Ex missi Annan mies hakkasi törkeästi hänet, Anna otti takaisin!

Kamm ot tavaa

Siis tämä Viidakon Tähtonen missi, ei juma, äijänsä hakkasi moneen kertaan hänet ja mm. piti veistä kurkulla ja kaikkea muuta sairasta mihin vain psykopaatti pystyisi, kaiken lisäksi näillä on pieni lapsi!!!
Ja tämä nainen otti TAKAISIN tämän sekopään!!! Ja puolustelee nyt jo miestään ja halusi ettei syytteitä nosteta!
Järkyttävää!!!! Syyttäjä onneksi ei tätä hyväksynyt ja ukko sai pientä
Minun äitini oli juuri tuollainen, isä hakkasi usein äitiä, itselleni jäi tästä pahat traumat lapsena ja minua puistattaa miten joku voi antaa kohdella itseään noin eikä ota edes lapsen parasta huomioon.
RYHDISTÄYDY JO ANNA! Olet sekaisin jos todella pidät tätä ukkoa nyt hyvänä miehenä!!!

66

4073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sos med rankaisee

Miehen nimi?

• TUTTU

te kaikki puhutte paljon mutta tuskin kukaan teistä ees uskaltaisi sanoa mitään sille miehelle jos näkisitte sen!!! Joten turvat tukoon!!!

On kyllä niin jännää että ihmiset muka tietää paremmin kuin ANNA ja sen mies!
        MIKÄ VITTUA TEITÄ OIKEEN VAIVA?!?

• huhu pelottavaa
        TUTTU kirjoitti:

te kaikki puhutte paljon mutta tuskin kukaan teistä ees uskaltaisi sanoa mitään sille miehelle jos näkisitte sen!!! Joten turvat tukoon!!!

Tuossahan tuo lehdessä oli juttu oikeudesta ei kai ne siellä puhu potaskaa..itse ne ottaisi miestä takaisin lasten takia ei en uskaltaisi joku vaan on niin rohkea että uskaltaa ..hui kamala..kerran lyö aina lyö sanoo sanalaskukin..huhu pelottavaa jokainen tietenkin tekee omat päätökset itsellä naisena en ikinä voisi antaa väkivaltaa anteeksi..onneksi olen säästynyt on fiksu mies ei tulisi mielenkään että hän vois lyödä..Turvat auki naisiin kohdistuvat väkivallan vastustajat ehdottomasti..ei missän tapauksessa tukkoon...monoa pyllyyn vakivaltaiselle miehelle suosittelen...itsetunto korkealle ei pid'ä tyytyä nyrkin ja hellan väliin..

• 1+12
        TUTTU kirjoitti:

Pidä sinä ku*ipää se oma pers*ttänuoleva turpasi tukossa vaan.

• körseestä

No just! Ja rumakin vielä!

• Ei makkaran

Balkanin perinteinen kurkunleikkaaja siis.

• Rikolliset pois

Mamut pitäisi käännyttää takaisin kotimaahansa heti ensimmäisen rikoksen jälkeen. Meillä on ihan omasta takaakin rikollisia, joten tuontirikollisia emme tarvitse.

Mikä naisia vaivaa, kun he kelpuuttavat tuollaisia mamukutaleita itselleen?

Riittääköhän kuntokeskuksessa asiakkaista tämän uutisen jälkeen? Minä en ainakaan kannattaisi sellaista yritystä, jonka johtaja on naistenhakkaaja. Voi olla, että balkanilaisella ei ole kovin mukavat oltavat naistenhakkaajamaineensa kanssa :)))

• Anonyymi

Rikolliset matut pois maasta, samaa mieltä olen. Välittömästi rikoksen tapahduttua jotta eivät piileksi ja laittomasti oleile rötöstelemässä.

• Hyi Ahmed!

Ahmedilla on aiempiakin rikoksia kontollaan, joista hän on saanut tuomion Suomessa. Miksi Anna jatkaa seurustelua väkivaltaisen rikollisen kanssa? Anna on niin kaunis, että hän ihan varmasti löytäisi itselleen kunnollisen ja rehellisen suomalaisen miehen.

• siinä se syy

Anna on tyhmä blondi.

• Nyrkkeilysäkki

Uskon että Anna nauttii tästä kaikesta, eihän tollasta muuten jatka. Pitkää ikää valitsemallasin tiellä.

• Fiksu jättäisi heti

Järkevä nainen ei jatka parisuhteessa jossa aviopuoliso on pahoinpidellyt häntä.

• Epäilen ettei

Pitkää?

• nnnnnmmll
        Fiksu jättäisi heti kirjoitti:

Järkevä nainen ei jatka parisuhteessa jossa aviopuoliso on pahoinpidellyt häntä.

Totta!!

• Just joo

Onpas vastenmielisen näköinen äijä :/ Ja vielä kun tietää mitä se on Annalle tehnyt, niin voi yökötys!

Eikös Anna eronnut Ahmedinista sen episodin jälkeen, mutta otti takaisin?! Hullu on Anna itsekin! Itse kun pääsin väkivaltaisesta exästäni eroon, niin en ole sylkäissytkään äijään päin sen jälkeen!

• Anonyymi

Samoin toimin itse. Kun pääsin hirviöstä eroon, en missään tapauksessa missään tekemisissä halua olla koskaan enää sen kuvon kanssa. Hyi helv!!!

• päävikainen muija

Ei tuo muijakaan ihan täysillä kulje, liekö jotain mielenterveysongelmia silläkin!

• onneksi hengissä...

Ystäväni myös asui yhden balkanin kurkunleikkaajan kanssa ja väkivaltainen oli sekin. Pahoinpiteli mm. johdoilla ja halusi sitten väkivallan jälkeen (ilmeisesti viritti "tunnelmaan"). Miehen sukulaiset eivät toki puuttuneet väkivaltaan vaikka tiesivät asiasta. Oli myös sairaalloisen mustasukkainen. Eron yhteydessä uhkasi samalla tavalla puukko kurkulla, että naimisiin pitäisi mennä. Oikein romanttinen kosinta.

• Anonyymi

Pahimmista paskoista pitää viekkaudella eroon pelata, muuten voi olla hengenlähtö lähellä.
        Salaa, määrätietoisesti eroon kusimulkuista etteivät pääse tuhoamaan terveyttä tai lopettamaan elämää mikä paremmaksi muuttuisi hirviöstä eroon pääsemisen jälkeen.
        Kokemusta on, valitettavasti.
        Yhteiskunnan on herättävä suojelemaan uhreja oikeasti, tositoimin. Ulkolaiset tekijät heitettävä pois maasta välittömästi vaarantamasta kantasuomalaista (tai ketään). Kansalaisuus veks jos on aiemmin erehdytty antamaan. Lakimuutokset hoituu nopeasti tässä maassa joten töpinäksi eduskunnassa. Väkivallan tekijät pois maasta.

• tremore

Missit ovat kaikkein surkeimpia esikuvia mita talla hetkella tytoille on tarjolla. Hirveaa ajatella etta joku ihailee heita ja haluasi itse olla samanlainen. Annan tapaus osoittaa mita kenenkaan naisen ei tulisi tehda kun joutuu lapsensa kanssa keskelle vakivaltaa.
      Miksi Anna erosi ensimmaisesta miehestaan? Jattiko mies vai oliko mies viela tata toistakin pahempi? Uusi mies tuomitaan pahoinpitelysta, mutta tasta ei sitten erota millaan, vaikka pitaisi.
      Kaikkein kauheinta olisi jos Anna erosi ensimmaisesta miehesta koska rakkaus loppui mutta pysyy toisessa suhteessa vaikka vakivaltaa riittaa.

• kiltteys ei kannata

Missit on usein niitöä, jotka hymyilevät kiltisti ja ovat nättejä.Ei mitään esikuvia tytöille. Naisena oleminen on paljon muuta kuin edellä mainittuja.

• HYI HELVETTI!!!!

TÄH! Onko se Annan sekopää mies joku mamu??? Ihanko oikeasti tuollaisen väkivaltaisen psyko sekon kanssa jatkaa suhdetta ja pieni lapsi mukana!

• Bisnes kärsii

Sellon Prismassa koskovolainen Ibrahim Shkupolli ampui entisen naisystävänsä ja 4 tämän työkaveria. Hän oli ollut samalla tavalla väkivaltainen entistä naisystäväänsä kohtaan.

Välivaltaisuudesta ei koskaan parane. Voi Anna-parkaa. Tuo mies on kuin ladattu ase. Annan pitäisi lopetytaa suhde heti eikä kuvitella, ettei hän koskaan joudu miehen väkivallan kohteeksi. Mies on sellaisesta kulttuurista kotoisin, jossa naisille ei anneta minkäänlaista arvoa ja siellä on ihan normaalia, että miehet hakkaavat vaimojaan ja veljet sisariaan.

Onnea vaan kuntosali-yrittäjälle :) Tuollainen maine ei ole hyväksi bisnekselle. Ei kai sinne uskalla kukaan mennä treenaamaan, jos balkanilainen on väkivaltainen. Hänhän voi saada raivarit milloin tahansa ja sivullisetkin saattavat joutua silloin hänen uhrikseen.

• Oikein turpiin

Vai Anna parkaa? Ite haluaa tuollaista kun on takaisinkin ottanut.

