"Vitun huora"
"Vitun lehmä"
"Vitun homo"
"Vitun runkkari"
ei siivoa huonettaan
petaa sänkyään
pese vaatteitaan, kekona lattialla
viskaa ruokaa roskiin
syömättömiä kinkku-juustosämpylöitä/leipiä sängyn alla
tulee ja menee miten sattuu
nukkuu iltapäivään
yöt valvoo
ei pidä lupauksiaan
valehtelee
varastanut kotoa rahaa
............jne
Kohta 18v, käyttäytyminen kotona
10
428
Vastaukset
- tyhmiäjätkiä
Sinäkö teet tuota vai porukat valittaa?
Koita hei vähä skarpata jos tollane oot, aikunen ihminen.
Kyllä muaki vituttaa olla kotona, saan valituksia etten muka mitää tee. Kyllähän mä koitan aina autella mutta kyllä mä haluun tehä elämälläni mitä itse haluan, ootan vaan että kohta pääsee muuttamaan.- Väsynyt kaikkeen
Ketjun aloituksessa on kuvattu kohta 18v.uotiaan käyttäytymistä kotona.
- dfhmb
Väsynyt kaikkeen kirjoitti:
Ketjun aloituksessa on kuvattu kohta 18v.uotiaan käyttäytymistä kotona.
Eiköhän tuo ensimmäinen vastaaja kysynyt tarkennusta siihen, että oletko itse tämä kohta 18-vuotias vai hänen vanhempansa, kun tekstistä ei käy ilmi kuka kirjoittaa. Vaikka jos olisi kuvailemasi kaltainen pikkumulkku, niin ei varmaan osaisi itseään analysoida noin.
- ei mitään tapoja
dfhmb kirjoitti:
Eiköhän tuo ensimmäinen vastaaja kysynyt tarkennusta siihen, että oletko itse tämä kohta 18-vuotias vai hänen vanhempansa, kun tekstistä ei käy ilmi kuka kirjoittaa. Vaikka jos olisi kuvailemasi kaltainen pikkumulkku, niin ei varmaan osaisi itseään analysoida noin.
Kirjoittaja Väsynyt kaikkeen on hänen vanhempansa.
- Lemppaus
Sanot vaan että nyt perrkele kersa pistät elämäs kuosiin, tää on meijän (vanhempien) talo ja täällä on tiettyjä sääntöjä... Jos ei vaikutusta ja jos kantti kestää, kylmäverisesti lemppaa pihalle.
- KOKEILE TÄTÄ
Ota pois tietokoneet, televisiot jos ei kakara pysy aisoissa niin nakkaa pentu nuorisokotiin vaikka pariksi kuukaudeksi tai pidemmäksi aikaa oppii ainakin että kotona on parempi olla. Käytöskin muuttuu.
- päähän ottaa
Voi Ei!
Vielä pahempaa kuin meillä :(
Äänensävy kaikkeen vastatessa "naukuva" ylimilelinen....
Kuittailee minulle (äiti) kuinka en tee koskaan ruokaa vaan ostan lounasruokaa töistä, ruokaa tarjolla joka päivä ja valinnan varaa on. Mutta istse ei ehdotuksista huolimatta ole ruvennut tekemään ruokaa vaikka tilaisuuksia on annettu.
Kauppaan hän ei kykene mutta minulle valittaa kun en koskaan siivoa kun hänellä oma alua perjantaisin ja veljellään oma.
Olen yrittänyt selvittää että minun kaupssa käynti ja pyykkääminen on osuuteni tähän talouteen, jokainen tekee sitä mihin pystyy!
Mutta hänestä minä syyttelen,halvennan jakohtelen muutenkin huonosti -kun uskallan panna hantiin ja vaatia tekemään töitä.
Olen sanonut että muuta pois jos ei kelpaa....
Vastaus että häntä pitää auttaa asunnon hankinassa/muutossa/muissa yleisiiä asioissa ja tietenkin taloudellisesti!?
Mielestäni aikuistuminen alkaa juuri siitä että itse selvittää miten,mistä ja kuinka. Ja annoin kelan,sossun,vuokra-asuntovälittäjien tiedot,saa itse tutkia!
Kiitos!- kauhulapsivieläkoton
Mitäs sitte ku lapset muuttaa pois kuka sit siivoo? :D:DDDD sä peset pyykit ja käyt kaupassa eli syötte lähinnä paskaa luultavasti ylipainosia? miten pidät taloo pystyssä ilman niin kauheita kakaroitas ku vyöryt paskan keskellä kuukaudessa? tietysti vanhempi auttaa ja opastaa ku nuori muuttaa pois?!?! ai sä heität tavaroinee ovesta ja sen pitäis ite löytää sopiva asunto ilman jonku tietävän mielipidettä? ei nuoret osaa miettiä paikkaa ja asunnon käytännöllisyyttä siitä kulmasta ku 'aikuiset''... muutossa meillä auttaa aina perhe ja lähisuku esim lainaamalla autoa, vuokraamalla pakun ja ajamalla sitä ja raahatessa isoja kalusteita :) poismuuttaneiden lasten kanssa käydään kaupassa että saa syödäksee opetetaa rahan käyttöä tai ne menee ihan turhuuksii lähellä asuvat käy viikottain syömässä tuskin teillä ku ei oo ees ruokaa huoh teitkö lapsia tekemää kotityöt ku et niitä ainakaa oo kasvattanu ja opastanu elämässä ja vastaisuudessa et oo sitä valmis vieläkää tekemää
- millkkis18
kauhulapsivieläkoton kirjoitti:
Mitäs sitte ku lapset muuttaa pois kuka sit siivoo? :D:DDDD sä peset pyykit ja käyt kaupassa eli syötte lähinnä paskaa luultavasti ylipainosia? miten pidät taloo pystyssä ilman niin kauheita kakaroitas ku vyöryt paskan keskellä kuukaudessa? tietysti vanhempi auttaa ja opastaa ku nuori muuttaa pois?!?! ai sä heität tavaroinee ovesta ja sen pitäis ite löytää sopiva asunto ilman jonku tietävän mielipidettä? ei nuoret osaa miettiä paikkaa ja asunnon käytännöllisyyttä siitä kulmasta ku 'aikuiset''... muutossa meillä auttaa aina perhe ja lähisuku esim lainaamalla autoa, vuokraamalla pakun ja ajamalla sitä ja raahatessa isoja kalusteita :) poismuuttaneiden lasten kanssa käydään kaupassa että saa syödäksee opetetaa rahan käyttöä tai ne menee ihan turhuuksii lähellä asuvat käy viikottain syömässä tuskin teillä ku ei oo ees ruokaa huoh teitkö lapsia tekemää kotityöt ku et niitä ainakaa oo kasvattanu ja opastanu elämässä ja vastaisuudessa et oo sitä valmis vieläkää tekemää
Asiaa!
- 121121
Jos kaveri on 18-vuotiaana tommonen, niin ei helvetti. Kaverin asenteessa on vikaa ja aika jumalattomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1314491Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k803250- 1021530
- 881385
- 96907
- 79794
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18762- 42710
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 42618