänä kyseisessä firmassa. Satun nyt vaan olemaan tyytyväinen asiakas......
        Pyydän anteeksi jos sinua nyt loukkasin koska olen edelleen tyytyväinen saamaani palveluun,
        Eikä paikat ole edelleenkään vaivannut mitenkään...eivät ole irtoilleet tms..
        Toivon että olet nyt todella pahoillasi tästä :)


    • muuttunut tilanne

      ""He tilaavat posliinilaminaatit , kruunut ym. Tarvikkeet omasta maastaan ja siksi tulee myös heille halvemmaksi, ja sen vuoksi myös asiakkaalle halvemmaksi. Ja jos joku vielä murjaisee että suosi suomalaista niin menköön käymään Kiinassa ja tutustua tuotteisiin mitkä sieltä tulee meille myyntiin suomilogolla.""

      Kirjoituksesi ei pidä paikkaansa ja tilanne on muuttunut.
      Laadukkaat materiaalit on lähes kaikki saksalaisia ja niiden hinnat on koko Euroopassa samat. Kiina tekee omia tuotteita, niiden laatu ei vastaa eurooppalaista.

      Kiinan laminaatit, kruunut ym on menettäneet kilpailuetua yleistyneen CAD/CAM teknologian ja Kiinan nousseen hintatason vuoksi.
      Esimerkiksi Saksassa on hammasteknikoilla täystyöllisyys ja joistakin osaajista on pulaa.

    • grhwhe5

      En uskalla mennä

    • Apuvaaa

      Kaksi kertaa olen nyt käynyt Porissa Meidän klinikalla, kun poskihampaaseen on tehty juurihoitoa. Nyt jälkimmäisellä kerralla tuli itku, kun hammaslääkäri tökkäsi jollain piikillä posken sisäpinnalla, poskeen jälki ja verta valui..lisäksi koko hoidettu puoli ylä ja alaleukaa myöten sattuu niin paljon, ettei vahvoista särkylääkkeistäkään ole mitään apua. Kolmas kerta olisi edessä ensiviikolla, jolloin laitettaisi lopullinen paikka..pelottaa vaan niin perkeleesti, että sattuuko taas. Palvelu EI ole ystävällistä, suomea ei puhuta, kuin vastaanotossa..

      • läpläpäpä

        tossa vaiheessa kivut pitäis olla jo poissa..? se on lääkkeenvaihto/ tai poisto.. ei kuulosta varmalta touhulta toi.


    • jrjrj54j4j

      En uskaltais mennä enää.

    • Aippa4

      Porin toimipisteessä käyneenä en voi moittia saamaani palvelua tai työn laatua. Minulle on tehty juuri ne toimenpiteet, joita olen ollut ostamassa.

    • yjje

      Mistä tiedät mitä olet saanut ??

    • Järkyttynyt

      Olisi pitänyt jättää menemättä luettuani tänä aamuna näitä kauhukokemuksia! Kuitenkin kuvittelin, että suurin osa on liioittelua, joten menin Malminkartanossa sijaitsevalle MeidänKlinikalle tänään hammaskivenpoistoon. Ja jumankauta. Ensinnäkin, tullessani sisään joku virolainen nainen sanoi että "ISTU" ja paineli einesateriansa kanssa takahuoneeseen. Kamala meteli kävi henkilökunnan huoneessa, ja selväksi tuli ettei siellä työskentele yhtäkään suomenkielentaitoista. Odotushuoneessa haisi lisäksi oksennus, taikka saattoi se olla myös se eines.

      Olin siis varannut ajan hammaskiven poistoon, sillä on suunnitteilla mennä hampaiden valkaisuun, IHAN MUUALLE KUIN MEIDÄNKLINIKALLE tosin. Edullinen hinta houkutteli menemään tuonne. Virhe. Hinnastossa hinnaksi luvattiin (kelakorvausten jälkeen) 49-69€ hammaskiven määrästä riippuen. Tiesin ettei minulla sitä paljoa ole, joten en missään nimessä kuvitellut joutuvani maksamaan laajimmasta hammaskiven poistosta.

      Kauhuskenaariot kävivät toteen, kun turkkilaista muistuttava mieshoitaja/lääkäri/ties mikä puoskari pyysi minua huoneeseensa. Hänhän ei puhunut sanaakaan suomea. Onneksi englanti sujuu hyvin, mietinpä vaan että mitäpä jos ei sujuisi! Kuitenkaan hammaslääketieteen termit eivät ole hallussa englanniksi, joten paljon jäi epäselvyyksiä tästä reissusta.

      Ensin hän sanoi, että koska olen ensimmäistä (ja muuten aivan varmasti viimeistä) kertaa MeidänKlinikalla, tulee hänen tehdä ensin 10 min hampaiden tarkastus, jota seuraa 20 min puhdistus. Ajattelin että selvä, tehkööt, kuuluu varmaan hintaan.

      Tämän herran epäpätevyys kävi ilmi samantien. Instrumentit lentelivät ties minne, otteet olivat todella rajuja ja meinasin tukehtua jatkuvasti siihen veden määrään suussani, kun hän ronklasi hampaitani. Syytti siitä vain sitä, ettei hänellä tänään ole assistenttia. Ensin hän kehui kuinka hyvässä kunnossa hampaani ovat ja kuinka taidan hoitaa niitä hyvin. Sanoi ettei hammaskiveäkään ole paljoa. Kun hän kuuli, että edellisestä hammaslääkärikäynnistä on 5 vuotta, alkoi suustani kummasti löytymään ongelmia! Ensiksi hän huomautti, että kahdessa yläetuhampaassa on värjäymiä, johtuu varmasti kahvinjuonnista. Korjasin hänelle, että kyseiset värivirheet (en muista oikeaa termiä) ovat olleet minulla siitä saakka, kun maitohampaat putosivat. Tähän hän väitti vastaan että "olet sitten vissiin aloittanut kahvinjuonnin todella nuorena!" HEI HALOO?? Tämän jälkeen hän ryhtyi väittämään, että syön todella paljon karkkia ja juon limua. Kun sanoin etten harrasta kumpaakaan, väitti hän taas vastaan. Seuraava uusi vaiva oli kuulemma yöllinen hampaiden narskuttelu. Sanoin ettei se ole mahdollista, sillä kyllä minulle siitä olisi sanottu. Väitti taas vastaan ja sanoi että pitää hänelle varata aika, niin hän pistää minulle jonkin kapistuksen, joka estää hampaiden narskuttelua öisin. Ja paskanmarjat.

      Seuraavaksi hän löysi suustani reiän ja pehmeän hampaan! Mutta ei hätää, hänelle vaan uutta aikaa niin hän hoitaa. No way in hell. Hän myös ehdotti, että jatkossa käyn hänen luonaan tarkastuksessa puolen vuoden välein. Jep, ihan v*tun varmasti.

      Sitten alkoi tämä hampaiden puhdistaminen. Edelleen sanoi, että hammaskiveä on tosi vähän ja hampaat muutenkin tosi siistit. Edelleen meinasin tukehtua siihen veden määrään suussani jatkuvasti. AINOA suht positiivinen asia koko käynnissäni oli se, että hammaskiven OLETETTU poistaminen ei sattunut yhtään niin paljon kuin ennen on sattunut. En vaan sitten tiedä, saiko hän oikeasti mitään poistettua, sen verran hankalalta se toiminta tuntui. Väänteli tuolissaan ja tuskasteli ja ähisi ja tuli mielestäni turhan "päälle" koko kroppansa kanssa..... Jatkuu alempana..

      • Järkyttynyt

        Kun tämä oli ohitse, olin ollut hänen hoidossaan 30 min. Menin kassalle, olettaen tietty ettei summa missään nimessä ole yli 69€. Jouduin hetken maksamista odottelemaan, sillä vastaanottovirkailija puhui erittäin tuohtuneen asiakkaan kanssa, jonka hammasimplantit ilmeisesti oli hoidettu päin v*ttua MeidänKlinikalla. Kehotusta tuli vaan reklamoida suoraan Dimitrille, joka btw ei ole juuri koskaan tavattavissa. Maksun hetki koitti ja laskussa luki 102,40€!!! Olin totaalisen pöyristynyt hinnasta. Vastaanottovirkailija vaan viittoili laskussa minulle tehtyihin operaatioihin, joita olivat Suun perustutkimus 50€ (!!!!) ja Parodontologinen hoito 79€ !!! Eli se puoskari veloitti minulta ERITTÄIN LAAJASTA hammaskiven poistosta, vaikkei hammaskiveä ollut nimeksikään! Ja tämä "pakollinen" perustutkimus ei todellakaan sitten kuulunut hintaan. Onneksi näistä pienet kelakorvaukset sai, mutta ei paljon mieltä lämmitä maksaa 102€ 49€uron sijasta.

