Arvasin, että tuossa Denniksessä on jotakin outoa. Nyt Denniksen ex-vaimo on ollut yhteydessä häneen ja vaatinut rahaa. Mitähän kaikkea noiden elämästä vielä paljastuukaan? No kyllä Jasmin livertää sen julkisuuteen ennen pitkää.
Jasminin kirjoitustyyli Denniksen exästä ei ole kovin sivistynyt. Toista ihmistä ei pitäisi nimitellä julkisesti, vaikka kuinka uituttaisi.
B.... Witch is back!
From Jasmin Mäntylä
7 tuntia, 58 minuuttia sitten
Seiskassakin kirjoitettiin laajalti siita, kun Dennikselle myonnettiin avioero hanen liki 70 v. ex-vaimostaan vihdoinkin viime vuoden joulukuun alussa - Seiskan toimittaja ja kuvaaja olivat myos paikalla taalla Englannissa, kun asiaa kasiteltiin oikeudessa.
Siita lahtien kaikki on mennyt oikein mukavasti ja tasaisesti, eika kukaan ole tuosta em. exasta paljoa kuullutkaan... No, ilmeisesti han on yhakin elossa, silla nyt han on keksinyt uuden keinon kiusata kihlattuani, eli hanen ex-miestaan Dennista. Tuo exa vaatii Dennikselta ties mita, mutta koska han on ilmeisesti hyvinkin typera, niin han vaatii esim. rahaa vain silta ajalta, kun Dennis oli jo muuttanut pois (yli puolitoista vuotta sitten) heidan yhteisesta kodistaan.
Ja kuten jo ylla mainitsin, hanen on pakko olla todella typera... Talla kertaa han nimittain hankaloittaa oikeasti vain omaa elamaansa. Avioeron astuttua voimaan ajattelimme, ettei hantakaan viitsi kiusata liikaa ja jatimme viematta hanen hairikointi- ja vahingontekojuttunsa poliisilta eteenpain. Hanhan mm. vahingoitti Denniksen autoa (rikkoi ikkunat, hakkasi parikymmenta reikaa kylkiin, naarmutti sen joka puolelta jne.), soitteli pilapuheluita ja kaiken maailman uhkauksia (nimettona, mutta tuttu poliisimme jaljitti ne seka hanen etta hanen naapurinsa numeroihin) henkilolle, joka omistaa Denniksen asuinrakennuksen, heitteli ilmaan ja huuteli julkisia kunnianloukkauksia minua kohtaan yms.
Avioeron selvittya ajattelimme noista kaikista teoista huolimatta, etta jos han antaa meidan olla rauhassa, niin teemme saman hanelle. No, han ei siihen sitten ilmeisesti pystynyt... Sen vuoksi koko juttu hanta vastaan on avattu uudestaan ja se siirtyy poliisilta eteenpain reilun kuukauden kuluttua. Tassa tilanteessa voin todeta vain sen, etta tuo harppu on ansainnut kaiken, mita tulee saamaan ;)
On hirvittavaa huomata, miten jotkut eivat vain osaa paastaa irti... Toisaalta kylla minuakin sattuisi, mikali Dennis jattaisi minut. Ehkapa en kuitenkaan yrita samoja keinoja mieheni pitamiseen kuin tuo noita; en esim. myrkyta mieheni ruokaa, jotta han ei paase tapaamaan ystaviaan, en vihaa hanen perhettaan, enka ota meille ottolapsia kysymatta mieheni lupaa tms. kivaa - nuo keinot eivat hanellakaan kuitenkaan osoittautuneet kovin toimiviksi... ;)
Meilla on Denniksen kanssa kaikki silti hyvin - tuo exa vain tuo "hieman" lisamaustetta arkeemme ;) Meilla on kuitenkin toisemme ja tiimina taistelemme keta ja mita vastaan tahansa! Ugh! :) xxx
Jasmin ruikuttaa Denniksen ex-vaimosta!
99
930
Vastaukset
- Kätevä emäntä
Jasmin on kyllä paras! Siis sen poikakaverilla 70vee exvaimo? Oukei.
Vähän on juoni kuin kauniissa ja rohkeissa, yhtä uskomatonta. - htyhnyuny
Ihan kuin Tuksun kirjoitusta.
- qwfrihwiiii
Hyvässä seurassa näköjään on tämä Jasmin. Mutta aivan ilman syytäkö siellä se eksvaimomummo rikkoo ikkunoita jne? Itse olen meinaan tottunut siihen, että eksvaimoihin ollaan väleissä...
"Hanhan mm. vahingoitti Denniksen autoa (rikkoi ikkunat, hakkasi parikymmenta reikaa kylkiin, naarmutti sen joka puolelta jne.), soitteli pilapuheluita ja kaiken maailman uhkauksia (nimettona, mutta tuttu poliisimme jaljitti ne seka hanen etta hanen naapurinsa numeroihin) henkilolle, joka omistaa Denniksen asuinrakennuksen, heitteli ilmaan ja huuteli julkisia kunnianloukkauksia minua kohtaan yms."
Minkälaisia julkisia kunnianloukkauksia, lisää ne vielä meille nähtäväksi?
"...myrkyta mieheni ruokaa, jotta han ei paase tapaamaan ystaviaan, en vihaa hanen perhettaan, enka ota meille ottolapsia kysymatta mieheni lupaa"
Jos nuo lukee niin eihän niitä voi uskoakaan. Tai sitten pitää olla aika huolestunut Jasinin elämästä? Mitä lienee menneisyydessä jos nykyisyys on tuollainen?- 0dhakl½½½
Mitä lienee menneisyydessä? Suhteita 40 v vanhempiin miehiin, abortti, 13-vuotiaana suhteessa, lista on loputon. http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=34394
- laki5584488
Jasmin on julkisesti haukkunut Dennisin eksää ja mustamaalannut? Mitä laki sanoo tällaisesta?
- sama kaikille
laki5584488
Aivan samaa sanoo,kuin teidän täällä julkisesta haukkumisestanne. - teinijasmin
sama kaikille kirjoitti:
laki5584488
Aivan samaa sanoo,kuin teidän täällä julkisesta haukkumisestanne.Julkisuuden henkilöt ovat eri asemassa. He tuovat itse hölmöilynsä julkisuuteen, pyrkivät rahastamaankin toilailuillaan, joten jos siihen leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön.
