Ensin huomasin siitä, että vaikka olin pistänyt salasanalla suojattuja sivuja pois, olivat ne uudestaan niitä avatessani päällä. Sitten rupesivat eri ohjelmat lopettamaan toimintansa. Avast ja Spybot (ilmaisia) löysivät pahoja "pöpöjä" mutta vaikeudet jatkuvat. Mitä teen? Tein monta asiaa yhden päivän aikana, jonka jälkeen seuraavana päivänä ongelmat esiintyivät?
Joku on koneellani!
5
630
Vastaukset
Kokeile tehdä virustarkistus DC/USB tikku ja boottaa kone sen kautta: http://www.sarducd.it/
1. Latauksen jälkeen pura se ja avaa Sardun 32-bittinen versio ( Ota ruksi pois mahdollisista toolbar kohdista).
3. Kun Sardu on avautunut voit valita halutut tarkistusohjelmat. Itse suosittelisin F-secure, Avira, Bitdefender, Pandan laittamista
4. Kun olet valinnut kohdat niin mene "Downloader" kohtaan ja paina start. Niiden lataaminen alkaa.
5. Kun kaikki on ladattu niin voit halutettasi painaa muistitikun kuvaa jolloin Sardu etsii FAT32 formaattiin alustetun tikun ja alkaa tekemään virustarkistus tikkua. Sen voi tehdä myös CD/DVD levylle painamalla levyn kuvaa.- linux no viruses
Mitäkö teet? No jyräät sen wirusimurin linuxilla tietysti ja voit unohtaa pahat pöpöt-
- etsilleenjatolleen
No ei se linuxikaan välttämättä auta http://www.cert.fi/haavoittuvuudet/2013/haavoittuvuus-2013-111.html.
- PPAP2
Vaikka tämä onkin jo "vanha" thread", totean että ns. buuttavat työkalut voivat olla suureksi avuksi tällaisissa tilanteissa. Kaspersky ja Bitdefender ovat kokemyuksieni mukaan sieltä paremmasta päästä olevia ohjelmia. Sitkeitäkin haitakkeita saa paremmin irti kun OS ei tarvitse käynnistää.
- cashew1
Mulla Mac ja sama ongelma tänään. joku liikutta hiirtä, avaa ohjelmia, ei anna mun sulkea... menee käynnistä valikkoon tai takaisin -nuoleen...
sain koneen vihdoin suljettua mutta miten sais homman macilla katki?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873856
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891801Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281502- 1651362
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231168Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2071105Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931061- 361057
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1261026Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell188921