        Eli KYLLÄ, MeidänKlinikka on täysi kusetusfirma, josta minä aion reklamoida Valviralle ja kaikille muille tahoille minne mahdollista. Maanantaina soitan OIKEALLE hammaslääkärille, jolle olisi pitänyt alunperinkin varata aika. Kiinnostaa kuulla, onko minulla ongelma hampaiden narskuttelun kanssa, onko reikiä tai pehmeitä hampaita.. Veikkaanpa että mitään niistä minulla ei ole. Ja v*ttu jos sitä hammaskiveä ei ole poistettu kunnolla, vaadin joka sentin takaisin.

        Älkää siis hyvät ihmiset menkö KOSKAAN MeidänKlinikalle!!


      • rinkeby

        Hammaslääkäri riiteli hammashoitajan kanssa ennen kuin ehdin edes vastaan otolle, juoksi edestakasin odotushuoneeseen ovet paukkuen. Kyseinen hammaslääkäri innostui puhumaan ruotsia kanssani, on ilmeisesti Ruotsin Rinkeby getho kasvatti, puhui sellaista teini-ikäisen ruosalai pakolaispojan slangia ja tavat sen mukaiset. Väitti minulle että valehtelin; "Et käy kerran vuodessa hammaslääkärissä!". - " Sinulla on iso reikä"! Oj, Oj,,,, Ja varmaan lisää löytyy! " - Kävelin ulos kesken hammastarkastusta. Mies käyttäytyi törkästi. Agressiivinen, ilkeä. törkeä, ei minkäänlaista impulssi kontrollia, epäasiallinen, epäluotettava. ÄLKÄÄ IKINÄ MENKÖ MeidänKlinikalle!


      • cariesfree
        rinkeby kirjoitti:

        Hammaslääkäri riiteli hammashoitajan kanssa ennen kuin ehdin edes vastaan otolle, juoksi edestakasin odotushuoneeseen ovet paukkuen. Kyseinen hammaslääkäri innostui puhumaan ruotsia kanssani, on ilmeisesti Ruotsin Rinkeby getho kasvatti, puhui sellaista teini-ikäisen ruosalai pakolaispojan slangia ja tavat sen mukaiset. Väitti minulle että valehtelin; "Et käy kerran vuodessa hammaslääkärissä!". - " Sinulla on iso reikä"! Oj, Oj,,,, Ja varmaan lisää löytyy! " - Kävelin ulos kesken hammastarkastusta. Mies käyttäytyi törkästi. Agressiivinen, ilkeä. törkeä, ei minkäänlaista impulssi kontrollia, epäasiallinen, epäluotettava. ÄLKÄÄ IKINÄ MENKÖ MeidänKlinikalle!

        Väitti muuten että minulla on reikä, menin kahden viikon kuluttua eri firmalle hammaslääkärille joka totesi että minulle ei ollut ainuttakaan reikää! Täyttä kusetusta koko firma! Ja hammaslääkäri on lähi-idän pakolaisia, ruotsalainen joka on Puolassa kouluttanut itsensä hammaslääkäriksi. Saa toimia valviran mukaan valvotusti mutta yksin se siellä riehuu ja tuhoaa olisikohan urakkapalkalla?


    • Aippa4

      Hampaat on hoidettu hyvin, mutta älkää ihmeessä vastatko sähköpostiin tulleeseen viestiin, jossa kysytään palautetta annetusta palvelusta. Jos siihen vastaa, alkaa saamaan roskapostia mitä ihmeellisimmiltä kauppiailta.