Tavalliset ihmiset ymmärtävät useinmiten pestä mahdolliset likapyykkinsä perheen kesken. Tietyt asiat täytyy älytä pitää omana tietonaan. jasminilta puuttuu käyttäytymistä hillitsevät mekanismit, niinpä hän suoltaa ulos just sen, mitä sylki suuhun tuo. - 33,5
sama kaikille kirjoitti:
laki5584488
Aivan samaa sanoo,kuin teidän täällä julkisesta haukkumisestanne.Haukkuminen on sitä, että sanoo että joku on jotain negatiivista. Siteeraaminen, selventävien kysymysten asettaminen ja asiasta keskustelu ei ole haukkumista.
Jos joku on itse sanonut olevansa jotain tai tehneensä jotain, tai jos jokin on todettu mediassa jo aiemmin, sen toteamisessa ei ole mitään pahaa.
Jasmin aloittaa näköjään sanomalla että B... witch is back. Kaikki tietävät kehen tällä viitataan, ja tämä aloitus antaa aiheen olettaa, että Deniksen kanssa puhuvat myös samalla terminologialla. - on mutkin lempattu
33,5 kirjoitti:
Haukkuminen on sitä, että sanoo että joku on jotain negatiivista. Siteeraaminen, selventävien kysymysten asettaminen ja asiasta keskustelu ei ole haukkumista.
Jos joku on itse sanonut olevansa jotain tai tehneensä jotain, tai jos jokin on todettu mediassa jo aiemmin, sen toteamisessa ei ole mitään pahaa.
Jasmin aloittaa näköjään sanomalla että B... witch is back. Kaikki tietävät kehen tällä viitataan, ja tämä aloitus antaa aiheen olettaa, että Deniksen kanssa puhuvat myös samalla terminologialla.Tuo nainenhan on ihan bitch. Ei kukaan muu toimi noin kun tuo ex jos ei olisi bitch.
- teinijatyhmä
teinijasmin kirjoitti:
Julkisuuden henkilöt ovat eri asemassa. He tuovat itse hölmöilynsä julkisuuteen, pyrkivät rahastamaankin toilailuillaan, joten jos siihen leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön.
Tavalliset ihmiset ymmärtävät useinmiten pestä mahdolliset likapyykkinsä perheen kesken. Tietyt asiat täytyy älytä pitää omana tietonaan. jasminilta puuttuu käyttäytymistä hillitsevät mekanismit, niinpä hän suoltaa ulos just sen, mitä sylki suuhun tuo.teinijasmin
Eipä ole.Muistutan vain,kuinka Ruususta haukkuneet saivat aikanaan tuomiot täällä kirjoittelustaan. - 12+13
teinijatyhmä kirjoitti:
teinijasmin
Eipä ole.Muistutan vain,kuinka Ruususta haukkuneet saivat aikanaan tuomiot täällä kirjoittelustaan."Eipä ole.Muistutan vain,kuinka Ruususta haukkuneet saivat aikanaan tuomiot täällä kirjoittelustaan. "
Älä Valehtele! Ruususta Uhkailleet saivat tuomion. pelkästä tyrkkyjulkkiksen mollaamisesta mitään saa.
Tyrkkyt jotka hakeutumalla hakeutuvat julkisuuteen tuoden kaiken yksityiselämänsä julki ja pramille saavat kestää kaiken sen arvostelun mitä toiminnallaan aikaan saavat.
Uhkailu on aivan eriasia kuin tyrkyille naureskelu ja mollaaminen. Sitä saa mitä tilaa! - sdiuwioupppp
on mutkin lempattu kirjoitti:
Tuo nainenhan on ihan bitch. Ei kukaan muu toimi noin kun tuo ex jos ei olisi bitch.
Mikä ikä, siis ihmisiä ei saa haukkua bitchiksi julkisesti, laki ei tykkää.
- sitä juuri saa....
12+13 kirjoitti:
"Eipä ole.Muistutan vain,kuinka Ruususta haukkuneet saivat aikanaan tuomiot täällä kirjoittelustaan. "
Älä Valehtele! Ruususta Uhkailleet saivat tuomion. pelkästä tyrkkyjulkkiksen mollaamisesta mitään saa.
Tyrkkyt jotka hakeutumalla hakeutuvat julkisuuteen tuoden kaiken yksityiselämänsä julki ja pramille saavat kestää kaiken sen arvostelun mitä toiminnallaan aikaan saavat.
Uhkailu on aivan eriasia kuin tyrkyille naureskelu ja mollaaminen. Sitä saa mitä tilaa!12 13
Sinä näköjään sovellat lakia oman tahtosi mukaan.Ota ensin selvää,ennenkuin kirjoitat soopaa.Kyllä ne tuomiot tuli myös solvaamisesta. - 12+13
sitä juuri saa.... kirjoitti:
12 13
Sinä näköjään sovellat lakia oman tahtosi mukaan.Ota ensin selvää,ennenkuin kirjoitat soopaa.Kyllä ne tuomiot tuli myös solvaamisesta.Joo... mutta lakitasolla solvaamisella tarkoitetaan ihan jotain muuta kuin mollaamista ja naureskelua jonka tyrkky on ITSE omia asioitaan julkisuudessa setvimällä aikaansaanut. PISTE!
- olet väärässä
12+13 kirjoitti:
Joo... mutta lakitasolla solvaamisella tarkoitetaan ihan jotain muuta kuin mollaamista ja naureskelua jonka tyrkky on ITSE omia asioitaan julkisuudessa setvimällä aikaansaanut. PISTE!
12 13
Älä vääntele ja kääntele asiaa eduksesi.Mollaaminen,solvaaminen,v.....u,kaikki ne ajaa samaa asiaa.Eiköhän Ruusunenkin ollut itse antamassa tietojaan julkisuuteen ja silti "mollaajat"saivat tuomion. - olettaa ja siteeraa
33,5 kirjoitti:
Haukkuminen on sitä, että sanoo että joku on jotain negatiivista. Siteeraaminen, selventävien kysymysten asettaminen ja asiasta keskustelu ei ole haukkumista.
Jasmin aloittaa näköjään sanomalla että B... witch is back. Kaikki tietävät kehen tällä viitataan, ja tämä aloitus antaa aiheen olettaa, että Deniksen kanssa puhuvat myös samalla terminologialla.33,5
Heh,heh mikä selitys. - 12+13
olet väärässä kirjoitti:
12 13
Älä vääntele ja kääntele asiaa eduksesi.Mollaaminen,solvaaminen,v.....u,kaikki ne ajaa samaa asiaa.Eiköhän Ruusunenkin ollut itse antamassa tietojaan julkisuuteen ja silti "mollaajat"saivat tuomion.Ruususen jutussa tuomion sai muutama henkilö kaikista tuhansista ja tuhansista kirjoittelijoista, ja ne muutama olivat kirjoitelleet joko vakavia uhkauksia tai hävyttömiä huoritteluja.
