missä olet kaaleen nainen joka haluaa rakastaa ja elää tavallista elämää kun sydän kaipaa rakkautta niin sen haluaisi jakaa oikian ihmisen kanssa jos joku nainen tuntee samoin niin laita viestiä 35-45 nainen tämä on sinulle
rakkaus
39
290
Vastaukset
- täälähä minä
Kerro ny hyvä ihminen minkä ikäinen itse olet.
- rakastavamies
Olen 87 v.
- rakastavamies
olen 47 entä sinä
- vai niin...
rakastavamies kirjoitti:
Olen 87 v.
Old man! Hieman liian iäkäs minulle.
- Henry allan
miullakii sellanen taskuvehe, jossa on miun kuva, voihan siit jottai muutakii näkkyy, vaan yhtenään minä ommaa komiaa olemustain siitä tarkkailen.. mite onkaa luoja osannu näin komian ja viisaan miehen tehä. kunnia siitä Hänelle, toki osa kuuluu miul itelleinkii..tokmannista tarttu kätteen tuo, varmana oli miulle tarkotettu, miks siinä muuten miun kuvain ois...
- rakasstavamies
täälä on vain näitä sairaita ihmisiä näköään on varmaan hauskaa kirjoitella sontaa täälä jonkun mielestä hupi se on jollekin sellainenkin tavallisia vastauksia ei kuulu
- yksinäine juuliska
täällä ois etelästä yksinäinen nainen vapailla markkinoilla viellä kertoisitkos itestäs missä päin ite vaikutat
- rakastavamies
terve yksinäinen juuliska olen myös etelänsuunalta olen tavallinen kaaleen mies elämän kouluja on käyty ja on otettu niistä opiksi minkä ikänen nainen olet
- yksinäinen juuliska
no ite oon 43 juuliska kertoisitko tarkemmin mistä päin etelää rakastava mies vaikuttaa etelähähän on laaja käsite kerron ite kanssa sitten tarkemmin mistä päin etelää ite oon
- rakastavamies
täälä on vähän vaikeaa kertoa tarkkaan mistä päin on miten jollain toisella tavalla saatas yhteyttä kertosin kyllä kaiken jos ei menis tähän kaikille näkyviin
- yksinäinen juuliska
joo se kylläkin tässä ei paljoon voi puolin eikä toisin kertoo ois ollu ihan mukavaa ajatuksia vaihella
- voe tok
Just joo, eikö ois ensin kannattanu miettiä miten ottaa yhteyttä ennenkuin alkaa turhia kyselee.
No anna vaikka sähköpostiosoiteesi tuolle juuliskalle! - aattelepa iha ite
voe tok kirjoitti:
Just joo, eikö ois ensin kannattanu miettiä miten ottaa yhteyttä ennenkuin alkaa turhia kyselee.
No anna vaikka sähköpostiosoiteesi tuolle juuliskalle!Tällä palstalla ei kannata antaa mitään sähköpostiosoitteita, palsta täynnä häiriköitä.
- voe tok
aattelepa iha ite kirjoitti:
Tällä palstalla ei kannata antaa mitään sähköpostiosoitteita, palsta täynnä häiriköitä.
No, sähköpostiosoite on helppo tehä ja helppo poistaa käytöstä, vai?
Eikö tuota riskiä kannata rakkauden tähden ottaa??!!
- rakastavamies
kerro ihmeessä miten saataan yhteyttä juuliska olet kiinostava
- yksinäinen juuliska1
no eipä kai me saaha mitenkkää yhteyttä kosa ei tänne viitti laittaa mitää yhteys tietoja kaikkien luettavaksi
- rakastavamies
teen sen sähköposti osoitteen niin voita laittaa suuhen viestiä yksinäinen juuliska sopiiko t rakastavamies
- rakastavamies
yksinäinen juuliska vastaa laitanko sp osoitteen sulle
- rakastavamies
yksinäinen juuliska tässä on se sähköposti osoite laita viesti sinne [email protected]
- yksinäinen juuliska
mikset rakastava mies vastaa sp postii
- rakastavamies
yksinäinen juuliska oletko laottanut oikein sen sp osoitteen kun en ole saanut viestiä sinne
- yksinäinen juuliska
tuliko nytkään sulle perille se viesti rakastava mies
- rakastavamies
hyi että kuka jullikka kirjoittelee toisen nimimerkillä tuollaisia sairaita ihmisiä
- miks et rekisteröidy
Rekisteröityneellä käyttäjällä on oma profiili.
- rakastavamies
en ymmärrä yksinäinen juulista mihin kirjoitat mutta ei ole tullut viestiä tuohon sp osoitteeseen jonka laitoin oletkohan laittanut jotain väärin
- rakastavamies
laitanko puhelin numeron ostan kortin niin voita ottaa siihen yhteyttä yksinäinen juuli
- yksinäinen juuliska
älä laita tänne puhelin numeroos kun täällä on niin paljon sairaita ihmisiä muutenkin
- rakastavamies
rekisteröityn jos sitten voit vastata mulle yksinäinen juuliska
- rakastavamies
laitoin vietiä tuliko sulle
- yksinäinen juuliska
rakastava mies tuo ei oo mun laittama viesti joku vaan leikkii mun kustannuksilla en voi muuta kun sääliä tuommosia raukkoja
- yksinäinen juuliska
ja enisnnäkään en laittas tänne omaa sp osoitetta=) sen verran sairasta potukkaa täällä mutta oo varovainen rakastava mies täällä
- rakastavamies
ohho lopetan kirjoittamisen tänne kun täälä on niin sairaita ihmisiä yksinäinen juuli yritän keksiä jonkun toisen keinon miten saatas yhteyyttä
- yksinäinen juuliska
no minun osatlatni kanssa loppu kirjotukset tähän ja sit jos joku kirjottelee tän jälkee tällä nikillä niin se en ole minä sitten toivon kaikkee hyvää sun elämääs rakastava mies
- rakastavamies
yksinäinen juuli nyt rekisteröin tän nimi merkin kokeile pääsetkö siihen
- rakastavamies1
se rekisteröinti ei näköään onnistunut taas on ne sairaat ihmiset kirjoitelleet tällä merkillä hyi että on sairas sivu tämä
- henry l
lapsethan on terveitä kun ne leikkii mut sairaita ku ne ei osaa ees lopettaa
- rakastavamies1
otan selvää jotenkin mistä kirjoitukset tulee kuka kirjoittoittelit kaikkea minun ja tuon tuon yksinäisen juulin nimellä niin oot vaikka mikä ja jos haluat numeroni niin annan sinä sairas joka kirjoittelet vastaa ja anna sinäkin numerosi niin tulen kylään voit luottaa siihen uskallatko
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194819Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä523881Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603463Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942848On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732648Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972620Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1322369Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk671995