Kaikkein kamalin lääkäri kokemus?

tlrclk

Oliko lääkäri/hoitaja ilkeä vai sattuiko jokin asia liikaa?

7

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä vaan ei sen kummempaa

      Mulla tuli ihan saatanan paha migreeni koulussa. Sain terkalta lääkkeet ja pääsin lepohuoneeseen. Auttanu vittuakaan, huonom tyynyn takii meni niskat jumiin ja muutenki oksetti ja pääs pyöri.
      Sit terkka tulee ihan vakavissaan puhuun mulle että se ei tiedä voiko se lähettää mua kotiin kun se ei oo varma onko mulla pää oikeesti kipeä.

      "Pienen" tappelun jälkeen sain onneks lähtee.

      • Hhhhhhhhhghhgg

        vitu lintsarit


      • hnhnnnghngnhnnhnngnh
        Hhhhhhhhhghhgg kirjoitti:

        vitu lintsarit

        No kyllä niitä oikeita migreenejäkin on kai olemassa?


    • adonis1

      Mulle laitettiin pienenä sellaset korvaputket mun korvien sisälle, koska mulla oli usein korvatulehduksia, se neste pääs helpommin pois jos oli sellaset putket tärykalvossa. Lääkärin oli tarkotus ottaa jollain oudolla tahmealla aineella malli mun korvan sisäpuolelta, jotta voitais tehä korviin sopivat silikonitulpat, jotka mulla piti olla ku menin uimaan. Sitten se aine juuttu mun korvaputkeen, ja se lääkäri veti koko sen putken pois joka oli kiinni mun tärykalvossa, sattu aivan saatanasti. Nykyään mulla ei onneks oo niitä korvaputkia enää :)

    • upup vai pupu

      up

    • Hyi neuloja D:

      Meillä annettiin ala-asteella jokunen vuosi sitten sikainfluenssa rokotteet. Mulla on pieni neulakammo ja meinasin pyörtyä kun näin sen neulan, eikä sitä lopulta laitettu mulle sinä päivänä.

      Seuraavalla yrityksellä olin rohkaistunu hieman kun moni kaveri sanoi ettei se sattunut ollenkaan. Juuri mun tuurilla terkkari pisti neulan aluksi väärään kohtaan (oikee paikka muuten mut se oli kai liian sivus tai jotain), ja joutui pistään sen toiseen kertaan.

      Ei ainakaan neulakammo mennyt parempaan päin...

    • einäin

      Kamalin kokemus oli se, ku meet lääkärii, ja oot sillee jes, naislääkäri. Ja sit tajuutki et se ei oo se lääkäri vaan oikee lääkäri tulee vast kohta.. ja sit loppujen lopuks oot ilman paitaa mieslääkärin ees,.,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe