Pavilla ulkomaalainen mies.

Ihmettelen.

Ihmettelen, kun yks ulkomaalainen tummahiuksinen mies ottaa tanssiessa naiset väkisin kiinni itseensä. Moni nainen on kertonu mulle että sen miehen kanssa tanssiminen ahdistaa. Ei semmosen kuulu päästä tanssipaikoille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

61

890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirre_82

Tuota samaa harrastaa eräs suomalainen hoikka ja harmaatukkainen herra. On nähty mm. Riutalla, Ruusulinnassa ja Kolmilammilla. Naiset ovat antaneet tälle herralle lempinimen jonka nyt jätän kuitenkin kertomatta.

• Äinään Miäs

Koukkunokka

• Äinään Miäs

Pihtipolvi

• Äinään Miäs
        Äinään Miäs kirjoitti:

Pihtipolvi

Mammanpoika

• Äinään Miäs
        Äinään Miäs kirjoitti:

Mammanpoika

Myös CHAT-elämä on helpottunut viime vuosina,kun Robotti huolehtii työstä minun poissaollessani.

• Äinään Miäs
        Äinään Miäs kirjoitti:

Myös CHAT-elämä on helpottunut viime vuosina,kun Robotti huolehtii työstä minun poissaollessani.

Olet hyvä brändi. Meitä on ainakin kolme, mitä minä osaan päätellä, mutta tunnistatko sinä kumpi meistä muista on kumpikin?

• Äinään Miäs
        Äinään Miäs kirjoitti:

Olet hyvä brändi. Meitä on ainakin kolme, mitä minä osaan päätellä, mutta tunnistatko sinä kumpi meistä muista on kumpikin?

Kirjoitusasu on molemmilla maskuliininen.

Yksi teistä käy päivätöissä ja toinen vuorotöissä.

Toinen on perheellinen,eikä ehdi illalla kuittaamaan,toinen sen sijaan kyttää
        jokaista liikahdusta chatissa.

Molemmat asuvat pääradan varrella etelässä.

Tanssillinen tietämys on hyvää tasoa.

Toisella on akateemista koulutusta,molemmilla elämän koulukokemusta.

Kuulutte useampaan chat-ryhmään samanaikaisesti.

• Äinään Miäs
        Äinään Miäs kirjoitti:

Kirjoitusasu on molemmilla maskuliininen.

Yksi teistä käy päivätöissä ja toinen vuorotöissä.

Toinen on perheellinen,eikä ehdi illalla kuittaamaan,toinen sen sijaan kyttää
        jokaista liikahdusta chatissa.

Molemmat asuvat pääradan varrella etelässä.

Tanssillinen tietämys on hyvää tasoa.

Toisella on akateemista koulutusta,molemmilla elämän koulukokemusta.

Kuulutte useampaan chat-ryhmään samanaikaisesti.

Minulla on keskiasteen koulutus, mutta se on niin erikoiselta alalta, että katson itsen tavallaan akateemisesti sivistyneeksi.

• Äinään Miäs
        Äinään Miäs kirjoitti:

Minulla on keskiasteen koulutus, mutta se on niin erikoiselta alalta, että katson itsen tavallaan akateemisesti sivistyneeksi.

"Tavallaan" viittaa siihen,että saatat asua Päijät- Hämeen maakunnan alueella,esim.
        Hollolassa.

• Äinään Miäs
        Äinään Miäs kirjoitti:

"Tavallaan" viittaa siihen,että saatat asua Päijät- Hämeen maakunnan alueella,esim.
        Hollolassa.

Haarukoidaans lisää.
        En oo Hollolasta. True Real voi liittyä Äiniön seutuun. Tuo seutu ei kuitenkaan ole ihan kuokkimatonta kirsiä minulle. Pesis ja Jenga tiedetään käynneistä. Äinis pöljäilee liikaa jos sen antaa rehotta, tavallaan olen valmentajana tuolle herkälle runopojalle. Alter Ego.

