Meikkaatko ennen kuntosalia?

olen huomannut

Jotkun naiset meikkaavat ennen kuntosalille menoa. Toisilla on ohuet sukkahousut jalassa, ettei tahdo erottaa. Ketä varten? No että miehet katsoisivat. Sitten ollaan kuin ei olisi mitään tapahtunut.

38

1290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä järkeä on meikata ennen salille menoa? Salille menon tarkoitus on saada hiki pintaan ja sehän onkin kaunis näky kun naama hiessä ja meikit valuvat :D

Onneksi omalla salilla en ole vastaavaan törmännyt. Lisäksi treenivaatteiden kuuluu olla mukavat ja käytännölliset. Siihen en osaa ottaa kantaa miten kukakin tämän asian käsittää.

• meikkaan ja piste.

kai jokainen voi mennä sellaisena kuin haluaa. toisethan ei uskalla roskistakaan viedä ilman meikkiä naamalla. jos on epävarma niin olkoon tai jos tuntee olonsa mukavammaksi niin kai se ny sallittua on. ihme että ees jaksatte kiinnittää huomiota moiseen. sukkiksia en o kyllä ikinä nähnyt. meikissä menen itsekin, miks pesisin itseni ennen salille menoa jos vaikka töistä meen suoraan? eihän siinäkään järkeä olisi.

• Lady Line

En meikkaa, mutta ,kun menen työpäivän jälkeen niin on aamulla laitettu meikki en sitä kerkee pois pestä, treenin jälkeen käyn salilla myös saunassa ja sitte pesen meikit pois, ja lähen meikittömällä naamalla kotio.
      Terv. kosmetologi/kampaaja

• ei kerkiä

Meikin pesussa menee ehkä puoli minuuttia.

• Lady Line
        ei kerkiä kirjoitti:

Meikin pesussa menee ehkä puoli minuuttia.

Niin menee, mutta sitte pitäs työpaikalle roudata puhdistustuotteet, ei ne meikit lähe kunnolla pelkällä vedellä, ja kun kuiteskin menen salilla saunaan ja siellä tää Lady Line kuntosali tarjoaa kunnon tuotteet, Herbina merkkiset niin mieluimmin teen sen siellä.

• satakunta.
        Lady Line kirjoitti:

Niin menee, mutta sitte pitäs työpaikalle roudata puhdistustuotteet, ei ne meikit lähe kunnolla pelkällä vedellä, ja kun kuiteskin menen salilla saunaan ja siellä tää Lady Line kuntosali tarjoaa kunnon tuotteet, Herbina merkkiset niin mieluimmin teen sen siellä.

Minäkin kuntoilen lady linella, kiva paikka ainoostaan naisten sali ja hienoa, kun saa nuo tuotteet käyttöön pesuaineista lakkoihin ja ihorasvoihin.

• kaihuomaatminut
        satakunta. kirjoitti:

Minäkin kuntoilen lady linella, kiva paikka ainoostaan naisten sali ja hienoa, kun saa nuo tuotteet käyttöön pesuaineista lakkoihin ja ihorasvoihin.

Meikkaan aina ennen salille lähtöä, tottakai mä haluan näyttää hyvältä!
        Kesken treenin täytyy välillä käydä vähän puuteroimassa, jos hikoilee.
        Treenivaatteet ostan joka kausi aika edullisesti, mutta vain tiettyjä merkkejä.
        Ei todellakaan mitään lököhousuja, eihän kukaan huomaisi minua?
        Treenin jälkeen käyn suihkussa ja laitan yleensä vain kevyen "kotiinmenomeikin",
        vähän iltamenoista riippuen.

• nauru4
        kaihuomaatminut kirjoitti:

Meikkaan aina ennen salille lähtöä, tottakai mä haluan näyttää hyvältä!
        Kesken treenin täytyy välillä käydä vähän puuteroimassa, jos hikoilee.
        Treenivaatteet ostan joka kausi aika edullisesti, mutta vain tiettyjä merkkejä.
        Ei todellakaan mitään lököhousuja, eihän kukaan huomaisi minua?
        Treenin jälkeen käyn suihkussa ja laitan yleensä vain kevyen "kotiinmenomeikin",
        vähän iltamenoista riippuen.

Ihan hauska provo.

Tollasia ehkä jopa on.

