Miten tulla kipeeksi?

.....

Eli kertokaa keinoja miten tulla kuumeeseen?

491

60925

    Vastaukset

    • j3nna

      mieti!
      mitä järkee olla kuumeessa??!?

      • 4+4=?

        (tä ei oo vastaus mut saa ainaki viestin ekojen joukkooon ;D)nii et se voi toimii et syöt homesit leipää tai jotain homeist jutttuuu amamul kerra soin pari leipäää ni tuli paha olo oksennus meinas tulla..:D


      • banaanikorvannuolia6
        4+4=? kirjoitti:

        (tä ei oo vastaus mut saa ainaki viestin ekojen joukkooon ;D)nii et se voi toimii et syöt homesit leipää tai jotain homeist jutttuuu amamul kerra soin pari leipäää ni tuli paha olo oksennus meinas tulla..:D

        tomii :D


      • lolzz ..

        ettei.tarvitse.mennä.kouluun.


      • JEEEEEE3333
        4+4=? kirjoitti:

        (tä ei oo vastaus mut saa ainaki viestin ekojen joukkooon ;D)nii et se voi toimii et syöt homesit leipää tai jotain homeist jutttuuu amamul kerra soin pari leipäää ni tuli paha olo oksennus meinas tulla..:D

        OP on varmaan nyt tyytyväinen kun vastasit hänen kysymykseen 9 vuotta myöhässä, hän varmasti katsoo tätä aihetta vielä.


      • mitä järkee?:P
        4+4=? kirjoitti:

        (tä ei oo vastaus mut saa ainaki viestin ekojen joukkooon ;D)nii et se voi toimii et syöt homesit leipää tai jotain homeist jutttuuu amamul kerra soin pari leipäää ni tuli paha olo oksennus meinas tulla..:D

        Kiitos kaikista ohjeistanne mutta minulla meni läpi ku makasin vaan ja kun iskä ja äiti meni töihin lähetin viestin et oksensin


      • LintsariPRO

        Nuole sun perseenreikää. Toimii aina!


      • miäti
        LintsariPRO kirjoitti:

        Nuole sun perseenreikää. Toimii aina!

        XDDD


      • rohnuuuu
        LintsariPRO kirjoitti:

        Nuole sun perseenreikää. Toimii aina!

        Ei ylety sinne asti nuolemaan xDDD


      • teepussinpurut

        syot vaan paljon teepussin puruja niin kylla varmasti seuraavana paivana olet kipea PS. toIMII AINA!


      • Pastilli pate
        teepussinpurut kirjoitti:

        syot vaan paljon teepussin puruja niin kylla varmasti seuraavana paivana olet kipea PS. toIMII AINA!

        Hei syökääpäs paljon joitai pastilleja oikeen paljon kossa on jotain makeutus aineita nii niistä tulee vatsa oikeen kipeeks, etenki herkkävatsaisille (ei vältis toimi kaikilla!) kannattaa kokeilla! :)


      • VDX
        banaanikorvannuolia6 kirjoitti:

        tomii :D

        http://j.gs/2v58


      • joku randåm
        mitä järkee?:P kirjoitti:

        Kiitos kaikista ohjeistanne mutta minulla meni läpi ku makasin vaan ja kun iskä ja äiti meni töihin lähetin viestin et oksensin

        Mikset vaan mee vessaan yöllä, laitat sormen kurkkuun. Esität etttä oksennat... Vanhempari varmaan herää siihen tulee kysyy mikä sul on. Huom! Ennen sitä levität sylkeä naamalles että se olisi vähän uskottavamman näköstä .En oo kokeillut keksin vaan.


      • aad
        teepussinpurut kirjoitti:

        syot vaan paljon teepussin puruja niin kylla varmasti seuraavana paivana olet kipea PS. toIMII AINA!

        Toimiiko myös kahvin purut???


      • haluun kipeeks :((
        aad kirjoitti:

        Toimiiko myös kahvin purut???

        Kokelen myös sitä yöks ikkuna auki , märät hiuukset januku topil ilma peittoo !! Sanon aamul tarkempii tietoi toimikoi!!!!


      • kuumakuumempikuumin1
        rohnuuuu kirjoitti:

        Ei ylety sinne asti nuolemaan xDDD

        No kokeile nuolla kyynerpäätä. ite sain tosi kovan kuumeen kun yritin.


      • kuumakuumempikuumin1
        rohnuuuu kirjoitti:

        Ei ylety sinne asti nuolemaan xDDD

        No kokeile nuolla kyynerpäätä. ite sain tosi kovan kuumeen kun yritin.


      • haluun kipeeks :((
        haluun kipeeks :(( kirjoitti:

        Kokelen myös sitä yöks ikkuna auki , märät hiuukset januku topil ilma peittoo !! Sanon aamul tarkempii tietoi toimikoi!!!!

        Ei toiminnuttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • hmm..

      Syöt tupakan purua tai mitä se nyt ikinä onkaa...sillee saat oikeasti kuumeen ja tosi pahan olon. Tällä keinolla jotkuu jopa päässeet pois armeijasta.

      • Riksa

        eikö se ole vähän vaarallista?Siis siinähän on tervaa ja vaikka mitä paskaa?
        Olisko jotain helpompia tapoja tulla sairaaksi?


      • hmm...
        Riksa kirjoitti:

        eikö se ole vähän vaarallista?Siis siinähän on tervaa ja vaikka mitä paskaa?
        Olisko jotain helpompia tapoja tulla sairaaksi?

        yhes sotakirjas oli et kastaa sokeripalan bensas nii tulee kova kuume mut ei varmaa tee hyvää :D


      • MonaLisa

        Älä neuvoväärin, ei niitä tupakan puruja syödä vaan pureskellaan. Siitä nousee hetkellinen kuume (puol tuntia) ja se on tosi korkea. Ja huono olokin siitä tulee. On niitä parempiakin konsteja.


      • tsupuku

        Varmasti irtisanottu armeijasta jos jää kiinni siitä että syö tupakkaa, ettei tarvitse osallistua johonkin.
        Anyway, ei se toimi.


      • mandariini
        Riksa kirjoitti:

        eikö se ole vähän vaarallista?Siis siinähän on tervaa ja vaikka mitä paskaa?
        Olisko jotain helpompia tapoja tulla sairaaksi?

        joo

        laita mandariini kuorii varpatte välii yöks

        (ei toimi kaikilla)


      • ei kannata!

        tupakanpurujen syömisestä on jouduttu sairaalaan... ei kannata!


    • Tehokas

      Pese kiukset ja jätä märiksi. Ota pesuvatiin hanasta kylmää vettä ja vie huoneeseesi. Avaa ikkuna ja istu tunti ikkunan edessä märkine hiuksinesi ja jalat kylmässä vedessä. Tepsii varmasti. Tosin minulla aikanaan tepsi hiukan turhankin hyvin.

      • hauska

        kauan siinä ikkuna edessä pitää istua??


      • rillibee
        hauska kirjoitti:

        kauan siinä ikkuna edessä pitää istua??

        "Avaa ikkuna ja istu tunti ikkunan edessä märkine hiuksinesi ja jalat kylmässä vedessä." Suomeksi sitten sanottuna 1 TUNTI


      • hukalabukala

        vanhemmat ei yhtäää ihmettele ku istuu siin? :D


    • jo 19v tyttö

      koulusta haluut olla pois, niin etkö voisi vaan feikata olevas kipee, vaikket oikeesti oiskaan?...

      ELi kastat kuumemittarii kuumaan veteen sen verran kun haluut sen mittarin lukeman näyttävän, tai sit pidät sitä kuumemittarii yö/pöytälamun lähellä... Ja näytä kalpeelta, laita vaikka jotain valkosta puuterii vähän...

      Näin mä oon joskus tehny ku äiti on tullu aamul kyselee, miksen oo lähös kouluun...

      Useesti kyllä kun oon valittanu mahakipua, päänsärkyä, menkkakipuja, oksennustautia, kuumetta, pyörrytystä ym ym, niin on alkanu oikeesti tuntuu kipeeltä kun on pitäny niin kovin näytellä..

      Eli kannattais selvittää se asia että MIKSI sul on niin paha olla että haluisit olla ja kipee etkä mennä kouluun... Hae apua jos olet masentunut tms, kerro jollekin paskamaisesta olostasi ja OTA APU vastaan! Mä en sillon ylä-asteella ottanut, ja vuosien päästä olin vielä enemmän umpikujassa, joskus ne asiat täytyy kuitenkin selvittää, niin miksei heti!!!

      Tsemppiä sulle!

      • ei toimi

        vanhemmat kokeilee otsan lämmön! ei toimi vaik yrittäs lämmittää otsan! oon kokeillu yli1324 kertaa :D


    • .....

      Itse olen muutaman kerran "tekeytynyt kipeeksi" Yksi keino on puhdas näytteleminen. Jos ei ole kovin hyvä näyttelijä ja haluaa mennä täydestä, niin tee vaikka ämpäriin oksennusta. Voit tehdä sen sellatteen näköisistä aineista ja vilauttaa vanhemmalles tai sitten sormet vaan suuhun (tulee aitoa), taikka juot vettä hemmetisti.

      Kuumeen voi helposti tehdä jollain lämpimällä. Itse käytin kerran lämpöpatteria. Pidin siis poskia ja vuoroin otsaa lämpöpatterissa kiinni eikä siinä kauaa tarvi olla. Meidän kerrostalossa ne on kyllä lämpösiä vaan pakkasten aikoihin. Mutta en suosittele liiallista lintsailua.

    • Pinnari

      Hanki AIDS, niin oot aima sairas

      • minä

        jos sitä syö nii eiks siitä tuu kipeeks oon tällästä jokus kuullu...


      • :((
        minä kirjoitti:

        jos sitä syö nii eiks siitä tuu kipeeks oon tällästä jokus kuullu...

        ÄLKÄÄ VAA SYÖKÖ HAMMASTAHNAA SE SISÄLTÄÄ FLUORIA JOSTA VOI SAADA FLUORI MYRKYTYKSEN! SE ON VAARALLISTA!!!


      • voi paska
        :(( kirjoitti:

        ÄLKÄÄ VAA SYÖKÖ HAMMASTAHNAA SE SISÄLTÄÄ FLUORIA JOSTA VOI SAADA FLUORI MYRKYTYKSEN! SE ON VAARALLISTA!!!

        juuri äsken söin sitä :o


      • tap tap
        voi paska kirjoitti:

        juuri äsken söin sitä :o

        paras


      • alnev98
        :(( kirjoitti:

        ÄLKÄÄ VAA SYÖKÖ HAMMASTAHNAA SE SISÄLTÄÄ FLUORIA JOSTA VOI SAADA FLUORI MYRKYTYKSEN! SE ON VAARALLISTA!!!

        1000 x fail ! :) ihmiset tunkee fluoria joka ikinen päivä suuhunsa eikä silti kuolla kupsahda. on totta, että sitä ei ehkä kannata vetää koko tuubia, mutta siitä ei kyllä kuole. oksentaa kyllä saattaa.


      • KOKEMUSTA ON :D
        minä kirjoitti:

        jos sitä syö nii eiks siitä tuu kipeeks oon tällästä jokus kuullu...

        Kokeilin. Ei toiminu. Tuli vaa hemmetin paha oli :D


      • juupelis66335485

        jos haluut olla kipee ni kirjota teippiin petri nygård ja laita se otsaa ja huuda nii kovaa VILLI JA VITU VAPAA et koko naapurusto kuulee


      • Jasmine<33
        minä kirjoitti:

        jos sitä syö nii eiks siitä tuu kipeeks oon tällästä jokus kuullu...

        ei tuu oon juonu sekotelmaa jossa oli hammastahnaa


      • voi jumalauta
        voi paska kirjoitti:

        juuri äsken söin sitä :o

        :DD voi raukkaa, kun ei oikein omat aivot toimi... ei ny helvetti tietenkään mitää hammastahnaa saa syödä :u :o


      • Madboy
        KOKEMUSTA ON :D kirjoitti:

        Kokeilin. Ei toiminu. Tuli vaa hemmetin paha oli :D

        siitä on tarkoitus tulla paha olo!


      • tietäjä
        alnev98 kirjoitti:

        1000 x fail ! :) ihmiset tunkee fluoria joka ikinen päivä suuhunsa eikä silti kuolla kupsahda. on totta, että sitä ei ehkä kannata vetää koko tuubia, mutta siitä ei kyllä kuole. oksentaa kyllä saattaa.

        Määrä myrkyn tekee!


      • lololoollolololo
        :(( kirjoitti:

        ÄLKÄÄ VAA SYÖKÖ HAMMASTAHNAA SE SISÄLTÄÄ FLUORIA JOSTA VOI SAADA FLUORI MYRKYTYKSEN! SE ON VAARALLISTA!!!

        haha oot aika vitun tyhmä, sullaha menee joka päivä fluorii suuhus ku peset hampaitas -.-


      • tyhmä
        :(( kirjoitti:

        ÄLKÄÄ VAA SYÖKÖ HAMMASTAHNAA SE SISÄLTÄÄ FLUORIA JOSTA VOI SAADA FLUORI MYRKYTYKSEN! SE ON VAARALLISTA!!!

        ei siit kyll mitään myrkytystä tule et revi siitä


      • JenkkiFreak
        alnev98 kirjoitti:

        1000 x fail ! :) ihmiset tunkee fluoria joka ikinen päivä suuhunsa eikä silti kuolla kupsahda. on totta, että sitä ei ehkä kannata vetää koko tuubia, mutta siitä ei kyllä kuole. oksentaa kyllä saattaa.

        Niin mutta se onkin vähän eri asia syödä ja niellä se kun että se käy suussa kun pesee hampaat.


      • >:&
        alnev98 kirjoitti:

        1000 x fail ! :) ihmiset tunkee fluoria joka ikinen päivä suuhunsa eikä silti kuolla kupsahda. on totta, että sitä ei ehkä kannata vetää koko tuubia, mutta siitä ei kyllä kuole. oksentaa kyllä saattaa.

        Kaveri sai fluorimyrkytyksen kahdesta teelusikallisesta ääliö!!!


      • uulakaleidee
        :(( kirjoitti:

        ÄLKÄÄ VAA SYÖKÖ HAMMASTAHNAA SE SISÄLTÄÄ FLUORIA JOSTA VOI SAADA FLUORI MYRKYTYKSEN! SE ON VAARALLISTA!!!

        Mun hammastahnassa ei oo fluorii :P ku se o jtn viheet Aloe Vera tahnaa :D :D


      • EIEiEI
        :(( kirjoitti:

        ÄLKÄÄ VAA SYÖKÖ HAMMASTAHNAA SE SISÄLTÄÄ FLUORIA JOSTA VOI SAADA FLUORI MYRKYTYKSEN! SE ON VAARALLISTA!!!

        Jos syö jotai yli 20tuupii hammaatahnaa nii siitä vasta kuolee!!!!! Kyl yks tuubi menis tosta noi vaa!!


    • hönö

      väittävät että kuumeen saa kun laittaa varpaiden väliin yöksi appelsiinin kuoria ja villasukat päälle. röökiä ei kantsi syödä, intissä yks kokeili, ei tehonnu, tuli vain paha olo. peruskoulussa yx kundi tunki jalat tunnix pakastimeen, ja se tehos viikox.

      • heeich

        Tai sitten te vaan istutte koko päivän täällä foorumilla. Näin siis kätevästi ainakin päänsärky..


    • Marina

      NÄIN:

      Laita märkiä teepusseja sukkiisi ja sukat jalkaan ja kastele vielä sukat huolella, sekä kastele muutkin vaatteesi (villa paita on paras).
      Nuku ilman peittoa, märällä tyynyllä (tietysti hiukset märkinä), mieluiten paljaalla lattialla, ikkuna auki, jos mahdollista tee läpiveto.
      Jos vaan kestät niin voit tunkea housuihis vielä jääpaloja.
      Älä syö kokopäivänä mitään (vastustuskyky heikkenee, nälkäisenä).

      Jos et näin tuu kipeex oot aika sitkee sissi.

      Kannatan kuitenkin ennemmin feikkaamista, sillä kuka nyt oikeesti kipeä haluis olla?

      • joo

        ..jos noin teet, ni et aamulla enää herää :p


      • vissii sit sitkee sissi

        Ei toiminu aina kaa mulla


    • valitettavasti

      jo kipee ja pahasti!

    • juu

      syöt tupakan puruja niin kuume nousee vähäx aikaa,muutamaks tunniks vähintään...=)

    • nosferatu13

      mee liikunnassa suunnistaan vesi sateessa ja eksy sitten suolle tunniks...tepsii varmasti...

    • pihla

      hei miten tulla sairaaksi 7 tunnissa.Mieluiten kuumeeseen tai mahakipuihin.

    • muhahahahaha

      mulle tuli kauhee yskä, nuha, lihassärkyi ja kurkkukipeeks niin etten voinu puhuu/syödä/juoda vähän kuumetta, kun menin näin sylsyllä paljain jaloin vesilätäköihin kulkeen xD
      elikkä jonku viiden päivän ajan joka päivä joksiki puoleks tunniks. kannattaa muuten myös laittaa ikkuna auki koko päiväks ja sitten tulla märkien hiuksien kanssa nukkumaan, ni varmasti tulee kipeeks... ;D

      tottakai tuollainen normi teeskentelykin toimii, kunhan vaan alottaa jo illalla eikä 5 min ennen lähtöö millon minnekkin...

      • ei_mitäänjärkee

        Laskettele 8 h verkkareissa ja t paidalla,, aivan varmasti tuut kuumeeseen.. harmi vaan että tullee 39.8 :(


      • lokeiro9
        ei_mitäänjärkee kirjoitti:

        Laskettele 8 h verkkareissa ja t paidalla,, aivan varmasti tuut kuumeeseen.. harmi vaan että tullee 39.8 :(

        Kokkeilin sitä hammastahna juttua. ei kyl kuumetta tullu mut helkkarin huono olo... että ihminen osaa olla tyhmä-> en suosittele kellekkää :(


      • fabrizio
        lokeiro9 kirjoitti:

        Kokkeilin sitä hammastahna juttua. ei kyl kuumetta tullu mut helkkarin huono olo... että ihminen osaa olla tyhmä-> en suosittele kellekkää :(

        no ihan sama mut mä koitan kummiski sitä tanhaa ku huomen ei jaksa mennä kouluu. ja mun mutsi uskois bluffinki mut ku mä oon ollu jo pe-su "kipeenä". jos mul on oikeesti tullu jostai muusta huono olo nii kyllä riittää. otin vartti sitte röökin puruakin ja söin. ei mittää tunnu ainakaa viel mut koitan viel hammastahnaa nii eiköhän se siitä


      • hammastah.YÖK
        lokeiro9 kirjoitti:

        Kokkeilin sitä hammastahna juttua. ei kyl kuumetta tullu mut helkkarin huono olo... että ihminen osaa olla tyhmä-> en suosittele kellekkää :(

        Jep , tuli jo 2 suullises ökä = ( tai koitan nyt 3 mut tuntuu et ei pysty . Lukekaa. Ooon kuullu et laittaa viltin / peiton saunan lauteille ja nukuse päällä yön niin aamulla kun mittaat kuumen on kuumetta ...


      • jebou :)
        lokeiro9 kirjoitti:

        Kokkeilin sitä hammastahna juttua. ei kyl kuumetta tullu mut helkkarin huono olo... että ihminen osaa olla tyhmä-> en suosittele kellekkää :(

        Mulle kävi samal taval....


      • Aina sairasko?

        ...Nukun joka yö ikkuna auki ja hiukset märkinä...


      • Viljami600
        ei_mitäänjärkee kirjoitti:

        Laskettele 8 h verkkareissa ja t paidalla,, aivan varmasti tuut kuumeeseen.. harmi vaan että tullee 39.8 :(

        Toimiiko tuo


      • Viljami600
        ei_mitäänjärkee kirjoitti:

        Laskettele 8 h verkkareissa ja t paidalla,, aivan varmasti tuut kuumeeseen.. harmi vaan että tullee 39.8 :(

        Toimiiko tuo


    • Pölölö

      Mulla toimi se et join sikana rasvatonta maitoa ( oon laktoosille allerginen ) tuli oksennus.
      Ja sit kerran makasin vaa kylmällä lattialla jonkin aikaa ni oli hetki kuumetta :=)

      • juustosta löytyy

        laittakaa hammastahnaa tupakan prruja ja laittakaa kaikki ikkunat auki tosi shyvä tapa saada 38.4


    • -_-

      esittele että olet kipeä ja jos et halua valehdella tai olet huono näyttelemään tulee hammastahnasta hetkellisesti paha olo(ainaki mulle)

      • rainbow_gay_

        Kylläpä te näette paljon vaivaa sairastumisen eteen:D Tiesittekö muuten että ilman virusta ja/tai bakteereja ei sairastu. Eli vaikka istuisitte tuntikausia sateessa ette sairastu. Ellei sitten syö koirankakkaa samalla. Mutta minä olenkin keksinyt maailman helpoimman tavan saada kuume! Ota mittari käteen ja vedä esim. lahjettasi vasten_kovaa_ja nopeasti sitä niin saat todella huomaamattomasti "kuumetta". Minä ainakin saan yhdellä vedolla (joo olen harjoitellut:) 39 astetta. Toivottavasti oli apua:)


      • ansquwwi-
        rainbow_gay_ kirjoitti:

        Kylläpä te näette paljon vaivaa sairastumisen eteen:D Tiesittekö muuten että ilman virusta ja/tai bakteereja ei sairastu. Eli vaikka istuisitte tuntikausia sateessa ette sairastu. Ellei sitten syö koirankakkaa samalla. Mutta minä olenkin keksinyt maailman helpoimman tavan saada kuume! Ota mittari käteen ja vedä esim. lahjettasi vasten_kovaa_ja nopeasti sitä niin saat todella huomaamattomasti "kuumetta". Minä ainakin saan yhdellä vedolla (joo olen harjoitellut:) 39 astetta. Toivottavasti oli apua:)

        kyl toi muuten toimis, mut mun äiti on lääkäri joka ei usko mitään näyttelemistä. se näkee heti jos ei oo oikeesti kipee... miten siis tulla KIPEÄKSI??


      • kiitti paljo
        rainbow_gay_ kirjoitti:

        Kylläpä te näette paljon vaivaa sairastumisen eteen:D Tiesittekö muuten että ilman virusta ja/tai bakteereja ei sairastu. Eli vaikka istuisitte tuntikausia sateessa ette sairastu. Ellei sitten syö koirankakkaa samalla. Mutta minä olenkin keksinyt maailman helpoimman tavan saada kuume! Ota mittari käteen ja vedä esim. lahjettasi vasten_kovaa_ja nopeasti sitä niin saat todella huomaamattomasti "kuumetta". Minä ainakin saan yhdellä vedolla (joo olen harjoitellut:) 39 astetta. Toivottavasti oli apua:)

        kiitti se toimi ja viel helposti. toimii hyvin!


      • hhgghhgj
        ansquwwi- kirjoitti:

        kyl toi muuten toimis, mut mun äiti on lääkäri joka ei usko mitään näyttelemistä. se näkee heti jos ei oo oikeesti kipee... miten siis tulla KIPEÄKSI??

        Sama täällä äiti lääkäri.Vihaan torstaita 8h koulussa tupla tunteja


      • ''kipeenä''
        rainbow_gay_ kirjoitti:

        Kylläpä te näette paljon vaivaa sairastumisen eteen:D Tiesittekö muuten että ilman virusta ja/tai bakteereja ei sairastu. Eli vaikka istuisitte tuntikausia sateessa ette sairastu. Ellei sitten syö koirankakkaa samalla. Mutta minä olenkin keksinyt maailman helpoimman tavan saada kuume! Ota mittari käteen ja vedä esim. lahjettasi vasten_kovaa_ja nopeasti sitä niin saat todella huomaamattomasti "kuumetta". Minä ainakin saan yhdellä vedolla (joo olen harjoitellut:) 39 astetta. Toivottavasti oli apua:)

        Toimi oikeesti himo hyvin


      • nasse setä
        rainbow_gay_ kirjoitti:

        Kylläpä te näette paljon vaivaa sairastumisen eteen:D Tiesittekö muuten että ilman virusta ja/tai bakteereja ei sairastu. Eli vaikka istuisitte tuntikausia sateessa ette sairastu. Ellei sitten syö koirankakkaa samalla. Mutta minä olenkin keksinyt maailman helpoimman tavan saada kuume! Ota mittari käteen ja vedä esim. lahjettasi vasten_kovaa_ja nopeasti sitä niin saat todella huomaamattomasti "kuumetta". Minä ainakin saan yhdellä vedolla (joo olen harjoitellut:) 39 astetta. Toivottavasti oli apua:)

        mäki teeen noin et hieron sitä johoki ja sit ku joku tuleee ni hiero nopeesti ottaaa ni se lämpeee...


      • Eräs poika
        rainbow_gay_ kirjoitti:

        Kylläpä te näette paljon vaivaa sairastumisen eteen:D Tiesittekö muuten että ilman virusta ja/tai bakteereja ei sairastu. Eli vaikka istuisitte tuntikausia sateessa ette sairastu. Ellei sitten syö koirankakkaa samalla. Mutta minä olenkin keksinyt maailman helpoimman tavan saada kuume! Ota mittari käteen ja vedä esim. lahjettasi vasten_kovaa_ja nopeasti sitä niin saat todella huomaamattomasti "kuumetta". Minä ainakin saan yhdellä vedolla (joo olen harjoitellut:) 39 astetta. Toivottavasti oli apua:)

        Minä just äsken huijasin isää ja äitiä 1 hinkkaa kuumemittaria omaan ihoon 40sek ja tuli 37.5 t:eräs poika


      • NEUVOJAA
        ansquwwi- kirjoitti:

        kyl toi muuten toimis, mut mun äiti on lääkäri joka ei usko mitään näyttelemistä. se näkee heti jos ei oo oikeesti kipee... miten siis tulla KIPEÄKSI??

        helppoo hinkkaa kuume mittaria niin kauan peittoos tai lahkeesees ja jos se koittaa ottaa kuumen ottamisen jälkeen henkäse peittoon kunnolla ja sitten peitto vasten otsaa ni on väliaikaninen kuume. kokeillu toimii. Ja sitte ku viä jos se ei usko niin ota monta pitkä hiasta ja laita ylles ja kaikki sun peitot korviin asti ja sit ku meen valittaan että on kylmä ja ne koskee suhun oot kuuma, sekin toimii:)


    • tyyppi123

      Kertokaapas tyypit miten tulla kipeeksi, kun on talvi ja ei haluu mennä kouluun :)

      • samsjuyyss

        syö isoJA lusikallisia hammastahnaa


      • pommin varma

        (kuume)laita kuuma vesi pullo(kuminen) tyynyn sisään ja mittaat kuumeen niin kyl valehtelee
        (kuume2) jos sulla on sellanen mittari jolla mitataan korvast nii sitte hikkaat korvaa 15 - 60min ja mittaa
        (mahakipu)syöt paahtoleipää(ei paahdettuna) ja laita oikeen paljo aamupala juustoo välii ja saman verran meetvurstii ja purkillinen maitoo niin kyl lenttää ykä ja on maha kipiä(mitä enemmän sä niitä leipii syöt nii sitä kauemmin se maha on kipee)


      • Huijjaaja

        Syö kissan tai koiran nappuloita niin tulee oksennus parin minsan viiveellä


    • kouluu =(=(

      siis toimiiks se hammastahna OIKEESTI?????!!?!??! ei jaksais mennä kouluu huomen..... ja paljon sitä pitää syödä??

      • asia-mies

        älä kokeile ei toimi ja muutenki maistuu paskalta!


    • kipeälapsi

      ei kannata syödä hammastahnaa tulee erittäin paha olo. Minä tein itteni kipeeksi sillä tavalla että laitoin JÄÄKYLMÄT ja märät sukat jalkaa yön yli. ja aamulla laitoin kuumemittarin lamppuun ja odotin niin kauan kunnes tuli sopiva lämpö.. nyt minulla on appelsiinikuoret jaloissa, en vielä tiedä tehoaako se mutta ilmotan sitten kun tiedän,, pidän näit joku tunnin verran!

    • kuumepoju

      syö hammastahnaa ja laita kylmällä vedellä kasteltu sukat jalkaa ja kyllä tulee kuume :)

      • raiskatkaa itsenne

        syökää muumi hammas tahnaa se maistuu hyvälle:D


    • tyjtyj

      Lenkille ilman vaitteita tässä säässä varmaan tepsisi.

      • röhöhö

        jos keskitalvellakaan ei toimi....


    • kotiiiiin

      sanot illalla et oksettaa, sit otat yöks vadin sängyn viereen ja syljet siihen niin paljon et näyttää vesioksennukselta. aamulla näytät säälittävää naamaa niin kotipäivä oon taattu. haittapuolena kamala olo suussa aamulla, tosin menee ohi ajan kanssa ja jos syö jotain. mä tein tän joskus kolmasluokkalaisena ku en uskaltanu oksentaa oikeesti ::D

    • Siis että?

