APUA SIMI JÄÄTY!!!!

MIEPÄ MIE

Siis laitoin äidin opettaa lasta puhumaan ja ku laps oppi sekä äiti että taapero jääty. Äiti ei silmäänsäkkään räpäytä mut lapsi heiluttaa käsiään. Oon yrittäny molempia laittaa tekemään jotain ja oon koodilla siirtäny äidin muualle mut se vaan istuu risti istunnossa. Ne ei reagoi ees siihen et mä laitan ne iha väsyneiks tai rakko palkin punaselle. Multa loppuu keinot kesken. Onko mulla mitään mahiksia saada ne liikkuun. PLIIIIS!!!!! AUTTAKAA MUA :'(

7

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tärisevä sinappi

JOO, TAPA NE NI VARMASTI NE AINAKIN KUOLEE:)

• AlSimhara

Oletko kokeillut molempiin resetSim koodia? Moveobjects koodilla ei simejä pitäisi siirrellä.

• MIEPÄ MIE

Moveobjects:lla mä niitä siirtelin eikä toi resetsim auta mitään siel ne istuu ku tatit :(

• AlSimhara

Ensinnäkin tosiaan MoveObjects koodilla simejä ei pitäisi siirrellä, koska se voi aiheuttaa joko näkymättömiä simejä ja/tai virheitä simien liikkumisessa, esim. vajoaa kerroksien läpi ym. ja yleensä ottaen vain pahentaa tilannetta.

Mitä itse ongelmaan tulee... Jos resetSim koodi ei auta (resetSim etunimi sukunimi), niin sitten kannattaa kokeilla esim. muuttaa toiselle tontille jos perheessä on yhä joku toimintakykyinen simi tai sitten esim. käyttää kaupunginmuokkaus tilassa "Häädä" toimintoa ja uudelleen sijoittaa perhe jollekin toiselle tontille. Jos tämäkään ei auta, niin ota kopio perheestä ja aloita uusi peli tuolla kopioperheellä. Muuta et menetä kuin ystävyyssuhteet ja työmenestyksen.

Kannattaa yleensä ottaa kopioita pelitallennuksista, jotta mahdollisten ongelmien varalta on aikaisempia tallennuksia olemassa. Tai sitten käyttää "Tallenna nimellä..." vaihtoehtoa.

• MIEPÄ MIE

Ihanaa kiitos kiitos kiitos tosi paljon nyt ne taas liikkuu :)

• AlSimhara

Hieno juttu. :)

• The Sims 2

Kysyisin tässä keskustelussa pienen kysymyksen :) En saa The Sims 2 -peliä toimimaan tietokoneellani. Pääsen tekemään hahmoa, mutta peli menee pois ja hahmon tekeminen jää kesen .. Miten saan The Sims 2 :sen toimimaan???? Kiitos avusta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      130
      4478
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      78
      3236
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1530
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1375
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      95
      902
    6. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      77
      774
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      752
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      710
    9. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      706
    10. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      688
    Aihe