Miehet mustissa

tylsä miesten muoti

Miksi miehet tansseissa eivät käytä kuin mustaa tai tummansinistä t-paitaa,mustia housuja.Hoikentaako se vai kuinka?
Toinen on sit tää rotu kesät talvet sama paita.

Ottakahan nyt helkatissa se tikkurilan värikartta ja kahtokaa niitä värejä.
Meinaan on niitä muitakin kuin musta.

65

651

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lenita Airisto

Luulin olleeni tansseissa enkä muotinäytöksessä.

• Airi Leinisto

Naisten muoti käytiin jo läpi.Miehet ei kestä kritiikkiä.

• Tylsä mies, tylppä
        Airi Leinisto kirjoitti:

Naisten muoti käytiin jo läpi.Miehet ei kestä kritiikkiä.

Ai siksikö, että miehet eivät kestä, tämä "muoti"-asia on otettu esille?

• Väriä elämään

Olen kyllä samaa mieltä, että myös miehet voisivat edes hieman värikkäämmin pukeutua. Jokin värikäs kauluspaita olisi erittäin loistava, vaikka kesällä hieman kuuma toki. Mielestäni (vaalean)punainen paita miehellä on hieno, myös sinisen sävyt ovat usein kivoja oli sitten kaulus- tai t-paita. Toki musta on omalla tavallaan tyylikäs, mutta kun kaikki ovat mustissa, erottuu värillinen paita ja jää mieleen helpommin.
      Kuitenkin toivoisin, että jättäisitte ne "Hawaijipaidat" kotiin. ne ovat toki värikkäitä ja kesäisiä, mutta mielestäni eivät niin siistejä,että niiden kanssa lavalle kannattaisi tulla...omalla pihalla grillaushommissa voi pistää päälle :)
      Värikkään paidan kanssa voikin jo laittaa tummemmat housut, tai sitten toisin päin. Farkut ovat mielestäni myös siistit, elleivät sitten liian kuumat.

• Hono Mousu

Eikö turkoosit polvihousut tai retliiniset haaremihousut pukisisi kliffasti syvästi tunkevaa miestä ja porkkanan kuvia paitaan, paitsi kravattiin pupuja ja kainaloihin harmaat kukkakaalit, ettei hien leviämistä näkyisi. A vot siinä ois miäs miu mau mukkaa. Kippurakärkikengät ovat ehottomat, ei tylsää mustaa enää.

• Simple as that

No varmaan siksi että mustassa hikiläikät on vähiten törkeän näköisiä.

• That´s very simple

Tässä on vastaus joka osuu parhaiten oikeaan.
        Painavin syy on se, että mustassa paidassa ei näy se, että se on kovassa tanssin tuoksinnassa kastunut läpimäräksi.
        On nimittäin jopa epäesteettisen näköinen sellainen paita jossa näkyy kainaloissa, selässä ja miehustassa suuret märät läikät.
        Miehet ovat niin huomaavaisia naisia kohtaan, että ottavat tällaisen estetiikka-asian huomioon pukeutuessaan naisia varten tanssitilaisuuteen.

• Kyllä se vaan tanssitaito ja tanssiminen on kaikkein tärkeitä eikä vaatteet

• she's alady

Yhdyn edelliseen kirjoittajaan.

• 20 v nuorempi mies
        she's alady kirjoitti:

Yhdyn edelliseen kirjoittajaan.

Minäkin yhtyisin mielelläni. Timmi nainen.

• Huis hais
        20 v nuorempi mies kirjoitti:

Minäkin yhtyisin mielelläni. Timmi nainen.

Very nice, jos sais.

• SHe is alady

Lueppas Sishilishi tuolta jäljenpää, että kyllä se on tanssitaito ja miehen tuoksu jotka on tärkeimmät .

• nainen 100

Mustassa ei näy hiki. Se vain tuntuu .... vaaleassa tulee kiva kolmio persuksenpäälle ja selkään ihan vaan hiestä..

On näitä nähty ...

