Kävin tänään Joensuun matkahuollossa, jossa asiakaspalvelijana oli nuori nainen. Tein muutaman ostoksen ja menin maksamaan ne. Asiakaspalveijana ollut henkilö tuli eteeni eikä katsonut minua lainkaan eikä myöskään puhunut mitään. Annoin hänelle rahan ja hän suorastaan "rätkäsi" vihaisesti minulle vastarahat. Sanoin sitten vanhemmalle työntekijälle, kuinka kyseinen henkilö käyttäytyi. Hän vain rupesi puolustelemaan kyseistä henkilöä ja sanoi, että hän on vasta harjoittelija ja sanoi, että minun pitäisi ymmärtää hänen käytöksensä. Luulisi kuitenkin, että asiakaspalveluharjoittelija osaa näinkin alkeelliset asiat, mutta ei. Toivottavasti ei enää tarvitsisi asioida kyseisten henkilöiden luona.
Sikamaista palvelua Joensuun matkahuollossa
39
5905
Vastaukset
- dfghjklöuiiik
Jep ja jos on jo harjotteliana tuollainen niin mitähän se on vuoden päästä.... Joitakin ihmisiä ei pitäisi päästää asiakaspalvelu tehtäviin..
- Järkevästi
Voisit valittaa asiasta Matkahuollon johdolle.
Se auttaisi myös tätä harjoittelijaa, että hän oppisi jatkossa ystävälliseen käytökseen, hänhän on vielä nuori.
Myös sille vanhemmalle työntekijälle olisi tärkeää saada vähän perspektiiviä.
Nimittäin ei auta yhtään, että valittaa täällä.
Jos valittaa, niin pitää valittaa oikeaan osoitteeseen.- MuuanTorikauppias
Vanhempana kauppiaana sanoisin, että entäs sitte. Sinä sait ostoksesi ja rahasta takaisin oikean summan. Ei myyjän tehtävä ole nuoleskella ja lätistä joutavia. Jos on paska päivä niin on. Jos minulla on paska päivä niin minä saatan käskeä asiakkaan suksimaan hevon... kuuseen.
- mitäv-ttua
MuuanTorikauppias kirjoitti:
Vanhempana kauppiaana sanoisin, että entäs sitte. Sinä sait ostoksesi ja rahasta takaisin oikean summan. Ei myyjän tehtävä ole nuoleskella ja lätistä joutavia. Jos on paska päivä niin on. Jos minulla on paska päivä niin minä saatan käskeä asiakkaan suksimaan hevon... kuuseen.
kerropa, missä sinun kappasi on, niin tiedän olla käymättä.
- Anonyymi
Tuomonen narttu joutas Ukrainaan etulinjaan. Ei asiakaspalveluun.
- Anonyymi
Pitääkö sitä mennä Matkahuoltoon nostamaan roffiiilia ...
ASIAKKAAT KURIIN
- Palvelua kiitos
Nykynuoret on turparulalla monesti,myös kaupat on noita turparullalla olevia kassoja etten sanoisi kuin petolinnun p.erse,ei oikein huvita mennä kauppaan ja sielä Elähtäneet ikä rouvat juoruavat tai juttelevat jonkun tutunkanssa kun jonot alkavat olla jo pitkähköjä.
Siwat ja k marketit pahimpia.
Näidenhän pitäisi hyppiä tasajalkaa asiakkaan astuessa moisiin lääviin.- KKKKKKKKkk22
Meillä täällä Rantakylässä ainakin K-marketti Mesikan henkilökunta on ystävällistä ja auttavaista.
Eli ei päde kaikkiin mainitsemiisi kauppoihin.
Ei pidä yleistää! - pko ei maksa veroja
s-market on kakka
- Ukko37v
Antakaa palautetta suoraan Matkahuollon johdolle tai paikallis päällikölle, niin tuollaiset teinit saa varoituksen, kehotukset oppimaan asiakapalvelu taitoja oikein..
- pistäkääpäähänne
Jospa, vetäisit vitun päähäsi. EN YMMÄRRÄ, MIKÄ VITTU ALOITTAJAA VAIVAA? Mikä vanhojen yksinäisten tuki henkilöitä kassat ovat? Samat helvetin jorinat , kun ihmiset ovat töissään, ja helpoiten noista ihmis raunioista pääsee eroon juurikin noin.
- Pienet piirit
Liekkö ollut vanhemman työntekijän sukulainen tämä nuori, tällä seudullahan monesti työpaikat menee tutuille ja tutun tutuille.
- lklkoo
Olisit sanonu nätisti päivää, niin oppis että asiakkaita ei tartte pelätä. Nyt sait itkupotkuraivarin eikä se auta ketään.
- niinpäniin
Kuinka itse käyttäydyit kyseisessä tilanteessa? Entä jos harjoittelijalla oli huono päivä, tai hänelle oli tapahtunut jotakin, jonka vuoksi hän ei jaksanut olla niin ystävällinen kuin pitäisi.
Naurettavaa haukkua häntä täällä netissä, oisit sanonut kaiken tarpeellisen hänelle suoraan, etkä kirjoitella niitä sitten myöhemmin tänne. - moilanenska
Sama oli varmaan myynyt aikuisten sarjalipun tytölleni,vaikka vasta 16. Ei edes vaivautunut esitteleen eri vaihtoehtoja
- hohhoijjakkaa..
Minä olen saanut matkahuollossa todella mukavaa ja ystävällistä palvelua ,viime viikollakin vieraillessani matkahuollossa kahdesti. Molemmilta nuorelta näyttäviltä harjoittelijatytöiltä sain hyvää ja ystävällistä palvelua. Ehkä sinun pitäisi mennä itseesi sitten. Täällähän asiasta on turha valittaa,suorastaan naurettavaa tulla nettiin haukkumaan ,varsinkin jos olet jo antanut asiasta palautetta.. Naurettavaa touhua osaltasi.Kirjoittamiesi juttujen perusteella et ole itsekkään ihminen positiivisimmasta päästä. Pienestä on sinunkin päiväsi näköjään mennyt pilalle. Täytynee muistaa että ikinä ei voi tietää jos jotain ikävää on sattunut , asiakaspalvelijatkin ovat vain ihmisiä. Itse olen täysin tyytyväinen harjoittelijoilta saamaani palveluun, ja aion asioida siellä uudestaan taas ensi viikolla!
- hyvää palvelua
Itsekin olen asioinut matkahuollossa nyt useamman kerran viikossa, ja olen saanut hyvää palvelua molemmilta harjoittelijatytöiltä. Kannattaisikohan sanoa asiasta suoraan harjoittelijalle eikä haukkua heitä myöhemmin netissä... aika lapsellista touhua. Varmaankin harjoittelijalla on ollut huono päivä tai muuten vain syytä olla huonolla tuulella, vaikka jos jotain vakavaa tapahtunut lähipiirissä... kannattaa ensikerralla miettiä vähän enemmän ennenkuin tulee heitä tänne haukkumaan! itse olen ainakin ollut täysin tyytyväinen palveluun. Ja voi omallakin käytökselläsi olla osuutta asiaan..
- mitä te juntit
vingutte palvelun perään? Ette ole kaksisia omassakaan työssänne... mikäli edes olette töissä!
- ulla karsikosta
pitäisi ottaa yhteyttä joensuun urheiluakatemiean johtoryhmän puheenjohtajaan ja hoitaisi homman kuntoon.
- asijakas
Minä en ole käynyt matkahuolossa kun sieltä saapi kerran huonoa palvelua. Käyn siellä mistä saapi hyvän palvelun ja halvat hinnat. Esimerkiksi nuoren herra Vihosen kaupassa.
- Matkahuollon asiakas
Palautetta voi aina antaa ja tuleekin antaa sekä negatiivista että positiivista, mikäli aihetta on. Se on hyvin yksinkertaista nykyään. Valtaosassa firmoista sitä toivotaan ja sen pohjalta koetetaan esim. asiakaspalvelua kehittää.
Minulla ei ole Joensuun Matkahuollosta minkäänlaista negatiivista kokemusta ja melkein kuukausittain siellä asioin. Uskoisin olevan harvinaisia tälläiset asiakaspalvelijoiden "huonot päivät", joita ei tulisi ainakaan asiakkaisiin kohdistaa.
Mutta oikea osoite ap. kirjoittajan viestille olisi Joensuun Matkahuollon esimiestaho. - 493948
Minä sain aivan käsittämättömän hyvää palvelua tänään matkahuollossa, tilanne oli melkein epätoivoinen, mutta homma hoitui ja työntekijät olivat aivan ihania.
- kukkidtuuu2
Tämä ongelma kukoistaa joensuun matkahuollossa
- Asiakas aalla
Ah ja puh! Kävin matkahuollossa varmaan eilen enkä saanut muuta kuin hyvää palvelua. Veikkaan, että ongelma kukoistaa tiskin toisella puolella.
