Islanninhevostalli Fagur? Puolimatkan talli? Talli ylipäätänsä?

Esroh

En oo ratsastanut moneen vuoteen ja ratsastusharrastuksen uudelleenaloittaminen kiinnostais.

Oon miettinyt ensimmäiseks tuota Iissikkatallia. Tosta puolimatkan tallista näin vaan mainoksen.

Ja kummastakin tallista:
Esim. Ilmapiiri? Opet? Tallitytöt/hoitajat? Tilat? Yksäreitten omistajat? Tuntihevoset?, eli kaikkea saa kertoa... mieluiten kaiken =)

Saa ehdotella myös muita pääkaupunkiseudun/itä-uudenmaan talleja.

3

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heppaharrastaja

      No pääkaupunkiseudulta löytyy Ruskeasuon talli eli keskustalli ja Tuomarinkylän ratsastuskoulu, jolla itse käyn, ja olen erittäin tyytyväinen siihen. :) Suosittelen!!

      • kallista?

        No onks nää paikat kalliit?


      • ratsstaja
        kallista? kirjoitti:

        No onks nää paikat kalliit?

        Koulun vieressä opisto, kannattaa myös kokeilla... Opisto ainakin tuntsareissa ja muissa kisoissa on pärjänny aina, koulusta olen kuullut paljon huonoa palautetta. Mutta eihän se kaikkea määrää. Irtotunti n.40€, koululla kai sama.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe