eli paino putosi tammikuun lopusta maaaliskuun loppuun eli miltei 2 kuukaudessa 11 kiloa (116 kilosta 105 kiloon) ...mutta nyt.... kaksi seuraavaa kuukautta ei ole tapahtunut mitään!!! Liikuin tuolloin 2x raskasta liikuntaa päivässä ja 4x viikossa ½h lenkin.. Nyt samat raskaat liikunnat 2x viikossa plus muutamat kerrat viikossa reilua ½h lenkkiä... motivaatio alkaa olemaan loppu, en enää jaksa oikein välittää syömisistä. pelkään että kohta lihon takaisin. välillä ei tee mieli lähteä lenkille. ihmiset kyllä kehuvat ja huomaavat painon pudotuksen ..vuosi sitten painoin 120 että onhan tässä yhteensä 15 kiloa lähtenyt kaiken kaikkiaan... mutta silti..liian vähän!! jos 105 kilon kohdalla jo alkaa tökkimään niin mites loput 30ylipainokiloa!! masentaa jo.. olen miettinyt jotain tehostarttia uudelleen, esim sitä Konjakin käyttöä tai jotain pussikeitto starttia että painon pudotus taas käynnistyisi... kuinkahan paljon pitäis treenausta lisätä että jotain alkaisi tapahtua??
Ja mistähän löydän jonkun järkevän kalorilaskurin itselleni, kiloklubia olen käyttänyt ja 1500 kcal se antais mun syödä. olen alle 30v ja 170/105.
paino jumittaa!!! motivaatio loppuu!!!
10
290
Vastaukset
- Tsemppiä vaan!
Ainakin liikuntaa voisi olla enemmän. Mikä on sun raskas liikunta? Kävele 4-5 kertaa viikossa 6-7 km kerrallaan (n. tunti). Tunti kävelyä on hyvä rasvanpolttaja eikä se nälätä yhtä pahasti kuin kovasykkeinen liikunta. Yksi tosi hyvä rasvanpolttaja on vesijuoksu. Ei rasita niveliä, mutta kuluttaa enemmän kuin kävely. Petollisen helppoa :-). Kuntosalitreeni olisi hyvää vastapainoa tuolle kävelylle. Sillä saisit lihakset säilymään, vaikka paino lähteekin laskuun.
Nyt keväällä-kesällä kannattaa lähteä metsiin pitkille kävelyille. Ota asialliset eväät mukaan, ja aika kuluu ihan huomaamatta!
Pysy liikkeessä, älä jää kotiin makoilemaan!
Toi 1500 kcal päivässä on ihan järkevä, tosin voisit varmaan syödä enemmänkin jos alat liikkumaan enemmän. Syö proteiiinipainotteisesti, niin nälkä pysyy paremmin poissa.
Ja toi kesäkuntoon 2014... Pisteet sulle siitä. Kerrankin joku on realisti! Nyt on hyvä aika aloittaa, vuoden päästä olet tikissä!
Ps. Mulle se Konjak ei auttanut yhtään. Tuli vain heikko olo ja nälätti kahta kauheammin. Mutta voihan se jollekin auttaa, jos ei muuten niin lumevaikutuksena :-). - mies.
Noin painavalle liikut liian vähän joten et laihdu paljon mitään. Subn pitää alkaaa kunnolla liikkumaan. Joka päivä kunnon treeniä niin paino putoo.
- Entinen pläjäys
Samaa mieltä edellisten kanssa, ihan liian vähän liikuntaa. Veikkaan että myös syöt väärin. Laita vaikka esimerkki päivä niin kattotaan mikäs siellä menee vielä pieleen :) Naposteletko? Juotko mehuja/limsaa/alkoholia?
Olen itse tiputtanut kohta 50kg joten tiedän millä se lähtee ;) - cuba libre
Ei liikunta mikään laihdutuksen edellytys ole. Sitä tehdään oman fyysisen kunnon kohentamiseksi tai ylläpitämiseksi. Laihdutuksen yhteydessä ainakin minulla liikunta antaa endorfiinia parhaimmillaan ja vie jumit pois. Nyt olen vähän liian kovaa vetänyt salilla, pitää ottaa kevyempi jakso.