      • Meidänklinikka

        Emme lähetä ulkopuolisten tahojen mainospostia asiakkaillemme. Ainoa mainos jonka lähetämme on 12kk kuluttua sähköposti muistutus tarkastusajan varaamisesta. Yt. Meidänklinikka


      • n79

        Siis onko yhden hampaan laminoinnin hinta tuolla 599€ ?? Katsoin hinnastoa. Mitä halpaa siinä on ??


    • liivi

      Olen käynyt neljäkertaa,implantien takia nyt näyttää pahalta. Kirjoittelen lisää kun saan jotakin suuhun, voi vìiiiiit

      • eup

        Olen menossa konsultaatioon implanteista tampereelle,jos vaikuttaa vaikealta kommunikointi asia jää siihen.


    • plkojihugy

      Olisiko putinin firma.......

    • enonnexmenny

      Porin lafka ilmeisesti suljettu valviran toimesta tänään.Lisää uutisia odotellessa..

      • xyx

        Kuulin että Porin vastaanotto olisi jo auki. Miten tämä on mahollista vai hoitaako ne potilaansa laittomasti vielä?


    • mildaxi

      nyt kannattaa kyllä laittaa ihan lääkäreiden nimet julki,,ktkä tekee huonoa tulosta,,ja missä on hyvä tietää ketkä tekee kunnallisella puolella hammashoitoja tyyrien niin moni niistä työskentelee myös yksityiselläkin puolella,,että osaa valita jyvät akanoista..kokemusta on kunnalliselta ja en kyllä mene yksityisellekkään maksamaan kun sama tunari työskentelee sielläkin,,,

    • TuoreAsiakas

      Ostin Grouponista diilin: Kauniin ja terveen hymyn paketti. (Helsinki)

      Ensimmäisellä käynnillä tarkastettiin kalusto ja suusta löytyi samat huomautettavat, jotka toisella hammaslääkärillä todettu. Ystävällinen ja asiantuntevat palvelu, vaikka henkilökunta puhuikin äidinkielekseen venäjää. Ehdotettiin paikkaukset ja kirjasin omiin suunnitelmiin. Todennäköisesti teen osan remontista Meidän Klinikalla.

      Toisella käynnillä hammaskiven poisto, soodapuhdistus ja lakkaus. Erittäin hyvää työtä, vaikkakin tällä kertaa vastaanotossa istuneella henkilöllä ei ollutkaan niin mukava päivä, mutta homma toimi :)

      • Tervemenoa

        Jatkotoimenpiteissä sitten rahastetaan kate tälle diili-myynnille.


    • Huolestunut2

      Hei!
      Kävimme tyttäreni kanssa meidän klinikalla Malminkartanossa, tyttärelleni tehtiin tarkastus ja häneltä löytyi "7" reikää ja melkeen joka hampaassa alkava reikä, olen itse hammashoitaja ja minulle heräs heti epäilys voiko näin olla ja varasimme uuden tarkastusajan entisestä työpaikastani, jossa tiedän, että on osaavia lääkäreitä. Kävimme siis tänään uudelleen tarkastuksessa ja tyttäreltäni otettiin kuvat, hammaslääkäri, joka tarkastuksen teki oli todella ihmeissään kun katsoi kuvia ja tarkasteli hampaita, sillä suussa ei ollut yhtään paikattavaa reikää, alkavia oli n.3-4, ihan käsittämätöntä toimintaa meidän klinikan hammaslääkäriltä, miettikää, jos tyttäreni olisi ottanut suoraan tonne paikkaus ajat, hänellä ois huvikseen paikattu 7 hammasta! Ihan käsittämätöntä, en voi suositella ja asia ei jäänyt tähän!

      • XL80

        Onko asia edennyt? Mitä vastasivat jos olit yhteydessä Malminkartanoon.


    • kamalapaikka

      Hyvä kun luin tämän ketjun. Olin varaamassa tuonne aikaa implanttien laittoon mutta menen muualle. Kuinka tuollainen klinikka voi olla pystyssä!!!!