• adspo

"Sitten ollaan kuin ei olisi mitään tapahtunut." No ei varmaan olekaan jos on sukkiksissa salilla.

Meikeissä ja helylastissa salille menevät naiset ovat herättäneet kenessä sääliä kenessä mitäkin epäuskoa jo iät ja ajat. Miehiäkö varten niin tekevät, en tiedä, luulen että meikkaamisessa ja sukkahousuihin pääsyssä menee kaikki energia eikä joillekin miehille ole heillä mitään aikaa. Kunhan ovat paniikissa jostain.

Puhdas naama on ainoa oikea salivaruste normaalien salikamppeiden lisäksi.

• Oma asia

Mitä sitten,vaikka jotkut tykkää käyttää meikkiä kuntosalilla,eikö se ole jokaisen oma
      asia?kiireessä ei välttämättä kerkeä putsata meikkejä pois,kun menee töistä suoraan
      kuntosalille.Miten ne meikit voi häiritä muita ihmisiä,että tarvii säälimään alkaa?En
      ymmärrä aloittajaa ja hänen logiikkaansa,liekö jonkinlainen provo.

Itselläni ei onneksi ole mitään ongelmaa tuon asian kanssa,kun en käytä mitään
      kuntosalin palveluita,vaan harrastan ihan muuta liikuntaa ja ulkoilua,joissa ihan
      tarpeeksi mulle.

Kenenkään sääliä ja katsomisia en kaipaa,koska ne alkaa huvittamaan mua ja
      katsonkin sellaisia pitkään ja hitaasti/oudoksuen,jotka heittäytyy säälimään ja
      töllistelemään.

• marrry

Niinpä, joku täällä mainitsi että meikkien pesemiseen menee puoli minuuttia. No, ei se aina pidä ihan paikkaansa. Jos käytät vedenkestävää ripsiväriä niin ei sitä puolessa minuutissa kyllä poisteta, plus naaman huolellinen pesu siihen päälle niin pari minuuttia on ehkä lähempänä totuutta. Ja todellakin, itekin joskus kesäaikaan joudun menemään suoraan töistä niin että vaihtoaika työpaikan ja ryhmäliikuntatunnin välillä on 15 min, missä ajassa pitää siis siirtyä työpaikalta salille, vaihtaa vaatteet, käydä vessassa ja olla mielellään vielä pari minuuttia ajoissa tunnilla, niin ei tuu mieleen kyllä alkaa meikkejä pesemään siinä vaiheessa. :D :D

Ja muutenkin, tosiaankin eiköhän se ole kaikkien oma asia meikkaako tai ei. Ite meikkaan joka paikkaan minne menen, tunnen oloni paremmaksi ihan oman ITSENI takia. Joten en ajattele että meikkaan varta vasten salia varten, mutta se meikkaaminen nyt on vaan osa aamurutiineja, eli ei siinä sen ihmeempää.

• huoliteltu aina

Tietysti meikkaan, mutta vähemmän

• 20+16

En tiedä miten kuntosaleilla kun en itse käy niillä. voi sitä kuntoa ja lihaskuntoa harjoittaa muullakin liikunnalla ja minusta aivan sama onko ihminen meikattuna vai ei. Minä keskityn omiin suorituksiin enkä pällistele muiden tekemisiä.

• Todellakin!

Olen ohjaaja ja meikkaan koska olen kaikkien katseiden kohde meikkaahan muutkin työhönsä, jea? Tosin mulle se meinaa lähinna ripsaria. Ei viitsi ihan haamunakaan mennä.

• naturel.

En todellakaan mene meikit päällä salille... Itse ainakin painan siellä niin täysillä, että hikoon pyyhkeenki märäks. Ei kauaa pysyis meikit naamas. Sitku vielä pyyhkii sillä hikipyyhkeellä. Tietty jos joku ei hikoile yhtään salilla, ja haluu meikit naamas siellä "kuntoilla", niin siitä vaan!

• nassu ok

Käytän kyllä meikkiä aina ja käytän erästä laadukasta sarjaa joka ei valu.En tietenkään lähde irtorpiset räpsyen salille vaan kevyt meikki.Käytän salilla trikoita joten en ole huomannut sukkahousja! Verkkahousut tai trikoot näytää olevan suosituin asu sen urheilupaidan kanssa.

