Mulla on jo jonkin aikaa ollut vähän omituinen olo. Olen lihonut parin kolmen kuukauden aikana muutaman kilon ja mahani näyttää melkeinpä siltä kuin olisin raskaana suunnilleen viikoilla 10-15. Olen aina ollut hoikka ja paino on pysynyt pitkään suunnilleen 55 kilossa, nyt olen lihonut sen muutaman kilon, vaikkei elämäntapani ole sen kummemmin muuttuneet. Teen fyysistä työtä ja syön yhtä paljon kuin aina ennenkin, joten ihmettelen lihomistani. Kuukautiset on tulleet suht normaalisti, pari viime kertaa kylläkin kestäneet vähän vähemmän ja olleet niukemmat. Lisäksi mahassani tuntuu melko usein siltä, kuin siellä liikkuisi joku. En ole aiemmin ollut raskaana, mutta voisin kuvitella vauvan liikkeiden tuntuvan samalta, vaikka en olekaan varma, että voiko mahdollisesti noilla viikoilla tuntea sikiön liikkeitä. Lisäksi vielä kusella tarvii käydä paljon useammin kuin ennen.
Mutta en silti usko voivani olla raskaana, joten mistähän tällaisia oireita tulee? Onko kellään muulla ollut samanlaista ja mietittekö raskauden mahdollisuutta? Olen vähän ihmeissäni..
Raskausoireita mutta ei raskaana?
4
748
Vastaukset
- Miten nämä?
Valeraskaus? Oletko vaihtanut pillerimerkkiä viime aikoina? Jokin muu uusi lääkitys, joka voisi nostaa painoasi?
- 5579
En syö pillereitä ollenkaan eikä muutakaan lääkitystä ole. Lihominen tuntuu oudolta, kun paino on tosiaan pysynyt samana pitkään..
- 5+5
"Mutta en silti usko voivani olla raskaana"
Uskolla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, jos olet harrastanut seksiä voit olla raskaana, tee raskaustesti. - 5579
En ole pahemmin harrastanut seksiä viime aikoina, joten sen vuoksi en usko voivani olla raskaana. Ellei sitten joku ole käynyt mua nukkuessani raiskaamassa tai jotain muuta yhtä älytöntä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1364609Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k813360- 1061638
Työeläkeloisinnan kulut vuonna 2025 peräti 37,3 mrd. euroa
Johon palkansaailta varastettiin 28,2 mrd. euroa, mikä on 3/4. Jokaisen palkansaajan palkkasummasta varastetaan noin 1/251500- 901489
- 103984
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka21863- 74844
- 45788
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112723