- asdfghp
Itse olen kyseisessä paikassa ollut harjoittelijana joskus ja sanoisin vaan, että asiakaspalvelijat ovat myös ihmisiä. Jos asiakas kuvittelee olevansa joku Jumala, joka ei ymmärrä, että jotain tiettyä tuotetta ei ole olemassa (kuvittelee syystä tai toisesta, että on), tai että tuotetta ei voida myydä hänelle (ikä, ei ole opiskelija, asuu muualla jne.) ja siitäkö alkaa show. Määräykset on määräyksiä, asiakaspalvelijalla ei ole niihin mitään sanottavaa. Jos tämmöinen räyhääjä sattuu kohdalle, niin aika hankala asiakaspalvelijankaan on olla positiivinen. Siihen toki pyritään, mutta tuommoisessa tilanteessa en syyttäisi palvelijaa, jos ei aivan positiivisimmata päästä se käytös ole.
- paikallinen788
Mikähän siinä on kun paketin kanssa kotona hinnan olen katsonut ja tuotteen punninnut ja siis hinta on tiedossa, no tuolla paikassa se hinta on usein ollut tolkuttoman paljon kalliimpi ja tästä olenkin sanonut että kotona punnittu ja hinta tarkastettu ja se on tämä niin silloin vasta herätään ja sanotaan "no laitetaan sillä sitten" ..Eli kannattaa olla todella tarkkana tuon paikan kanssa niistä hinnoista.
- eipuolusteluja
OLin maksanut siitä että paketti kuljetetaan minulle kotiin mutta matkahuollosta pyydettiin noutamaan heidän toimipisteestään. Ilmoitin asiasta verkkokauppaan josta tilauksen tein, heidän kauttaan sain matkahuollon lopulta toimittamaan tilauksen kotiini. Palvelussa ei kehumista. Kyllä palvelun pitää pelata, ainakin kohtuullisesti ja jos ei, niin sitten ainakin tiedottaa siitä asiakkaalle, se on vähin mitä voi vaatia. Selittely, puolustelu ja lymyily on kaikki epäoleellista, silloin kun on nähtävissä ettei huvita.
- meteliforever
Itä-Suomessa on venäläinen palvelukulttuuri.
- Ei_nimimerkkiä_ollenkaan
Aika yllättävää. Asioin usein Joensuun matkahuollossa ja minä päinvastoin jaksan joka kerta ihmetellä, miten hyvää palvelua sieltä saa.
- vessailmanvaloa
Matkahuollon asiakaspalvelusta ei kokemusta, muuta kuin pitkän linjan kuskeista. Sielläkin on asiakaspalvelussa parannettavaa...
- nohnohnoh
Voisit olla tyytyväinen, että neito ei nykäissyt mekkoaan alas ja ei näyttänyt sinulle aarrettaan
- rahtia
Kävin eilen Joensuun matkahuollossa, nuori nainen hoiti työnsä kiitettävästi. Olitkohan liian isolla Egolla liikkeellä?
- myöhässäoletpikkasen
HUOMAA MILLOIN KIRJOITUS ON PÄIVÄTTY,EIKÖHÄN NE OLE OPPINEET 4 VUODESSA!!!!!!!!!!!!!!
- matsapaketissa
Kävin eilen matkahuollossa. Minua palveltiin. Sanoin päivää. Hän sanoi päivää. Annonoin lapun. Otti lapun. Toi paketin. Annoin rahan. Hän sanoi kiitos. Paketti oli liian iso. EI sopimnut minun Matsan peräkonttiin. Miksi myivät minulle semmosen paketin matkahuollosta? Miksi? Mitä minä teen nyt sillä? Matsa piti jättää ja kantaa käsin kotiin. MAtsa jäi matkahuoltoon. Matkahuolto vei minun Matsan!
- Vertti
Matkahuolto- organisaatio on muutoksen kourissa ja kyseinen toimipiste loppunee viimeistään 2018 aikana.Syyt voinevat kummuta sieltä.Välttämättä ei henkilöstä.Kilpalijat valtaavat automaateilla alaa..eli jatkossa voitte seurustella pakettiautomaattien kansssa jos se sitten mukavempaa!
- Perseestä
Taitaa olla asiakaspalvelu hukassa. Ei vastata puhelimeen eikä soiteta takaisin kun jättää vastaajaan viestin.
- matkaanhuolto
Sitä ihmetteli myös Horst Bulau. Oli ollut viime viikolla Armin Koglerin kanssa hakemassa matkahuollosta uusia hyppypukujaan, mutta ei ollut löytynyt koko matkahuoltoa.
- huoltoon.matkaa
Jollakin näyttää olevan Bulau-Koglerin syndrooma.....
- Anonyymi
Aloitus on tehty jo vuosia sitten, joten asia ei ole ajankohtainen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve482982Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922808On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712626Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952590Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1072175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1431900Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611852Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?231737