Ymmärtääkseni tämä tyrkky on itse ainoa joka netissä huorittelee miehensä vanhaa ex- puolisoa. Eipä silmiini ole osunut ainuttakaan tähän tyrkkyyn kohditunutta huorittelua?
Että älä vääristele totuutta. Totuus on se että tyrkky iski vanhannaisen kanssa naimisissa olevan aviopuolison.... eli lakitermin mukaan teki huorin. Sitä voi hieman vaikka ivailla ja naureskellakin.
No ehkäpä tuollakin on pian osana olla vanhan ukon omaishoitajana ja vaipan vaihtajana. ;DDDDDDD - Tyhjät tynnyrit
teinijatyhmä kirjoitti:
teinijasmin
Eipä ole.Muistutan vain,kuinka Ruususta haukkuneet saivat aikanaan tuomiot täällä kirjoittelustaan."Arvasin, että tuossa Denniksessä on jotakin outoa. Nyt Denniksen ex-vaimo on ollut yhteydessä häneen ja vaatinut rahaa. Mitähän kaikkea noiden elämästä vielä paljastuukaan? No kyllä Jasmin livertää sen julkisuuteen ennen pitkää.
Jasminin kirjoitustyyli Denniksen exästä ei ole kovin sivistynyt. Toista ihmistä ei pitäisi nimitellä julkisesti, vaikka kuinka uituttaisi. "
Tässä aloittajan teksti. Kun analysoin tekstiä suurennuslasilla, en huomannut mitään viitteitä kunnianloukkaukseen tai muuhunkaan halventamiseen, josta voisi aloittajan haastaa oikeuteen. - ennakoi tuleva
12+13 kirjoitti:
Ruususen jutussa tuomion sai muutama henkilö kaikista tuhansista ja tuhansista kirjoittelijoista, ja ne muutama olivat kirjoitelleet joko vakavia uhkauksia tai hävyttömiä huoritteluja.
Ymmärtääkseni tämä tyrkky on itse ainoa joka netissä huorittelee miehensä vanhaa ex- puolisoa. Eipä silmiini ole osunut ainuttakaan tähän tyrkkyyn kohditunutta huorittelua?
Että älä vääristele totuutta. Totuus on se että tyrkky iski vanhannaisen kanssa naimisissa olevan aviopuolison.... eli lakitermin mukaan teki huorin. Sitä voi hieman vaikka ivailla ja naureskellakin.
No ehkäpä tuollakin on pian osana olla vanhan ukon omaishoitajana ja vaipan vaihtajana. ;DDDDDDD12 13
Voi hyvät hyssykät.Vai "ymmärtääksesi" oli sitä sun tätä.Ei teitä haukkujia ole,kuin kourallinen.Ajattele mitä kirjoitat tänne.Sanansa voi valita ja tekonsa harkita,ennen,kuin on myöhäistä. - silmäniskunyrkilleei
olettaa ja siteeraa kirjoitti:
33,5
Heh,heh mikä selitys.Mikä selitys? En ole haukkunut. Kestä kestä.
Jotkut ne olettaa aina pahaa. Ja sehän johtuu... - hätä
silmäniskunyrkilleei kirjoitti:
Mikä selitys? En ole haukkunut. Kestä kestä.
Jotkut ne olettaa aina pahaa. Ja sehän johtuu...Mulle tulee muuten aina hirvee paniikki jos joku sanoo jotain mikä on totta.
- Kellokortti/mt
33,5 kirjoitti:
Jasmin aloittaa näköjään sanomalla että B... witch is back. Kaikki tietävät kehen tällä viitataan, ja tämä aloitus antaa aiheen olettaa, että Deniksen kanssa puhuvat myös samalla terminologialla.Ai karmee, mä alan tuntemaan itseni tosi vallakkaaksi kun mun plussaukset ei pysy... Kellokortit hoi, 21.01 tsekatkaa.
Tulevaisuus kutsuu... kjäh kjäh - pasminan paniikki
Kellokortti/mt kirjoitti:
Ai karmee, mä alan tuntemaan itseni tosi vallakkaaksi kun mun plussaukset ei pysy... Kellokortit hoi, 21.01 tsekatkaa.
Tulevaisuus kutsuu... kjäh kjähKaikki tuollainen kertoo siitä, mihin mieli on valmis? Ja sitä työnantajat katsovat? Se mitä niiden rukkaaminen merkitsee ja kertoo ihmisestä on oleellista?
- 4444444ko
12+13 kirjoitti:
Ruususen jutussa tuomion sai muutama henkilö kaikista tuhansista ja tuhansista kirjoittelijoista, ja ne muutama olivat kirjoitelleet joko vakavia uhkauksia tai hävyttömiä huoritteluja.
No ehkäpä tuollakin on pian osana olla vanhan ukon omaishoitajana ja vaipan vaihtajana. ;DDDDDDDAsiaa puhut.
- Rakastaen, lotar
pasminan paniikki kirjoitti:
Kaikki tuollainen kertoo siitä, mihin mieli on valmis? Ja sitä työnantajat katsovat? Se mitä niiden rukkaaminen merkitsee ja kertoo ihmisestä on oleellista?
Äläpäs hauku! Peukkusysteemi on minulle ja kihlatulleni tosi tärkeä koska hän on eläkkeellä ja minä pidän vain blogia. Enkä aio mennä töihin joten en välitä työnantajista. Blogini ja miesvalintani kertovat minusta kaiken.
Täytyy tästä mennä liimaamaan irronnutta irtoripseä! Pimpelipom ja ihanaa yötä kaikille rakkaidensa kainalossa! - 12+13
ennakoi tuleva kirjoitti:
12 13
Voi hyvät hyssykät.Vai "ymmärtääksesi" oli sitä sun tätä.Ei teitä haukkujia ole,kuin kourallinen.Ajattele mitä kirjoitat tänne.Sanansa voi valita ja tekonsa harkita,ennen,kuin on myöhäistä." tekonsa harkita,ennen,kuin on myöhäistä. "
Kannattaa sanoa nämä sanat Jasminille ettei käy niin että muutaman vuoden päästä huomaa olevansa vanhan ukon omaishoitajana ja vanhoista siemenistä väsättyjen "erikois"lasten yksinhuoltaja.
