Esitin jotain, mitä en ollut. Puhuin asioita, jotka tekivät itsestäni idiootin. Toisetkin puhuivat jotain sellaista mikä ei pidä paikkaansa. Mutta silti hetket kanssasi olivat mielettömän kauniita ja pakahdun tähän tunteeseen joka ikinen sekunti.
M
S Laine
7
206
Vastaukset
- wantedornot
"Laine" lainausmerkeissä :)
- Laineella
Tunnistettu. Viimeisellä kerralla en enää katsonut taakseni,
mutta nyt kun katson täältä "pilvenpiirtäjääsi",
herää juuri se kysymys.
Ja vastaus: Pysyn minulle tutummassa paikassa...- wantedornot
Man who lost in the skyscraper, kuittaa.
Ymmärrän täysin paikanvalintasi, sillä itse olisin myös tehnyt samoin. Jäin vain haikailemaan, tunteellinen höhlä kun oon.
En ala selittelemään miksi tein väärin, siinä menisi ikuisuus. Kun tunteet on kuolleet, ei vaan enää välitä.
Löydät vielä sen oikean, mutta löydä siitä oikeasta myös ne kaikki tunteet joista puhuit, silloin tiedät että oot valinnut oikein.
M - Laineella
wantedornot kirjoitti:
Man who lost in the skyscraper, kuittaa.
Ymmärrän täysin paikanvalintasi, sillä itse olisin myös tehnyt samoin. Jäin vain haikailemaan, tunteellinen höhlä kun oon.
En ala selittelemään miksi tein väärin, siinä menisi ikuisuus. Kun tunteet on kuolleet, ei vaan enää välitä.
Löydät vielä sen oikean, mutta löydä siitä oikeasta myös ne kaikki tunteet joista puhuit, silloin tiedät että oot valinnut oikein.
MSiis konkreettisessa merkityksessä - en tunnetasolla -viittaan siivouspäivään... ;)
- wantedornot
Laineella kirjoitti:
Siis konkreettisessa merkityksessä - en tunnetasolla -viittaan siivouspäivään... ;)
Joskus on hyvä mennä tunteella. Nykyään se vaan on harvinaista. Järjellä kun ajattelee, niin sillä voi säästyä monelta.
Sun viittaus meni vähän ohi?
M - Laineella
wantedornot kirjoitti:
Joskus on hyvä mennä tunteella. Nykyään se vaan on harvinaista. Järjellä kun ajattelee, niin sillä voi säästyä monelta.
Sun viittaus meni vähän ohi?
MSe on sellainen tapahtuma eri paikkakunnilla ensi lauantaina.
- wantedornot
Laineella kirjoitti:
Se on sellainen tapahtuma eri paikkakunnilla ensi lauantaina.
Aaa..ok :)
Epäilen, että tunnistautumiset meni metsään?
Alkaako sun sukunimi N:llä? Olitko laineilla? Muistatko kun kerroin missä nähtiin ensi kerran? Mikä se paikka oli?
Karsee kysymystulva ;)
M
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama485238Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä734237Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve803754Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.742750Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1622596Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta662428Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?282345Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792219- 1461804
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko421596