    • XL80

      Aivan kauhea paikka. Ulkomaalaisia osaamattomia hammaslääkäreitä, jotka kyllä osaavat laskuttaa vaikka työnteko ei sujukaan. :D

      • hyväuskoinen

        Tuli valitettavasti käytyä. Veloitettu paikkauksista, joita ei tehty, jätettiin paikkaamatta aukiporattu hammas ja juurihoitokin epäonnistui täysin. Älkää missään tapauksessa menkö, vaikka ilmaiseksi "hoitaisivat", toheloiden jäljiltä korjaukset vasta maksavatkin!


    • jihugjc

      Kävin just kusemassa vessan lattialle, varokaa tahmaista lattiaa.

    • gfjfdjer

      Ei uskalla.

    • lmknjbhvgc

      Onpa laadukas paikka.

    • lknjbhvg

      Hui kauhistus.

    • ojihugy

      Hui kauhistus.

    • Hjuvahjoito

      Tänään kävin. Hammaslääkäri ei ymmärtänyt käytännössä sanaakaan mitä hänelle sanoin. Ei mm että hampaani tosi kipeä ja haluan puudutuksen. Kerroin rauhallisesti ja selkeästi asian kuusi kertaa. Vastaus aina sama, hjuva mina hjoita, ei puututusta, ja pora käteen. Prkle.... Kiitin ja poistuin.. Luojalle kiitos toisen paikan peruutusajasta

    • ipoijhugy

      näin on.

    • vcp

      Mä kävin tässä Jyväskylän meidänklinikalla ilmasessa implanttuarvioinnissa, nii vastaan otti kaks ulkomaalaista lääkäriä ja sitten he rupesivat kyselee multa siitä implantista kaikkea, et nii ku mun ois pitäny tietää. Sitten ne otti röntgenit ja sano, et pitää tehä joku lisäleikkaus mut ei kerrottu mikä. Koko ajan pelleilivät lisäks keskenään ja tunnelma oli epämukava. Jää kyllä ottamatta. Lisäks siitä kävel joku muukin hampilääkäri ohi, nii hais nii v*tun hikiselle et siellä ei tunneta hygieniaa. Eipä siellä tainnu olla yhtään suomalaista. Että tämmönen kokemus mulla.

      • iineskissa66

        Kyllä sama peli jatkuu täällä Porissa.
        Menin klinikalle hampaan paikkaukseen.Lääkäri katsoi hammasta ja irroitti vanhan paikan ja totesi,että täytyy tilata uusi aika,kun ien vuotaa vähän verta!!!
        Maksoi 27 ekua.Toisella kerralla paikattiin hammas.
        Tämä paikka kesti pari kuukautta,ja maksoi 80 ekua.
        Menin sitten oikealle hammaslääkärille,joka sanoi,että yksi saman klinikan potilas joutui Turkuun saatuaan pahan tulehduksen hampaan paikauksesta!!!!!!!
        Se siitä klinikasta. On todella leväperäistä (rahastusta).
        Tämä minun hampaan paikkaus maksoi 80 ekua oikealla hammaslääkärillä.
        Kyllä tuli hampaaseen hintaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Älkää hyvät ihmiset menkö MEIDÄN KLINIIKA NIMISELLE ASEMALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Se on kusetusklinikka ulkomaisilla "lääkäreillä maustettu"


    • huihaijahampaatpois

      hui hai ja hampaat pois

    • 198

      Valvira laittoi lapun luukulle.

      "Hammaslääkäriketju Meidän Klinikalla on tehty muun muassa tarpeettomia hampaanpoistoja ja olemattomien reikien paikkauksia. Juurihoidolla säilytettävissä olevia hampaita poistettiin, jotta niiden tilalle voitaisiin laittaa implantteja.

      Asia ilmenee Valviran päätöksestä, jolla se keskeytti Meidän Klinikka Oy:n toiminnan, koska katsoi klinikan vaarantaneen potilasturvallisuuden lukuisilla tavoilla.

      Erityisen raskauttavana Valvira piti potilastietojen väärentämistä. Potilaille esimerkiksi kirjattiin enemmän ja kalliimpia toimenpiteitä kuin oli oikeasti tehty. Kaikilla klinikan työntekijöillä oli vapaa pääsy kaikkiin potilastietoihin.

      Lisäksi toimenpiteiden tekijöiksi merkattiin mielivaltaisia henkilöitä. Valvira piti epäuskottavana muun muassa sitä, että klinikan vastaava hammaslääkärin oli kirjattu tehneen saman päivän aikana 64 eri toimenpidettä kolmella eri paikkakunnalla."

      http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/789689/Klinikka poisti hampaita tarpeettomasti Valvira pisti lapun luukulle

      • Havaintoja

        > Erityisen raskauttavana Valvira piti potilastietojen väärentämistä...

        Onkohan nämä havainnot pelkästään tämän firman erikoisuuksia?


    • venakkolääkäritjee

      Ne muuten käyttää samoja työvälineitä kaikkiin potilaisiin. Ne ei desinfioi käsittääkseni niitä kunnolla, poranteriä jne.. Bakteerit ja virukset leviää.

    • Helevettivieköö

      Ei ikinä ulkomaalaista hammaslääkäriä!!!!!! Eikä lääkäriäkään.

    • jooseppikurpanen

      Asiakastieto.fi -palvelusta näkee kyseisen lafkan taloustiedot kun hakee hakusanalla "meidänklinikka" ja sieltä näkee myös omistajan nimen. Venäläinen omistaja tällä hammaslääkäriketjulla. Suomalaisia on kusetettu parin miljoonan vuosiliikevaihdolla näillä valepaikkauksilla. Suomalaiset on liian hyväuskoisia ja tänne on helppo perustaa kusetusfirmoja. Pitääkö aina juosta sen halvimman perässä? Sitä saa mitä tilaa..ikinä en oo mihinkään grouponeihin muutenkaan koskenut. tai edes käynyt lidlissä.

    • jjjkklll

      Nyt sitten joukkokanne toimenpiteistänne !!

    • huijareidenaikaa

      Kummallista, miten tuo huiputus onnistuu noinkin laajasti, firma toimi Helsingissä, Tamperelle, Jyväskylässä, Porissa ja Tallinnassa. Liekö aikeissa laajentaakin Suomessa toimintaansa.
      Kauankohan tuo firma on toiminut ja kuinka paljon onkaan niitä petettyjä asiakkaita, joilta on esimerkiksi laskutettu toimenpiteistä, joita ei ole lainkaan tehty!
      Luulisi että tietävät itsekin, että jäävät kyllä aikanaan kiinni. Onkohan kaikki työntekijät olleet viro-venäläisiä?
      Kuinkahan paljon valituksia piti Valviralle ensin tulla, ennenkuin alkoivat tutkia asiaa.

    • kusetettumyöskelaa

      Onkohan tuo ketju huijannut myös Kelalta korvauksia potilaista, joita ei ole lainkaan hoidettu, koska Valviran selvityksessä on mahdottoman paljon hoitoja saman päivän aikana suoritettu jopa kolmella eri paikkakunnalla.

      Iso poliisijuttu siitä tullee. Toivottavasti perkaavat kunnolla.

    • luottamuspelko

      En mee minnekkää "valehammaslääkärille" vaikka ois mite halpa tai maksuton mieluummin meen vaikka eläinlääkärille taikka jään kokonaan menemättä.
      En muuten luota Valviraan taikka ÄLY keskukseen vastuullisena valvovanaviranomaisena
      pätkänkäänvertaa.

    • Ulosottomies1

      Viimeinen sammuttaa valot!

    • KlickKlack

      Mulla on helmikuussa 2014 Malminkartanossa tehdyt laminaatit. Olen ollut näihin todella tyytyväinen, vaikka niiden tekoprosessissa oli tiettyjä haasteita. (Toki silloin myös jännitin todella paljon niiden laittamista.)

      Tämä Valviran päätös ja Meidänklinikasta esille tulleet tiedot ovat todella mielenkiintoisia. Heidän olisi kyllä kannattanut vähän tarkemmalla otteella kehittää toimintaansa, koska ei se nyt ihan täysin läpimätääkään ollut, vaikka siinä onkin ollut kaikenlaisia suuria ongelmia. Kirjanpito, perusteettomat toimenpiteet ja henkilönkunnan lupien ja osaamisen puutteet, mitä nyt uutisoinnissa kerrottiin. Miten on Viron toimipisteen toiminnan jatko? [ei niin, että asiakkaaksi aikoisin =)]

      Onko muuten Suomessa ylitarjontaa hammaslääkäripalveluista?

