ja muut vastaavat kiltit pojat.
Ovatko naiset teidän mielestä aina oikeassa?
*Spot!* :O)
*Kräääääk!* ;O)
TheOne
16
282
Vastaukset
- oasis 79
The One on palstan ihanin mies.
Loppuiko mielikuvitus nimimerkkiä keksiessä? :)
Mutta joo, eikös TheOne ole aika fiksu tyyppi, mitä nyt olen joitain kirjoituksia ehtinyt näkemään.- yksinhöpöttäjä
oasis79 kirjoitti:
Loppuiko mielikuvitus nimimerkkiä keksiessä? :)
Mutta joo, eikös TheOne ole aika fiksu tyyppi, mitä nyt olen joitain kirjoituksia ehtinyt näkemään.kellon ajoista näkee, että istut palstan ääressä 24/7!!!!!! SULLA EI OLE ELÄMÄÄ, MUUTA KUIN TÄMÄ PALSTA! Ja siitäkin huolimatta nostatat itteäsi meidän ikävöitsijöiden yläpuolelle! Sä olet todellinen sekopää, mikä pitää sut täällä yötä päivää????
yksinhöpöttäjä kirjoitti:
kellon ajoista näkee, että istut palstan ääressä 24/7!!!!!! SULLA EI OLE ELÄMÄÄ, MUUTA KUIN TÄMÄ PALSTA! Ja siitäkin huolimatta nostatat itteäsi meidän ikävöitsijöiden yläpuolelle! Sä olet todellinen sekopää, mikä pitää sut täällä yötä päivää????
No juurihan vastasit omaan kysymykseesi, minulla ei ole muuta elämää :)
Ironista sinänsä, että tuo mielipide tulee henkilöltä, jolla on ollut aikaa laittaa merkille jonkun yksittäisen kirjoittelijan kirjoitusaikoja...
- Kyöstix
Minäkin aloin käymään kuntosalilla ja kohta olen yhtä komea (toivottavasti) kuin The One.
- hjkjhkhkhjkjhkjhkjh
The one on lesbo nainen joka harrastaa bodausta. Vai kuvittelitteko te sen mieheksi???
- oasis 79
Pysy sinä siellä hikisessä yksiössäsi.
- hkjhkhkjhkjhkjhkjh
oasis 79 kirjoitti:
Pysy sinä siellä hikisessä yksiössäsi.
60 mm2 rivitalokaksio saunalla.
The one tyyppinen mies ei pitäisi samaa profiilikuvaa vuodesta toiseen vaan laittaisi aina uuden kuvan sen mukaan miten punttitreeni etenee. Feikki koko profiili...
Kaikki sen tietää. Yleinen vitsi palstoilla jolle naureskellaan...
Mutta jokainen tyylillään - palstan väki
hkjhkhkjhkjhkjhkjh kirjoitti:
The one tyyppinen mies ei pitäisi samaa profiilikuvaa vuodesta toiseen vaan laittaisi aina uuden kuvan sen mukaan miten punttitreeni etenee. Feikki koko profiili...
Mutta jokainen tyylilläänKyllä sinä olet se suurin vitsi kaikkine sivupersooninesi ja tämä on fakta. etkö huomaa vieläkään kun takanasi nauretaan?
- hjkjhkjhkjhkhk
palstan väki kirjoitti:
Kyllä sinä olet se suurin vitsi kaikkine sivupersooninesi ja tämä on fakta. etkö huomaa vieläkään kun takanasi nauretaan?
No ok myönnetään että olin väärässä. The one on teidän oma hormonimörssäri joka ajatelee kuin nainen. Jatkakaa...
Mutta jokainen tyylilläänTervetuloa Turkkuseen osoitteeseen:
Vähäheikkiläntie 56C, 3.krs M-clubi
..pääset katsomaan kuinka "feikki" olen ihan paikan päällä. ;)
Ketä muuten kiinnostaa pistää uutta profiilikuvaa vähän väliä..?! Lähinnä pissisten hommia sellainen vähän väliä uuden posetuskuvan päivittäminen. X)
Varsinkaan kun en ole seuraa tms etsimässä.
Ja kyseinen kuva pitää edelleen melko hyvin paikkansa, paitsi että olen nyt lihaksikkaammassa ja hieman kireämmässä kunnossa. =)- minikämppä
Mutta jokainen tyylilläänAika pieni asunto sulla: 60 neliömillimetriä kooltaan, ehehheeheheeeeeeee.
Etkö sä perkeleen julli keksi itelles omaa nimimerkkiä? Tartteeko sen olla ees vähän samanlainen kun mulla? Mikä tyyppi sä oikeen olet häh?
Jollain taas lääkitykset kohillaan.. X)
Mut vastataan nyt sitten ihan huvikseen. ;)
"Ovatko naiset teidän mielestä aina oikeassa?"
-Se onko joku oikeassa/väärässä ei millään muotoa ole sidoksissa sukupuoleen.
"vastaavat kiltit pojat."
-On tainnut keittiöpsykologilla sattua virheanalyysi tässä kyseisessä diagnoosissa. ;D- marenki meiju
TheOne on nöyrää poikaa naisten edessä :)
Eipä ole ollut tapana nöyristellä yhtään kenenkään edessä. Sukupuoleen tai asemaan katsomatta. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve482982Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922808On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712626Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952590Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1072175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1431900Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611852Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?231737