Mä lähen kohta hakee hermeliini-tyttöä, joka on väriltään musta. SIllä on valmiina nimenä Myy, mutta kumpi olis parempi, Myy vai Iines??
Tai ehdottakaa jotain hyviä nimiä neitokanille. :)
Kumpi vai kampi?
5
<50
Vastaukset
- dsghjjj
Kannattaa valita Myy, sillä kani on tottunut nimeen jo.
- piffi-kani
Nimenvaihdossa voi huomioida kanin iän. Pitkään samalla nimellä mennyt kani ei välttämättä tunnista tai opi helposti uutta nimeään, joten vanhan nimen käyttö voisi olla järkevämpi ratkaisu. Riippuu myös myyjästä miten paljon on käyttänyt kanin nimeä vai onko kutsunut pelkäksi "kaniksi" --> kani hiffaa että hänestä on kyse kun kuulee tutun sanan.
- biddi
mistä toi nimitys piffi tulee? XD
- piffi-kani
biddi kirjoitti:
mistä toi nimitys piffi tulee? XD
En tiedä, mietin pihviä
- jonnaaaaaaaaaaaaa
Moikka! Minulla on kanssa musta kani nimeltään Myy :-) Jos jotain kiinnostaa niin voisin mahd. myydä /antaa kaksi kania lahden seudulta hyvään kotiin :) Ovat terveitä ja tottuneita ihmisiin, saaneet liikkua kotona vapaana, osaavat kieltosanan ei. Eivät kaki tai pissi muualle kuin häkkiin, tottuneet kynsienleikkuuseen :) Mukavia tapauksia! Tilanpuutteen vuoksi myyn:) Ovat n.1v. Siskoksia:) Kyselkää sähköpostitse : [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001463
- 881328
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42687
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43649