• turha sääliä
        Oikein turpiin kirjoitti:

Vai Anna parkaa? Ite haluaa tuollaista kun on takaisinkin ottanut.

Taitaa jollain tasolla tykätä, muuten ei tuohon palaisi. Tai sitten on mielenterveysongelmia naisellakin. Niihinkin saa apua.

• eroon hengissä!!!
        turha sääliä kirjoitti:

Taitaa jollain tasolla tykätä, muuten ei tuohon palaisi. Tai sitten on mielenterveysongelmia naisellakin. Niihinkin saa apua.

Olettepa ilkeitä!!!! Ajatelkaa jospa Annan tilanne on muutoinkin sama kuin sen ibrahimin murhaaman avopuolison, siinäkin nainen oli useasti yrittänyt eroon ja pakoon mutta aina se äijä löysi hänet. Uhkasi tappaa sekä naisen että tämän sukulaiset jos nainen yrittää lähteä.

Annalla on pieni lapsi tuon hirviön kanssa, miettikää mikä huoli on äidillä jos lapsi pitää luovuttaa tuollaiselle pahoinpitelijälle isäviikonlopuksi eron jälkeen? Voi tehdä lapsellekin ihan mitä vain.

Toivottavasti Anna ja lapsensa selviää hengissä eroon tuosta.

• nnvn
        eroon hengissä!!! kirjoitti:

Olettepa ilkeitä!!!! Ajatelkaa jospa Annan tilanne on muutoinkin sama kuin sen ibrahimin murhaaman avopuolison, siinäkin nainen oli useasti yrittänyt eroon ja pakoon mutta aina se äijä löysi hänet. Uhkasi tappaa sekä naisen että tämän sukulaiset jos nainen yrittää lähteä.

Annalla on pieni lapsi tuon hirviön kanssa, miettikää mikä huoli on äidillä jos lapsi pitää luovuttaa tuollaiselle pahoinpitelijälle isäviikonlopuksi eron jälkeen? Voi tehdä lapsellekin ihan mitä vain.

Toivottavasti Anna ja lapsensa selviää hengissä eroon tuosta.

Sitä suuremmalla syyllä on lähdettävä ettei lapsen tarvitse nähdä vakivaltaa..!

• naama muistiin

Miksi asiasta kertovissa jutuissa on tämän mimmin kuva? Miksei Ahmedin??????????????????

• Aika huono muisti?

Anna pelkää miestä, eihän tässä voi olla muusta kyse. Nähtävästi ukko lyönyt faktat tiskiin mitä tapahtuu jos Anna ei 'unohda'. Ja Annahan unohti.

Jepjep, jos haluaa jännitystä elämään, niin ei muuta kuin Ibrahimit ja Yusufit kehiin, niin johan alkaa pyöritys. Itse suomalaisena naisena en ikinä alkaisi seurustella miehen kanssa, jonka kulttuuritaustaan kuuluu naisen alistaminen. Miksi joku alkaisi? Tyhmyyttä? Tietämättömyyttä? Naiiviutta?

• Älä yleistä

No kun ei ne kaikki ole väkivaltaisia ja inhottavia naistenhakkaajia. Eikä se, että rakastuu ulkomaalaiseen mieheen, tee naisesta tyhmää, tietämätöntä tai naiivia. Itse olen neljättä vuotta irakilaisen miehen kanssa, eikä koskaan ole tarvinnut edes pelätä, että mies turvautuisi väkivaltaan missään olosuhteissa. Ja usko pois, on meilläkin sellaisia riitoja ollut, että jos mies olisi yhtään väkivaltaan taipuvainen, niin olisi jo humauttanut. Itse osaan suuttuessani olla sen verran veemäinen ja teräväkielinen, että kieltämättä joskus oikein kerjään turpaani. Vaan eipä ole "Annoja" koskaan tapahtunut, eikä tule tapahtumaankaan. Sen tiedän satavarmasti.

Ja niinpä vain ihan kotimaisissakin miehissä löytyy raukkamaisia naistenhakkaajia. Ei sen etunimen tarvitse olla Ibrahim tai Yusuf... Lauantai-ilta menossa, kiekkomatseja seurataan, ja kalja virtaa monessa suomalaisperheessä tänäkin iltana. Kuinkahan moni vaimo tai tyttöystävä saa turpaansa?

• Huih2
        Älä yleistä kirjoitti:

No kun ei ne kaikki ole väkivaltaisia ja inhottavia naistenhakkaajia. Eikä se, että rakastuu ulkomaalaiseen mieheen, tee naisesta tyhmää, tietämätöntä tai naiivia. Itse olen neljättä vuotta irakilaisen miehen kanssa, eikä koskaan ole tarvinnut edes pelätä, että mies turvautuisi väkivaltaan missään olosuhteissa. Ja usko pois, on meilläkin sellaisia riitoja ollut, että jos mies olisi yhtään väkivaltaan taipuvainen, niin olisi jo humauttanut. Itse osaan suuttuessani olla sen verran veemäinen ja teräväkielinen, että kieltämättä joskus oikein kerjään turpaani. Vaan eipä ole "Annoja" koskaan tapahtunut, eikä tule tapahtumaankaan. Sen tiedän satavarmasti.

Ja niinpä vain ihan kotimaisissakin miehissä löytyy raukkamaisia naistenhakkaajia. Ei sen etunimen tarvitse olla Ibrahim tai Yusuf... Lauantai-ilta menossa, kiekkomatseja seurataan, ja kalja virtaa monessa suomalaisperheessä tänäkin iltana. Kuinkahan moni vaimo tai tyttöystävä saa turpaansa?

Anna voi tosiaan pelätä ja siksi antoi anteeksi. Ihmetyttää, jos asiakkaita kuntosalilla. Pelottavan näköinen mies.

• Aika huono muisti?
        Älä yleistä kirjoitti:

Ja kuule aivan varmasti olen tätä mieltä, valitettavasti niin monta esimerkkiä on tuttavapiirissäni. Mutta nämä naiset ovat oppineet ja nykyään sanovat ' ei enää ikinä'.

• elämä on valintoja
        Huih2 kirjoitti:

Anna voi tosiaan pelätä ja siksi antoi anteeksi. Ihmetyttää, jos asiakkaita kuntosalilla. Pelottavan näköinen mies.

Anna on saanut sitä mitä on pyytänyt. Kukaan ei voi olla nykypäivänä tietämättä riskejä kun lähtee mählämin matkaan. Kukaan ei tule Annaa auttamaan, laki ja poliisikin ovat voimattomia koska rasismi. Mutta Anna on tietoisen riskin ottanut ja kunnioittakaamme sitä päätöstä. Ei voi kuin toivottaa kevyitä multia.

• yleistä älä
        Älä yleistä kirjoitti:

oikein hyvä ja asiallinen puhenvuoro.Elämänviisaus paistaa läpi.Kyllä se niin vaan on ,että suomalaisissaki miehissä on paljon väkivaltaisia ja alkoholisteja.Mikäs puheenvuoro se just oli mediassa ,että joka neljäs mies pitää oikena sen ett käy kiinni kumppaniin?????? Haloooo????????

• Jarkkoo73
        Älä yleistä kirjoitti:

Olet oikeassa siinä, ettei kaikkia ulkomaalaisia miehiä pidä leimata naistenhakkaajiksi. Ihan kuin kaikkia suomalaisia naisia ei pidä leimata jakorasioiksi.

Mutta SATAVARMASTI ei voi kukaan sanoa kenenkään mahdollisesta käytöksestä yhtään mitään. Edes omastaan.

Kenelle tahansa voi tulla tilanne, jonka jälkeen voi vain ihmetellä, että mites minä/sinä/hän nyt noin teki. Jälkeenpäin itketään ja pahoitellaan (aidostikin), mikä ei silti tee toiminnasta sen hyväksytympää.

Ihminen on monimutkainen olento ja elämässä sattuu kaikenlaista.

• Hyi että!!!

Anna yököttää minua, että tuollaisen sekon väkivaltarikollisen kanssa tosiaan jatkaa, vaikka pieni lapsi, tehkööt Anna mitä lystää ja olkoot idiootti ja alistettu ja vailla järkeä, mutta tuo tähän soppaan pienen lapsensa mukaan, järkyttävää, kamala ajatella mitä tuo lapsi näkee ja kuulee kotona!!!!

• therapiaaaaa

eikös anna eronnut miehestä mutta pitkän ajan kuluttua miehen käydessä terapiassa saivat sovittua,eiväthän he asu vieläkään yhdessä.

• naama esiin

Kun jatkossa on lehtijuttuja tapauksesta niin toivon että on myös kuva tästä Ahmedista, niin esim. kuntosaliasiakkaat saavat mahdollisuuden arvioida menevätkö tämän herrasmiehen salille vai ei. Tyyppi on päässyt tuntemattomuuden ansiosta kuin koira veräjästä.

• Yh!!!

Missä sen ukon kuva on, eikö joku joka tietää kuka tämä skitso on, voisi linkittää kaikille juuri tämän sekoilijan kuvan tänne!?

• tarkka poika

No kolmannessa viestissähän on linkki jossa nimi ja kuva.