Juuri niinkuin eräs toinenkin vanhan ja varatun ukon napannut julkisuustyrkky. - Töksätin
teinijatyhmä kirjoitti:
teinijasmin
Eipä ole.Muistutan vain,kuinka Ruususta haukkuneet saivat aikanaan tuomiot täällä kirjoittelustaan.@teinijatyhmä
Eikö Tuksulan porukan haukkumisesta saa mitään?;O - kontsaales
12+13 kirjoitti:
" tekonsa harkita,ennen,kuin on myöhäistä. "
Kannattaa sanoa nämä sanat Jasminille ettei käy niin että muutaman vuoden päästä huomaa olevansa vanhan ukon omaishoitajana ja vanhoista siemenistä väsättyjen "erikois"lasten yksinhuoltaja.
Juuri niinkuin eräs toinenkin vanhan ja varatun ukon napannut julkisuustyrkky.Jeesus tulee.
- pikkusieluiset
12+13 kirjoitti:
" tekonsa harkita,ennen,kuin on myöhäistä. "
Juuri niinkuin eräs toinenkin vanhan ja varatun ukon napannut julkisuustyrkky.12 13
Miksi Jasminille?Sinun kirjoittelustasi ja "mollaamisista" tässä on puhe.
No,omahan on tyhmyytesi. - Jesus Maria Oulusta
pikkusieluiset kirjoitti:
12 13
Miksi Jasminille?Sinun kirjoittelustasi ja "mollaamisista" tässä on puhe.
No,omahan on tyhmyytesi.Pikkudildoiset, tämä on varmaan se joka alentaa kaikissa viesteissään. Ja tuo on kyllä taitavaa että tietää kuka täällä on mollannut ja kuka ei. (Jatkaen sanoilla no, omahan on tyhmyytesi).
Se on kyllä totta että tyhmyys ilmenee monella tavalla. Siinä mielessä kauhean hyvä huomio. - hirvi åå
33,5 kirjoitti:
Jasmin aloittaa näköjään sanomalla että B... witch is back. Kaikki tietävät kehen tällä viitataan, ja tämä aloitus antaa aiheen olettaa, että Deniksen kanssa puhuvat myös samalla terminologialla.Eikö tästä eksästä ole ollut jopa kuva jossain joskus? Siis tiedetään kuka on. Miksi muuten Dennis on ottanut hirveän ihmisen (hirveä ihminen siis Jasminin ilmaus, voitte etsiä)
- kello koo
hirvi åå kirjoitti:
Eikö tästä eksästä ole ollut jopa kuva jossain joskus? Siis tiedetään kuka on. Miksi muuten Dennis on ottanut hirveän ihmisen (hirveä ihminen siis Jasminin ilmaus, voitte etsiä)
Paniikkimiinus. Jätetään ne aina kasvamaan korkoa.
- Solifer puskassa
Jasminin teksti on kuin 12-vuotiaan kirjoittama. Eikö Jasmin tajua, että vaikka hän kirjoittelisik suomeksi, silti loukatuksi tullut ihminen voi haastaa hänet oikeuteen nimittelyistä ja väärän tiedon levittämisestä.
Jasminilta on lähtenyt nyt mopo käsistä.- kjäh kjäh haloo
Huvittaa tuo että mummo on soitellut pilapuheluita.
- ei syy syyttelyyn
Silloin kuuluisi olla nimikin tiedossa mutta jasmin ei kerro tarkemmin kun vain et exvaimo.
- WOW !
kjäh kjäh haloo kirjoitti:
Huvittaa tuo että mummo on soitellut pilapuheluita.
Mitä opimme tästä?
Ei kannata iskeä 70 vuotiaalta miestä -- voi olla raju mummu vastassa.
Mut toi Jasmin on kyllä tyrmäävän kaunis, ei taida olla mummulla mitään mahkuja. - Marja Oulusta
Nimim. Solifer puskassa kannattaisi varmaan kääntää (vai eivätkö taidot riitä?) mainitsemansa tekstit englanniksi ja olla yhteydessä tähän loukattuun ihmiseen. Tunnut kantavan niin kovasti huolta asiasta. Muutoin tämä tuntematon englantilaisnainen saa tuskin koskaan tietää Jasminin kirjoituksista. Hänellä saattaa ehkä olla parempaakin tekemistä kuin jonkun suomalaisen blogin kyttääminen.
- retorinen kysymys
Marja Oulusta kirjoitti:
Nimim. Solifer puskassa kannattaisi varmaan kääntää (vai eivätkö taidot riitä?) mainitsemansa tekstit englanniksi ja olla yhteydessä tähän loukattuun ihmiseen. Tunnut kantavan niin kovasti huolta asiasta. Muutoin tämä tuntematon englantilaisnainen saa tuskin koskaan tietää Jasminin kirjoituksista. Hänellä saattaa ehkä olla parempaakin tekemistä kuin jonkun suomalaisen blogin kyttääminen.
Jollain on mämmit housussa! Ei voi olla tällaista.
Marjatiltan mielestä siis on samantekevää mitä englantilaisnaisesta sanotaan, koska hän ei ehkä saa tietää niistä? Tämä Marja minitilta onkin varsinainen luottamusmies.
Kassa on vessassa, voit ilmeisesti nyt varastaa. - Marja Oulusta
retorinen kysymys kirjoitti:
Jollain on mämmit housussa! Ei voi olla tällaista.
Marjatiltan mielestä siis on samantekevää mitä englantilaisnaisesta sanotaan, koska hän ei ehkä saa tietää niistä? Tämä Marja minitilta onkin varsinainen luottamusmies.
Kassa on vessassa, voit ilmeisesti nyt varastaa.Mitähän sinusta mahdetaan tietämättäsi puhua? Kannatko siitäkin huolta kaiket päivät? Kerrohan meille mistä tuo loputon Jasmin-vihasi johtuu.
- Matilainen77
Marja Oulusta kirjoitti:
Mitähän sinusta mahdetaan tietämättäsi puhua? Kannatko siitäkin huolta kaiket päivät? Kerrohan meille mistä tuo loputon Jasmin-vihasi johtuu.
Jasmin-vihaa, huu...
Toivot siis näkeväsi täällä Jasmin-vihaa, jotta voit alentaa. Montakohan kirjoittajaa täällä tietämättäsi on. Mietit myös, mitä sinusta puhutaan. Dildohaukkumisen olet ainakin lanseerannut, mutta se on pientä.
Tarkkana, vartija tulee kohta takaisin paikalleen. - Marja Oulusta
Matilainen77 kirjoitti:
Jasmin-vihaa, huu...