• Äinään Miäs
        Äinään Miäs kirjoitti:

Haarukoidaans lisää.
        En oo Hollolasta. True Real voi liittyä Äiniön seutuun. Tuo seutu ei kuitenkaan ole ihan kuokkimatonta kirsiä minulle. Pesis ja Jenga tiedetään käynneistä. Äinis pöljäilee liikaa jos sen antaa rehotta, tavallaan olen valmentajana tuolle herkälle runopojalle. Alter Ego.

Tack.

Pannaan korvan taakse.

Kyllä tänne Äinään Miähiä mahtuu.

terveisin Äinään Miäs

• Äinään Miäs
        Äinään Miäs kirjoitti:

Tack.

Pannaan korvan taakse.

Kyllä tänne Äinään Miähiä mahtuu.

terveisin Äinään Miäs

P.S.

Tuosta Jengasta sain kipinän,että siellä pitäisi käydä tänään.
        Minut tunnistaa vihreästä paidasta,jos joku taustalla on lähdössä.

• hinkkaaja1

Eikös naiset tykkää kun musta hinkkaa,se on sitä basattaa

• tunkkaaja

Eikös naiset tykkää musta kun hinkkaan, se on sitä gizombaa.

• chovinistisika

Se vaatii hienotunteisuutta koska miehellä lupa alkaa likistelemään ja jopa kourimaan parketilla. Mutta jos lupa annettu sitten antaa mennä vaan.

Kaikki naiset unelmoi siitä pehmeästä jäniksestä vasten alavatsaa tai sisäreittä, kunhan vain mies on oikea.

• hoitaja5

Chovintcisiga olen aina ollut siinä luulossa et naiset unelmoi siitä kovasta kangesta mikä siellä vatsaavasten jököttää,tosin tanssimiehillähän on kuullemma pehmeä pupu,tanssikaa vaan kyl me työstetää kangella

• ja kummastelen.

Kutsu silloin Päivi apuun. Tämä on poliisiasia.

• Äinään Miäs

Karvaranteet kun ymmärtää hyvän päälle.

• partakone 00

.... karvat tosiaan väärässä paikassa

• Äinään Miäs

Jauhoranteet,Urpå.

• Äinään Miäs

Min en niä mittään,kuka miulle on vastannut.

• Äinään Miäs

Re: kyllä minun puolestani rajan takaa voi tulla naisia,jos ne vaan antas.

• Nainen toiselta puol

En voi tulla rajan taa.

• fyrkka %

Antamaanhan ne nimen omaan tulee ... tietty pitää maksaa.

• Arja.

Olen tanssinut hänen kanssa. Meillä meni oikein hyvin askeleet yhteen. Tykkäsin ;)

• Tämä on totta

Siinäs näitten, kateellisten paneskelua.

• Äinään Miäs

Mutta et ole vielä...

äläs nyt,on ihan kielen päässä,
        huulilla.

• eiuskois

valehtelee ....

• Ämmä X

Minua taas haki suomea puhuva mutta Arabin näköinen mies joka alkoi komentelemaan heti. Olen sentään pyörinyt lavoilla jo lähes sata vuotta ...

Pistin Arabin sellaiseen komentoon että häipyi koko lavalta kesken illan.

Jotain rajaa sentään ... perkele.

Kyllä suomipoika on parketillakin maailman paras. Antaa naisellekkin "tilaa".

;))

• ensi kerralla katso

...n tarkemmin ennen kuin haen...

Liekö sama miekkonen, jota erehdyin hakemaan vappuna, kun olisi muuten jäänyt hakematta. Eli suurta suosittuisuutta ei sillä ole, vaikka hyvin näkösellä olikin. En siinä kiireessä ees havainnut, kuinka arabin näköinen oli.

Alkoi hetimiten opettavaisesti selittämään tanssista jotain, mitä en kaikkea saanut selvää. Heristeli ja osoitteli etusormellaan ja puisteli päätään kun joku pyörähdykseni ei mennyt mielensä mukaisesti. Se uusittiin ja sitten etusormi oli hyväksyvyyttään pystyssä ja (muovi)hampaat loistivat. Lajina oli jive, jota osaan ihan käypäisesti tanssia, mutta tämän herran askellus oli leveää koikkalehtimista ja vienti hosuvaa itseopittua huitomista.