• kummaa vihaa

Mikäs rasismikeskustelu tästä on tullut. Ihmettelen kyllä, että mies olisi vain kerran seonnut ja hakannut. Mutta hyvä jos on muuttunut. Harvoin kyllä ihmiset muuttuu, varsinkin jos ei ole ollut päihteistä kyse. Eihän kaikki ulkomaalaiset miehet ole väkivaltaisia, ja monet suomalaiset miehet taas on, mutta ero tietysti siinä että monessa maassa miehen väkivaltaisuutta suorastaan puolustellaan. Vähän niin kuin aiemmassa viestissä mainitaan turpaan kerjäämisellä. Kukaan ei kerjää turpaansa, on jokaisen itsehillintäongelma lyödä... Ja uhrihan voi olla myös mies.

• pliplåp

On se vähän niinkin että puolustellaan joo. Mut täytyy silti sanoa et tää taas johtuu ihan erään tietyn uskontokunnan maailmankatsomuksesta jonka mukaan nainen on mitätön ja pitää pukea niin että niin että näyttää kummitukselta ettei herättäisi kiusauksia.

Naisen vikahan se on, et miehellä herää halut. Ainakin maailman suurimman satukirjan, eli Raamatun ja vastaavien mukaan. Kirjassa/sen kaltaisissa ei sinänsä vikaa ole, hyviä elämänohjeita, joita voi sitten soveltaa omaan elämäänsä jos niin haluaa. Ne jotka tuota sitten lukevat niinkuin se olisi kannesta kanteen totta, ovat auttamattoman hukassa..

Naisten hakkaaminen on väärin, myös miesten hakkaaminen naisen toimesta on väärin eli lyhyesti: heikompien hakkaaminen ja tarpeeton väkivalta on väärin.

Naisten toimesta tehdystä väkivallasta tosin vaietaan ku "ohan se ny vitun noloo saada ämmältä päähä lol".
        Kenenkään ei pitäs jäädä suhteeseen joka on väkivaltainen, huonoa
        itsetuntoa(josta tämmöinen pelleissä roikkuminen johtuu) voi kehittää..

Kyllä se vaan on niin että suomalainen mies kun hakkaa naisensa ni se tapahtuu kännissä mikä ei kyllä siitä yhtään hyväksytympää tee. mut ulkomaalainen mies kun sen tekee ni johtuu kyllä jostain ihan muusta ku humalatilasta(paskasta asenteesta naisia kohtaan)

• Voi voi sentään!

Anna Strömberg: "En aio jäädä luvuksi väkivaltatilastoihin"

Ex-missi, yrittäjä Anna Strömbergillä on yksi kokemus perheväkivallasta. Toista ei tule.

Kuntokeskusyrittäjä Anna Strömberg on näyttävä nainen, nyt 30-vuotiaana paljon karismaattisempi kuin vastakruunattuna Miss Suomena vuonna 2003. Kun Anna nauraa, silmät menevät sirrilleen. Nauru on palannut elämään pikkuhiljaa rankan vuoden jälkeen. Anna joutui perheväkivallan uhriksi omassa kodissaan, kun kihlattu viime joulun kynnyksellä kävi käsiksi.

– Kokemus oli järkyttävin asia elämässäni. Ihminen, jonka pitäisi olla tukeni ja turvani, yrittääkin satuttaa. Koko tilanne tuntui epätodelliselta, sellaiselta kuin olisi keskellä painajaista.

Pahoinpitelyn jälkeen Anna pääsi ensin ystävänsä luo ja muutaman päivän päästä turvakotiin. Siellä hän vietti kolmisen viikkoa setvien tunteitaan ja ajatuksiaan. Kaikki luottamus miestä puolisoa kohtaan oli mennyt.

–Otti aikansa käsitellä tapahtunutta, setviä omat tunteeni ja miettiä, miten tästä eteenpäin. Se oli sellaista itsensä kasailun aikaa, Anna kuvailee.

Turvakodissa Anna sai paitsi ammattilaisapua myös vertaistukea.

– Törmäsin muutamiin niin järkyttäviin tarinoihin, että ne saivat minut voimaan pahoin. Miten julma ihminen voi toiselle olla?

Suhde rakennetaan uusiksi

Ensikohtaaminen kuukausien jälkeen Anna lapsineen palasi kotiinsa tammikuussa ja kohtasi miehensä keväällä, kun tälle asetettu lähestymiskielto oli päättynyt. Eron aikana mies oli hakeutunut terapiaan.

-Oli suuri helpotus huomata, että pinnan alla oli yhä se sama kaveri, johon olin rakastunut. En ollut huijannut itseäni tai ollut sokea. Erityisen hienolta tuntui, että hän oli ottanut asiakseen parantaa itseään.