Murkinapuolella se vastaus on. Kun syö yhtä paljon kuin elimistö kuluttaa, niin ei laihdu. Eikä se laihduttaminen saa väkisin nuijimista olla.
Homma hoitunee kyllä, kunhan vaan saat syömispuolen kuntoon. Onhan riittävästi maittavia kasviksi, mukavasti herkullista kanaa/kalaa, ja mömmöhiilarit sekä roskarasvat ok tasolla? Ja ateriarytmi sellainen ettei tarvitse kärsiä? - turitiii
sinun pitää saada aineenvaihdunta liikkeelle. keho tottuu joutuin samaan liikuntaan ja sitten ei enään tule tuloksia.
tarkista ruokatottumuksesi syö paljon proteeinia ja vähän hilareita. takaan että jos jätät riisit, pastat,perunat ja leivän pois painosi laskee.
liikuntaasi on ehkä vaikea muuttaa tässä vaiheessa jos ottaa huomioon painosi jota on vielä paljon. jos sinulla on mahdollisuus mennä kuntosalille siellä saisit aikaan vaihtelevaa treeniä, ulkona se voi olla vaikeampaa.
elä anna periksi ! on aivan normaalia että paino pysähtyy. tyttäreni oli samassa tilanteessa ja sit teki näin että syö 6 kertaa päivässä, paljon proteiinia enimmäkseen ja vihanneksia. hän voi hyvin, on pirteä ja painokin on ruvennut laskeen. se hilari määrä mitä hän saa tuntuu riittävän.
onnea matkaan ! Rajoita hiilarit esimerkiksi 30-40 grammaan ja syö muutoin kunnolla. Voit vuodessa pudottaa painoa 25 kg kun teietyst jätät nuo margariinit ja kevyttuotteen kaupan hyllylle ja voita tilalle.
Hommaa Antti Heikkilän tai Annika Dahlgvistin asiasta kertovaa kirjallisuutta ja pidä pintasi aloittamallasi linjalla, liikunta ei ole tärkeintä.- miinus viistoista
Noi kirjat on ihan persiestä, varsinkin Dahlqvist.
Ja LIIKUNTA ON TÄRKEÄÄ.
Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
- Voleeminen
Painonpudotus usein jumittuu hieman tuon alkurysäyksen jälkeen, näin kävi myös minulla. Älä ihmeessä lopeta liikuntaa ja ruokavaliota, muutenhan sä todella lihoat taas. Jos siis haluat terveellisellä tavalla jatkaa painontiputusta, niin jatka suht samaa rataa ja vain hienosäädä dieettiäsi ja liikunnan määrää/muotoa. Kyllä se paino lähtee tippumaan taas hetken päästä. Tämä vaatii itsekuria hyvin paljon, ei tuommoista määrää saa hetkessä pois.
Mä siis tiputin 2 viikossa ensin reilu 8kg pois, sitten jumitti pari kk samalla tasolla ja sitten hiljalleen lähti 10kg lisää. Ja takas ei paino ole tullut, ei lainkaan jojoilua tms. Ja olen muuten 34v mies jolla oli vatsan kohdalla tuo ylipaino. - ex läski.
Kyllä se vaan niin on että jos on paljon ylipainoa niin silloin tarvii liikkua jos haluaa laihtua. Syödä pitää terveellisesti mut pitää liikkua et laihtuu ja kuluttaa kaloreita. Onneen ei ole oikotietä vaan hiki virtaamaan.
- cuba libre
Onneen ei ole oikotietä, mutta ei laihtuminen lisäliikuntaakaan edellytä. Eikä etenkään sellaista spedeilyä mitä jossain Suurin Pudottaja viihdepläjäyksessä nähdään. Ilman liikuntaa kroppa kuitenkin on aika blösö, oli sitten normaalipainoinen tai ylipainoinen. Joten liikunta kannattaa siinä mielessä kyllä, riippumatta siitä että syökö yli vaiko alle kulutuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922773On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622655Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712601Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952561Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu992118Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502022Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411876Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve361855Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611695Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171558