• lalalalalalalalallaa

mulla menee ainakin huolelliseen ihon puhdistukseen väh. 10minuuttia enkä tosiaan kouluun kanna niitä puhdistusaineita vaikka salille menisinkin.
      Jos meikit on valmiiksi naamassa niin mitä sitten?
      vaikka hikoilee niin riittää että meikit pesee illalla pois :) tämän olen kuullut ammattilaiselta..
      että te naiset jotka salille tulette arvostelemaan muiden naamaa ja vaatteita, lopettakaa salilla käynti kokonaan ;-)
      sinnehän mennään tekemään reeniä, ei tuijottelemaan muita. NOLOA

• NaisKuntoilija

En meikkaa, sillä minä haluan vain keskittyä sarjoihin mitä teen. Hiki saa valua, joten parempi vaan ettei ole meikkiä, sillä levinnyt meikit naamassa voi olla aika ruman näköiset.

• Toinen kosmetologi

Ja ihohuokoset tukkeutuu jos on meikit naamassa ja hikoilee. Kandee pesstä pois ennen salille menoa.

• gym rat lady

Tottakai meikkaan. En halua näyttää seinästä reväistyltä koskaan

• point

Ahaa. Miksi?

• Hullu sali ripsaaja

Miksei? Miksi pitäisi peseytyä ennen hikoilua kun kuitenkin peseytyy sen jälkeen. Ihan turhaa vaivannäköä vain siks et ei vaan ärsyttäisi muita. Menköön itseensä ne joita toisten meikit ärsyttää. Ei ne sentään sun naamalle lennä että koitahan keksiä muuta ajateltavaa. Naišet tulee aina ja ikuisesti olemaan kiinnostuneita ehostuksesta ja ihanista purkeista hileistä ja punista ja purnukoista. Kuka enempi kuka vähempi, mutta suotakoon tämä erilaisuus myös tässä asiassa. Väriä elämään! Tää ei voi olla nyt noin hankalaa hyväksyä.

• vinkkinä

Miksi pitäisi peseytyä ennen hikoilua kun kuitenkin peseytyy sen jälkeen.

- Tästä kommentti että ihmisillä on hajuaisti mukana myös salilla ja on järkyttävää huomata että jotkut käyttävät suunnilleen samoja salikamoja viikosta toiseen, etovaa... Muutkin huomaavat kuin minä koska kyseisten henkilöiden ympäriltä tai samasta huoneesta ihmiset katoavat muihin huoneisiin tai mahdollisimman kaukana oleviin laitteisiin.

• idiootti Sofia
        vinkkinä kirjoitti:

- Tästä kommentti että ihmisillä on hajuaisti mukana myös salilla ja on järkyttävää huomata että jotkut käyttävät suunnilleen samoja salikamoja viikosta toiseen, etovaa... Muutkin huomaavat kuin minä koska kyseisten henkilöiden ympäriltä tai samasta huoneesta ihmiset katoavat muihin huoneisiin tai mahdollisimman kaukana oleviin laitteisiin.

Mallinakin tunnettu Sofia Ruusila-Nousiainen latasi viikonloppuna Facebookiin kuvan, jossa hän arvosteli kanssakuntoilijaa. Kuvassa näkyy takaapäin ilmeisesti taljalaitteessa kuntoileva, t-paitaan ja lyhyisiin sortseihin pukeutunut mies.

-Ihanat maisemat mulla takareisilaitteessa, Sofia kirjoitti kuvan yhteyteen.

Osa Sofian Facebook-kavereista naureskeli kuvalle, mutta muutama ymmärsi moittia Sofian kuvan julkaisemista tyylittömäksi. Kuva levisi ja leviää edelleen sosiaalisessa mediassa, jossa Sofian käytöstä, suoranaista kiusaamista, ihmetellään.

Sofia on sittemmin poistanut kuvan.

Elixian toimitusjohtaja Miika Huotari on Sofian lataamasta kuvasta tietoinen.

- Sofia on toiminut täysin väärin. Olemme pöyristyneitä Sofian toiminnasta ja olemme ryhtyneet toimenpiteisiin. Se, että Sofia poisti kuvan ei muuta asiaa, Huotari sanoo.

Elixiassa, kuten muissakin kuntosaleissa, kuvaaminen on ehdottoman kiellettyä ilman kuvattavan lupaa.