Anna asuu edelleen yksin lastensa kanssa eikä kihloja ole uusittu, mutta pariksi heitä voi kutsua sillä Anna seurustelee miehensä kanssa. Yhteen paluuta on rakennettu hiljalleen keskustelu keskustelulta. Anna on halunnut aikaa rakentaa luottamuksensa uudelleen kaikessa rauhassa.

–Tärkeintä on puhuminen. Monia asioita on pitänyt saada käydä läpi uudelleen ja uudelleen. Olen antanut anteeksi, mutta en usko, että voin koskaan unohtaa.

Anna tietää, että hänen ratkaisunsa palata suhteeseen herättää arvostelua. Hän kuitenkin painottaa, ettei päätöksiä ole tehty hätiköiden.

– Onneksi läheiseni tuntevat minut ja luottavat arvostelukykyyni, etten ikinä riskeeraisi lasteni onnellisuutta. Olen lujaluontoinen ja tiedän, millaisen elämän meille haluan. Mieheni ymmärtää sen myös. Olen nähnyt väkivaltatilastot enkä aio kuulua niihin.

Rakkaus kestää

Anna sanoo, ettei hänen miestään kohtaan tuntema rakkaus ole muuttunut. Samalla hän luottaa, että jos rakkaus on täydellistä, se kestää kriisienkin yli.

– Uskon, että kokemuksemme sisältää myös positiivisen viestin, että tällaisestakin voi selvitä. Elämän voi rakentaa uudelleen. Yhden virheen ei tarvitse tarkoittaa kaiken menettämistä.

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/anna_stromberg_en_aio_jaada_luvuksi_vakivaltatilastoihin

• Aiemmat rikokset

Ex-miehellä väkivaltatausta

Lauantai 7.1.2012 klo 15.55

Miss Suomen ex-puoliso sai ehdollisen vankeusrangaistuksen vuonna 2009.

Anna Strömbergiä kohtaan väkivaltaisesti käyttäytyneellä ex-avopuolisolla on synkkä menneisyys. (EERO LIESIMAA)

Vuoden 2003 Miss Suomen Anna Strömbergin lähestymiskieltoon joulun alla määrätty ex-avopuoliso on aiemminkin ollut ongelmissa Suomen lain kanssa. Pohjanmaan käräjäoikeudesta selviää, että Strömbergiä toistuvasti uhannut ja pahoinpidellyt ex-puoliso tuomittiin vuonna 2009 ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Tuomio tuli käräjäoikeuden tietojen mukaan törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, laittomasta uhkailusta ja vahingonteosta.

Rikos tapahtui lokakuun lopussa vuonna 2009. Tuomioon johtaneen käytöksen taustalla oli riita naisesta. Tapahtumakuvauksen mukaan ongelmat alkoivat, kun mies oli käyttäytynyt uhkaavasti naishenkilöä kohtaan närpiöläisessä baarissa. Kun nainen soitti miespuolisen tuttavansa hakemaan heidät, lähti Strömbergin ex-mies seuraamaan autokyytiä omalla ajoneuvollaan.

Mies jahtasi autoa Närpiöstä Kaskisiin saakka yrittäen toistuvasti saada auton pysähtymään keskelle tietä vaarantaen samalla liikenteen. Pysäytys ei kuitenkaan onnistunut, ja auto pääsi jatkamaan matkaansa perille saakka.

Kaskisissa tilanne kuitenkin räjähti. Kuljettaja oli vielä sisällä autossa, kun Strömbergin ex-mies yllätti hänet nousemalla omasta autostaan pesäpallomailan kanssa ja heiluttelemalla mailaa uhkaavasti auton ikkunoiden edessä. Lopuksi hermostunut ex-mies iski nyrkin miehen autonpeltiin ennen kuin lähti paikalta.

Strömbergin ex-mies sai jupakasta lopulta neljän kuukauden ehdollisen vankeustuomion. Ex-mies tuomittiin myös väliaikaiseen ajokieltoon.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012010715044662_vi.shtml

• tauva

väärin sekin meni. Olin paikalla silloin ja Meitä oli 5 ihmistä autossa.

• Balkanilainen rakas

Syyte: Kihlattu hakkasi rajusti Viidakon tähtöstä

Viidakon tähtösistäkin tuttu Anna Strömberg joutui vuoden 2011 lopulla useaan otteeseen kihlattunsa pahoinpitelemäksi.

Asian käsittely alkoi keskiviikkona Pohjanmaan käräjäoikeudessa. Syyttäjä hakee Strömbergin puolisolle ehdollista vankeustuomiota pahoinpitelyistä, laittomasta uhkauksesta ja lähestymiskiellon rikkomisesta.

Syytteen mukaan mies oli lyönyt ja potkinut kumppaniaan sillä seurauksella että tälle syyttäjän näkemyksen mukaan aiheutui kipua, mustelmia ja muita pinnallisia vammoja. Epäilty pahoinpitely tapahtui 1.-15. joulukuuta välisenä aikana vuonna 2011 Närpiössä.

