hei kuule, ketä sä ikävöit?

syksyn tuulet

Kerrotko etunimen? : )

56

1446

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä varten ?

Miksi ?

• niinn.

No kiinnostais mua : ) kun mä ikävöin erästä. : )

• ooppa nyt reilu
        niinn. kirjoitti:

No kiinnostais mua : ) kun mä ikävöin erästä. : )

reilu ja kerro ensin sinä sen ikäväsi kohteen nimi.

• aivan turhaa
    • tiijät kuka

erästä ihanaa miestä joka sai mun silmät avautumaan ,kaunis kiitos hänelle .en ikinä unohda häntä .

• Ihanako mies?

Miten hän sai silmäsi avautumaan?

• TIIJÄT KUKA
        Ihanako mies? kirjoitti:

Miten hän sai silmäsi avautumaan?

kyllä .aivan IHANA .en tiennytkään että semmoisia on olemassa.hän käski ottaa minun itselleni aikaa arkisista asioista.ja muusta .

• Urkkipurkki?
        TIIJÄT KUKA kirjoitti:

kyllä .aivan IHANA .en tiennytkään että semmoisia on olemassa.hän käski ottaa minun itselleni aikaa arkisista asioista.ja muusta .

Homma muuttu aina rumaksi tai pikemminkin kehnoksi, kun joku "pupupöksy" koittaa saada N I M E T T Ö M Ä N Ä ja T U N N I S T A M A T T O M A N A viestinsä tietylle henkilölle läpi yleisellä internet - palstalla.

Kun tunnistetietoja ei ole riittävästi, viestin vastaanottajiksi tunnistautuu joukko vääriä henkilöitä eikä "O I K E A" henkilö kenties edes lue koko palstaa.

Lisäksi mukaan keskusteluun tulevat ns. "neuvojat", nämä OMNIPOTENTIT MAAILMANPARANTAJAT, jotka kuin pimeässä sohien kirjoittelevat itsestään selvyyksiä ihmisille, joista EIVÄT VARMUUDELLA TIEDÄ EDES SUKUPUOLTA. Huudellaan omahyväisinä "provolle", että rakasta miestäsi/vaimoasi ja että pettäminen on väärin.

Mihin tällaista PÄÄTÖNTÄ NEUVONTAA edes tarvitaan? Neuvontaa, jossa ei olla varmoja ESITETYN ONGELMATILANTEEN tai ONGELMAN ESITTÄJÄN AITOUDESTA?

Parasta olisi kun jokainen vain keskittyisi omiin asioihinsa, vaikka tuttava olisikin meheviä naistenlehtien juttuja tehtaileva toimittaja, kuten nimimerkillä "mietipä hiukan"! (Tarkoitan näitä juttuja, joissa kasvoton tavis, muutetulla nimellä, ja "tunnistamattomiksi muokatuin" yksityiskohdin kertoo muka ongelmistaan. Tarkoitan siis juttuja, joissa KAIKKI ON PUOLITOTUUTTA eli mikään ei ole oikein totta

- EI KASVOTTOMANA ESIINTYVÄN HAASTATELTAVAN NIMI,
        - EIVÄT TUNNISTAMATTOMIKSI MUUTETUT TAPAHTUMIEN YKSITYISKOHDAT, AJAT ja PAIKAT!

• Tiedän huijauksen!

Kirjoitat ketjussa ”Rakastan vaimoani”, kuinka tuttavasi/ystävättäresi on naistenlehtien toimittaja, ja kuinka ruodit sitä, mitä olisit voinut tehdä, jottei TUTTAVASI mies olisi tehnyt itsemurhaa!
        Et ole mikään OMNIPOTENTTI MAAILMANPARANTAJA! Eikä sinun ole syytä ruotia/PÄIVITELLÄ muiden ihmisten asioita, joista et todellisuudessa tiedä mitään – luulet vain. Mistä esimerkiksi tiedät tuttavasi miehen itsemurhan TODELLISEN SYYN tai KAIKKI SYYT?
        Onko sinulla tuttavien asioista vain TIEDON SIRPALEITA – ja OSAATKO MUODOSTAA NÄISTÄ SIRPALEISTA TODELLISEN KUVAN SIITÄ, mitä oikeasti on tapahtunut? Onko tuttavasi edes uskoutunut sinulle pohjia myöten – vai oletko kuullut vain huhuja?

Ellei apuasi pyydetä, ja sinulle näin osoiteta luottamusta, sinun on parasta keskittyä vain oman perheesi asioiden hoitamiseen. Muutoin sinusta tulee nokkansa muiden asioihin tunkeva SORKKIJA, joka JUORUILEE PUOLITTAIN TOSIA ASIOITA tuttavista tai heidän miehistään tai lapsistaan tällaisilla palstoilla ja muuallakin.