- Tämäntyyppinen toiminta on vastoin jäsensopimuksen ehtoja ja johtaa jäsenyyden irtisanomiseen.

• Hullu sali ripsaaja
        vinkkinä kirjoitti:

No itse jo ihan työkseni liikun 16h per viikko plus omat treenit ja jokaisen jälkeen käyn suihkussa. Että aika vitaalisen herkkä hajuaisti saa olla jos minä olen salilla se haisevin. Ja sillä ei kuitenkan ole mitään telemistä mun ripsivärin tai kulmakynän kanssa.

• nimimerkkki3
        Hullu sali ripsaaja kirjoitti:

No itse jo ihan työkseni liikun 16h per viikko plus omat treenit ja jokaisen jälkeen käyn suihkussa. Että aika vitaalisen herkkä hajuaisti saa olla jos minä olen salilla se haisevin. Ja sillä ei kuitenkan ole mitään telemistä mun ripsivärin tai kulmakynän kanssa.

Ei kai kukaan sua tarkottanukaan. Joka salilla on se yksi kiintiöihminen, joka ei vaan ole sitä mieltä että treenivaatteiden pitää olla puhtaat.

• Hullu ripsaaja
        nimimerkkki3 kirjoitti:

Ei kai kukaan sua tarkottanukaan. Joka salilla on se yksi kiintiöihminen, joka ei vaan ole sitä mieltä että treenivaatteiden pitää olla puhtaat.

No ihmiset on ihmisiä joka paikassa. Minkäs sille mahtaa. Sitäpaitsi. Nykyään monert lääkitykset vaikuttaa tohon hikeen ja sen hajuun. Kokemus tuo suvaitsevuutta. Haju jameikkaaninen ei nyt kuitenkaan liity toisiinsa.

• lähes naturellina

Käytän meikkiä salilla. Mun kohdalla se tarkottaa ripsaria ja silmien alle peitevoide.

• Mies-urts

En meikkaa.

• nainen-urts

Kynsiä en lakkaa mutta kantapäät tervaan.

• d441

miks tällästä ees kysytään?

• tahtoo peilin

Kiitos rtrty,
        sama systeemi toimii monessa paikassa täälläkin.

• se meikkaaminen

on tarpeeksi naurettavaa touhua pissiksiltä, mutta pisteenä
      iin päälle on se prkeleen kännykän hiplaaminen vähän väliä.
      Ei sinne salille lorvimaan mennä, mutta koita siinä sitten
      rimpsessa-syndrooma pissiksille takoa asiaa kalloon.
      Nyt porukka kuvittelee, että onpas naisvihamielistä juttua.
      Tämä avautuminen tuli nais personal-trainerin suusta.
      Koittakaa mennä itseenne pissikset!!!

• Hetero3

>Minä en meikkaa, mutta saattaapi johtua siitä, että olen mies.

• salisalisalisali

En meikkaa. Sen verran turhamainen olen kuitenkin, että hiustenpidennykset laitan (klipsit) ennen salille tai lenkille lähtöä. Teen näin heti herätessäni aamulla, koska en halua olla välillä lyhyt- ja välillä pitkätukkainen. Mielestäni se näyttää typerältä, vaikka menisikin vain hikoilemaan salille. Tukka kiinni nutturalle ja salille huiskimaan. Laitan pidennykset siis joka aamu, ellei edessä ole koti-ilta. En koe tälläytyväni edes koti-ajalla pidennysten takia, se on osa päivittäistä rutiinia. Meikkaa en joka päivä.

Salille en mene kuntoilemaan kenenkään mieliksi. Paikassa käy miehiä, mutta en ole heistä kenestäkään kiinnostunut ja en heitä katsele.

• just joo...

Naiset ovat salilla vain ja ainoastaan silmänruokana miehille
      ja lesbonaisille. Tästä asiasta edes kukkahattutädit eivät voi vängätä.
      Pyllyjä,tissejä ja pimperoita.
      Niistä on miehet tehty.

T: Jaana-Maarit

• kusisukka2

Joo mä meikkaan myös ennen paskalle menoa... Sit lissään meikkiä, kun on kusiaika...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4215
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      116
      2575
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      68
      1078
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      208
      1021
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      962
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      911
    7. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      884
    8. 36
      856
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      121
      837
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      802
    Aihe