Toivot siis näkeväsi täällä Jasmin-vihaa, jotta voit alentaa. Montakohan kirjoittajaa täällä tietämättäsi on. Mietit myös, mitä sinusta puhutaan. Dildohaukkumisen olet ainakin lanseerannut, mutta se on pientä.
Tarkkana, vartija tulee kohta takaisin paikalleen.Mitä ihmettä oikein horiset? Aamulääkkeesi mahdollisesti vielä ottamatta.
- ankeus päivän sana
Marja Oulusta kirjoitti:
Mitä ihmettä oikein horiset? Aamulääkkeesi mahdollisesti vielä ottamatta.
Alennus taas käynnissä. Älä huoli, jos oikein yrität voit ehkä joskus vielä olla iloinen.
- Voi näitä juttuja!
"Avioeron astuttua voimaan ajattelimme, ettei hantakaan viitsi kiusata liikaa ja jatimme viematta hanen hairikointi- ja vahingontekojuttunsa poliisilta eteenpain. Hanhan mm. vahingoitti Denniksen autoa (rikkoi ikkunat, hakkasi parikymmenta reikaa kylkiin, naarmutti sen joka puolelta jne.), soitteli pilapuheluita ja kaiken maailman uhkauksia (nimettona, mutta tuttu poliisimme jaljitti ne seka hanen etta hanen naapurinsa numeroihin) henkilolle, joka omistaa Denniksen asuinrakennuksen, heitteli ilmaan ja huuteli julkisia kunnianloukkauksia minua kohtaan yms."
Jättäisikö muka joku tekemättä rikosilmoituksen jos hänen autonsa on tuhottu totaalisesti?? Ihan varmasti kuka tahansa hakisi korvauksia tuhotusta omaisuudesta. Tämä juttu haisee aika pahasti.
Jasminin olisi syytä tuoda julkisuuteen poliisin kuulustelupöytäkirjat kaikista exän tekemistä rikoksista pystyäkseen todistamaan juttujensa todenperäisyyden. Se ei oikein riitä, että "tuttu poliisi" jäljitti exän em. rikoksiin syyllistyneenä privaatisti.- hähhhhh
Kyllä tämän aloituksen pätkässä riittää tarkasteltavaa. Kuten ylläoleva sanoi, haisee ja pahasti.
Ymmärrän jos juttu olisi ollut mämmiä auton konepellille -tasoa, mutta mitä ihminen peittelee jos ei tee rikosilmoitusta autonsa tuhoamisesta niin että syntyy sirpaleita? - Mikä riivaa?
Jasminin ei tarvitse tuoda julkisuuteen yhtään mitään vain yhtä sairasta stalkkaajaansa miellyttääkseen.
- surkuhu pakko
Mikä riivaa? kirjoitti:
Jasminin ei tarvitse tuoda julkisuuteen yhtään mitään vain yhtä sairasta stalkkaajaansa miellyttääkseen.
Tänne on pantu varmaan satoja viestejä (en tiedä milloin keskustelu alkanut) joissa yritetään saada Jasmin lähtemään julkisuudesta ja että joku hänet pois julkisuudesta ohjaisi. Jasmin, kuuntelisit niitä viestejä...
- Ei mitään salattavaa
hähhhhh kirjoitti:
Kyllä tämän aloituksen pätkässä riittää tarkasteltavaa. Kuten ylläoleva sanoi, haisee ja pahasti.
Ymmärrän jos juttu olisi ollut mämmiä auton konepellille -tasoa, mutta mitä ihminen peittelee jos ei tee rikosilmoitusta autonsa tuhoamisesta niin että syntyy sirpaleita?Tuskin peittelee mitään. Omatunto se vain kolkuttelee kun jätti vaimonsa pitkän liiton jälkeen. Ne on jäljellä olevat tunteet, jotka vaikuttaa.
- d5f6g7jo-
Ei mitään salattavaa kirjoitti:
Tuskin peittelee mitään. Omatunto se vain kolkuttelee kun jätti vaimonsa pitkän liiton jälkeen. Ne on jäljellä olevat tunteet, jotka vaikuttaa.
oli 4 vuotta naimisissa. toooooosi kauan siis. sen eka ex vaimo jonka kanssa lapset on tehty, kuoli jo kauan aiemmin.
- Mikä riivaa?
surkuhu pakko kirjoitti:
Tänne on pantu varmaan satoja viestejä (en tiedä milloin keskustelu alkanut) joissa yritetään saada Jasmin lähtemään julkisuudesta ja että joku hänet pois julkisuudesta ohjaisi. Jasmin, kuuntelisit niitä viestejä...
Miksi hän niitä kuuntelisi? Jasmin tuskin elää elämäänsä jotakuta surkeaa nettistalkkeria miellyttääkseen.
- eikö välähdä
Mikä riivaa? kirjoitti:
Miksi hän niitä kuuntelisi? Jasmin tuskin elää elämäänsä jotakuta surkeaa nettistalkkeria miellyttääkseen.
Sinuahan täällä stalkataan
- Oskari Osram
eikö välähdä kirjoitti:
Sinuahan täällä stalkataan
Voi kamala.
- jas1111111
Oskari Osram kirjoitti:
Voi kamala.
Jos olet eronnut jostain yli puolitoista vuotta sitten, onko oikein, ettei tama jatetty puoliso jata sinua vielakaan rauhaan?
- Täti satuilee
Ja miten "otetaan ottolapsia" ilman puolison suostumusta"? Se on melko pitkä prosessi, eikä onnistu tuosta vain ottamalla. Ja ihan toisen tietämättä ja suostumatta.
- Selittelyä
Sitä paitsi exä on n. 30 vuotta yli-ikäinen ko. prosessiin.
- asiaan tarkennusta?
tarkottaakohan kasvatuslapsia tai siis sellaisia joita otetaan asumaan luokse mutta ei adoptoida.......... sellaseen ei ole tuota rajaa, monet vanhemmat parit tekee tuota hommaa ja sellaisessa voi tienatakkin
- 178178
Tälläkö tuo hupakko elää?Haukkumalla jotakin typeräksi harpuksi?No siinä taitaa puhua itsestään ja turha ilkkua liki 70 vuotiaasta exästä kun ei juurikaan nuorempi ole tämä;kihlattu;Kyllä menee ihan överiksi aikuisen ihmisen jutut kun pitää jotain höpistä että edes vähän sais rahaa niin haukunpa MIEHENI exän!Säälittävää!
- Mikä riivaa?
" Toista ihmistä ei pitäisi nimitellä julkisesti, vaikka kuinka uituttaisi."
