Kuka tyhmä mistään puhelimesta mitään tilaa. Kyllä myyjä voi mitä tahansa kusettaa puhelimessa.
Kaiken saa nykyään netistä.
Aina kun minulle joku puhelinmyyjä soittaa, kuuntelen loppuun ja lopussa vittuillakseni sanon joo tää on tosi hyvä juttu menen nettiin katsomaan.
Puhelinmyyntikonsepti on keksitty joskus aikaan ennen nettiä.
Puhelinmyyjät "It's Game over!"
Puhelinmyynti on tyhmiä varten
9
452
Vastaukset
- että joo
No puhelinmyynti perustuu nimenomaan kusetukseen ja erityisesti vanhojen ihmisten ja vammaisten huijjaamiseen. Hinnat ja ehdot pyritään pimittämään ja kertomaan mahdollisimman epäselvästi. Onneksi nykyään ihmiset osaa olla varuillaan eikä tilaa puhelinitse mitään. Netissä monesti samat tarjoukset ja vielä paremmatkin.
Kaverini on tehnyt puhelinmyyntiä jo melkein vuoden(!) ja jotakin kertoo se, että soittolistat niille 18-30 vuotialle "asiakkaille" annetaan niille uusille koska niillä ei juuri rahaa tienaa.- Ylitalon Astu
Tuleppa ihan oikeasti katsomaan, että homma oikeasti selviää sinullekin.
- Mitenköhän on??
Oikea muoto on "Your game is over" TAI "Game is over"
Eli: "Teidän peli on loppu" TAI "Peli on loppu"
Sinä kirjoitit: It´s Game over!"
1. Substantiivia (Tässä tapauksessa "game") Ei englannissa kirjoiteta isolla ellei se ole lauseen ensimmäinen kirjain.
2. Lauseesi käännös on "Se on Pelin loppu!" Mitä tarkoitat se-sanalla? Tämä sana "se" ei ole oikea kuvaamaan telemarkkinoinnin kuolinkamppailua mistä kerroit.
Voisikohan tästä päätellä, että peruskoulu on päättynyt ja joku reppana, jota ei huolittu EDES huonoimman puhelinmyyntifirman juoksupojaksi, päätti kirjoittaa tänne vuodatuksensa?- -Asiakas-
Et sä ainakaan asiakkaita haukkumalla niitä kauppoja saa.
- Mitenköhän on??
-Asiakas- kirjoitti:
Et sä ainakaan asiakkaita haukkumalla niitä kauppoja saa.
Kaltaisesi eivät ymmärrä, vaikka heille suutani soittaisinkin.
Kaupat tehdään maksukykyisille, fiksuille ihmisille. -Ei puupäille. Millä alalla itse toimit? Mitä sanot, jos tulen soittamaan suutani sille palstalle? - -Asiakas-
Mitenköhän on?? kirjoitti:
Kaltaisesi eivät ymmärrä, vaikka heille suutani soittaisinkin.
Kaupat tehdään maksukykyisille, fiksuille ihmisille. -Ei puupäille. Millä alalla itse toimit? Mitä sanot, jos tulen soittamaan suutani sille palstalle?Jos minä saon, että minua ei vittuakaan kiinnosta niin se tarkoittaa,että EI KIINNOSTA. Seuraavan kerran kun änkytät vastaan, tuun vetään sua paikan päälle näköön. Ymmärrätkö?
- erer566
-Asiakas- kirjoitti:
Jos minä saon, että minua ei vittuakaan kiinnosta niin se tarkoittaa,että EI KIINNOSTA. Seuraavan kerran kun änkytät vastaan, tuun vetään sua paikan päälle näköön. Ymmärrätkö?
Kova jätkä hah hah hah! Kun puhelinmyyjä soittaa oikeesti niin korkeintaan lyöt luurin korvaan.
- .................
Jos on hyvä tuote, niin miksi ei menisi kaupaksi?
Mainostila yrityksille tekee aina kauppansa. VOIP teknologialla toimia yöllä Suomen aikaa esim myyjänä ulkomailla. Pitää vaan olla hyvä puhumaan kielillä. - 19+13
Itse kannatan puhelinmyyntiä, en nyt varsinaisesti tarjousten tms. takia vaan sen takia että telemarkkinointi tarjoaa monille nuorille (usein sen ensimmäisen) työpaikan, josta pääsee kartuttamaan arvokasta työkokemusta. On aina parempi että nuorilla on töitä, onhan parempi innokas myyjä kuin syrjäytynyt dokaaja yhteiskunnankin kannalta. On harmillista että internet hieman syö näiltä nuorilta työtä ja tuloja, he kuitenkin maksavat työstään niitä tärkeitä veroeurojakin.
Puhelinmyynti on lisäksi hyvin kasvattavaa työtä ja opettaa kultaista osaamista asiakaspalvelusta ylipäätään. Hommaan harva kykenee, mutta heillä jotka sillä itsensä elättävät ja tienaavat jo nuorina oppivat tekemään ja arvostamaan työtä kuin työtä (puhelinmyynnin jälkeen kaikenlaista hommaa oppii arvostamaan). Jos pappa betalar ja kinutaan heti alkuun "tasokkaampia" hommia sen sijaan että menisi puhelimeen, väittäisin että tärkeä asia jäisi monelta oppimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama987791Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1366513Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1794645Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2403182Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta962703Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh622124- 1471808
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari31737Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa201651Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971594