• VäRiKäS mIeS

Kun saavun keltaisella lada 1200 l:llä kesälavalle, pinkkeihin suoriin housuihin ja värikkääseen havaijipaitaan keltaisiin lakeerikenkiin pukeutuneena, niin naiset hakevat minua kilvan tanssimaan jo parkkipaikalla. Ja flaksi käy.

• tylsä miesten muoti

Vihdoinkin naiset saavat kaipaamansa puudelin.

• VäRiKäS mIeS
        tylsä miesten muoti kirjoitti:

Vihdoinkin naiset saavat kaipaamansa puudelin.

Yleensä minulla on vielä paksu kultaketju kaulassa ja 3 paidan ylänappia auki siksi, että tuuheat rintakarvani pääsevät oikeuksiinsa. Että repikää siitä: men in black :)

• Musta Sukkainen
        VäRiKäS mIeS kirjoitti:

Yleensä minulla on vielä paksu kultaketju kaulassa ja 3 paidan ylänappia auki siksi, että tuuheat rintakarvani pääsevät oikeuksiinsa. Että repikää siitä: men in black :)

Olet täydellinen ja vastustamatun. Ennen kaikkea sidot syliotteeseesi sen lavan pahimman tyylihaukan, näin meiltä mustapaidoilta ei ihan nokita silmiä päästä.

• Miehet vahdissa

Jos miesten muoti, mitä se nyt sitten onkaan, on tylsää, niin siinä on ainakin se hyvä puoli, ettei sihen silmä puhkea.

• Harlekiinihaalarinen

Mustien vaatteiden hillitty charmi vetää naisia kuin mesi mettiäisiä puoleensa. Kyllä tuon sain eilenni Kukonhiekassa havaita.

• Tarkka nenä

Niitä mustia paitoja kannattaisi välillä myös heittää roskiin. Alkaa olemaan aika tuima käry loppuunkäytetyillä hienpolttamilla mustilla pikee-/ urheilupaidoilla. Ei ne ikuisia ole kuten jotkut luulevat. Omien havaintojen perusteella muuten pahimpia haisevia tapauksia ovat urheilupaitojen käyttäjät. Kauheesti on puolesta puhujia niiden puolesta, että ei kosteus tunnu tms. Kuitenkin niitäkin voisi illan mittaan vaihtaa kun se keinokuitu vaan alkaa haisemaa kuvottavalta. Siisteimpiä tapauksia ovat kokemukseni mukaan kivannäköisiä ruutupaitoja käyttävät miehet. He tanssivat myös itsensä hikeen, mutta hajuhaittoja ei heillä ole. Miettikääpä miehet tätä kun tansseihin pukeudutte. Haju haittaa enempi kuin kosteus.

• Sosiaalinen nenä
        Tarkka nenä kirjoitti:

Niitä mustia paitoja kannattaisi välillä myös heittää roskiin. Alkaa olemaan aika tuima käry loppuunkäytetyillä hienpolttamilla mustilla pikee-/ urheilupaidoilla. Ei ne ikuisia ole kuten jotkut luulevat. Omien havaintojen perusteella muuten pahimpia haisevia tapauksia ovat urheilupaitojen käyttäjät. Kauheesti on puolesta puhujia niiden puolesta, että ei kosteus tunnu tms. Kuitenkin niitäkin voisi illan mittaan vaihtaa kun se keinokuitu vaan alkaa haisemaa kuvottavalta. Siisteimpiä tapauksia ovat kokemukseni mukaan kivannäköisiä ruutupaitoja käyttävät miehet. He tanssivat myös itsensä hikeen, mutta hajuhaittoja ei heillä ole. Miettikääpä miehet tätä kun tansseihin pukeudutte. Haju haittaa enempi kuin kosteus.

Rakensit hajurajalinjan mustien ja ruudullisten välille. Mustat haisee, ruudulliset ei, ok. Jos näät noin niin varmasti se on totta. Kannattaa suosia niitä ruudullisia paitoja. Vetele oikein pitkiä henuja.

• Tarkka nenä
        Sosiaalinen nenä kirjoitti:

Rakensit hajurajalinjan mustien ja ruudullisten välille. Mustat haisee, ruudulliset ei, ok. Jos näät noin niin varmasti se on totta. Kannattaa suosia niitä ruudullisia paitoja. Vetele oikein pitkiä henuja.

"Omien havaintojen perusteella muuten pahimpia haisevia tapauksia ovat urheilupaitojen käyttäjät."

- tässä ei puhuttu väristä käsittääkseni mitään.. se luetun ymmärtäminen..

Urheilupaidat siis haisee. Musta väri vaan on yleinen niin kuin tässä ketjussakin on todettu. Haju ei vaan ole värisidonnainen. Eilen tosin haisi pari mustaa paitaa, toisella pikee ja toisella urheilupaita.. Muuten eräs ruutupaitamies oli tooosi hyväntuoksuinen :). Kokemuksesta siis puhun.

• Sosiaalinen nenä
        Tarkka nenä kirjoitti:

"Omien havaintojen perusteella muuten pahimpia haisevia tapauksia ovat urheilupaitojen käyttäjät."

- tässä ei puhuttu väristä käsittääkseni mitään.. se luetun ymmärtäminen..

Urheilupaidat siis haisee. Musta väri vaan on yleinen niin kuin tässä ketjussakin on todettu. Haju ei vaan ole värisidonnainen. Eilen tosin haisi pari mustaa paitaa, toisella pikee ja toisella urheilupaita.. Muuten eräs ruutupaitamies oli tooosi hyväntuoksuinen :). Kokemuksesta siis puhun.

"Niitä mustia paitoja kannattaisi välillä myös heittää roskiin. Alkaa olemaan aika tuima käry loppuunkäytetyillä hienpolttamilla mustilla pikee-/ urheilupaidoilla."........
        ..............."tässä ei puhuttu väristä käsittääkseni mitään.. se luetun ymmärtäminen."

Mitä haluat sanoa siitä luetun ymmärtämisestä?

• Tarkka nen enkä

"Niitä mustia paitoja kannattaisi välillä myös heittää roskiin. Alkaa olemaan aika tuima käry loppuunkäytetyillä hienpolttamilla mustilla pikee-/ urheilupaidoilla."........
        ..............."tässä ei puhuttu väristä käsittääkseni mitään.. se luetun ymmärtäminen."

Mitä haluat sanoa siitä luetun ymmärtämisestä?

Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Sanoin mielipiteeni haisevista urheilupaidoista. Haju ei ole värisidonnainen. Sattuipa kuitenkin nuo edellisillan haisuliinit olemaan mustapaitaisia, joten luonnollisesti niistä mainitsin, musta-asuisia miehiä kun nyt tässä ketjussa käsitellään.. selkiskö?

• Sosiaalinen nenä
        Tarkka nen enkä kirjoitti:

Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Sanoin mielipiteeni haisevista urheilupaidoista. Haju ei ole värisidonnainen. Sattuipa kuitenkin nuo edellisillan haisuliinit olemaan mustapaitaisia, joten luonnollisesti niistä mainitsin, musta-asuisia miehiä kun nyt tässä ketjussa käsitellään.. selkiskö?

Haisiko siinä se musta väriaine vai pikee. Esitit kaksi väittämää, jotka olivat ristiriitaisia keskenään, näin ymmärsin luetun.

"tässä ei puhuttu väristä käsittääkseni mitään.. se luetun ymmärtäminen."

Selkisikisikö?

• Paremmin ymmärtävä

Haisiko siinä se musta väriaine vai pikee. Esitit kaksi väittämää, jotka olivat ristiriitaisia keskenään, näin ymmärsin luetun.

"tässä ei puhuttu väristä käsittääkseni mitään.. se luetun ymmärtäminen."

Selkisikisikö?

Siinähän esitettiin usempikin erillinen asia:
        - haisevat paidat roskiin
        - eniten haisevat urheilupaidat
        - parhaalta tuoksuvat ruutupaitamiehet
        - haju haittaa enempi kuin kosteus

Ei mitään ristiriitaa.

• Kätevämmin käsittävä
        Paremmin ymmärtävä kirjoitti:

Siinähän esitettiin usempikin erillinen asia:
        - haisevat paidat roskiin
        - eniten haisevat urheilupaidat
        - parhaalta tuoksuvat ruutupaitamiehet
        - haju haittaa enempi kuin kosteus

Ei mitään ristiriitaa.

Siinä oli alunperin liitetty vaihtelevia ominaisuuksia juuri mustiin paitoihin, vaikka kaikki me tiedämme, että nuo ominaisuudet voivat liittyä yhtä hyvin minkä värisiin vaatteisiin vaan. Esim. pinkit satiinipökät voi haista sormelle siinä kuin khakin värisetkin.

Tämä oli se juttu, jolla tarkkanenäinen aloitti:

"Niitä mustia paitoja kannattaisi välillä myös heittää roskiin. Alkaa olemaan aika tuima käry loppuunkäytetyillä hienpolttamilla mustilla pikee-/ urheilupaidoilla."

Hän alleviivaa mustan värin kun sitä tässä ketjussa parjataan.

Niin, että tämän lisäisin vielä tuohon Paremmin ymmärtävän luetteloon, ilman pienintäkään ristiriitaa.

• Heti ymmärtänyt
        Kätevämmin käsittävä kirjoitti:

Siinä oli alunperin liitetty vaihtelevia ominaisuuksia juuri mustiin paitoihin, vaikka kaikki me tiedämme, että nuo ominaisuudet voivat liittyä yhtä hyvin minkä värisiin vaatteisiin vaan. Esim. pinkit satiinipökät voi haista sormelle siinä kuin khakin värisetkin.

Tämä oli se juttu, jolla tarkkanenäinen aloitti:

"Niitä mustia paitoja kannattaisi välillä myös heittää roskiin. Alkaa olemaan aika tuima käry loppuunkäytetyillä hienpolttamilla mustilla pikee-/ urheilupaidoilla."

Hän alleviivaa mustan värin kun sitä tässä ketjussa parjataan.

Niin, että tämän lisäisin vielä tuohon Paremmin ymmärtävän luetteloon, ilman pienintäkään ristiriitaa.

Juuri näin samaa mieltä. Mutta jotkut ne vaan jaksaa saivarrella.. :D

• tanssittaja mies

Yleensä en niitä kumikenkä naisia hae tanssimaan. Joku jätkä kuitenkin on ajanut ne hiellehaiseviksi sillä kädenalus veivaamisella. Mukavampi tanssia jonkun freesin nahkakenkäisen naisen kanssa.

• Värikäs musta

On se joillekin ongelmallista tuo vaatetus. Pukeutukaa kukin niin kuin itse haluatte ja missä vaatteissa tanssi tuntuu mukavalta. Itse naisena pidän mustasta ja viihdyn siinä värissä parhaiten. Minua haetaan, koska osaan tanssia ja ne jotka ei pidä mustasta voivat ihan surutta ohittaa ja hakea sitä väriläiskää siitä vierestäni osasipa sitten tanssia tai ei. Tanssitaidottomuus ja hien haju on paljon suurempi haitta, märkäpaitakaan ei haittaa, hikoilu on tuohon lajiin aika olennaisesti kuuluvaa ja terve ihminen hikoilee kun antaumuksella liikkuu, toiset enemmän ja toiset vähemmän.

• No onneks` mummuvuodet jo menos` ettei hiki haese kun on kädenalus veivaamisil` oltu ilman kummareita....jotain etuu ees kun ikääntyyyy......

• Jöröjorma

Hö hö hö :D Tuo oli tämän viestiketjun paras.

• Näin se menee

No kun ei muuta tanssiin kelpaavaa omista, niin sitä käytetään. Pesukoneen kautta vaan samat rytkyt aina päälle.

• Rolex Ricci

Vaatteet on sun aatteet. Aineellisesti köyhät joutuvat useammin pyykille, mutta pukeutuvat puhtaisiin. Kun olet noin loukkatietoiseksi ryhtynyt, niin ootko koskaan arvuutellut mistä sosiaaliluokasta tanssijat tulevat, löydätkö lavoilta tarpeeksi kontaktipintaa ja societeetää itsellesi.

• Empiirisesti on
        Rolex Ricci kirjoitti:

Vaatteet on sun aatteet. Aineellisesti köyhät joutuvat useammin pyykille, mutta pukeutuvat puhtaisiin. Kun olet noin loukkatietoiseksi ryhtynyt, niin ootko koskaan arvuutellut mistä sosiaaliluokasta tanssijat tulevat, löydätkö lavoilta tarpeeksi kontaktipintaa ja societeetää itsellesi.

havaittu että aika hyvä kirjo on lavoilla, ehkä tv:stä tutut
        on ollut vähiten bongattavissa.
        Kuitenkin veikkaisin että molemmistä päistä
        sosionomisesti kun ottaa 10% pois,
        niin se on siinä.

• Miehet kääntää kalsa

Naisten pukeutuminen tansseihin ,vedetään päälle useita kerroksia lumppuja ,
      kamalaa katseltavaa.

• kielen kääntäjä

Kyllä ne hellemiehet polvihousuineen ja omantunnon värisissä pilvisukissa voittavat.

• Katsokaa peiliin

Köyhä laittaa sen mitä on, mutta aina puhtaana. Miksi arvostelette ihmisten vaatetusta, tanssi on pääasia ja kaikki varmaan pukeutuu sen mukaan kun on vara ja missä viihtyy. Minä en ainakaan tansseissa kiinnitä muuhun huomiota kun tanssitaitoon, ihmiseen ihmisenä ja kuinka käyttäytyy.

• Kertokaa se

ilman sanoja.
      Kun tuoksuu hielle on hyvin todennäköisesti vapaa sinkku,
      ainakin miehenpaidoista voi niin päätellä.
      Sanatonta viestintää se vaan naiset.

• Mahdoton tehtävä

"Sanatonta viestintää se vaan naiset. "

Voi kuule, onhan sitä yritetty.. :D"

Kyllä se vaan niin on, että jonkun pitäisi kyllä ihan konkreettisesti "viestittää", muuten ei mitään tapahdu. Kun kyseessä on vain tanssituttu, en koe olevan oikea henkilö kyseiseen tehtävään.

Miesten paitojen hajuista voi päätellä kaikenlaista. Ummehtunut haju paidassa kertoo pitkästä säilytysajasta tunkkaisessa komerossa. Vahva ruuan käry paidassa kertoo, että paita on kuivatettu keittiössä tai sen yhteydessä olevassa tilassa. Hien haju heti tanssien alussa kertoo, että aamuisilla kainaloilla ja paidalla ollaan lähdetty liikenteeseen. Myös tehottomat deot haistaa että yritystä on mutta deo ei ole toimiva. Niissäkin on eroja.

• Mies.

Minulla on sellainen käsitys että mies haisee aina. Nainen valitsee miehen hajunperusteella. Kun käy ennen tansseja aina suihkussa niin tulee sellainen tunne että naiset eivät edes tiedä että olen ollut paikalla. Täytyisi joskus testata että mitä tapahtuu kun hankkii etukäteen miehenhajun pintaan jossain oikessa miestenhommissa kuten vaikka suoojanperkauksessa tai moottorisahahommissa. Varmaan ne naiset jotka eivät ole minkään puuteessa tukehtuisivat mutta entäs sitten kun osuisi kohdalle nainen joka etsii miestä?

• Näinkin voi käydä

Sinulla on nyt väärää tietoa. Miehen ominaistuoksu se on joka vetää. Se ei ole hiki eikä muukaan "likainen tuoksu",se on sellainen tuoksu joka ei varsinaisesti tuoksu, mutta vetää niitä ihmisiä siis miestä ja naista yhteen, eli kiinnostus herää. Ihmetellään miksi toinen vetää puoleensa ja jotain toista ei halua lähelleen, se on sitä kemiaa ja sitä ei suihkulla saa pois.
        Joten käy vaan suihkussa ja laita vielä jotain ihanaa miesten tuoksua ja kun se oikea sattuu kohdalle se on menoa.Se on harvinaista mutta sitäkin ihanampaa.

• Scent of a man
        Näinkin voi käydä kirjoitti:

Sinulla on nyt väärää tietoa. Miehen ominaistuoksu se on joka vetää. Se ei ole hiki eikä muukaan "likainen tuoksu",se on sellainen tuoksu joka ei varsinaisesti tuoksu, mutta vetää niitä ihmisiä siis miestä ja naista yhteen, eli kiinnostus herää. Ihmetellään miksi toinen vetää puoleensa ja jotain toista ei halua lähelleen, se on sitä kemiaa ja sitä ei suihkulla saa pois.
        Joten käy vaan suihkussa ja laita vielä jotain ihanaa miesten tuoksua ja kun se oikea sattuu kohdalle se on menoa.Se on harvinaista mutta sitäkin ihanampaa.

Olet oikeassa. Ja minä jopa ihan oikeasti haistan ihon tuoksun. On olemassa miehiä, joiden tuoksu vetää minua puoleensa, toiset eivät minun nenääni tuoksu miltään tai sitten se tuoksu ei houkuttele. Varmaan sitten he houkuttavat jotakuta toista ;)

Ja joskus se ihana tanssimies saattaa tuoksullaan saada lähes jalatkin sekaisin.
        Sellaisen kohtaamisen muistaa pitkään!

• Näinkin voi käydä
        Scent of a man kirjoitti:

Olet oikeassa. Ja minä jopa ihan oikeasti haistan ihon tuoksun. On olemassa miehiä, joiden tuoksu vetää minua puoleensa, toiset eivät minun nenääni tuoksu miltään tai sitten se tuoksu ei houkuttele. Varmaan sitten he houkuttavat jotakuta toista ;)

Ja joskus se ihana tanssimies saattaa tuoksullaan saada lähes jalatkin sekaisin.

Tälläisen kokemuksen koin viime kesänä tansseissa, miehellä oli musta paita ja minulla musta pusero ja hame ja heti kun lähdettiin tanssimaan tuo tunne vei mukanaan, koko ilta tanssittiin. Tämä mies oli aikoinaan tehnyt "väärän" valinnan ja tämä satu ei saanut sitä onnellista loppua -:(. Mutta kokemuksena mieliinpainuva. Tanssinut olen pienen ikäni ja tuollainen kemioiden kohtaaminen on harvinaista. Siksipä en lähde koskaan edes yrittämään suhdetta ellen tunne tuota vetoa. Ai miksikö kerroin, kun se mies oli pukeutunut mustaan.

• Oudoudööri black
        Scent of a man kirjoitti:

No entä vaatetuksen väri, eihän Lenita ole mikään döfismerkonomi.

• Minä se olin

Tälläisen kokemuksen koin viime kesänä tansseissa, miehellä oli musta paita ja minulla musta pusero ja hame ja heti kun lähdettiin tanssimaan tuo tunne vei mukanaan, koko ilta tanssittiin. Tämä mies oli aikoinaan tehnyt "väärän" valinnan ja tämä satu ei saanut sitä onnellista loppua -:(. Mutta kokemuksena mieliinpainuva. Tanssinut olen pienen ikäni ja tuollainen kemioiden kohtaaminen on harvinaista. Siksipä en lähde koskaan edes yrittämään suhdetta ellen tunne tuota vetoa. Ai miksikö kerroin, kun se mies oli pukeutunut mustaan.

Kun nyt tavailen noita vokaaleja ja konjungenttejä, niin tippa vierähtää nokasta.

• Näinkin vii käydä
        Minä se olin kirjoitti:

Kun nyt tavailen noita vokaaleja ja konjungenttejä, niin tippa vierähtää nokasta.

Et se ollut sinä, voit niistää nenäsi.

• Minä se olin
        Näinkin vii käydä kirjoitti:

Et se ollut sinä, voit niistää nenäsi.

Ei se ollutkaan nenän nokka.

• Näinkin voi käydä
        Minä se olin kirjoitti:

Ei se ollutkaan nenän nokka.

Taas näitä puutteessa eläviä.

• Minä se olin

Taas näitä puutteessa eläviä.

Etkö autta vois, mulla asiaa ois.

• Näinkin voi käydä
        Minä se olin kirjoitti:

Etkö autta vois, mulla asiaa ois.

Soita 020202, ne auttaa aina.

• Olin se minä

• Näinkin voi käydä

• Olin minä se

Heippa, meidän kemiat ei kohtaa.

No jos fysiologiat kumminkin.

• Oikea valinta

Kymmenen vuotta sitten menin kesälavalle tanssimaan ja olin ystäväni kanssa pukeutuneet mustiin. Tapasin siellä nykyisen ihanan mieheni joka myös pukeutunut mustiin. Silloin alkoi tämä yhteinen taival. Olemme kiertäneet Suomessa yli 40 lavaa ja ulkomailla muutamia. Välillä olemme värikkäissä vaatteissa ja toisinaan taas hieman mustissa. Emme olisi varmaan tavanneet ilman mustia vaatteita. Viikko kuluu töissä kuin tanssi, kun odotamme viikonvaihdetta ja mahdollista uutta lavaa. Meillä ei ole mustat vaatteet mikään ongelma. Toivomme yhteisiä tanssivuosia vielä paljon. ( vaikka 40 kun nyt olemme liki viisikymppisiä.) Ja rakkautta riittää puolin ja toisin. Kyllä elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.

• Naiset mustissa
        Oikea valinta kirjoitti:

Kymmenen vuotta sitten menin kesälavalle tanssimaan ja olin ystäväni kanssa pukeutuneet mustiin. Tapasin siellä nykyisen ihanan mieheni joka myös pukeutunut mustiin. Silloin alkoi tämä yhteinen taival. Olemme kiertäneet Suomessa yli 40 lavaa ja ulkomailla muutamia. Välillä olemme värikkäissä vaatteissa ja toisinaan taas hieman mustissa. Emme olisi varmaan tavanneet ilman mustia vaatteita. Viikko kuluu töissä kuin tanssi, kun odotamme viikonvaihdetta ja mahdollista uutta lavaa. Meillä ei ole mustat vaatteet mikään ongelma. Toivomme yhteisiä tanssivuosia vielä paljon. ( vaikka 40 kun nyt olemme liki viisikymppisiä.) Ja rakkautta riittää puolin ja toisin. Kyllä elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.

Kesällä silloin tällöin haiskahtaa pikkusen joku tanssiin hakija mutta kenelläkään se ei ole tahtia haitannut. Eivät ole älynneet otta mustia vaatteita päälle ;))

Parilla ekalla kerralla voi tietty rohkaista itseään ja sitten jättää paidan pois kun tulee tutummaksi hommeli.

Tervetuloa kaikesta huolimatta. Miehiä tarvitaan lissee aina. Jos tanssitaito tuntuu ruostuneelta niin kipaiseppa vaikka fuskukurssilla siinä sivussa, tai käytä mahdollisia lavojen omia kursseja joita joissain on ennen tanssien alkua ;))

• Jöröjorma

Kuten esimerkiki pari kourakupilllista Menneniä.

• kyynärpää rahkola
        Jöröjorma kirjoitti:

Kuten esimerkiki pari kourakupilllista Menneniä.

Ja ilma on raikas niin, että vedet kirpoilevat naisten silmistä.

• Äinään Miäs

En ota kantaa tähän keskusteluun tämän enempää.

• Näinkin voi käydä

Kiitos Äinään Miäs, kerrankin toimit fiksusti. Joskus on parempi lopettaa.

• Äinään Miäs

Lopettaa eli tumpata on parempi kuin humpata.
      Kun tulen eläkeikään,tuskin tapaamme.

• Näinkin voi käydä

Se ei varmaan ole elämäni suurimpia suruja jos tuo tapaaminen jää kokematta. Humpaamista en kyllä lopeta vielä sittenkään kun minä tulen eläkeikään ja toivottavasti silloin niiden eläkeikäisten miesten kunto kestää vielä humpata. Mukavia eläkepäiviä sitten kun se aika koittaa.

• värikkäästikin

Laitan tänään punaisen paidan. Hakeeko kukaan?

• Hurttia

Viljelet punaista huumoria.

• värikkäästikin

Haki, yks sun toinenkin..
        Tänään laitan vihreän...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      10
      3433
    2. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      59
      3279
    3. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      44
      2979
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2848
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2688
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2648
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2620
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      113
      2327
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      55
      2063
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      66
      1971
    Aihe