Siinäpä ohjetta aloittajalle itselleen.- ei ei ei
Tämäkö sinusta muuttaa Jasminin kirjoituksen asialliseksi ja fiksuksi?
Jasminin kannattajien pitäisi ihan oikeasti miettiä juttujensa vedenpitävyyttä. Huonoa mainosta peräkkäin koko ajan. - Mikä riivaa?
ei ei ei kirjoitti:
Tämäkö sinusta muuttaa Jasminin kirjoituksen asialliseksi ja fiksuksi?
Jasminin kannattajien pitäisi ihan oikeasti miettiä juttujensa vedenpitävyyttä. Huonoa mainosta peräkkäin koko ajan.En puhunut Jasminista mitään (en edes kannattanut). Kummastelin ketjun aloittajan ajatusmaailmaa ja selvästi esilletulleita henkisiä ongelmia.
- kotisykoloki
Mikä riivaa? kirjoitti:
En puhunut Jasminista mitään (en edes kannattanut). Kummastelin ketjun aloittajan ajatusmaailmaa ja selvästi esilletulleita henkisiä ongelmia.
Ai mitä henkisiä ongelmia?
- Riivaako pahasti?
Mistä johtuneekaan aloittajan pohjaton viha? Aloittaa toistuvasti keskusteluja samasta aiheesta ja vastaa sitten itselleen. Toivottavasti läheisensä huolehtivat, jos hän itse ei osaa hakea apua.
- piirros
Tuossakin oli viimeinen virke liikaa. Pitää aina asettaa itsensä ylemmäs? Entä miksi pitää alentaa myös nimimerkissä?
Vienosti vihjaan että eihän kukaan tiedä ovatko jotkut kaksi juttua netissä saman ihmisen kirjoittamia.
- tarkistettava alai
Huom. kellokortit käteen taas, plussissa häikkää.
Näitä aina muistiin. - Jasminin selityksiä
1 päivä, 10 tuntia sitten | Henna Kalinainen
Tsemppiä muru.. se kiusaa vaan itseään eikä se teitä voi musertaa millään- Mietintämyssy/äly
"8 tuntia, 47 minuuttia sitten | Jasmin Mäntylä
Niin no, on se varmasti hieman eri asia olla intiimissa rakkaussuhteessa 30 -vuotiaan kanssa kuin 70 -vuotiaan kanssa, etta silleen... ;) Love it! ;)"
Niin, Jasmin.
Niin.
On varmasti hieman eri asia olla intiimissa rakkaussuhteessa 30 -vuotiaan kanssa kuin 70 -vuotiaan kanssa. - päivän paras
Mietintämyssy/äly kirjoitti:
"8 tuntia, 47 minuuttia sitten | Jasmin Mäntylä
Niin no, on se varmasti hieman eri asia olla intiimissa rakkaussuhteessa 30 -vuotiaan kanssa kuin 70 -vuotiaan kanssa, etta silleen... ;) Love it! ;)"
Niin, Jasmin.
Niin.
On varmasti hieman eri asia olla intiimissa rakkaussuhteessa 30 -vuotiaan kanssa kuin 70 -vuotiaan kanssa.Siinähän jasmin lipsautti vahingossa ihan freudilaisittain totuuden.
- den onnenpoika
päivän paras kirjoitti:
Siinähän jasmin lipsautti vahingossa ihan freudilaisittain totuuden.
jollekkin on tuolla kirjottanu et on eri juttu olla 30 v naisen kanssa kun 70 v. sitten viel naureskelee tuolle miten on kiva tilanne sen kihlatulle kun vaihtoi sen vanhan muijan jasminiin. hieman itserakasta mut jasminin ulkomuodolla siihen on tietty aihettakin.
- noloa,
den onnenpoika kirjoitti:
jollekkin on tuolla kirjottanu et on eri juttu olla 30 v naisen kanssa kun 70 v. sitten viel naureskelee tuolle miten on kiva tilanne sen kihlatulle kun vaihtoi sen vanhan muijan jasminiin. hieman itserakasta mut jasminin ulkomuodolla siihen on tietty aihettakin.
pakottaako äly päässä kun vielä selittelet?
- mielipide tämäkin
Jasmin, Dennis ja MArja Oulusta joutaisivat Seilin saarelle ja kaikki liikenne katkaistaisi sinne. Sitten maailma olisi parempi paikka.
- köps
Dildokippis sille.
- Marja Oulusta
köps kirjoitti:
Dildokippis sille.
Sait sitten sellaisen hankituksi. Hyvä, nyt ehkä saat ajatuksesi hetkeksi irti Jasminista.
- huomionhakuisuus
Marja Oulusta kirjoitti:
Sait sitten sellaisen hankituksi. Hyvä, nyt ehkä saat ajatuksesi hetkeksi irti Jasminista.
Jollain todella on Jasmin-fetissi!
Ja yksiulotteinen maailmankatsomus.
- Länkyti länkyti
Ja Jasmin se vain jaksaa länkyttää Denniksen exästä...
Rakeita taivaalta ja ihmetysta monia kohtaan!
From Jasmin Mäntylä
15 tuntia, 33 minuuttia sitten
En ole voinut kuin ihmetella nyt, kun normaalin sateen sijaan on tullut myos rakeita taivaalta... Voi toukokuu sentaan!
Muuten kaikki hienosti ja yha rakastan tata paikkaa - saahan vain toivoisin pienoista muutosta... ;) Monet ovat kommentoineet eilista postaustani koskien rakkaani exaa, alias noita-akkaa ja eihan siina mitaan, mutta miettikaa tuota tilannetta myos omalle kohdallenne ennen kuin kirjoittelette, mita sattuu. Jos olet eronnut jostain yli puolitoista vuotta sitten, onko oikein, ettei tama jatetty puoliso jata sinua vielakaan rauhaan? Ei todellakaan meinaan ole. Meidan suhdettamme nuo hanen saalittavat kostoyrityksensa eivat vaikeuta lainkaan, korkeintaan ne vain vahvistavat minun ja kihlattuni suhdetta. Sen sijaan on vain oikeasti surullista huomata, kuinka onneton ja katkera nainen hanesta on tullut.
On myos taysin turhaa yrittaa syyllistaa minua mistaan, nimittain mieheni oli jattanyt exansa jo yli puoli vuotta ennen kuin me edes tapasimme ja aloimme olemaan yhdessa, samoin mina saan kylla tuosta harpusta kertoa omat mielipiteeni - han on kiertanyt pitkin kylaa puhumassa pa**aa minusta ja ihan koko nimellani.
Kukaan ei tosin enaa kuuntele hanta, koska nama hanen entiset ystavansa ovat nykyaan vain minun ja mieheni kanssa tekemisissa - tuon em. exan hekin ovat hylanneet, joten hanella ei ole enaa muuta seuraa kuin vain hanen siskonsa. Kaikki muut ovat viimeistaan nyt nahneet, millainen ihminen han on oikeasti ja edes kaikki hanen lapsensa eivat halua nahda hanta (lapsia hanella on 4 eri miehen kanssa...). Joten jos yritatte tuomita minut jostain, niin ihan turhaa - tassa paikassa kaikki tietavat, millainen sekopaa han on ja he myos tietavat hanen tekonsa paremmin kuin hyvin ;)
Mukavaa viikonloppua taman myota kaikille - pitakaa hauskaa ja keskittykaa positiivisiin asioihin! Me nautimme vain toistemme seurassa Denniksen kanssa ja huomenna illalla poikkeamme moikkaamaan tuttujamme klubille :) Kuullaan jalleen, pus! :)
Jasmin xxx- ilmaista matskua
Hyvä vaan, nähdään taas mitä ihmiset ovat syöneet!
- xiinkl
Ihmettelen mitä näkee vanhassa äijässä.
- ohiiohoi
Kuuskymppinen mies voi olla ihan ok, jos on pitänyt itsestään huolta. Mutta tuo Dennis, kaljapullohartiat, iso ihramaha, huonot hampaat, plösö ulkoinen olemus....
Onko mies työtön? Joka tapauksessa asuvat kunnan vuokra-asunnossa. Mitä ihmettä ne luuhastelee kaiket päivät? Istuvat pubeissa? Mies on kyllä sen näköinen ja oloinen että bitter kyllä maistuu eikä sängyssä jaksa..- iasfafhjii
eihän kuusikymppisyydessä itsessään mitään vikaa ole. tiedän monia kuusikymppisiä, jotka oikein hienosti kypsyneet. siinä näkyy se eletty elämä ja taidot. mutta se ei liity tämän ketjun yhtälöön
- jassu poisti ketjun
Jos D:n kämppä olisi tyylikäs, tai edes kodikas, siitä olisi lähetetty kymmeniä postauksia. Mutta koska se ei ole mikään ihanalemmenpesä, pitää pappapoikaystävää juoksuttaa ihanissa hemsleisissä sun muissa kirkkopuistikoissa jutunjuurta kaivaakseen. Ja miesparka haluaisi vain hiihdellä kotipubiinsa..
onnellinen jasmin -kirjeet eivät elätä ja kunhan rahat loppuvat, on tämäkin ikuinen rakkaustarina ohi. - Yksi onnellinen/////
jassu poisti ketjun kirjoitti:
Jos D:n kämppä olisi tyylikäs, tai edes kodikas, siitä olisi lähetetty kymmeniä postauksia. Mutta koska se ei ole mikään ihanalemmenpesä, pitää pappapoikaystävää juoksuttaa ihanissa hemsleisissä sun muissa kirkkopuistikoissa jutunjuurta kaivaakseen. Ja miesparka haluaisi vain hiihdellä kotipubiinsa..
onnellinen jasmin -kirjeet eivät elätä ja kunhan rahat loppuvat, on tämäkin ikuinen rakkaustarina ohi.Mihin kotipubiin, olet vainoharhainen. Tuollaista ei lue sen blogeissa tms vaan aina on ihania eri paikkoja esitelty. Kauniita kuvia ja hieno pari. Koittakaa nyt vaan sulattaa tuo asia niin ei ihan kokonaan pilaa taas viikkoanne. Itse olen mahtavassa parisuhteessa joten Jasmiinin onni ei ole minulta pois.
- äiti pitää puolia
Yksi onnellinen///// kirjoitti:
Mihin kotipubiin, olet vainoharhainen. Tuollaista ei lue sen blogeissa tms vaan aina on ihania eri paikkoja esitelty. Kauniita kuvia ja hieno pari. Koittakaa nyt vaan sulattaa tuo asia niin ei ihan kokonaan pilaa taas viikkoanne. Itse olen mahtavassa parisuhteessa joten Jasmiinin onni ei ole minulta pois.
On sullakin kiirettä vastailla joka kritiikkiin.
Kohta on jasmin taas takas sun nurkissa. - hankkikaa peili!
äiti pitää puolia kirjoitti:
On sullakin kiirettä vastailla joka kritiikkiin.
Kohta on jasmin taas takas sun nurkissa.^todellinen idiootti^ jos jasminia kehun niin miksi se sua haittaa? mulla ei ole jasminista pahaa sanottavaa ja ei kirjottajillakaan ole kun aina joku huono tekosyy.
- hienoa Jas ja Den!
Upea pariskunta, ilmeisen onnellinen sellainen ja Jasmin nyt tietenkin on kaunis, turhaa valitusta ja parjausta palstalla. Mahtavaa huomata noiden onni kuvista ja kirjoituksista, onnea paljon heille tulevaankin. Minusta ovat oikeasti mahtavat molemmat. Seuraan jasminia seiskaliven puolella ja aina vaikuttaa sympaattiselta ja iloiselta.
Oppikaa iloitsemaan toisten puolesta niin kaikki tuntuu paremmalta. - ohiiohoi
Ei nyt ole kyse minun ilostani, omat ilonaiheeni ovat ihan jossain muualla kuin jonkun julkkiksen "iloissa". Ihmetyttää vain noin epätasasuhteinen pariskunta; nuori, kaunis nainen ja pahasti rupsahtanut, eittämättä hieman alkoholisoitunut ja ennen aikojaan vanhentunut ukkeli. Siinä menee Jasminen aikaa hukkaa, ei tuollaisen varattoman ukon kanssa esim. voi ajatella perhettä perustavansa tai tulevaisuutta suunnitella, on sen verran sairaan oloinen.
No, kukin elää tietenkin tavallaan, mutta luu jää nyt Jasminelle tästä suhteesta käteen.- On joillan ongelmat.
Ihan normimies, en huomaa noita huonoja puolia lainkaan kun katson noitten kuvia ja jassun blogia. Onnelliselta vaikuttaa molemmat joten kiva heille.
- Elämäni parasta aika
Hei Jasmin!!