Joulukuun 22. päivänä mies pahoinpiteli Strömbergiä heidän yhteisessä kodissaan Kristiinankaupungissa. Hän löi ja potki avovaimoaan ja työnsi kumoon lattialle. Lattialla mies istui naisen päälle ja piti isokokoista keittiöveistä tämän kaulalla. Samalla hän esti kädellään Strömbergiä hengittämästä ja uhkasi tappaa tämän.

Jossain vaiheessa avomies myös työnsi puuroa Strömbergin kasvoihin, niin että sitä meni suuhun ja nenään.

Mies on kiistänyt pahoinpitelysyytteet.

Poliisi määräsi miehen lähestymiskieltoon 23. joulukuuta, mutta hän rikkoi kieltoa kahden päivän päästä soittamalla Strömbergille 40 kertaa. Hän jatkoi soittelua tapaninpäivänä ja lähetti myös noin 30 tekstiviestiä. Soittelut loppuivat poliisin puhuttelun jälkeen.

Mies väittää, ettei hän tiennyt lähestymiskiellon koskevan myös soittelua ja tekstiviestittelyä.

Vuoden 2003 Miss Suomi pakeni väkivaltaista kihlattuaan turvakotiin. Sittemmin Strömberg ja mies ovat aloittaneet uudestaan seurustelun, mutta he eivät asu saman katon alla.

Tuomio annetaan ensi perjantaina. Vielä kuulusteluvaiheessa Strömberg on syyttäjän mukaan vaatinut miehelle rangaistusta, mutta hän luopui kaikista vaatimuksista käräjäoikeudessa.

Strömbergin kumppani ei ole ensimmäistä kertaa oikeudessa, sillä hänet tuomittiin vuonna 2009 ehdolliseen vankeusrangaistukseen törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, laittomasta uhkailusta ja vahingonteosta.

• Mekkaan päin

Eikös Annalla ole myös 8-vuotias lapsi edellisen aviomiehen kanssa. Miten lapsen isä suhtautuu Annan väkivaltaiseen mieheen, joka pahoinpitelee Annaa ja lapsi joutuu näkemään kaiken sen kauheuden? Toivottavasti lapsen isä hakee yksinhuoltajuutta lapselleen, ettei lapsen tarvitse enää koskaan pelätä tuollaista hullua kotonaan.

Onko Anna ajatellut, miten tuollainen kauheus vaikuttaa hänen lapsiinsa, mitä hän joutuu koko ajan kestämään nykyisen miehensä taholta? Mies on jo kuvasta päätellen outo ja miksi hän on tullut Suomeen??? Hän on ollut aiemminkin väkivaltainen naisia kohtaan ja vainonnut heitä uutisten mukaan. Miksi Anna asettaa lapsensa vaaralle alttiiksi jatkamalla suhdetta tuollaisen hirviön kanssa?

Onko Ahmed muslimi?

• 30v

Annalla ei edes ollut yhtään mustelma riidan jälkeen ja muka hakattu rajusti... Niinpä niin.... Kylläpä naiset osaa överdrivata asioita!

• Vuorosi koittakoon
        30v kirjoitti:

Annalla ei edes ollut yhtään mustelma riidan jälkeen ja muka hakattu rajusti... Niinpä niin.... Kylläpä naiset osaa överdrivata asioita!

Taidat vaan kadehtia Annaa, kun Ahmedin Halilovic ei ole vielä hakannut sinua.

• ei musuja tänne

Älkää vaan menkö kuntosalille asiakkaaksi - saattaa tulla turpaan.

Suomi maksoi näidenkin elättien oikeudenkäyntikulut eli se siitä menestyvästä bisneksestä - rajat kiinni jo.

stömperin ääöö nolla -viranomaisten ilmaisapu kelpasi, mutta ei sais kirjoittaa totuutta - häpeä, kiittämätön nauta.

• Hyvää kesää*

Turha häpäistä ja nöyryyttää ketään enempää perheväkivaltaasiasta tällä(kään) palstalla. Haukkuminen ja nimittely seis hetipaikalla, jos teillä on itselläkään sitä kuuluisaa järkeä päässä minkä puutteesta nyt kohteitanne syytätte.

Asiallisesti voi ja pitää tästä asiasta keskustella, se ei ole missään nimessä viihdettä.

Hyvä asia on se, että (vihdoinkin) perheväkivallasta jutellaan avoimesti, silloin ihmiset hotka kärsivät siitä (uhrit ja tekijät) saavat apua ja uskaltavat hakea sitä.