Tosi ärsyttävää ja tympeää.

• Äinään Miäs

Ähly sai parempaa.

• Kateellisia ootte

Tämän ketjun kirjoittat on niin lapsellista porukkaa, onneksi lavoilla ei tapaa tuollaisia. Kaikilla tuntuu olevan ongelmia tuon seksin kanssa joutuvat käyttämään "omankäden oikeutta' ja sitten "purkautuvat" tanssipalstalla, vaikka noille asioille on omat sivut. Kateellisena panettelevsat miehiä jotka osaavat tanssia ja ottavat naisen lähelle tietäen, että vienti lähtee vartalosta ja sillä ei ole tekemistää seksin kanssa vaan näin saadaan ihana tanssin tuntu.

• Äinään Miäs
        Kateellisia ootte kirjoitti:

Tämän ketjun kirjoittat on niin lapsellista porukkaa, onneksi lavoilla ei tapaa tuollaisia. Kaikilla tuntuu olevan ongelmia tuon seksin kanssa joutuvat käyttämään "omankäden oikeutta' ja sitten "purkautuvat" tanssipalstalla, vaikka noille asioille on omat sivut. Kateellisena panettelevsat miehiä jotka osaavat tanssia ja ottavat naisen lähelle tietäen, että vienti lähtee vartalosta ja sillä ei ole tekemistää seksin kanssa vaan näin saadaan ihana tanssin tuntu.

Kirjoittaja viittaa varmaankin Peter Pan-syndroomaan.
        Unohdin,että lavatanssijat ovat yli-ihmisiä,jotka siksi ovat eristäytyneet ulkopuolisesta maailmasta.Harmi vaan,että tuo laji eläköityy ja kuolee sukupuuttoon sattuneesta syystä,jonka mainitsit.
        En minä ole muusta kateellinen kuin perunasta kaverin lautasella.

• Tanssi verissä
        Äinään Miäs kirjoitti:

Kirjoittaja viittaa varmaankin Peter Pan-syndroomaan.
        Unohdin,että lavatanssijat ovat yli-ihmisiä,jotka siksi ovat eristäytyneet ulkopuolisesta maailmasta.Harmi vaan,että tuo laji eläköityy ja kuolee sukupuuttoon sattuneesta syystä,jonka mainitsit.
        En minä ole muusta kateellinen kuin perunasta kaverin lautasella.

"Unohdin,että lavatanssijat ovat yli-ihmisiä,jotka siksi ovat eristäytyneet ulkopuolisesta maailmasta.Harmi vaan,että tuo laji eläköityy ja kuolee sukupuuttoon sattuneesta syystä,jonka mainitsit.
        En minä ole muusta kateellinen kuin perunasta kaverin lautasella. "

Miten olet eksynyt tälle sivustolle, kun et ole lavatanssijoita, kuitenkin kirjoittelet, kuin asiantuntija konsanaan. Ei se mitään sukupuottoon kuole, sieltä ne pennut perästä tulee ja kunhan kasavat niin jatkavat lavatanssi perinettä. Ei perunasta kannata kateellinen olla, jokainen voi sitä kasvattaa, mutta tanssitaito, se on verissä eikä se kastelemalla parane jos sitä ei ole, siitä kannattaisi olla vaikka ihan vähän kateellinen.

• 7+9

Nimiä, kerro meille nimiä ja mielummin tarkkojen tuntomerkkien kera !

• Epäilen että........

Se äijä on mahollisesti Irakilainen tai joku semmonen. Se kuulemma laittaa huulensa tanssimansa naisen poskeen kiinni ja moni on kertonut että se ahdistaa. Se on myös tuonu Paville vaimonsa kanssa kakaran kiljuu, kun on kurssi menossa ja häiritsee opetukseen keskittymistä.

• Soppii tuota eppäilä

Varokaa turmelemasta tuon muukalaisen moraalia.

• Simo.