Tietääkseni sinulla on teini-ikäisiä lapsia, mies ja itsesi huollettavanasi. Mitä jos keskittyisit vain omiin asioihisi ja olosuhteisiisi, jotka oikeasti tunnet, luulojen varassa sohimisen sijaan. Ethän halua olla juoruakka!

• ajan tappamispuuhat

=D

mitäpäs tässä nyt ikävöisi, aikaa tulin tappamaan tänne.

• minä

Eijaa

• kaipaus3

Kuka minua kaipaa??????

• minä
        kaipaus3 kirjoitti:

Kuka minua kaipaa??????

No minäääää ;)

• eijatahtootietää

Kuka mua kaipaa ja missä?

• minä
        eijatahtootietää kirjoitti:

Kuka mua kaipaa ja missä?

Eräs,joka jumittui vahingossa silmiisi viime viikolla.Kotona ikävöin ;)

• on söpö ...

Jounia jeah!

• Varma tieto.

Jouni pettää.

• ikävä

Ikävöin T-miestä ja sanoin sen hänelle kasvokkain perjantaina.

• 1 samaa

miiaa.

• 2+9

No sitä yhtä ukkelia sieltä 08 alueelta. Tulevana viikonloppuna taas pääsen sen syliin

• reilua tai ei,

kai sen voi kertoa: anttia.

• sama täällä,

Anttia edelleen

• Ikävöin

Osmoa

• kuppilan pallista
    • monta aihetta

jo tästä tehnyt...jennyä ikävöin;)

• matti 09al

matti kaipaa emmaa hesasta

• nokkavaa

pimua.

• korkeaveisu

Noh, sitä veellä alkavaa tietengiin

• niinkö

Veeraa?;D

• K<3S

En nyt ikävöi mutta ajattelen, niinkuin suuren osaa päivästä

Sami mussu

• Herne2

Saanaa tulee ajateltua usein.

• ken ties
        Herne2 kirjoitti:

Saanaa tulee ajateltua usein.

Kerro jokin tuntomerkki.

• ihan ok fiilis

En oikeastaan ketään.
      On ihan hyvä olla näinkin.

• ikävä

Satua

• en voi

sä ihastut

• seeuagain

Ep...Lpr.

• opittu läksyt

Enpä ikävöi ketään, ei ole ketään jota mun näköinen rumilus vois/sais ikävöidä

• wideopen2

Minnaa

• bjkk

Mariaa Peltolammilta , mutta kun hän on luultavasti varattu . Oli ainakin vähän aikaa siten. Meikäläinen on sen verran köyhä ettei viitsi yrittää.

• onko sinne joku

sisäänpääsymaksu vai ?

• bjkk
        onko sinne joku kirjoitti:

sisäänpääsymaksu vai ?

Oikeastaan minä ole niin vähäpuheinen ,että kyseinen henkilö kyllästyy ennen kuin saan sanaa suustani. vaikka olisikin vapaa.

• entunen nuori

Ilkka...nostalgiaa..oli ensirakkaus. Ikävöin enää sitä tunnetta minkä ensirakkaus sai aikaan nuoressa neidossa . :D

• vaikka kiduttaisit

En ikinä..

• EI SINUA.

------

• ai ketä

Ketäkö

• 1401

Ilkkaa....

• yx sellane

Kuka ikävöi Satua?

• sinun olin

Ikävöin häntä, jota en rakkaakseni saa kutsua, häntä, jota sydämeni ehti alkaa rakastaa, ennen kuin järkeni kertoi sydämelleni, että rakkaus mahdotonta. Rakkaus mahdotonta?

Kaipaan sinua J. On niin ikävä.

haluatko kuulla sen?

• jor2
        sinun olin kirjoitti:

Ikävöin häntä, jota en rakkaakseni saa kutsua, häntä, jota sydämeni ehti alkaa rakastaa, ennen kuin järkeni kertoi sydämelleni, että rakkaus mahdotonta. Rakkaus mahdotonta?

Kaipaan sinua J. On niin ikävä.

haluatko kuulla sen?

Oi haluan kultaseni.

• T--o

Seija

• S????

Hei T--o, minne päin menee?

• uneton1

• öööööööööökey

jenna

• minä

entistä minääni

• KAIpaan_ edelleen

Kai
      Aina ja
      Iankaikkisesti

amen ;-)))

(tämän laitoin jo kerran aiemmin yhteen kaipaus-ketjuun, mutta laitanpa uudestaan tähänkin )

• Ei kai pitäs

Lauri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4185
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      97
      2327
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      1009
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      880
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      871
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      864
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. 36
      796
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      782
    Aihe