• älä puhu pa*kaa

"Turha häpäistä ja nöyryyttää ketään enempää perheväkivaltaasiasta"

Ei todellakaan ole turhaa.
      Huonoa kesää sinulle ja perheväkivaltaa harrastaville.

• hyihittolainen

Taitaa Römperi ite kirjoittaa tommosta perheväkivaltapasskaa, että sais sympatiat puoleleen.
      Nytkinb seiskassa kieli ruskeana kehuskelee, että kuiiiinka ihana sen balkkanin makkara on ollu.
      Odotahan vaan seuraavaa kertaa, se tuppaa näillä musul.. siis muslimeilla kuohua aina yli jossain vaiheessa, nekun kun kuvittelee, että länismaisten pitäis sopeutua heidän kulttuuriin, pikkusen rehvakasta touhua.
      Ota muija järki käteen ja häivy takavasemmalle etenkin kun on lapsiakin, mitähän ne sulle kertoo sitten aikuisena, että olipa kiva lapsuus.
      Nythän sä voit häipyäkin, jos sait pari tonnia seiskalta.
      Me muuthan maksetaanki veroja teijän rahattomien oikeudenkäyntikuluista - älkää pitäkö meitä niin tyhminä.

• rauhaa ja rakkautta

Ihmettelen minäkin kuinka otti takaisin. Onko hänellä lapsi tämän miehen kanssa?

• ei elättejä lisää

Jos on noin huono itsetunto, niin sitähän on kiva itteään hakkauttaa tommosella ählyllä.
      Luuleeko se, että tuo musu oppis jotain.
      Varmaan Suomen valtio maksanu terapiankin näille rahattomille.
      Ei kait se muuten ois osallistunu johonkin viidäkon jätteet-ohjelmaan, kun rahavoiton toivossa, rahaton kun on.

• pölövästi muija

multa ei heru sääliä tyhmille naisille jotka roikkuvat hakkaajissa.. vieläpä muitiaisissa.. hyi seetana!

• tepsu
      • Jarkkoo73

Jep, ja valopäälehti vielä oikein kannustaa muitakin naisia anteeksiantoon ja ymmärrykseen tällaisella jutulla...Huomionhakua tältä "tähtöseltä" eikä mitään muuta.

Onnea vaan Annalle valitsemallaan tiellä. Uskoa riittää tasan niin kauan kunnes tulee seuraava lyönti. Ja se tulee, valitettavan suurella todennäköisyyydellä.

Hienon mallin antaa lapsilleen siitä, mitä naisen tulee sietää "perheen eteen".

• ei kukaan usko....

Fyysinen väkivalta on kuitenkin vain jäävuoren huippu. Ei kukaan ole fiksu ja luotettava ja kaikkea kivaa, ja sitten yhtäkkiä muutu väkivaltaiseksi. Henkinen väkivalta on ihan varmasti ollut vahvasti kuvoissa mukana jo ennen sitä lyöntiä.

Ei muutama terapiakäynti ketään paranna kun taustalla on koko elämän kestänyt persoonallisuuden vääristymä.

On tosiaan vastuutonta julkaista tällaisia kirjoituksia. Ne polkevat takaisin maanrakoon ne naiset jotka yrittävät pyristellä irti sairaasta parisuhteesta. Ehkä joku antaa vielä sen viimeisen kerran antaaksi ja pääsee siksi hengestään.

• tyhmyyden ylistys

"Skorpioni kasvaa henkisesti kriiseissä".

Kas kun joku ei keksi laittaa tuota kylttiin turvakodin oven yläpuolelle .

Jos joku lyö niin se ei ole kriisi vaan pahoinpitely.

• taipuva nainen

Suomessa saadaan moni nainen pysymään suhteessa uhkailemalla ja kiristämällä.

• Boromira

Hullun näköinen tämä Annan äijä siinä pohjalais lehdessä!
      Mies harrastaa kamppailulajeja, luultavasti popsii jotain tabujakin että saisi lihakset pullottamaan.
      Anna on kyllä kohta entinen :(
      Kuinka käy lapsien...?

• Edile

Miksi tällaisten tyyppien oikeudenkäyntikulut maksetaan verovaroista?!
      Tyyppihän on jo ollut monesti oikeudessa!
      Ylpeästi saa jatkaa käytöstään, ei minkäänlaisia seuraamuksia.

Outo yhteiskunta kun roistoja pitää suojata tällä tavalla.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Pettynyt olen.

• Ahmedvonkurkunleikkaaja

Pää poikki

• Anonyymi

Asiaa! Jos turpaansa tahtoo, lapsen ei pidä sille altistua.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      37
      2993
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2218
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      45
      2141
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      79
      1999
    5. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      54
      1716
    6. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1454
    7. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      15
      1420
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      45
      1279
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      105
      1164
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      886
    Aihe