Tanssiote riippuu tanssittavasta tanssilajista. Toisissa ollaan lähempänä ja toisissa kauempana. Tangossa nyt ollaan suhteellisen kiinni. Tangoa tanssitaan foksin ja tangon askelilla ja niissäkin on hieman erilainen tanssiasento. Nainenhan tuon tanssiotteen ottaa joten luulisi ongelman olevan toisinpäin.

• Aikuinendaami

Ulkomaalaiset ovat keksineet, että tanssilavoilta saa suomalaisia naisia.
      Nohh, he yrittävät näköjään kyseenalaisin keinoin.

• Rehallisesti kade

Jos saavat naisia, niin suostuneiden mielestä keinot eivät ole olleet kyseenalaisia.

• Häiritsevä käytös

ei kuulu lavoillekaan, voi lähteä sellaisesta tilanteesta pois ja
      järjestyshenkilöstö on sitäkin varten siellä että jos joku
      jatkaa sellaista käytöstä heidän on puututtava tilanteeseen jos
      yksityisyyttä loukataan jatkuvasti.

• Häiritsevä käytös

yksityisyyttä loukataan jatkuvasti.

• Ei kukaa oo nimiä...

.....julkaissut, joten ei oo kenenkää yksityisyyttä loukattu!!!!

• Pa nimi alle

Jos kirjoittaisit omalla nimelläsi, niin se voisi loukata muiden kunniaa.

• Mies11

Olen samaa mieltä

"Häiritsevä käytös

yksityisyyttä loukataan jatkuvasti. "

Ja lisäksi olen sitä mieltä että itseppä lähdit tassimaan. Joku on vieläpä montakertaa lähhtenyt ja sitten vielä kirjoittaa palstalle kuinka kauhea kokemus oli taas. Jos jossain tanssipaikalla joku tansssi ei nyt tunnu siltä miltä kuvitteli niin pakkoko sitä on tänne tulla avautumaan. Mitä' se kuuluu esimerkiksi minulle! Se on kuule sinun ja sen etelänmihen keskinäinen sopimus. Muuta kun kestät seuraukset, sitä sait mitä tilasit.

• gentleman8

Hei.

Tuolainen käytös on ahdistelua eikä sitä pidä sietää.

Meissä miehissä on valitettavasti kaikenlaisia pervoja ja narsisteja, sekä ulkomaalaisissa että kotimaisissa.

Pahimpia sellaiset irstaat vanhat miehet joilla ei enää toimi mikään ja jotka koettavat nuoria tyttöjä väkisin tanssittamalla jonkinlaista kontaktia saada aikaan.

Itse tanssin vain ikäisteni kanssa ja olen herrasmies.

Kaikilla ei

• Se oli Gunnar

Tuo pässi vieras, maalainen.

• Ei tottakaan

Yksi on kertonut omakohtaisesta kokemuksesta ja kaikki muut ovat kuulleet tai nähneet jotain olematta tilanteessa mukana ja sitten täällä totena kerrotaan ja pilkataan ihmisiä. Itse olette ne pahimmat kuin kukaan ulkomaalainen Pavilla joka tanssii naisten kanssa lähekkäin. Tulollainen tilanne jos tulee tanssipaikoilla joka tuntuu epämielyttävältä ahdistelulta niin järjestysmiehet on sitä varten. Itse ole lavoja kiertänyt ja EI KOSKAAN ole kukaan käyttäytynyt epäasiallisesti. Kasvakaa jo aikuisiksi ja lopettakaa paskan kirjoittaminen.

• Äinään Miäs

Tossa oli jo yritystä.

Jatkoon.

• rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Milloin tahansa kesken tanssin voi kävellä pois jos tuntuu epämiellyttävältä.

• "Milloin tahansa"

epämiellyttävää on kaikkialla ei se vielä riitä poistumaan kesken,
        sen sietäminen kuuluu elämän tärkeimpiin oppeihin, koska
        kaikki me joudumme joskus kokemaan epämiellyttävää
        ja jos ei ole sitä oppinut kestämään ajoissa
        voi ehkä vanhemmiten sen kohtaaminen muodostua
        niin suureksi kynnykseksi että oma psyyke ei kestä sitä
        ja silloin ollaan todella ikävässä tilanteessa kyseisen
        henkilön kohdalla....

• tyt2
        "Milloin tahansa" kirjoitti:

epämiellyttävää on kaikkialla ei se vielä riitä poistumaan kesken,
        sen sietäminen kuuluu elämän tärkeimpiin oppeihin, koska
        kaikki me joudumme joskus kokemaan epämiellyttävää
        ja jos ei ole sitä oppinut kestämään ajoissa
        voi ehkä vanhemmiten sen kohtaaminen muodostua
        niin suureksi kynnykseksi että oma psyyke ei kestä sitä
        ja silloin ollaan todella ikävässä tilanteessa kyseisen
        henkilön kohdalla....

Minkäänlaista häirintää ei minkään tekosyyn nojalla tule suvaita, oli sitten kysymyksessä "ulkomaalainen" mies tai suomalainen " vanha mies" .

Tanssilavaetikettiä ei pidä tähän asiaan sotkea.

Häirintä on häirintää ja loukkaus loukkausta.

Nollatoleranssi näissä asioissa siskot!

• Poij2
        tyt2 kirjoitti:

Minkäänlaista häirintää ei minkään tekosyyn nojalla tule suvaita, oli sitten kysymyksessä "ulkomaalainen" mies tai suomalainen " vanha mies" .

Tanssilavaetikettiä ei pidä tähän asiaan sotkea.

Häirintä on häirintää ja loukkaus loukkausta.

Nollatoleranssi näissä asioissa siskot!

" Tanssietikettiä ei pidä tähän sotkea " Siis tarkoitatko että tansseissa ei pidä tanssietikettiä noudattaa tai sotkea. ?
        Kyllä tanssietikettiä pitää noudattaa siinä kanattaa meidän pitää nollatoleranssia veljet ! Niitä on myös sellaisia naisia, tavallisesti ne ovat niitä kokeneita paatuneita lavakettuja jotka käyttäytyvät todella törkeän epäkohteliaasti jos hakija ei ole juuri se halutuin saalis.

• Repa9

Työpaikalla joku naisista oli nähnyt jossin puistossa iltahämärässä itsensäpaljastjan. Naiset puhuivat siitä viikkotolkulla keskenään. Kun puhumisesta ei meinannut tulla loppua ollenkaan, niin pikkuisen vihjaisin
      että taitaa pohjimmiltaan kiinnostta. Suuttuivat silminnähden kun meni yksi ilonaihe pois.

• Miksi menette

tanssimaan, jos tiedätte tämän :). Ei kuulu päästä tanssipaikoille, no, mitä helvattia, ei kai sen takia ny jätetä sisälle päästämättä. Oletko koskaan kuullut sanasta ei? Sen voi sanoa, jos hakija ei miellytä.

• Äinään Miäs

Rispektiä.

• tässä ratkaisua

Pitää vain uskaltaa ottaa väljempi ja miellyttävämpi ote. Jos ei auta, sano suoraan missä vika. Jos sekään ei auta, lopeta tanssi ko. henkilön kanssa. Naisten kesken voi myös levittää sanaa, mutta ei liian hätäisin johtopäätöksin. Yksi hiukan huono asento voi olla virhetulkinta puolin tai toisin, eikä tee heti kenestäkään häirikköä.

• wweeest

kehui Panneensa puolet Pavin naisista äidit ja Tyttäret

• Lauri.

Nyt painu nyt helvettiin sen paviaanisi kanssa. Itseppä lähdit sen kanssa tanssimaan. Luulisi kerrasta oppivan.p

• Ihmettelen.

Puolukkametsässä ulkomaalainen mies, vie väkisin puolukat.

• prlk11

Kyllä Martti on ihan suomalainen!!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      55
      3163
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      55
      2349
    3. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      28
      2261
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      88
      2249
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      108
      2156
    6. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      72
      1872
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1623
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      60
      1389
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      142
      1342
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1238
    Aihe