      • rahaa_ropisee

        Käy arvioittamassa tehty työ toisella hammaslääkärillä. Olet joka tapauksessa oikeutettu korvauksiin, jos hampaasi on tehnyt kouluttamaton henkilö, vaikka hampaat näyttäisivät mielestäsi hyviltä.


    • 25698

      Yhden kerran siellä Meidänklinikalla ehdin käydä viime syksynä. Tai siis hammaskiven poistossa ja sitten sen jälkeen kahden reiän paikkauksessa. Ja mulla ei yleensä reikiä tule... No, hieno homma, että narautettiin tollanen kusetusfirma! Eipähän ainakaan tule enempää kusetettavia asiakkaita!

      • flklklk

        Kattokaa terhikistä onko lailistettu lääkäri ja hoitaja vai huijareita


      • mistä_tietää
        flklklk kirjoitti:

        Kattokaa terhikistä onko lailistettu lääkäri ja hoitaja vai huijareita

        Mistä saa tietoon hammashoitajan tai hammasteknikon nimen? Ei niitä nestistä löydä, eikä vastaanottohässäkässä ne tule selville???


    • sitäpäsaamitätilaa

      Ihmettelen, että porukka näihin edes menee. Kun kyseinen lafka tuli tänne Tampereelle tuossa joku pari vuotta sitten, niin piruuttaan kävin kyselemässä, kun näin Tullintorilla ständin. Heti kun tyttö sanoi siinä tiskin takana "hammaslääkärin" nimen ja se oli joku virolainen tai venäläinen, niin päätin että enpä sinne jalallani astu, enkä ole astunutkaan.
      Halvalla ei hyvää saa, ainakaan hammashoidossa. Johan nuo epätavallisen halvat hinnat pitäisi herättää ihmisten hälytyskellot soimaan, mutta näköjään jotkut haluaa vaan juosta halvan perässä...

      • Missävalvonta

        Missä on valvonta Suomen terveydenhoidossa? Mainostaa kyllä jaksetaan niin hyvistä hoidoista, mutta käytännössä tulee yllätyksiä, yllätysten perään. Valitettavasti niitä negatiivisia!


    • yksipettyneistä

      Tiedoksi niille ketä on Grouponin kautta käynyt tarkastuksessa. Itse sain grouponilta lahjakortin hinnan takaisin reklamoimalla sivujen kautta. Eipä vaadi paljoa vaivaa :)

      "Olen nyt palauttanut lahjakorttisi ostosumman luottokortillesi. Palautuksen pitäisi näkyä noin viikon sisällä pankista riippuen.
      Mikäli palautus ei näy viimeisimmissä tilitapahtumissasi, pankkisi on saattanut kirjata maksun alkuperäiselle lahjakortin ostopäivälle korttitapahtumissasi.

      Olen vilpittömästi pahoillani tilanteesta. Meillä ei ole ollut aikaisemmin tietoa siitä, että Valvira on määrännyt Meidänklinikan välittömään toimintakieltoon.
      Olen myös vienyt palautteesi eteenpäin korkeammille tahoille."

    • joihugyvhg

      Onneksi paljastuivat.

    • rsfgirgw
      • Hammashoitoa

        Ovatkohan tämäntyyppiset hoidot keskittyneet ainoastaan tähän firmaan?

        vlehti.net/2015/07/02/hammaslaakarilla-poistettiin-turhaan-hampaita-ja-paikattiin-olemattomia-reikia/


      • Korjaus

      • Jooseffff

        Pärstä kyllä näyttää niin puoskarilta... ei vakuuta yhtään!!!


    • Hampu

      Hei Tampereen meidän klinikan tiloissa nykyään toinen hammaslääkäriasema Tuomaksenhammas... Onko kokemuksia, oliko tämä ennen töissä Meidän klinikalla? Lääkärinä Toomas Kullerkupp, löytyi Terhikistä.

    • tosihuonotkokemukset

      Jos haluatte jakaa rahat virolaiselle huonosta palvelusta ja vaarantaa terveytä niin Meidän klinikka on oikea osoita.
      Se on täysi kusetus! Olen sama mieltä kokemukseni kautta.

    • Kannattaa_varoa

      Minä kävin implanttikonsultaatiossa kyseisessä firmassa. Heidän saksalainen kirurgi sanoi, että tarvitsen ensin luusiirteen, koska leuassa siinä kohtaa ei ole riittävästi luuta juurelle. Kävin sitten konsultaatiossa ihan kotimaisella suu- ja leukakirurgilla, joka hyvin onnistuneesti suoritti keinojuuren asennuksen ja eikä mitään siirteitä tarvinnut.

    • jihujgvc

      Huijauspaikka.

    • hgjktyjktjk

      en menisi

    • minä_ite666

      joo pari kertaa kävin helsingin toimipaikassa lähiaikoina..tarkastuksessa sekä parin hampaan korjauksessa että hampaan poistossa. sikäli kaikki meni ihan "ookoo". hinta ok mutta tosiaan venäläisiä/virolaisia lääkäreitä eivät osaa edes kunnollista buranareseptiä kirjoittaa apteekkiin, vähän jäi paska maku --> siirryin julkiselle.

      • Kyselijävaan

        Vieläkö ne siis toimivat?


    • drsaggf

      Vielä

    • Hämmentynyt2

      Varasin ajan Meidänklinikalle tietämättä mitään kyseisen paikan touhuista tai siitä, että koko klinikka oli asetettu toimintakieltoon! Lähetin s-postia kysyäkseni hinta-arviota toimenpiteestä. Lopulta varasin ajan Tampereelle. Aikani oli 9/2015 Olin hämmentynyt koska en löytänyt kyseisellä nimellä toimivaa klinikkaa, vaan tilalla oli Tuomaksen hammas Tampereen Tullintorilla, jossa siis ilmeisesti Meidän klinikka on ennen toiminut. Miten on mahdollista että olen tietämättäni voinut varata ajan paikkaan jonka toiminta on suljettu Valviran toimesta!? Olenko oikeutettu korvauksiin, asiakkaalla on oikeus tietää mihin "firmaan" varaa ajan. Osaako joku vastata onko Meidänklinikka ollut toimintakiellossa tuona ajankohtana? Hoidosta myöhemmin...

      • Åkexxx

        En osaa kyl sanoo onko tapahtunut laittomuus. Oudolta kyl kuulostaa. Asianhan voi aina tarkastaa Valviralta....kyl ne siellä tietää.


      • Ansiotonta_hakuako

        Mitä korvauksia pitäisi saada jos sinulla ei ole ollut kulujakaan kyseisen firman taholta.
        Ilmeisesti sait haluamaasi palvelua toiselta firmalta. Hyvää palvelua koska ottivat asiakkaakseen vaikka olit varannut ajan toisesta firmasta.


    • Halinallesi

      Jyväskylässä toimii tällähetkellä epäilyttävä hammaslääkäriasema Hannikaisen hammas osoitteessa Hannikaisenkatu 11-13. Samassa osoitteessa lyhyellä aikavälillä toiminut myös Meidänklinikka ja Toejoen hammaslääkärit. Epäilyttävät nettisivut, muistuttavat toisiaan esim. Hinnastojen osalta, iskulauseilta. Työntekijät ulkomaalaisia, eikä kuvia tai tarkempia tietoja lääkäreistä. Valvira sulki Meidän klinikan jokin aika sitten ja nyt ilmestyi Hannikaisen hammas. Eikö Valviralla ole resursseja valvoa näitä tekjöitä?

    • lknjbhvgcf

      huh huh

    • hbgvhc

      karseeta

    • onkotoimintaa

      Vieläkö toimii.

    • 090815

      Onko kenelläkään tietoa asiasta? Onko saman tyyppistä huijaus toimintaa sielläkin?

    • Verry

      Malmikartanossa näyttää toimivan Esteettinen Hammas nykyään. Venäläinen touhuaa sielläkin. Jo se on kumma että sama toiminta jatkuu eri nimellä.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe