Olen työkkärin kurssilla, siihen kuuluu työssäoppiminen. Vaikka olen paikkaa etsinyt ei sitä ole löytynyt. Nyt peloittelevat että jos sitä ei löydy niin kurssi keskeytyy ja tulee karenssi?
Jos työharjoittelupaikkaa ei löydy, karenssi?!
6
340
Vastaukset
- ergweqtuqa4tu
etsi kaverin firma tai vaihda mukavampaan virkailijaan, tai anna mummojen etsiä itse paikka ja ota ilomielin vastaan, ekana päivänä hae saikkua ja lopeta, muista vaikka hajottaa firman koneet samalla.
- Karenssi vapauttaa
Älä pelkää karenssia. Jokainen karenssi on mahdollisuus.
- höhhöh
Ei kai karenssia tuosta voi saada? Jos ei itse paikkaa löydä, niin vastuu sen löytymisestä kuuluu kurssinjärjestäjälle/työkkärille. Jos sekään ei paikkaa löydä, niin se ei ole sinun vikasi.
- voiko olla totta
Minkäniminen kurssi on millä olet ja mistä toi karenssi asia juontaa
- kaiken kokenut
Muistappas laittaa kyseinen uhkaus kurssiarvosteluun, jos pääsette arvostelemaan kurssianne, minä laitoin kaikki tuollaiset uhkaukset sinne ja myöskin sellaiset jossa opettaja lipsautti jotain täysin asiatonta, karenssia et asiasta voi millään saada mutta tuollaisella uhkauksella yrittävät aktivoida sinua asiassa, kurssin järjestäjällä on aina joku paikka piilossa johan lykkäävät sellaiset jotka eivät itse löydä, monesti paikat on vaan aika paskamaisia mutta niin kai on tarkoituskin.
- SAIRASTA TOUHUA
JO ON YHTEISKUNNASTAMME TULLUT MIELIVALTAINEN TÄÄLLÄ TEHDÄÄN IHMISISTÄ HULLUJA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802691On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole572632Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682578Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä852504Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu792018Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl481995Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401853Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291422Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361422Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?141377