Lapsi miehelle?

lapsen saanti

Hei,olen ttilanteen ja mahdollisuuden välimaastossa.Tapaamani mies, jota nyt rakastan, ja kaikintavoin ehjäämme toisiaamme, haluaisi lapsen ja hänen biologinen kellonsa tikittää.Itse en ole sitoutumiskammoisena ja rankan elämän käyneenä varma kykenenkö olemaan miehen kanssa tai äiti (ainakaan yh:na) lapselle lopunikää.Miehelle halauaisin toisaalta tämän ilon suoda koska tiedän että mies kovasti lasta toivoo ja sivusta olen lähisuvussa seurannut millaisen aukon lapsettomuus voi miehen elämään tehdä,vaikka se oikea rouva löytyisikin mutta liian myöhään.Kysymys jonka esitän on, että onko moraalitonta naisena tehdä lapsi miehelle,jos vaikka parin vuoden päästä käy niin että ero tulee,ja jättäisi lapsen miehelle joka lasta kovasti toivoo ja olisi hyvä isä.Aikomuksena olisi ainakin yrittää elää miehen kanssa ja hoitaa ja rakastaa lasta ensimäiset vuodet.Onko väärin?
Yleensähän lapset jää mahdollisessa erossa naiselle, mutta entä toisinpäin jos nin on parempi.En tiedä omia resurssejani ennenkuin kokeilee.Haluaisin kuitenkin lapsen hyvän miehen kanssa ja suoda lapsen tälle miehelle.Neuvoja?

2

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh..

Unohda koko asia, et tunnu kypsältä hankkimaan lasta, kenenkään kanssa, ainakaan tällä hetkellä. Kukaan ei muuten voi ennustaa elämää, kaikkea voi tapahtua, ja miten voit olla niin varma että mahdollisen eron yhteydessä mies yleensäkään ryhtyisi lähivanhemmaksi??

Ai että yrittäisit rakastaa lasta lapsen ensimmäiset vuodet, entä jatkossa.

Paljonko sinulla on ikää?

• ap.

Kiitos vastauksestasi, olen 30-vuotias ja haluaisin tämän ilon miehelle suoda ja itse toki haluaisin lapsen ja tottakai rakastaisin lasta aina, älä lue tahallasi väärin rivien välistä. Tiedän että mies huolehtisi lapsesta, olenhan hänen morsiamensa. Hän on mua paljon vanhempi ja biologinen kello tikittää. Etkö todella näe mitään hyvellistä toiminnassani, kuten sitä että haluisin itsekin toki lapsen ja tälle miehelle suoda lapsen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1661
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1258
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1159
    4. Tappio Rydmanille

Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      705
    9. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      630
    Aihe