Olen 60v, hyvin itsestäni huolehtinut nainen. Mieheni on 65 vuotias. Voin sanoa ymmärtäväni että olet onnellinen miehesi kanssa, koska omani on iästään huolimatta kaikkea sitä mitä joskus nuoremmista hain. Sinä olet uhkea, kaunis ja karismaattinen aikuinen nainen. Nauti elämästäsi nyt täysillä. Nämä katkerat ihmiset täällä ovat kääntyneet repostelemaan sinua, kun tuksut,on jo käytetty loppuun, tai muuten on vaan hiljaista sillä rintamalla.Tämä joukko purkaa omaa huonoa elämäänsä toisten , ja aina ,aina jonkun asioden mahdollisimman pahanilkisiin arvosteliuhin.Se on heidän henkireikänsä. Olet siis hyvin tarpeellinen näiden rienaajien psyykelle:) Jatka vaan blokkaamistasi, se, parantaa monen elämänlaatua:):)Kaikkea hyvää sinulle ja miehellesi! T: parasta aikaa elämässään viettävä 60 "tytönheitukka" - ooohhooohhhooohh
Huoh. Ja kateuskorttia kehiin kun ei muuhun pystytä.
Usko nyt jo ettei kukaan ole KATEELLINEN Jasmiinalle, pari on vain niin epäsuhtainen. Nuori, hedelmällinen, perheenperustamisiässä oleva nainen tuhlaa aikaansa eittämättä huonokuntoisen ja varattoman vanhuksen kanssa. Asia olisi toinen jos tuo sulhasmiäs pitäisi huolta terveydestään ja hänellä olisi mahdollisuus tarjota Jasmiinalle tulevaisuus. Mutta ei ole. Ylipainoinen, huonohampainen, sairaalloisen ja väsyneen oloinen mies.
En ikinä vaihtaisi omaa kuuskymppistä miestäni tuohon! HÄN on pitänyt huolen niin kunnostaan kuin ulkonäöstään, joten jaksaa hyvin lastenlastemmekin kanssa leikkiä! :D- 8d6g7jo
Niin? Jasmin rakastaa kihlattuaan ja he on onnellisia, miksi sen vuoksi haukutaan, hyi hyi kirjoittajia. Ei arvosteta toisten onnea vaan todellakin kuulostatte niin kovin katkerilta.
Dennis vaikuttaa kivalta ja iloiselta, ilmeisesti rakastaa naistaan ja nuo 2 haluu olla kimpassa joten miksi se haittaa joitain? Ihan sairasta. - Paristot lopussa?
8d6g7jo kirjoitti:
Niin? Jasmin rakastaa kihlattuaan ja he on onnellisia, miksi sen vuoksi haukutaan, hyi hyi kirjoittajia. Ei arvosteta toisten onnea vaan todellakin kuulostatte niin kovin katkerilta.
Dennis vaikuttaa kivalta ja iloiselta, ilmeisesti rakastaa naistaan ja nuo 2 haluu olla kimpassa joten miksi se haittaa joitain? Ihan sairasta.Aloittaja onkin tunnetusti pahasti sekaisin. Kadehtii Jasminia ja siksi avaa näitä ketjuja loputtomiin. Vastaa sitten itselleen omassa harhaisessa maailmassaan.
- booppoob
No, Jasminille onneksi tuo suhde kestää kuitenkin vain lyhyen ajan. Jos/kun kihlattu sairastuu, saa infarktin tms mitä tuon ikäiset miehet nyt saavat, niin kestäisiköhän se rakkaus? Jäisikö Jasmin elämään ja hoitamaan sairasta ja vanhaa miestä? Ikäeroa on kuitenkin 30 vuotta. Niin vaikeaa se elämä sairaan miehen kanssa tuntuu nuoremmalle vaimolle olevan, ajattelen tässä nyt esim. Nina Mikkosta, joka on tehnyt itsestään nyt jo valtakunnan marttyyrin, häkkilinnun jonka siivet on katkaistu.
- On oikeaakin rakkaut
Niin ja jos rakastaa jotain oikeasti niin silloin rakastetaan ehdoitta. Itse en halua koskaan erota aviopuolisostani vaikka sairastuisi tai vastaavaa. Se on oikeata rakkautta.
- no niin.
Mielestäni hieno asia että hän löysi kaikkien typerien ja itserakkaiden äijien jälkeen todella kiltin miehen. Toivottavasti tuo mummu jättää kiusaamisen sikseen ja häipyy heidän niskastaan kiusaamasta, ja että hänkin löytää oman onnensa ja rauhoittuu nauttimaan omasta elämästään.
- Anonyymi
Siis apua miten kauheaa kielenkäyttöä Jasminilta!
Haukkuu ja haukkuu.
Katuukohan Dennis että naimisissaan ollessaan meni huomionhakuisen lankaan Rhodoksella 2012? :)?? Hänhän ei ollut LESKI vaan ukkomies. Eronnut vähintään.
Ja voivoi tuota mäntyskää! Hänen iäkkäitä miesystäviään ei ikä pilaa eikä se ikä ole aihe haukkua mutta ITSE EI MUUTA TEHNYKÄÄN KUIN HAUKKUI denun ex-vaimoa IÄN VUOKSI! Aika naurettavaa.
Itsekään hän ei vanhene? :) eihän se näytä kuin valaistuksesta riippuen 5-15 vuotta ikäänsä vanhemmalta! :D - Anonyymi
Voi noita aikoja kun jassukka kirjoitti vielä kaiken julkisuuteen. Nyt tulee vain töitä ja kokkaamista..
- Anonyymi
Säälin asuntovälittäjää..
- Anonyymi
Paluu arkeen. Kuvauksia hisseissä, saniteettitiloissa ja pizzan syöntiä.
- Anonyymi
Kuka tämä ihminen sitten on, jota täällä yritetään herätellä julkisuuteen??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tämä ihminen sitten on, jota täällä yritetään herätellä julkisuuteen??
Nyt jo keski-ikäinen turhajulkkis, joka on leikkinyt suurta tähteä lähinnä valtavien tissiensä ansiosta. Samanlainen "kohukaunotar", joka on sössinyt elämänsä, mutta etsii rikasta elättäjää, kuten Maisa Torppa ja muutama muu sotkumuija.
- Anonyymi
On näillä Maisan kanssa suuri, tai oikeastaan pieni ero, silikonit. Jasmine on luomu, ja on kyllä valuuttaa paidan alla. Mä tykkään ainakin enemmän luomusta, vaikka luonnollisesti laskeutuukin.
- Anonyymi
ONNEA DENNIS-MURU! Se ois murun syntymäpäivä 30.1! T: Richard Derrick Annikki Rämley- Man-Tyla- Rämemajava. Ja Desmin-kissi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama184084Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä513864Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603373Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942848On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732648Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972620Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1142337Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl572077Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661981