Milestäni ole mieheksi erittäin tunteellinen mies jolla suhde päättynyt jo jonkin aikaa.Haluaisin löytää kumppanin rinnalleni mutta jostain kumman syystä en saa itsestäni senverran irti että yrittäisin edes etsiä.Mietin usein olenko ollut hyvä ihminen toiselle osapuolelle lapsilleni ym.Mielestäni olen ja olen onnistunut myös lasteni kasvatuksessa.
Kannan isoa kuormaa loppuneesta suhteesta joka kyllä oli parempi että loppui.Yritin ja yritin vuosi toisensa jälkeen että asiat korjaantuisivat mutta turhaaan.Elämääni on kuulunut lapsuudesta asti väkivalta ja viina josta minä olen saanut kärsiä.
Isäni oli alkoholisti ja erittäin väkivaltainen myös.Minä ainoana poikana sain päivittäin selkääni.Isästäni voisin kirjoittaa kirjan sittä mitä hän teki lapsilleen mutta mitä se hyödyttäisi.
Monet itkut itkin jo alle 10vuotiaana ja toivoin että joku tulisi ja auttaisi minua.
Sitten tulikin kuvioihin sijaisperhe joka aluksi tuntui olevan hyvä perhe mutta mutta.
Sielläkin oli samat ongelmat kuin omassa perheessäni.Välillä juoksin kirvestä karkuun ja välillä väistelin puukkoa.
Sijais-isäni oli narsisti niinkuin oli myös minun exäni.Olen miettinyt miksi elämääni on sattunut kaksi samanlaista ihmistä jotka pitäisi olla minulle rakkaita.
Molemmissa tapauksissa minun piti ajatella omaa terveyttäni ja jaksamistani ja siksi molemmat ihmiset eivät enään kuulu elämääni.Kannan silti isoa taakkaa siitä että olenko itse toiminut oikein.
Olen nyt 47 v.ja voin sanoa että olen kokenut elämässäni paljon,mutta etupäässä valitettavasti vain pahaa.
Mielsetäni olen ollut hyvä isä lapsilleni ja yrittänyt olla heidän elämässään läsnä ja kuunneella heitä myös.
Väkivalta ei kuulu minun elämääni eikä viinan kanssa lotraus.Töissä käyn ja hoidan asiani.
Tietysti asiat jättävät jälkensä meihin kaikkiin.Olen kyllä tunteellinen mies joka itkee välillä jopa esim elokuvaaa katsellessa.Mielummin tunteellinen kuin kova kuin kivi.
Entä te naiset vieroksutteko kun mies on tunteellinen?
Olisi kiva saada rinnalle normaali ja tasavertainen ihminen joka ottaa minut sellaisena kuin olen ja jonka kanssa voisin olla oma itseni.
Tunteellinen Mies
Tunteellinen Mies
1
253
Vastaukset
- normaalihomosapiens
nyyyyh, näitä lähettelen nettiin kaiket päivät, säääälikääää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255059Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644061Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve753625Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472483Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl782173Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525