      En halunnu mennä kouluu joten koitin tulla kipeeksi syömällä hammastahnaa, pitämäl kasteltuja sukkia ja sit olin ulkona vähis vaatteis, mut ei tullu ees kurkku kipeeks. Ehdotuksia mitä voin vielä tehdä? (tupakkaa en sit suostu syömää)

    • yhrijfrt

      Kuulostaa niin ällöiltä ja aikaa vieviltä nuo keinot tulla niin valheellisesti kipeäksi ettei lääkäri äiti (tai kukaan muukaan äiti) sitä uskoisi, joten taitaa olla parasta vaan lampsia kouluun ja yrittää selvitä siitä päivä kerrallaan viikonloppua odotellen.....

      • just niin

        Olen samaa mieltä


    • Elävä esimerkki

      Onhan nätä, vaikutukset vaan ovat kovin mitättömät tai itselläni ei ainakaan ole tepsinyt pahemmin nuo syömiset. Mutta sanotaan että tupakkaa, kahvinpuruja, teenpuruja ja hammastahnaa syömällä saisi kuumeen. Mun kuumeeni noista kaikista kesti niin vähän aikaa, että ehti sitten jo laskea kun oli mittauksen aika. En tosin tupakkaa kovinkaan paljon viitsinyt mässäillä ja kahvinpurut maistuivat aivan hirvittävälle. Hammastahnakaan ei mitään herkkua ollut ja kuume nousi siitä niin vähän, että minä jolla normaali on kovin alhainen, en saanut ketään vakuutetuksi. Itse en näitä hömpötyksiä enää harrasta, ei näissä mitään järkeä ollut. 

      Toinen, selvästi parempi tapa on kuumemittarin huijaaminen. Itse olen kuumemittaria lämmittänyt lampussa (mutta menee kovin nopeasti liian korkeaksi tuo luku) ja myös olen hangannut sitä peittoon/paitaan jolloin myös lämpö nousee. Tosin sitten ollaankin pulassa jos vilauttaa korkeampaa lukua ja pääsee lääkärille tarkistuttamaan.

      Mielestäni paras tapa olla poissa on vedota päänsärkyyn. Sitä kun ei kukaan voi millään todistaa ja katsastaa särkeekö todella. Tosin kun tätä usein valittaa, on käytävä terkkarilla ennenkuin saa jäädä sen takia kotiin, mutta jos tarpeeksi surkeasti terkkarille valittaa migreenin tapaista päänsärkyä ja vaikeutta sen takia keskittyä mihinkään, uskon että hän päästää pois. Tosin jos liian usein terkkarille menet valittamaan päänsärkyä saatat joutua tutkimuksiin mistä niin useat pääkivut johtuvat. 

      En suosittele tekeytymään kipeäksi vain ettei joutuisi kouluun. Siitä ei seuraa mitään hyvää, ja siihen todella jää koukkuun. Olen elävä esimerkki. Ymmärrän kyllä jos on joku tietty tunti tai päivä jonkun kamalan asian takia ja ei tahdo mennä. 

    • kuumeeton

      Kyllä minäkin olen kuullut ainoastaan siitä, että nielee ruokalusikallisen hammastahnaan, ja kuume on taattu?

    • aaaasdjimbouuks

      syö koiran paskaa ( kissanki käy) nuole niiten kusta yms. syä kaikkea likasta pihalta. Varmasti tuut kipeeks. Oksennus tauti ja kuumettaki.

      • dddddddddddddddddddd

        En kyll suosittele koiran/kissan paskan/kusen syömistä/nuolemista.


    • paskaaa

      Suurin osa noista ei kyllä toimi, ite kokeilin vähän aikaa sitte saman viikon sisällä hammastahnan syöntiä, ulkona hillumista hiukset märkinä ja ilman takkia, mandariininkuoret sukissa nukkumista ja lumessa pyörimistä ohuet legginsit ja toppi päällä. Ei tullu _mitään_, olin ihan täysin terve koko ton session jälkee, ei edes pienintä flunssanpoikasta. Et en kyllä suosittele mitään noista kokeilemaan, täyttä paskaa vaan kaikki.

      • ffffhjhgfhg

        Minäkin yritin olla kipee niin menin ulos 30 min 5 asteesen shortseissa
        sitten tulin sisään menin petiin ikkuna auki ilman peittoa mutta en tullut kipeeksi kärsin vaan h******* paljon


      • Linssari SARI

        11.4. joo mäkin kävin silloin lumihanges kierimässä ja mulkaan ei tehonnut !


    • 1234567891011

      Miten syvälle suuhun ne sormet pitää tunkea et oksennus tulee? Oon joskus yrittäny mut en kyl ihan tosissaan, pelkkä yökkäys tuli. Ei toiminu ku en laittanu sormii ilmeisesti oikeeseen kohtaan.

      • ijlkhl.öjoöp

        tässä teille vinkki joka tosiaan toimii, jos haluutte kurkun iha vitun kipeeks ja ainaki muutaman pv:n vapaata(HUOM. ei toimi lämpiminä päivinä!!) : elikkäs laitat huonees ikkunan ja oven auki yöks, niin tulee ristiveto, sitte ikkunan viereen sänkyyn märällä tukalla nukkumaan ni kyä lähtee.


      • vastas vaikka tosi vanha viesti on = laita sormi kurkkuu jos ei toimi laita sormi kurkkuu ja toinen oerseeseen jossekää ei toimi ni vaiha sormien paikkaa =)


      • vammanesg,sgbdgb

        no niiin syvällä ettää se tulee , pölööö ! :D


    • ewdfguio098765

      Nyt on märät sukat jalassa.. Ikkuna auki... Vähissä vaatteissa.. Katsotaan toimiiko :)

    • abcdaa

      Joo mut meillä on semmonen korvakuumemittari nii miten semmosta voi huijata ;o

    • !!!!!!!!!

      mää tiiän miten ei tarvii mennää kouluun ainakaan päiväks.ohje1:Syö niin paljo voileipii ettet jaksa(voi olla juustoo tai jotain lauantai makkaraa päällä, voit myös halutessa paahtaa leivän).Ohje2:oota sitte noin 15min tai voit oottaa enemmänki.Ohje3:laita sitte sormet nii syvälle kurkuun ku pystyt, ja sitte vaa oksennat vaikka pönttöön tai lavuaariin.

      PS:mulla sitte tää toimi.

    • Koekaniini.

      ääh, en tiiä , kun ei huvittas tnä mennä kouluun , äiti ja isä töissä nyt mutta vaari raivoaa , se on nyt jossain ja pitisi saada äkkiä kipeeksi itteni!!
      teepussi juttuu oon kokeillut ja kävin suikus ja menin ikkunan viereen istuun pelkän pyyhkeen kaa;o ei auttanut ! tepsiikö tosissaanse että syö vaikka 3-5 leipää ja odottelee 15min , eiku vaan sormet kurkkuun ja oksenteleen?! :o
      meen kokeileen , kerron tuloksia!

    • super mari

      ainaki vanhemmat luule että on oksennustauti

      • super mario

        Mut ei siittä tuu sairaaksi.


      • rjggk
        super mario kirjoitti:

        Mut ei siittä tuu sairaaksi.

        riippuu ihmisestä. Mä tuun kipeeks ku vähän käyn ulkona 10 min ilman takkia ja jätän ikkunan yön auki. Mullon se ongelma et oon vähän kipee eli voisin olla koulussa. Mut kuitenkin swn verran et en voisolla. Haluaisin ens viikoks kouluun mut haluun ensin flunssan pois tai hirveen flunssan päälle.


      • rjggk
        super mario kirjoitti:

        Mut ei siittä tuu sairaaksi.

        riippuu ihmisestä. Mä tuun kipeeks ku vähän käyn ulkona 10 min ilman takkia ja jätän ikkunan yön auki. Mullon se ongelma et oon vähän kipee eli voisin olla koulussa. Mut kuitenkin swn verran et en voisolla. Haluaisin ens viikoks kouluun mut haluun ensin flunssan pois tai hirveen flunssan päälle.


      • joku tyyppi
        rjggk kirjoitti:

        riippuu ihmisestä. Mä tuun kipeeks ku vähän käyn ulkona 10 min ilman takkia ja jätän ikkunan yön auki. Mullon se ongelma et oon vähän kipee eli voisin olla koulussa. Mut kuitenkin swn verran et en voisolla. Haluaisin ens viikoks kouluun mut haluun ensin flunssan pois tai hirveen flunssan päälle.

        Kastakaa kuumemittari tulikuumas vedes nii on 40 astetta ja näytelkää et kuolette kohta


      • yfi8d6cot
        rjggk kirjoitti:

        riippuu ihmisestä. Mä tuun kipeeks ku vähän käyn ulkona 10 min ilman takkia ja jätän ikkunan yön auki. Mullon se ongelma et oon vähän kipee eli voisin olla koulussa. Mut kuitenkin swn verran et en voisolla. Haluaisin ens viikoks kouluun mut haluun ensin flunssan pois tai hirveen flunssan päälle.

        josoot vaan vähän kipee se voi johtuu kilpirauhase vajaatoiminnast


    • 12345681234568

      Luin jostain että jos laittaa tupakan purua yöksi sukkiin niin aamuksi nousee kuume. Ei mitään tietoa pitääkö paikkaansa.

      • Purumaa

        Ei tietenkään pidä! Ei tupakkatehtaan työntekijöilläkään ole kestokuumetta sen takia, että sukkiin menee puruja.


      • are1001

        no eihä se ees imeydy sun verenkiertoo mitenkää, sama asia et sanoisin ''laita erin väriset sukat jalkaan nii tulee kuumetta''


    • super mario

      Mää tiiän toisen tavan tulla sairaaks helposti. Laittaa vaan PIENEN liidun palan kielen alle, ja siinä se. En oo kokeillut mutta kokeilen sitä ja kerron tulokset.

      • super mario

        ei toiminu


    • diipadaapaa_

      Iskä kerto, et kun se oli armeijassa, niin porukka siellä söi tee puruja, niin niille nousi kuume :) Siitä vaan testaamaan..

      • Klassikko lintsari

        Kaikist paras on laittaa paljon tulipunast/tummanpunast poskipunaa pöllyyttää iha sairaasti hiuksii ja näyttää säälittävältä ja valittaa hirveetä vatsa/pääkipuu tai jos illal on tilaisuus jemmata leipää jonnekin esim.sohva pöyd
        N laatikkoon mist se on saatavil ku esim.istuu sohval mä otin leipää laatikkoon ja aamun ku heräsin valitin huonoo oloo ja otin vettä menin sohvalle istuu ja ku kukaa ei nähny niin otin leipää suuhun ja vettä ja muussas in sen sit menin oksentaa vessaan ja sanoin äidille et oksen sin se ei uskonu ni sit sanoin et tuu vaik kattoo ja meni läpi. Vanha klassikko kuumemittari lampussa toimii


    • HUOM!! io

      TÄÄ ON KIRJOTETTU CAPSLOCKILLA ETTÄ KAIKKI HUOMAIS ETTÄ TÄSSÄ ON TÄRKEÄÄ TIETOA: kuumemittarin (alkoholi, eli nykyaikanen tai sähkömittari) lämpenemisen alkuun lampussa 40W-60W menee 0.40-1.10 minuttia.

    • expert n.1

      Eikö kelpaa muu tauti ku kuume?!
      No kuumeeseen tepsii kuuma vesi tai lamppu (eli kuumemittari niihi kii vähäks aikaa) muita keinoja tulee tässä:
      syö itses täyteen ja juo paljon sitten mene istuu sohvalle väärin päin (eli ole ylös alaisin) sairaan huono olo ja ehkä oksennuskin taattu.
      Syö laksatiiveja, ksylitolia(paljon) nii tulee ripuli.
      älä nuku yhtään(yks yö riittää) koska jos olet valvonut koko yön kaikki näkeee et sulla on nii huono olo et on pakko jäädä kotiin (jos et pysty tosta noin valvoo koko yötä nii ota vähintää energia juomaa yks pullolline just enne nukkumaa menoo tai juo paljon kahvia(tummassa kahvissa on enemmän kofeiinia ja nyt on tavoitteena kofeiinimyrkytys). Mukavin tapa sairastua on varmaankin syödä 1½ litraa kylmää jäätelöä mahdollisimman nopeasti ennen nukkumaan menoa vatsa tunee nii kipeeks huhuh.(toimii myös muilla kun laktoosi herkillä)

      • ...

        no se kuume nyt ei oo nii inhottava ku joku maha tauti ja oksentelu


      • Tohtori Tojo

        Siis joo. Mun asiani olisi että elkee vaan kukaan menkö tupakkaa jyrsii siinä on terva aineita ja kaikkea nuorelle pahaa laittakaas mielummin Ksylitoli pastilleja hammastahnaan ja siihen kahvin jauhottuja siemeniä ja pieni määrä paperia ja kaikkein inhottavin asia mitä tähän voit lisätä on Iso pala voita ---> Oksennus nousee pintaan ja jos tämä sekoitus on avonaisessa purkissa 4 Desin vettä kanssa 2 päivää tästä syntyy erittäin pitkä kestoinen oksennus taudin bakteeri! Olkaa varovaisia näiden aineiden kanssa mikään ei ole terveellistä (Noista aineista)


    • bbääl

      Elkää vitussa menkö syömään hammastahnaa!!! Mä kokeilin ja hyi vittu et ällöö ja paskanmakust ja nyt joka kerral ku nielasen tekee pahaa ja btw koko homma ei toimi -.- eikä myöskään märät kylmät sukat (laitoin ekaks nilkkasukat ja päälle villasukat)...enk syöny mtn koko päivänä nii et aika surkee vastustuskykyki. ;p

      • psdaffd

        Nam hammastahnaa on hyvää


    • rgh

      toi hammatahna toimii ehk, en oo varma :D

      • joojust

        no ei tosiaankaan toimi. älkää yhtää yrittäkö saada ihmisii syömää jtn hammastahnaa, siit saa vaan perkeleen huonon olon suussa. hyi saatana!!


    • joojust

      eiii kannata syödä hammastahnaa koska sillo ku mä sitä söin sain siitä niin pahan oksennustaidin että jouduin sairaalaan :D ja voin kertoo ettei se ollu kivaa

      • OksennustaudinFani

        Sitä mä just haluun


      • hammaspeikkooooo

        kiva lukee näitä kommentteja kun just pistelly poskeensa pari ruokalusikallista hammastahnaa :DD


    • Oma neuvoni on, että menet vaan sinne kouluun :D

    • Pahisminä

      Taatusti toimivat oikein tehtyinä:

      1. Tupakan, teenpurujen, kahvinpurujen syöminen, 2. Tukka märkänä, ikkuna auki, märät sukat jalassa nukkuminen 3. Kasta kuumemittari lämpimässä vedessä, hankaa sitä johonkin, tai laita lamppua vasten, tai laita kuumemittari pulloon joka on täynnä kuumaa vettä tai käärii kuumassa vedessä kastettuun pyyhkeeseen.


      Ei todistetusti toimivia:

      1. Appelsiinin kuoret varpaiden välissä nukkuminen (sukat päällä) 2. hammastahnan syöminen.


      Vastustuskyky heikkenee jos nukkuu todella vähän ja on syömättä. Ja peruskeino on vain esittää :) Ps. Jos terkkari antaa särkylääkkeitä älä niele niitä, niille voi tulla käyttöä muulloin...

      • VatsataudinFani

        No niin kun syöt varmaa tosi vähän hammastahnaa


    • Toivoton!

      EI kannata ainaka näitä tehä:

      *Appelsiinin kuori ( söin puolet appelsiinistä ( v**** pahaaa oli) eikä tullu mitään.Sit kokeilin hammastahnaa,meinas yrjö lentää. NÄÄ EI SIIS TOIMI KUMPIKAAN TULEE VAAN PAHA OLO!

      • ettäsellasta

        olikohan niitä appelsiinin kuoria tarkotus syödäkkään? ja "Sit kokeilin hammastahnaa, meinas yrjö lentää" no se oli vähäniinku tarkotuski


      • siisuskojo!

        paha olo = helppo esittää kipeetä= vapaa koulust!!!


      • Ok XD

        Kokeile mandariinin kuoria ite kokeilen kerron tulokset.


      • koulu on pask

        Sitä kaikki haluu


    • Katjuskainen12345

      No menet vain märät vaatteet päällä nukkumaan.. Luulisi tehoavan. :)

      • Joppeliizu

        Laatikollinen mämmiä iltapalaksi ja pullo kiljua. Aamulla kun herää ni ensiksi lautasellinen luumuja ja hiukan ruisleipää. Sitten jos ei vielä tunnu missää niin kirjoittaa Google-kuvahakuun Johanna Tukiainen niin alkaa laattaa lentämään. Jos nimesi sattuu olemaan Chuck Norris eikä tämä tunnu vielä missään , ehdotan ottamaan mallia Bear Gryllsistä.


    • jepjepejepjepjepjep

      Mä omistan korvakuume mittarin et ei toimi et laittais lamppuu vasten..ja kun äiti sen ottaa kun ''en osaa laittaa sitä oikeaan kohtaan jäkä jäkä'' että nii-in

      Ja mulla on liian hyvä vastustuskyky :I

      • uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

        laita mobilaattia korvan ympärille


    • hmmbbbb

      Kokeilkaa

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

      • tuntematon nro.

        TOI TOIMI KIITOS KIITOS JA KIITOS TOIVOIN ET OLISIN KIPEE JA KOULUS KAVERIT SANO ET OON KALPE KIIIIIIIIIITOS!!! PALJON!!!!!
        t.tuntematon nro.


    • oksensin.. ^^

      oksensin kun luin tämän aiheen

    • jknm,lö

      hbjm

    • kippeeksivaa!

      noo kun nyt on aika kylmää vettä, nii jäät vaa joksikin aikaa sinne räpiköimään, nii eiköhän kipeeks tuu, ja ku on vähissä vaatteisa esm. Kylmällä säällä, vesisateessa, tai liikut hirveesti vähissä vaatteissa nii kurkku ainaski tulee kipeeks (ainaki mulla)...

      • ????

        Oon sitä kylmä vesi juttua kokeillu karaistusta se on ei sairastumista


    • KIPIÄKÖ

      AI vittu TOIMIIKO SE APPELSIININ , MANDARIININ KUORET SUKKIIN JUTTU ?! KOKEILIN MYÖS , OLLA NOO OLIN VAAN NOIN 15 MIN MÄRIL HIUKSIL JA PIDIN JALKOI SIIN VADISSSA JA OLI AAMUL VAAN 37.1 JA NY ILTAPÄIVÄL 37.0 -,- ET vittu JEES , MUTSI SANOO ET PITÄÄ OLLA 37.5 - 37.3 ET vittu -,-

      • joku tyyppi

        Mulla on normi 36,7 ni ku o 37,0 niin mul o kuumetta ja se hinkaaus toimi liiankin hyvi oli äske lääkärissä


    • rdtde4545

      hlor0diyhotripfotiufoptiputiutfpuitpofiuptyoiuitoiutiopuiiuopty KOKEILIN MYÖS , OLLA NOO OLIN VAAN NOIN 15 MIN MÄRIL HIUKSIL JA PIDIN JALKOI SIIN VADISSSA JA OLI AAMUL VAAN 37.1 JA NY ILTAPÄIVÄL KOKEILIN MYÖS , OLLA NOO OLIN VAAN NOIN 15 MIN MÄRIL HIUKSIL JA PIDIN JALKOI SIIN VADISSSA JA OLI AAMUL VAAN 37.1 JA NY ILTAPÄIVÄL KOKEILIN MYÖS , OLLA NOO OLIN VAAN NOIN 15 MIN MÄRIL HIUKSIL JA PIDIN JALKOI SIIN VADISSSA JA OLI AAMUL VAAN 37.1 JA NY ILTAPÄIVÄL yryr ei toimi paskapää

    • jussi 1234 gay

      syö tupakan puruja

      • ???

        Siis kuinka pitkälle ihminen suostuu oikeeesti menemään, vaan saadakseen itsensä kipeäksi?


      • joku muija
        ??? kirjoitti:

        Siis kuinka pitkälle ihminen suostuu oikeeesti menemään, vaan saadakseen itsensä kipeäksi?

        aika pitkälle kyllä


    • kouluun

      On järkevämpää vaan mennä sinne kouluun.

    • korerea

      miks vitus haluut kipeeks?? jos ei huvita mennä kouluun niin älä mene ja tee jotain muuta.. tosi simppelii...

    • ZaaaannaZ

      hei haloooo! tää on maailman yksinkertasin juttu, jota ite oon harrastanu aina (viimeks eilen ja nyt oon kipee 38.2) eli: mee suihkuun ja laita vesi niin kuumalle ku lähtee ja seiso siinä 1 min. sit kääri ittes HETI pyyhkeeseen, et lämpö ei karkaa. pidä pyyhettä tiiviisti ympärilläs viiis min. toimii idoottivarmasti!!!

    • Pöllö!!

      1. Kävele moottoritiellä vastasuuntaan
      2.Mene junaradan viereen ja laita kätesi raiteelle ja odota 10min

    • joojoojoojoojoojoojo

      toi suihku juttu nyt ei varmaa mukavalta tunnu et laittaa niin kuumalle ku voi ja seisoo minuutin siitähä tulee palovammoja ympäri kehoa :D ite istun nyt kylmässä tuulessa t-paidalla ilman sukkii ja verkkareis en usko et toimii mut luulen et tulee toimii se et istuu vaik kylmässä ilmassa ulkona sukat märkänä jalassa ja hiukset märkänä ja vielä sortseissa voin taata että mukava flunssa siitä tulee ja aika varmasti kuumetta...

    • NÄIN:

      PYYDÄ JOTAIN SYLKÄSEE SUN SUUHUN JA NIELASE SEN SYLKÄ NII KYL TUUT KIPEEXXXXXXXXXXXXXX!!!!!

      • jojohohoo

        no kukas nyt huviksee rupeis mun suuhu sylkee?? XDx


    • kipee tänää ja eile

      nää toimi mulla.

      1. Keitä vettä ja kaada puolilleen mukiin, mene huoneeseens,anna veden käähtyä minuutti. Kasta talouspaperia VÄHÄN reunasta ja purista sen päällä että ei ole ihan märkä! Laita kainaloon... Toista jos ei toimi, samalla voit pitää mukia otsalla, kyllä tuntuu hetken että ois kuumetta. Mulla tuli 37,9 ;)

      2. Hankaa housuihin kuumemittaria,saattaa mennä helposti yli...

      3. Pureskelin teepuruja...

    • i cant oksentaa ;((

      voisin feikata oksennuksen mut... ei mul tuu oksennust laittamal sormet kurkkuu vaik laitan 10 kertaa putkee!

    • Poika16..

      Juo sadevettä astiasta tai saavista tai jostain varma lievä kuume pariks päiväks Ja ei oo edes pahan makusta se vesi! Mutta varotuksen sana koskaan ei tiedä kuinka sairaaks voi tulla...voi olla et onki joku tosi paha/aggressiiviinen bakteeri nii saattaa tulla vaikka mitä.... Itse en oo ku pari kertaa kokeillu aina onnistunu ja oon kyl feikannukki mahakivulla 3 päivää... et läpi meni pitkään aikaan en ole kokeillut mitään ja en kyllä haluakka ja pelkään että en osaa näytellä tarpeeks hyvin ni en oo yrittänykkä feikatá... mut täytyy kokeilla nyt lähiaikoina ku koulus on jotai tyhmää... Ja huom hammastahnaa älä missään nimessä syö fluori on myrkyllistä!!

      • Such an idiot

        Et vitus oo 13v... Sun pitääs tietää että sadevesi on tislattua vettä eli puhtaampaa vettä mitä hanasta tulee... Jos astia on puhdas


    • voilolsiiiiis

      Oon huomannu et moni tähän ketjuun kirjottaneista kertoo kipeeks tulemis tapoja, joista hänellä itellään ei oo mitään kokemuksii ja varmaa tietoo et toimiiks se. Jos "kaveri on kokeillu" ni ethä sä voi tietää varmaks toimiko se oikeesti, kaveri on voinu huijata. Kannattaa iha oikeesti kertoo vaa sellasii tapoi, mitä on ite kokeillu, ei sellasii mitä on kuullu. Koska esmes noitten tupakanpurujen syöminen voi tappaa, jos saa nikotiinimyrkytyksen. Ja jos on vähäki epävarma jonku suhtee ni sit ei ees kokeile sitä niiku esmes mandariinin kuorien syömistä. Eikä siitä tarvii eriksee näille tän ketjun lukijoille mainita, jos ei oo omis aivois tarpeeks älliä, et jättää syömättä ne kuoret, niin se on sitten sen ongelma. pääasia et itellää on kaikki inkkarit kanootissa ja ei tee tekee mitää mitä voi katuu joskus myöhemmi.. on se sit kiva maata sairaalas nikotiinimyrkytykses. kyl sinne kouluu vaan pitää mennä, mitä enempi lykkäätte sinne menemistä, sitä vaikeemmaks sinne meneminen tulee ja jäätte oikeesti tosi paljo jälkee kaikessa! tiiän, ettei kaikki ehk haluu mitää huippu hyvää päättötodistusta, muthei, kai se ois kiva saada sellane päättötodistus, et pääsis siihe ammattii, mihi oikeesti haluu, eikä joutuis elää rutiköyhänä....tod.näköisesti narkkarina/juoppona.

    • VatsataudinFani

      Laitan mielummin lakkaa suuhu en tiiä mitä siit tulee ?

      • herranduudelisentää

        Hoho. Siinäpä vasta järkevä tapa! Mikset samantien tunge isoa suutasi auton pakoputkeen kun joku on käynnisämässä autoa?


      • Just....
        herranduudelisentää kirjoitti:

        Hoho. Siinäpä vasta järkevä tapa! Mikset samantien tunge isoa suutasi auton pakoputkeen kun joku on käynnisämässä autoa?

        XDXDXDXDXD


    • NICETRICKSHAMEFULTEE

      MOOTTORISAHALLA JALAT IRTI NII OOT KIPEE KOKO LOPPUELÄMÄN..

      =WIN!!!!!!

    • ääliö133424244242442

      Toi on periaatteessa ihan tyhmää syödä jotain tupakkaa ja hammastahnaa jne..
      mut en mä itekkään jaksa mennä ikinä kouluun ,mut pakkohan se on.
      Kannattais ehkä vaan feikata olevansa kipee, laittamalla kuumemittarin pää veteen ja
      niin saat ihan millasen ''kuumeen'' tahansa. Ei ne porukat tajua..:)

    • vinkki8463708934276

      nuole kissas persettä nii tulee varmasti oksennustauti

      • TOIMI HETI! ^^

        Oon kokeillu jo kolmesti ja Aina toimii!!! ELI KOKEILKAA NUOLLAKISSAN PERSETTÄ VARMA 38.9asteta^^


      • Kissan perse...
        TOIMI HETI! ^^ kirjoitti:

        Oon kokeillu jo kolmesti ja Aina toimii!!! ELI KOKEILKAA NUOLLAKISSAN PERSETTÄ VARMA 38.9asteta^^

        Muuten hyvä mut.... kuka nyt haluais nuolla kissansa persettä.... ällöttävää....


    • kokeile jos et usko!

      no mä ainaki koklasin, et esm. otat kuumemittarin, hankaat sitä housuun (elkee ajatelko kaksmielisesti!) ja mä sain kuumen 40 asteeseen, (en esittäny kipeetä, mut kokeilin kuitenki) ja sit vaa näyttää kuumemittarin äitilleen/isälleen, ja vähä yskii ja puhuu hengittämättä nenällään, nii eiköhä läpi mee :)

    • jooooo

      tuleeko kuume jos laittaa mandariininkuoria sukkiin? kauan niitä pitää pitää?:D

      • Ja paskat!

        NO EI VARMASTI TULE KUUMETTA!!!! Oon kokellu ainaki 100 kertaa!!


    • Ut ffgyw

      Sillon on jo kipee jos haluu tehä ittestää kipeen... XD

    • auttakaaanytäkkiä!!!

      jooooooo auttakaa, en saaa itteeni millään kipeeks, en kokeile tupakanpuruja, mutta melkein kaikkia oon kokeillu. äiti ei usko ja tietää millon huijaan, se kokeilee otsan, ei onnistu !

    • ..........

      Oon lukenu, et jos syö 2 purkkii pastillia, niin tulee paha olo tai tulee kipeeks. Tietääks joku, onks se totta?

      • PastilliBudvk

        Syöt vaa pari purkillist läkeröl pastilleja ni tulee maha kopeeks ja ripuli


      • totta kuin kissan pe

        on totta ja toimii jouduin sairaalaa kerran kun söin 10 purkkiaf


      • joku tyyppi
        PastilliBudvk kirjoitti:

        Syöt vaa pari purkillist läkeröl pastilleja ni tulee maha kopeeks ja ripuli

        Syön just vitu pahaa :€«F


      • he6kif7ö

        ainaki 2 purkkii sisui nii ripuli taattu... kokemust on =D LÅL


    • höpöklääkkä

      sormet kurkkuu ni tulee oksennus. ehdotus 2. märät sukat vähissä vaatteissa ikkuna auki. 3.syö ksylitoli tuotteita esim pastilleja nii tulee huono-olo.siitä tulee laksatiivisia vaikutuksia.ite nyt koitan näitä konsteja kunvanhemmat o töissä;D

    • Mind is everything

      Muistakaa! Mieli ohjaa kehoa. Jos te oikein kovasti ajattelette ja haluatte et alkaa sattuu mahaan nii lopulta teille tulee kuviteltu mahakipu. Luulisin.

    • KellyKellyKelly

      Tässä ohjeita mahataudin saantiin:
      1. Pureskele kahvipapuja ja teenlehtiä.
      2. Juo lasi vettä, jossa on teelusikallinen suolaa.
      3. Syö raaka kananmuna (lämmin).
      4. Syö 2 ruokalusikallista hammastahnaa.

    • karrye

      Mitä ? :D:D:D Syö raakakanan muna lämmin? :D

      Kantsii kokeilla kans buranan imeskelyy,siis et meet kertoo vanhemmille et sul on toosi huono olo,imeskelet samal buranaa ja siinä samas yrjö lentää:)

      Toimii aina,eli just ennen ku sun vanhemmat näkee ni laitat buranan suuhun ja imeskelet!
      Voin taata kotiin jäämisen!

    • anskumoih

      turha tänne on enää vastailla ku on jo aloitusviestin kirjoittamisesta sellaset seittämän vuotta aikaa.

    • lkjhygtfrd

      sanon vaan että mene kouluun :D

    • i hate you school!!!

      Ei märät sukat kyl toimi. Tyttöjen vessas kans joka päivä kauhee vesilammikko ja sukat märkinä tulee ulos = ei mitään.
      Paloharjoitus:
      Juostiin ilman kenkiä, pelkillä sukkasilla vesilammikois, ei tullu mitään, paitsi mul oli kyl vaihtosukat. Mutta mulle ainaski monesti on maha kipee, nii sanoisin et syö ruoka-aikoina vaan jotain leipää, ei mitään täyttävää, esimerkiksi paahtoleipää jtn. viikon ajan ja sit ku sul on nii usein nälkä (jos on mahdollist nii vie koulus ruoka pois tai ota yli vähän ruokaa) nii sulle tulee maha kipeeks pääsin pois koulust ku oli 5 sec mahaa kovaa kipee :D

    • lintsaaja >:D

      meijän äiti anto mun jäädä tänää himaa vaik mul onki vaa nuha ja kurkku vähän kipee :) se tajus etten jaksanu tänää mennä, laav mai mam

      • isomöhkälee

        hahhah minäpäs olen niin iso ja laiska mölli ettei vanhempani voi pakottaa minua menemään kouluun! =D

        toimii kun on aina pari päivää sinne tänne pois ettei tule ongelmia sosiaaliämmien kanssa


    • takuuvarma sonni

      Syö 500 kiloa lehmän paskaa. Sitten ei tarvitse mennä kouun enään loppuvuonna.
      Toimii takuuvarmasti.

      • homopetteri4500

        Ei toiminut. Ihan hirveältä maistui. En suosittele kenellekkään. Syö mieluummin vaikka omaa paskaasi.
        Ps. Jos vanhempasi eivät anna syödä omaa paskaasi, kakkaa heidän päälleen, kun he nukkuvat. Sitten he antavatat syödä paskaa vaikka joka päivä.

        Beetter homo peetter


      • Norsufani123
        homopetteri4500 kirjoitti:

        Ei toiminut. Ihan hirveältä maistui. En suosittele kenellekkään. Syö mieluummin vaikka omaa paskaasi.
        Ps. Jos vanhempasi eivät anna syödä omaa paskaasi, kakkaa heidän päälleen, kun he nukkuvat. Sitten he antavatat syödä paskaa vaikka joka päivä.

        Beetter homo peetter

        En suosittele kenenkään paskaa syömään. Ihan turhaa tuollainen. Tee mieluummin näin: Ostat elefantin. Sitten viet sen kouluun. Kun opettaja kysyy mikä tuo on sanot että no euron juusto tietenkin. Sitten opettaja sanoo wau ja haukkaa norsusta palasen. Norsu suuttuu ja kakkaa hänen päälleen mount everstin kokoisen paskavuoren. opettaja kuolee. Sinä omistat norsun ja sinun ei tarvitse käydä enään koulussa.


    • ??

      kastelee varpaat kunnolla.

    • ESVITTTTUPÄRISEEE

      MMM.. Niin hyvää hammastahnaa

    • tietäjä

      syö kokonainen paprika! kyllä nousee kuume!

      • Kakka kasa

        Feikkaatte vaan. Hinkkaa kuumemittaria esim housunlahkeeseen niin "kuume" nousee. Teet tän keskellä yötä j sitte meet äitille sanomaan mulla on huono olo ja näytät mittaria. Tadaa, ei tarrtttttteeewe menn sinne paskaa kouluu iha shaobaa


      • Dabadaduda

        Ite laittasin kuume mittarin patteriin kii vähäks aikaa (esim...sillon kun se on päällä) sitten pysäytät sen sillon ku haluut ja näytä vanhemmille


    • FIKSUIN

      TYHMÄT!!!

    • ei toimi mikää!!!

      huom tehny kaikki nää 1,5 h sisää syöny röökinpurui mandariininkuorii ja hammastahnaa ,ja 4 buranaa:S ja nyt märät sukat jos o mandariininkuorii ja ikkuna auki.....

    • paskaaaaaa

      Sellane ongelma et jos feikkaan olevani kipee nii vittu sitte vituttaa sellane että en saa mennä ulos enää sinä pvänä ku oon ollu koulusta pois. tänäänki feikkasin aamulla tein teko-oksennukse eli sormet kurkkuu ja ei tarvinnu mennä kouluu. mut en saa lähtee ulos. :S

    • kakanhavaita

      step 1. kakkaa kuppiin step 2 paista se rasvassa step3 syö se!

    • Samatyyppi

      Elkää sitä buranaa syökö vaan imelskelkää!
      Tiedän että on paskan makusta mutta yrjö lentää,tai sitten ainekin alkaa kakoa.

    • Expertti Luuseri

      1. Jos on on talvi, mee yöllä ulos, syö vähän lunta, vaatteet pois, tunge lunta joka paikkaan varsinkin perse vakkoon ja sit toimii parhaiten kun kastelet lumella hiukset ja nukut niiden kanssa.
      Toinen vinkki on syödä pilaantunut mandariini ja kypsä. toimii satavarmasti.
      kolmantena ota vati, siihen vähän jugurttia mieluiten hedelmä,vettä ja mehua.
      Näyttää ihan aidolta ja et syö aamupalaa ennen kun porukat on lähteny.
      ps, Yöllä kanttii käydä herättää vanhempi ja sanoo et oksettaa ja ykäillä silleesti.
      Mut jos et uskalla, kaada töhnä pönttöön ja vähän lattialle, poskelle ja sinne sun tänne ja sano et kävit yöllä ykää tai tee aamulla ennen kun muut herää.

      Ollos hyvä vaan!

    • rtryth

      no mä oon tehny silleen et otan hiustenkuivaajan ja sillä otsaan päin hurruuttanu ni tuli lämmin otsa ja voihan sitä kainaloonki hurruuttaa.

    • poploi

      kokeilen totta hamastahna juttua

    • puoltrolli

      Kuumemittari anukeen 5min ajaks ja sitten suuhun

    • poploi

      ei toiminy toi hamastahma juttu

    • kapteeni purnukka

      Saattaa kuulostaa oudolta, mutta toimii 100% varmasti. Eli 1. käyt paskalla ja säilytät sen paskan 2. annat sen olla mikrossa 30 sekuntia. 3. laitat sitä ihan vähäsen ( ei liikaa ) teippiin ja liimaat teipin otsaan. 4. menet nukkumaan, ja seuraavana aamuna 38-39 astetta kuumetta. Itellä tuli 38.5 n. 8 tunnin ajaksi. Suosittelen!

      • mmopfbj

        mistä vitusta oot keksiny laittaa paskaa otsaas? Emmä noi epätoivone oo. Must koulus on ok, jos eitarvis herätä nii aikasin..


      • yhyhyhyhyhyhyhyhyh

        teippasit paskaa ottaan


      • Jokke8v

        Kyl kantsii laittaa paska mikroo


      • 16 v

        Repesin tolle homolle joka laittaa paskaa otsaa


    • MF MANNE

      MINÄ PISTIN PASKAN ohtaan TAPASIN ES lohikäärmeen söin sätkän ostin euron juuston söin tonnin paskaa nuolin tuli vuori kyrpää runkasin sata tuntia kuuntelin justin bieberiä kunnes tajusin että on kesä loma

    • heippaaaa

      oon kokeillu tuota hammastahna juttua ja ei kyl toiminu ja harmitti koska oli syöny sitä ja se oli vitun pahaa :D

    • ....

      Käy jonkin laivan, esim. Viking Linen seisovassa pöydässä ottamassa kunnon mätöt. Viimeksi kun itse tein näin, sain ruokamyrkytyksen ja olin pari kolme seuraavaa päivää vatsataudissa ja 40 asteen kuumeessa.

    • Migreenistä sain aina pari päivää vapaata. Samoin kun oli "kova flunssa", eu pysty nukkumaan yskän vuoksi ja sitten vähän tupakkayskä-ryvintää, se oli aina jokin 6 päivää :)

    • hannuhanhi

      juokaa vessan pöntöstä vettä noin.2dl varma kuume viikoks!!!! ps.olen kokeillu toimii!!!!!

    • Pöhh

      Töllätkää tietsikan ruutua vähintään 5 tuntia illalla ja älkää syökö paljoa, sit nouskaa välillä nopeeasti ylös sängystä/tuolista ja takas, varmaa tulee ainakin paha olo.

    • moronen912

      oon sen verran viisastunut, etten oo pitkiin aikohin enää yrittänyt tulla kipeeksi mutta yläasteella teeskentelin kipeetä tosi monta kertaa / tein itteni kipeeks.

      1. kerroin äidille että mua oksettaa ja se sano et uni varmaan auttaa. menin nukkumaan ja otin sangon ja kuumemittarin. sanoin että mä jätän yölampun päälle, jos pitääkin rynnätä vessaan tai jotain. mutsi menee tosi aikasin (yleensä joskus 22 aikoihin) nukkumaan joten puol yhentoista maissa se oli jo umpiunessa. aloin lämmittää kuumemittaria lampulla. työnsin sormet kurkkuun ja oksensin sankoon, ja laitoin sinne vähän vettäkin. meikkasin naamaa tosi vaalealla puuterilla ja laitoin ohuita mustia viivoja silmien alle aidon näkösiks ja häivytin niitä, naama näytti tosi kalpeelta ja kärsineeltä. kuumemittariin tuli asteita 38.9. menin sangon ja mittarin kanssa äidin luo ja sanoin et mulla on ihan hirvee olo. äiti oli sillee "voivoi, kultapieni, pitäiskö sun jäädä kotiin ?". sain jäädä kotiin.

      2. äiti oli lähteny jonneki sen miesystävän kanssa juhlimaan ja tuli vast tosi myöhään. tiesin ettei se tulis tarkistaan, nukunko mä, jos laittaisin oven kiinni, koska se tietää kuinka herkkäuninen mä oon. joten olin illan yksinäni kotona ja aloin valmistella seuraavaa aamua. menin suihkuun villasukat ja pyjama päällä, vesi oli noin 4 asteista ... kastelin myös vedellä sängyn ja avasin ikkunan (onneks oli talvi ja ulkona oli pakkasta), pistin patterin nollalle ja menin nukkumaan enkä syöny koko iltana mitään, paitsi ihan rutosti join kyllä vettä (semmoset 3,5 litraa tunnin sisällä). yöllä tuli vessahätä mut kusasin sänkyyn tehostaakseni sairastumista.
      aamulla oli sit 39 astetta kuumetta ja nuha ja huonovointinenkin mä olin, kun jätin syömättä kaheksan tuntia. eipä tarvinnu mennä 4 päivään kouluun.

      • KyllästynytKouluun

        tää toimii koulun viimesellä viikollaki mut sain vaan tän päivän vapaata :(


    • Nuutnuutgggggggggggg

      Toimiiko toi buranan imeskely oikeasti? :)

    • MizzieC

      Listasin kaikki mahdolliset keinot tähän, millä tulla jotenkin kipeäksi:
      1. Oletko jollekin allerginen? Jos olet esim. kalalle allerginen niin siitä vain, syö. Omalla vastuullasi ja tulet varmasti kipeäksi.
      2. Laittakaa yön ajaksi lyijykynän terä kielen alle (toimii joissakin tapauksissa).
      3. Pureskelkaa/syökää jotain näistä:
      - Tupakkaa
      - Kahvinpuruja
      - Teenpuruja
      4. Syökää noin 3 ruokalusikallista hammastahnaa (ihan helvetin pahaa, mutta tämäkin toimii joissakin tapauksissa)
      5. Syökää pilaantunutta ruokaa, jos on mahdollista. Etenkin pilaantuneet maitotuotteet toimivat hyvin.
      6. Kun menet nukkumaan, jätä ikkuna auki yöksi, kastele jonkin verran hiuksia ja laita märät sukat jalkaan.
      7. Voit myös laittaa mandariinin/appelsiinin kuoria sukkiisi yöksi. Teepussit ovat niitäkin parempia.
      8. Kaada lasiin vettä ja sekoita sinne teelusikkallinen suolaa. Juo niin monta lasia, kuin pystyt.
      9. Tämä keino on todella epämiellyttävä, mutta yleensä toimii. Täytä 75% lasista lämpimällä vedellä ja sekoita sinne teelusikallinen hiivaa (mieluiten hieman pilaantunutta) ja jonkin verran sitruunamehua. Juo neste sitten, kun hiiva on liuennut.
      10. Jos nyt näin alas vajoat, niin nuole koulun lattioita, vessanpytyn reunoja ja vessaharjaa (itse en kokeilisi, mutta lupaan, että jos kokeilet, niin tulet kipeäksi)
      11. Täytä juomapullo kuumalla vedellä ja laita tyynyn sisälle yöksi.
      12. Syö mahdollisimman paljon ksylitolipastilleja ja purkkaa. Tulee varmasti ripuli, ja ehkä mahatautikin.
      13. Leikkaa sipuli kahtia ja laita puoliskot kainaloosi yöksi.
      Jos et tule näillä keinoilla sairaaksi, niin olet yli-ihminen.

      • M I A

        5: Vanha mehukin riittää.


    • afsfsd

      vedä 10 kuppii lahvii tyhjää vatsaa nii kyl ykä tulee

      • ghghyhgn

        Juon aamusin 3 kuppii kerralla ja oksennan joka aamu.. se on tavallistajo :(


    • dididi

      mä sain pariks päiväks kuumetta jtn 38.2 ku söin eka mandariinin ja banaanin kuorta , ei siis kantsi koko kuorta syödä ku sisältää kaikenlaisia myrkkyjä sen jälkee teenpuruja ja oliiviöljyä ja sit toine vaihtoehto on et näin talvis aikaan ku patterit on lämpimiä nii jos omistat semmotteen huopaviltin nii laitat sen viltin niiku siihe patterin päälle ainaki pariks tunniks lämpiämää ja sen jälkeen kiedot sen viltin tiukasti ympärille ettei lämpö karkaa, kuume on kyllä sitten alhaisempaa ja hetkellistä

    • Moore

      Ite sain kuumeen pariks tunnix ku söin 5 lusikallista kahvinpuruja ja join vettä

    • tyyppi

      Mä haluun olla kipee kun ei jaksa mennä kouluuuuun!!!

    • xjkhgfhjdzafgc

      miks sinne kouluun ei voi muka mennä ?

    • fdvnj,gfihkk

      Syö koiran paskaa nii kyllä kuume nousee ja tulee paska olo. xD lisäksi voit nussia vanhempiasi jotta saat arestia ja laittavat sinut hoitoon et pääse laitoksesta koskaan ulos. PAINUKAA VITTUUN LAPSET!!!!!

    • ts

      ottakaa vähän denaturoitua nestettä. se denaturointiaine pistää oksentaan satavarmasti, mut en suosittele, ko voi mennä pielee jutut siitä sitten

    • VIISASLAPSI

      TUNGE SORMI PERSEESEEN JA SYÖ TULOKSET. SAAT VARMASTI JONKUN KULKUTAUDIN.

      • VIISASLAPSI

        tunge sormi pyllyysi


    • lipsu

      syödä hammastahnaa tai ottaa tosi ohut pipo ja paita sit pitää mennä vaan pihalle ja työntää pää lumihankeen!

    • jokuvaa :D

      voisi kokeilla kahvinpuruja :) Toimiiko??!

      • tietäjäjewoqjopakdps

        ''voisi kokeilla kahvinpuruja :) Toimiiko??!'' Ei toimi, eikä toimi myöskään teepurut ja hammastahnasta saat vaan syljen erityksen kiihtymään aika lailla, kokemuksesta voin sanoa että sai syljeskellä aika paljon n. tunnin ajan. Jos kipeeksi tahot tulla ni joko tupakanpuruja tai bensaan kastettu sokeripala, tosin molemmista voi olla pahemmat seuraukset kuin kuume, en suosittele.


    • fapfapfapfapfap

      ''1000 x fail ! :) ihmiset tunkee fluoria joka ikinen päivä suuhunsa eikä silti kuolla kupsahda. on totta, että sitä ei ehkä kannata vetää koko tuubia, mutta siitä ei kyllä kuole. oksentaa kyllä saattaa.'' Oletko ihan vitun tyhmä? ei tarvii edes puoltakaan tuubia vetää niin saat fluori myrkytyksen ja siihen voi kuolla. Oli pakko ottaa kantaa, ku on niin vitun tyhmää porukkaa liikenteessä.

    • testi

      Kokeilkaa

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

    • UhH

      Kokeilkaa

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

      • jokuuu

        tuo sama viesti kaikille jotka oavat käyny tällä sivulla


    • HIIHTORETKI=PERSEEST

      kuumemittarin vaatteisiin hinkaaminen toimii kokeiltiin kaverin kanssa ja se nousi johonkin 36-41 meinaan meitä ei kiinnosta koulun hiihto retki ja makkaran syönti sillä suurimman osan makkaroista kuoret on tehty eläimien peräsuolista :( YÄK!!!

    • cammii

      1. Pue yöks ihan hirveesti vaatteita päälle ja sitte peitto visusti korville asti. Aamulla kun heräät riisu ne vaatteet ja mene äitis/isäs luo valittamaan että on kylmä. Todennäköisesti äiskä koittaa otsaasi ja käskee mitata kuumeen. Kuumemittari kainaloon/suuhun/perseeseen niin kyllä nousee lämpötila! Ittelläni on toiminu.
      2. Vetoa päänsärkyyn/migreeniin/pyörryttämiseen/(tytöillä kuukautiskivut)/maha kipeenä jne. jne.

    • Koklasin just

      Hyvät ihmiset, ottakaa kuumemittari kätöseenne ja pankaa pöytälamppu päälle odottakaa n. 20s ja asettakaa kuumemittarinpää lämpusta löytyvään lämpimään kohtaan ja pidelkää sitä siinä hetkonen ja siten saatte "tekokuumeen".

    • Ihmemanneees

      Kiitos teille vaikka oon joku random sain nää jotkut toimii =D

      • olenkarhumoi

        mitkä niistä? D:


    • Jaa-a

      Pierase!

    • adsfghdjkhj

      Nuole kaikki talon oven kahvat ja vessanpöntön kahva puhtaaksi. Ja loppusilaus: mene arkkupakastimeen 10 min, ALASTOMANA. Tuo on kans aika varma. Mutta en kyllä tekis tuota itse.

      • just so u know

        Nii eihän tös toisessa ookku hypotermian vaara... Tai pahimmassa tapauksessa joku raaja voi mennä kuolioo...


    • 2333321212121sdsdsds

      1 syö kahvin tai teen puruja
      2. Mandariini/appelsiinin kuoret yöskivarpaitte välii
      3. ju suola vettä

      • anonyymikuyt

        riittääkö pelkkä ikkuna auki nukkuminen -10 asteen pakkasessa???


    • kipeäkokeva

      itse puhallan suustani tulevaa _kuumaa_ ilmaa peittoon ja sitä hinkkaan otsalle, niin tulee hetkeksi kuume. yks helpoimmista tavoista.

    • Ammattilaine.. NOEN!

      No, ite en ollu tänä talvena piettäny koulus ulkohosui vaik äiti käski :D no sehä meni töihi joskus enne seittemää eikä se ollu näkemäs laitanks mä niit housui... sanoin vaa aina et joojoo laitan mö ne housut juu. :'D

      Sit ihanasti oli tullu flunssa ku koulun pihal kaverin kaa oltii lumihanges (pelkkä takki,pipo,lapaset,kengät ja mulla oli kaulahuivi) ja kierittii lumivuorta alas ku oltii vähä kreiseii. (niinku aina :c )

      Ei siinä kyl olllu mikää tarkotus saaha flunssaa mut tuliha se silti :D

      Sit parin päivän pääst se helpotti vähä ja äiti sano sinä päivänä et joo ei sun tarvi mennä kouluu viel ettei se flunssa tuu iha heti takas. : ))
      No enhä mä menny ja olin vaa kotona.

      Sit ku olin olli sen päivän kotona ja ku se tuli töist se vaa sano et juu tuo sun flunssa on jo paranemaan päin, sä varmaa voitki mennä jo huomenna kouluun.

      Olin et voi eeei en kyl aio mennä sinne ! :D:D
      Sit vaaa äitille et okei ,(sillee et en vastustele yhtää) ja olin sen illan sit et yyyh mulla on vieläki iiiihan hirvee flunssa ja huono olo...
      Äiti siihe et no katotaa aamulla sit meetkö kouluu.

      Aamulla ku se oli jo töis nii soitin vaa sille ja sanoin et oon kuumees... :DD:DD:D ja uskoha se sen ja olin vaa kotona sen päivän. Et tuliha sitä lintsattuu ylimääräne päivä. :D Et jos on talvi nii kannattaa palelluttaa ittesä ulkona vähis vaatteis ja tulla flunssaan :D:D good luck ! ;);)

    • jdjdvddghh

      Meet vartiksi lumihankeen alasti nii tulee kuumetta (ainaski mul on toiminut)

    • heiiiiii

      Kevätilmassa ilman huivia kaula paljaana niin varmasti flunssassa parin päivän pääst:D Mä tein joskus niin ja sain sitte kärsiä kipeestä kurkusta vähä aikaa...

    • anonyymitohtori

      Ette voi tosissane syödä jotain hammastahnaa,kahvinpurua yms...Miksi pitää tulla oikeasti kipeäksi?Niin kuin aikaisemminkin on mainittu helpoin tapa lintsata on kova päänsärky jos ei osaa feikata ni samantie näytelmäkerhoon!Ei se kuume tule ilman virusta tai bakteeria!

    • weqdwawsdw

      Pistin kuumemittarin patteriin, tuli hetkessä kuumetta! Äiti ei antanu jäädä mun kotiin vaikka mittari näytti yli 50 astetta :/ Ei toiminu :(

      • nigga please

        No shit sherlock. Ethän sä olisi edes elossa jos sulla olisi jotain yli 40 astetta.


      • hei kamoon

        50 :D:D::D voi luoja, olisit varmaa kuollu jos sulla olis semmone määrä kuumetta.


    • mireef

      Tässä on pari hyvää keinoa mitkä toimii varmasti:
      1. Talvella kannattaa mennä t-paidalla ja ohuilla kalsareilla lenkille ja sen jälkeen hypätä lumihankeen, sitten mennä nopeesti jääkylmään suihkuun ja sen jälkeen nopeesti uudestaan lumihankeen, sen jälkeen kaadat ämpäriin vettä mikä on jääkylmää, laitat jalkasi ämpäriin ja seisot ämpärissä noin 15minuuttia. Huom. Mene lenkille ilman Kenkiä, Pipoa, Hanskoja ja sukkia. Varoitus. Saatat saada myös keuhkokuumeen tämän paskan avulla.
      2. Kesällä kannattaa mennä 70-90 asteen saunaan ja olla siellä 3tuntia juoden vain 1litran vettä, sen jälkeen pitää pukea paksu toppatakki päälle ja mennä jääkylmään suihkuun se takki päällä, sitten menet nukkumaan se toppatakki päällä mikä on märkä, voit olla varma että tulet kipeäksi. Huom. Voit saada tästä paskasta korvatulehduksen.
      Molempia on kokeiltu ja ei ollut viisasta, sain vain keuhkokuumeen ja korvatulehduksen ja paljon kuumetta.

    • gksadkaskdooooo

      Vois herättää vähän ihmetystä, jos olis pelkäs t-paidas ulkona ilman kenkiä, pipoa yms. :D

      • ekkul

        Suolavesi toimii ! Sitte on se, et laitat halkaistun sitruunan niskaa yöks


    • dudu600

      No semmonen toimiiku tuut koululust ota takki pois pääktä oo 10-15 minsaa lumihangen ilma paitaa ja takkii
      nii sulle tulee Kuume, Flunssa , Vilustus

    • 15v Tyttö

      Jos haluutte tulla kipeeks ni ottakaa yliannostus paracetamolii... ei siin muuta tapahu ku maksa pettää... noei älkää missää nimes tehkö tota koska siihen voi oikeesti kuolla... Ja sille kuka sano et tää on laitettu joku 7 vuotta sitte nii et voi olla jotkut muutki ihmiset ku vaa tän keskustelun alottaja ketkä haluu saada infoo miten tulla sairaaks... tosin en suosittele mitää muuta ku feikkaamist koska suurin osa on noist iha helvetin vaarallisia... Ja mun mutsi on lääkäri joten se tasan tietää mitkä noist aineist voi olla vaaraks elimistölle... et kaikki ketkä tääl on nauttinu/kokeillu noit nii on vitun tyhmiä ! Voin sanoo et oon itekki tyhmä ku tuli pikkuse nuorempana kokeiltuu osaa noist... Ja kaikille tiedoks et ei kannata lintsata koska jos lintsaa nii pitää olla valmis kantamaa seuraukset siit... esim. voit jäädä luokalle tai jopa pahempaa eli laitoksee... Eli menkää herran jumala kouluu ! Älkää olko tyhmii !!!

    • Kikkeli145467858copy

      Tää on helppo ja toimii, toki vähä oksettava, mutta, nuolkaa keittiörättiä/ovenkahvaa/ostoskärrynkahvaa ja nukkukaa seuraava yö ilman paitaa ja sukkia jne, toki alastikki voi jos on pervohermanni.

      Tuutte kipeiksi, yleensä flunssa. kuume.

      • Kikkeli14...:lle

        Kokeilkaa

        Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
        kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

        Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
        ja onnea!

        NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
        JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
        Vain 3 minuuttia ja tulet
        hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
        kertoi,että hänen
        toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
        FUSKAA!!!
        Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
        Ota esille kynä ja paperia:
        Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
        valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
        ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

        1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

        2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
        tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

        3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
        vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

        4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
        nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

        5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
        8, 9,10 ja 11viereen.

        6. Ja nyt, toivo jotain.

        Tulokset tulossa!

        Tässä avain tähän kaikkeen:

        1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
        henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

        2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
        rakastat.

        3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
        pidät kovasti mutta et
        oikein ota hänestä selvää

        4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

        5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
        erittäin hyvin.

        6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
        onnea.

        7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
        kanssa.

        8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

        9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
        ajatuksistasi.

        10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
        elämään.

        Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
        kuluessa siitä, kun
        olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
        lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
        Erittäin merkillistä,
        mutta se tuntuu
        toimivan!!!


    • TOIMII!

      Koettakaas syödä ennen nukkumaan menoa sellasii ruuansulatus jugurtteja. semmosii vaa nii paljon kuin siedät (mitä enemmän syöt sitä pahempi tapaus).
      aiheuttaa siis vatsan väänteitä ja ripulia. KYL TOIMII! Jos ei löydy sellasii jugurttei nii koita syödä luumuja tai syödä ketsuppia... sekin toimii(ketsuppia en suosittele koska sitä pitäis syödä melko paljon.

      • tahdonkuumeeseen2h

        Kokeilkaa

        Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
        kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

        Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
        ja onnea!

        NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
        JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
        Vain 3 minuuttia ja tulet
        hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
        kertoi,että hänen
        toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
        FUSKAA!!!
        Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
        Ota esille kynä ja paperia:
        Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
        valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
        ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

        1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

        2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
        tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

        3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
        vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

        4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
        nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

        5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
        8, 9,10 ja 11viereen.

        6. Ja nyt, toivo jotain.

        Tulokset tulossa!

        Tässä avain tähän kaikkeen:

        1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
        henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

        2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
        rakastat.

        3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
        pidät kovasti mutta et
        oikein ota hänestä selvää

        4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

        5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
        erittäin hyvin.

        6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
        onnea.

        7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
        kanssa.

        8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

        9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
        ajatuksistasi.

        10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
        elämään.

        Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
        kuluessa siitä, kun
        olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
        lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
        Erittäin merkillistä,
        mutta se tuntuu
        toimivan!!!


    • pillu korvaan

      vittu noi rööki purut kahvi purut hammastahna vittu niist ei mikää tehoo imekää munaa

      • pillu korvaan:le

        Kokeilkaa

        Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
        kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

        Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
        ja onnea!

        NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
        JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
        Vain 3 minuuttia ja tulet
        hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
        kertoi,että hänen
        toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
        FUSKAA!!!
        Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
        Ota esille kynä ja paperia:
        Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
        valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
        ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

        1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

        2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
        tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

        3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
        vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

        4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
        nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

        5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
        8, 9,10 ja 11viereen.

        6. Ja nyt, toivo jotain.

        Tulokset tulossa!

        Tässä avain tähän kaikkeen:

        1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
        henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

        2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
        rakastat.

        3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
        pidät kovasti mutta et
        oikein ota hänestä selvää

        4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

        5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
        erittäin hyvin.

        6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
        onnea.

        7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
        kanssa.

        8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

        9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
        ajatuksistasi.

        10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
        elämään.

        Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
        kuluessa siitä, kun
        olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
        lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
        Erittäin merkillistä,
        mutta se tuntuu
        toimivan!!!


      • Ffffffllsldldldldldldl
        pillu korvaan:le kirjoitti:

        Kokeilkaa

        Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
        kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

        Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
        ja onnea!

        NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
        JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
        Vain 3 minuuttia ja tulet
        hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
        kertoi,että hänen
        toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
        FUSKAA!!!
        Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
        Ota esille kynä ja paperia:
        Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
        valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
        ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

        1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

        2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
        tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

        3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
        vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

        4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
        nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

        5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
        8, 9,10 ja 11viereen.

        6. Ja nyt, toivo jotain.

        Tulokset tulossa!

        Tässä avain tähän kaikkeen:

        1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
        henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

        2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
        rakastat.

        3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
        pidät kovasti mutta et
        oikein ota hänestä selvää

        4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

        5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
        erittäin hyvin.

        6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
        onnea.

        7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
        kanssa.

        8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

        9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
        ajatuksistasi.

        10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
        elämään.

        Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
        kuluessa siitä, kun
        olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
        lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
        Erittäin merkillistä,
        mutta se tuntuu
        toimivan!!!

        Mä en jaksa tota paskaa


    • Kyllästynyt teehen

      kui vitusti niitä tee puruja on syötävä? Itel neljäs pussi menos ja ei muutaku vähä nupis heittää

      • Kyllästynyt teehen

        Kokeilkaa

        Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
        kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

        Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
        ja onnea!

        NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
        JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
        Vain 3 minuuttia ja tulet
        hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
        kertoi,että hänen
        toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
        FUSKAA!!!
        Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
        Ota esille kynä ja paperia:
        Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
        valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
        ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

        1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

        2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
        tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

        3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
        vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

        4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
        nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

        5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
        8, 9,10 ja 11viereen.

        6. Ja nyt, toivo jotain.

        Tulokset tulossa!

        Tässä avain tähän kaikkeen:

        1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
        henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

        2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
        rakastat.

        3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
        pidät kovasti mutta et
        oikein ota hänestä selvää

        4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

        5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
        erittäin hyvin.

        6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
        onnea.

        7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
        kanssa.

        8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

        9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
        ajatuksistasi.

        10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
        elämään.

        Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
        kuluessa siitä, kun
        olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
        lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
        Erittäin merkillistä,
        mutta se tuntuu
        toimivan!!!


    • netsku

      Herranjumala lapset, sinne kouluun ja heti! Mitä sanotte sitten kun haette töitä ja kysytään miks sulla on 7- todistukset?? Sanotko, että " joo lintsasin ja katoin netistä miten huijata olevansa kipeenä " mrm....

      • KOKEMUSTA ON

        herrajumala ihmiset älkää syökö ainakaan niitä kahvinpuruja!! ite tänään aamulla söin, koska en halunnut mennä kouluun, ja minulle tuli semmonen vatsatauti että huhhuh!...
        juoksin vessassa oksentamassa noin vartin välein:o onneksi nyt jo alkaa helpottaa!

        vanhemmat meinasi jo viedä mut sairaalaan tiputukseen, kun olin kuihtumaisillani...


      • KOKEMUSTA ON

        herrajumala ihmiset älkää syökö ainakaan niitä kahvinpuruja!! ite tänään aamulla söin, koska en halunnut mennä kouluun, ja minulle tuli semmonen vatsatauti että huhhuh!...
        juoksin vessassa oksentamassa noin vartin välein:o onneksi nyt jo alkaa helpottaa!

        vanhemmat meinasi jo viedä mut sairaalaan tiputukseen, kun olin kuihtumaisillani...


      • KOKEMUSTA ON:lle
        KOKEMUSTA ON kirjoitti:

        herrajumala ihmiset älkää syökö ainakaan niitä kahvinpuruja!! ite tänään aamulla söin, koska en halunnut mennä kouluun, ja minulle tuli semmonen vatsatauti että huhhuh!...
        juoksin vessassa oksentamassa noin vartin välein:o onneksi nyt jo alkaa helpottaa!

        vanhemmat meinasi jo viedä mut sairaalaan tiputukseen, kun olin kuihtumaisillani...

        Kokeilkaa

        Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
        kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

        Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
        ja onnea!

        NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
        JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
        Vain 3 minuuttia ja tulet
        hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
        kertoi,että hänen
        toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
        FUSKAA!!!
        Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
        Ota esille kynä ja paperia:
        Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
        valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
        ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

        1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

        2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
        tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

        3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
        vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

        4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
        nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

        5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
        8, 9,10 ja 11viereen.

        6. Ja nyt, toivo jotain.

        Tulokset tulossa!

        Tässä avain tähän kaikkeen:

        1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
        henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

        2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
        rakastat.

        3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
        pidät kovasti mutta et
        oikein ota hänestä selvää

        4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

        5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
        erittäin hyvin.

        6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
        onnea.

        7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
        kanssa.

        8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

        9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
        ajatuksistasi.

        10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
        elämään.

        Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
        kuluessa siitä, kun
        olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
        lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
        Erittäin merkillistä,
        mutta se tuntuu
        toimivan!!!


      • netsku:lle

        Kokeilkaa

        Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
        kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

        Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
        ja onnea!

        NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
        JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
        Vain 3 minuuttia ja tulet
        hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
        kertoi,että hänen
        toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
        FUSKAA!!!
        Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
        Ota esille kynä ja paperia:
        Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
        valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
        ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

        1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

        2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
        tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

        3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
        vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

        4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
        nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

        5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
        8, 9,10 ja 11viereen.

        6. Ja nyt, toivo jotain.

        Tulokset tulossa!

        Tässä avain tähän kaikkeen:

        1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
        henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

        2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
        rakastat.

        3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
        pidät kovasti mutta et
        oikein ota hänestä selvää

        4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

        5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
        erittäin hyvin.

        6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
        onnea.

        7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
        kanssa.

        8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

        9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
        ajatuksistasi.

        10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
        elämään.

        Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
        kuluessa siitä, kun
        olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
        lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
        Erittäin merkillistä,
        mutta se tuntuu
        toimivan!!!


    • Ainut viisas?

      Vittuku te ihmiset ootte tyhymiä............

      • Ainut viisas?:lle

        Kokeilkaa

        Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
        kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

        Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
        ja onnea!

        NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
        JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
        Vain 3 minuuttia ja tulet
        hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
        kertoi,että hänen
        toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
        FUSKAA!!!
        Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
        Ota esille kynä ja paperia:
        Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
        valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
        ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

        1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

        2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
        tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

        3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
        vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

        4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
        nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

        5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
        8, 9,10 ja 11viereen.

        6. Ja nyt, toivo jotain.

        Tulokset tulossa!

        Tässä avain tähän kaikkeen:

        1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
        henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

        2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
        rakastat.

        3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
        pidät kovasti mutta et
        oikein ota hänestä selvää

        4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

        5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
        erittäin hyvin.

        6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
        onnea.

        7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
        kanssa.

        8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

        9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
        ajatuksistasi.

        10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
        elämään.

        Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
        kuluessa siitä, kun
        olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
        lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
        Erittäin merkillistä,
        mutta se tuntuu
        toimivan!!!


    • ..

      no mä otin kuumemittarin ja vesilasin jossa oli kuumaa vettä ja ootin et saan vähän yli 37 astetta ja sanoin äitille et oon kipee ni sit olin 2 pv pois koulusta :P

      • ..:lle

        Kokeilkaa

        Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
        kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

        Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
        ja onnea!

        NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
        JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
        Vain 3 minuuttia ja tulet
        hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
        kertoi,että hänen
        toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
        FUSKAA!!!
        Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
        Ota esille kynä ja paperia:
        Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
        valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
        ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

        1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

        2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
        tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

        3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
        vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

        4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
        nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

        5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
        8, 9,10 ja 11viereen.

        6. Ja nyt, toivo jotain.

        Tulokset tulossa!

        Tässä avain tähän kaikkeen:

        1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
        henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

        2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
        rakastat.

        3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
        pidät kovasti mutta et
        oikein ota hänestä selvää

        4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

        5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
        erittäin hyvin.

        6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
        onnea.

        7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
        kanssa.

        8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

        9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
        ajatuksistasi.

        10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
        elämään.

        Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
        kuluessa siitä, kun
        olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
        lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
        Erittäin merkillistä,
        mutta se tuntuu
        toimivan!!!


    • ÄLÄ KOKEILE!!!!

      Älä ainakaan sano vanhemmilles et oot vatsakivussa koska mulla kävi vähän aikaa sitten näin.....

      Sanoin siis et vatsa sattuu hirveesti ja se pistää ja on oksettava olo ja muutenkin väsyttää. Tiiätkö mitä! Mentiin sairaalaa sielt röntgenii, verikokeisii, ja muihin olellisiin testeihin!!! Olin viel ekaa kertaa verikokeis toossii pitkää aikaa ni jännitti nii paljo et pyörtysin...!!!!!! Ei vittu joutusin viel olee koulust pois 2 viikkoo ja koko ajan mentii lääkärii ja sit mul ostettii semmost ulostuslääket mikä oli ihan hemmetin pahaa ja MUL EI OLLU OIKEESTI MITÄÄN HÄTÄÄ!!!! en vaa uskaltanu sanoo sitä siin enää et joudut kestämään vähän liikoja jos niin sanot.......vinkki vinkki!

      • joku tyyppi

        Syökää eka herne keittoa (yäh!) sa sit paatte sormet kurkkuu jos ei tuu nii likutelkaa sormia


      • MäNytVaanOonTämmönenXD
        joku tyyppi kirjoitti:

        Syökää eka herne keittoa (yäh!) sa sit paatte sormet kurkkuu jos ei tuu nii likutelkaa sormia

        Kannattaisko mun kokeilla sitä teenpurujen syömistä ku mulla on liian hyvä vastustuskyky ku en Tuu ikinä kipeeksXD

        Nii kokeilisko?XD


    • ES

      Kaada Energia juomaa sukkiin ja älä syö.

      Tulee mulle 38kuumetta tuosta. Jos juot tyhjään mahaan tulee varmemmin

    • FLDTILFYIOLFIU.ÖFOUÖ

      TEHKÄÄ HAPPI HUMALA

      • negweidin

        me tehtii happikännit leiril ja sit ku mun kamu pyärty ni sen pää kolahti maaha ja sit se alko tärisee ja se oli iha jäkky ja ja sit ku se heräs sil oli joteki oudosti sillee et se ei muistanu mis se oli ja sit se alko itkee ja sit heitin vettä sen päälle ni se tokeni


    • _sairas_

      Mua kiinnostas enemmänki miten tulla terveeks oon ollu täs ny kaks kuukautta kipee kaikki maholliset taudit on ollu täll hetkel on menos poskiontelon tulehdus oisko mitään vinkkei miten tulla terveeks syön jo kaikenlaisii eri läääkkeitä antibiottii oon syöny ny viikon mut ei silti mitään lääkärisää ollaan käyty varmaa kuus kertaaa mut en mä tästä vaan parane

    • Lintsaaja Pro

      Elikkäs unohtakaa nuo syömis yms.. jutut, kun pistätte kuumemittarin kainaloon niin hinkatkaa sitä n.5-10 paitaan. sen jälkeen vain laitatte sen kainaloon kun se pippaa asteita on n. 37.5-38,5 riippuu siitä miten paljon hankaatte.

      • kaksoispisteviivadeedee

        5-10 paitaan.... Hmm? Pitääks mun ottaa joka hinkkauksel uus paita?


    • 14+13

      Juo n. 10 Rainbow Tehojuomaa (Mielellään "Hedelmäistä", jossa on omenaa ja passionhedelmää) sitte sormet kurkkuu näyttää sellaselta oksennukselta mitä tulee oksennustaudissa. Toimii varmasti :)

      • joku tyyppi

        Multa tuli tost yrjö ennenku ees työnsi sormii kurkkuu :DD

        MUT KANNATTAA
        1.Laittaa puolikas sipuli kainaloon yöks (mul toimi ainaki)
        2.Ikkuna auku hiukset märäks ja jalat kylmää vetee
        3.JUO AIKA HEMMETIN PALJON ETTÄ JOSSA ON SUOLAA.


    • maitoleipä

      syöt homeista leipää ja vanhaa maitoo

    • KOIKIRJG

      Jos syö banaaninkuoria, tuleeko kipeeksi? :D

      • Infoa

        Mielestäni nuo syömisjutut (esim.kahvipurut,teelehdet,mandariininkuoret jne..) toimii ainakin muutaman kerran, pitää muistaa että kehon vastustuskyky kasvaa niihin joka bakteerien jälkeen. Hyvin ne toimii kyllä tietyssä määrin. Tota tupakanpuruja en suosittele syömää, voi tulla vaikka mitä muita sivuoireita. Mut jos haluaa "helpon" ja toimivan vapaapäivän koulust on taas sitä kuuluisaa filmaamista, eli esität olevas esim. migreenissä tai et päätä särkee. Jos äiti on silloin kotona se vaatii olla pimeessä huoneessa kokoajan, joten kannattaa valvoa edeltävänä yöllä riittävästi. Jos ketään vanhemmista ei oo kotona, ni voit viettää mukavan ja rentouttavan välipäivän koulusta. Ja kun vanhemmat tulee töistä ni migreeni tai päänsärky on ohi (ei kestä läheskään koko päivää). Huono puoli siinä on, että se kestää vain yhden päivän ja ei kannata filmata läheskään joka viikko tuota päänsärkyä tai migreenia, koska muuten äiti ja iskä alkais epäilee lintsaamista. Tietysti koulua kannattaa käydä mut jos on tulossa aivan paska päivä niin on tuo migreeni ja tuo syöminen on kätevä tapa olla kotona "kipeenä".


    • Energiat lopussa

      Mä en meinaa millään tulla kipeeks. Tietenkin voi juoda 10 energia juomaa ja oksentaa, mutta mihinkä tyhjät tölkit. Nykki sängyn alusta täynnä tyhjiä tökkiä.

    • :) Toimii

      Toi toimii oikeesti et kaata energiajuomaa sukkiin :D Uskokaa tai älkääää!

    • koita ees

      Esitä vanhemmille että tulee ripulii se on helppoo ota vessa paperirulla (harmaa)
      kostuta lämpimällä vedellä ja puristele nyrkissä sitten kuin se on kakan näköinen niin revi se ja laita pönttöön likaista vettä mikä näyttää ripulilta.

      (TOIMII!!)

      KOITA EES

    • Just Kyllästynyt

      Tänään lähtee. En jaksa huomenna kouluun. Mitähän kikkaa sitä ny kokeilis. En haluu mitää ällö juttuja. Kenties teetä. HEH!!!
      Mitä sitä ny ittiänsä koulua jäädyttää. Tänäänkin oli ******** kylmä päivä.

    • koita ees

      KOIKIRJG
      Kyllä jos syöt banaanin kuoria ainakin paha olo tulee ja saattaa tulla oksennus lisää sinaappia ja hunajaa

      koita ees

    • vesanpönttö

      kakka pyly hihihi

    • Kiinnostaa ;D

      nii et mul on huomen kirja esitelmä ja haluisin jotneki tulla kipeeks tänää ne oli oikeesti mut tönöö mul on ihya oikeesti maha kipee huomen meen varmaa kouluu ja mul on esitys kammo en uskalla esiintyy ees omalle luokalle n haluisin jonkun keinoin päästä kipeeks..

    • sabna abna

      mitä järkee olla kuumeessa jos sä et halua olla jostain pois mee jää veteen

    • Se epäonnistunut

      Mä testasin teetä. Hyi vittu että oli pahaa. En saanu ees pinnattua. Mä pureskelin niitä varmaa 10 minuuttia, ja seisoin ikkunan edessä vartin. Tässä sitä taas ollaan. Ikinä en saa omaa aikaa.

    • 2323562

      Jos noin jännittää niin älkää nyt helvetti omaa terveyttänne pilatko. Kyllä sieltä koulusta voi olla pois kun on vaan. Ei siihen tarvitse omaa terveyttää sotkea.

    • erdsf

      Sweet! I've just received my free minecraft giftcode!

      >> Minecraftcodes.info

    • aaaaaaaaasdasd

      kipeeksi nyt viimesel viikolla ei vittu

    • vaivainen

      Laula singstaria oikein paljon nii tulee kurkku aivan sairaan kipeeks ja ikkuna auki yöks ni on nuhaki sit kaupan päälle.

    • Feikkaaja123

      Hehehee... Toi on ihan helppoo: senkun feikkaat et oot kipee! Laskin just et monta tuntii oon ollu "kipee" hehehehee tuli 13h!!! Mä osaan feikata. :D

    • helppo tapa

      Tässä on helppo tapa tulla kipeaksi.
      Ota maitoa, vettä ja jotain tiivistettä
      Juo se juoma niin kyllä laatta lentää!
      paljon helpompi ku sormit kurkuun.
      ja teesse ämpäriin.

    • tyttö98

      Kun oltiin puolitoista vuotta sitte leirikoulus ja me juteltii muitten kaa ikkunoide kautta ja kuunneltii ku meiä ope puhu rakkaale vaimolle (leperteli muute nii naurettavia) Sitte me nukahettii kaikki vahingos ikkuna auki ku siä oli vähä kuuma nii aamul oli kaikil flunssa paitsi opella ja parilla valvojalla.

      Me oltii leirikoulus marraskuusa Varalassa

    • jotsku

      En oo ite testannu mitää näistä, koska en oo koskaa lintsannu. :) mut tjaa

      En oo koskaa lintsannu, ni en tiiä, toimiiks nää. XDD Ja näistä voi tulla iha oikeesti tosi sairaaks, mut ainaki oon varottanu.

      1. Syö paljon Läkeröl-pastilleja, jos mahollista ni pari askia.

      2. Mee keittiöö, ja sekota kaikkee mahollista, esim. sinappia, ketsuppia, maitoa, vettä, kaakaojauhetta, kahvia... Vain mielikuvitus on rajana. :):) Mieluiten sekaa kans sellasta, mikä maistuu susta hirveeltä. Ajatuski on nii oksettava, et eiköhän tepsi ihan oikeesti. =Ddd

      3. Mee ulos, ja juo sadevettä, syö multaa ja pihlajanmaroja yms. Toimii syksyl parhaiten. :D:D

      4. Juokse hirveellä sateella alasti kadulla ainaki puol tuntia.

    • 2NE1

      EI kannataa ihan oikeesti syödä eläinten kusta tai paskaa. ): Siitä voi saada vakavan taudin! Ja voi tulla paha keuhkokuume jos nukkuu märillä hiuksilla ikkuna auki.. ei kannata!

    • tietäjä

      ottakaa huumeita joka päivä niin paljon että ootte sen verrant toppurassa et.. kuhan jatkatte pari viikko nii ootto riippuvaisia ja sairaita ja syökäää nuuskaa. ps nuuska on helevetin pahaa

    • nakkiperse

      Jos nyt väkisin haluaa tulla kipeeks nii syö tupakan puruja jotka on kyl ihan vitun pahaa. Tai sitten ulkomaisien mandariinien/appelsiinien kuoria joissa on säilöntäaineita ni kuume pitäs nousta.

    • AwesomeDude

      http://meatspin.com/
      Tuota katsot n. 5 minuuttia ja syöt paahtoleipää ilman kinkkua, juustoa, voita yms. Huomattavasti helpompaa teeskennellä kipeää.

    • 353253145234

      Työnnä kaks sormea suuhun ihan kitalakeen asti noin 30 sekunttia sen verran että oksennat ja sitten läjäytät ne tietenkin keskelle sänkyäs tyynyn alapuollela ja sen jälkeen ei tartte ku vaa nousta, esittää alakulosta ja mennä sanomaa äidille että oksensin sänkyyn ja on paha olo. luulisi tolla ainakin pari päivää pysyvä kotona

    • lintsari

      No feikkaa vaan? :D en mä ees jaksais kokeilla mitää muuta. Yleensä meen kouluu ja valitan kamalaa mahakipuu/päänsärkyy/huonoo oloo tai jotain. näyttelijänlahjat kehii. jos ei osaa näytellä, pyörii jonku vartin huoneessaa katse katossa. sit on helppo sanoo et on huono olo, koska oikeesti on :) ja hyvällä lykyllä oksettaaki. mut se menee ihan puolestunnis ohi, nukkumalla nopeemminki.

    • tosikipee

      Noo.. oon ollu puol vuotta vatsakivussa ja välillä on kuumettaki ollu. Ei kannata teekeytyy kipeeks. Mut jos ny tosissaan haluut nii laita kuumemittari lamppuun, se nyt aina toimii mutta tulee nopeesti yli 4O astetta

    • sairasvaijoo

      ei oikeesti kannata toivoo et tulee kipeeks, tutulla tuli syöpä ja eikä ole enää ikinä kouluun menemistä kun henki lähti. NAUTTIKAA JOKAISESTA PÄIVÄSTÄ JONKA SAATTE ELÄÄ TERVEENÄ!!!!

    • Blaahahaa

      Käyt suihkussa ja menet hillumaan puolialasti pakkaseen. Johan luulisi kuumeen nousevan. En kyllä tajua kuka haluaa tieten tahtoen kuumeen.

    • toimii!

      kannattaa vaan esittää kuumettä ja vaikka lämmittä kuume mittaria kuumassavedessä jos joku ei usko! Mut jos haluut oikeesti kuumeen mene vaatteet päällä kylmäänsuihkuun ja sen jälkeen pakkaseen tai lumeen makaamaan!
      toimiin!

    • IDI0T

      uskokaa nyt jo että voitte istua vaikka 10 päivää putkee siellä lumihangessa mutta kun ei siitä tule kipeäksi ilman viirusta/bakteeria,huoh.

      • nii

        eihän siel hanges varmaa vilustu tai mitää...


    • SirKakka

      illalla syö leipää ja kaikkea aamulla herää aikaseen ennen kun vanhemmat on sitten laittaa sormet kurkkuun ja yrittää oksentaa ja oksentaa peitolle ja sitte huutaa äiti mul on paha olo ja oksensin heeheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh TOIMI MULLE!!

      • es makee

        Toimiiko kahvin puru??dd


    • Pakkotehdäduunii

      9mm lyijyburana annosteltuna aivorunkoon toimii.

    • Nuhaa 5minuutis

      Mulla on helppo tehä nuha. Oon kattokaas allerginen pölylle. Niin mä voin vaan impata jonkun pehmolelun persettä niin nenä vuotaa. Sitten vaan hinkkaan kuumemittaria housuihin. ♥

    • ijkkkkkkkkkkpöpp

      Puoli litraa jack danielsia, 3 buranaa, 2 rennietä ja aspiriinia, saattaa mennä maha hieman sekaisin :)

    • takaisinkouluuuun123

      Nyt sitä ollaan kotona kipeänä koulusta poes=)) ihan mukavaa sinänsä kun saa kattella leffoi ja syödä mitä haluu kaapist. Tosin ei tää kipeenä olo mitää hohdokasta muuten ole:/ Eimul enää mitää hirveen pahaa flunssaa oo mutta eilen ei pystyny nielee mitää ku oli kurkku niin perhanan kipeä!! Ne jotka haluaa kipeeksi niin en oo ikinä kuullukkaan et hammastahnan syömisel sais jonku kuumeen... fluorimyrkytys korkeintaan. Vähissä vaatteissa ulkona niin tulee melko varmasti ainenkin vähän kipeäksi. Jotkut voi saada kuumetta jotkut vaan yskää&kurkkukipua.. Mutta kuitenkin miettikää mitä oikeasti haluatte! Eilen olisin mielummin mennyt kouluun kun kärsinyt kivusta ja särystä. Onneksi tänään helpompaa ja huomenna taas KOULUUN!!!:D

    • liirumlaarum

      laita pepsii/colaa ja rasvatonta maitoo sekasi jua juo kaks isoo lasii sitä ni kyl tulee ykä

    • ÄLÄ KOKEILE!!!!:lle

      Kokeilkaa

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

    • haluunlintsaa

      Söin just sitä hammastahnaa eikä oo ainakaa mitää ilmenny mut hyi saatana tuli ainaski ihan helvetin paha olo et meinaa laatta lentää!!
      Kokeilin myös teen purujen syömistä joku 4h sitten ja ei tulllu mitää, maistu vaan aivan paskalta

    • EILENKIN LINTSASIN

      @@@@@@@TÄMÄ TOIMIII@@@@@@@@@
      1Jos olet poika runkkaa 20min ja tytöille sama juttu
      2 kaikki mikä tulee pihalle kerätkää johonki lasiin tai johonkin muuhun
      3 sitten kaatakaa pepsii hammastahnaa kaakaojauhetta maitoa ja ainakin 3palaa sokeria
      4 juokaa toi litku ei syljetä pois
      5 ootte kipeitä
      TÄMÄ TOIMII

    • Minna

      Helpoin tapa on vaan feikata.

      Itse kerran kokeilin syödä raakaa omenaa mis oli mato; söin sen kokonaan, myös madon. Sen jälkeen oli pari päivää mahataui ja kuumetta.

    • Viisahistaviisain =O

      Tässä teille vinkki ;) (toimiin mulla):

      Toimii syksyllä tai talvella: Menet ulos todella lämpimissä vaatteissa. Alat hengästyttää/ hikoilluttaa itseäsi oikein kunnolla. Kun olet tämän tehnyt vähennä vaatetusta ottamalla takki pois, pipo pois päästä yms. Näin minä ainakin tulen kipeäksi.

      Suihkutemppu: Menet todella kylmään suihkuun/ täytä amme (jos teillä on sellane) jääkylmällä vedellä. Ole siellä jonkun aikaa. Kastele hiukset kylmällä vedellä. Kun tulet pois suihkusta älä kuivaa itseäsi hirveän hyvin.
      Seuraavaksi menet avonaisen ikkunan viereen tai eteen noin tunniksi tai vähän vähemmän (voit ottaa ajan kuluksi vaikka tietokonneen syliisi jä chattailla sillä tunnin verran.)

      Tymin vinkki (jota en ole kokeillut): Juot kuralätäköstä vettä, syö hammastahnaa jota en suosittele (olen meinaa kokeillut kolmannella luokalla ja jouduin sairaalaan tähystykseen.)

      Jos tiedätte mitä muita vinkkejä niin kertokaa pliiiiiiiiiiiiiiissssssssssssss!

    • mun toive :)

      Kokeilkaa

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

      • 3454534534

        IME KYRPÄÄ HUORA, kiltti, ihan oikeesti.


    • ICE kriim

      jos haluaa tulla talvella kipeeks menee alasti lumeen makaamaan 10-25 minuutiksi!
      TOIMI MULLA!!

    • jesseman567

      voisit kuule ampua ittees päähä jos et jaksa mennä töihi,kouluu tai minne ikinä meetkää TÄÄ TOIMII MUN KAVERILLE

    • hyguyguygyg

      voisit kuule ampua ittees päähä jos et jaksa mennä töihi,kouluu tai minne ikinä meetkää TÄÄ TOIMII MUN KAVERILLE

    • vastauksii tuleee

      No ainakin yks helpommista vinkeistä saada kuume onse , että laitat kuumemittarin pariks minuutiksi kielen alle.
      ja onha näitä perus vinkkei , että menee märillä hiuksil nukkuu , hillut vesisateessa , piät ikkunaa auki et pese käsiä yms juot kuravellii , räkää yms..

    • ,

      Pelaa viiteen aamuyöllä ja mee sit nukkuu ja nuku TOSI VÄHÄN. Sitten näytät kipeeltä. Mutta kyllä mun mielestä olis parempi vaan mennä sinne kouluun.

    • Varmakeino

      noh helpoin tapa varmaan ois se , että ostat pullon viinaa 10 eurolla, vedät sen yöllä ja oot ihan vitun pahassa darrassa aamulla.. Oksennus lentää, kauhea pääkipu ja naama kalpeena

    • ananas ja nektariini

      syö pari puuvilla lapasta ja rae juustoa päälle ni kuume tulee ja nopiaa!kokemusta on

    • 57567567567657

      tunge ananas perseesees ja sano että sulla on anaalipsykoosi.l

    • Vilu4

      Ite tääl kokoaja aukinaisen oven ees istuskelen ilman hosuja kylmällä lattialla kyl täs jo vähä vilu on..

    • Jos et haluu mennä kouluun, niin tässä on varma huijaustapa jolla saat jäädä kotiin: 1. Valita että sulla on kauheen paha olo
      2. Pureskele suussasi leipää kunnes se on muussaantunut kokonaan, ÄLÄ NIELAISE!!!
      3. Lisää suuhun vähän vettä, ÄLÄ NIELAISE!!!
      4. Mene jonnekkin missä muut näkevät sut ja "oksenna"

      Varmasti saat jäädä kotiin

    • kipeeeeeeeeeee

      äiti on lääkäri ja se usko mun"kauheen pahan" kurkkukivun mut ku mä halusin olla vaa yhen päivän pois ku myöhästyin bussista (äiti ei ollu kotona) ni joudun nyt kyyhöttää tääl viäl toisenki päivän:( vaik me mentäis tänää kauhukomsertti.

      p.s.laitoin valkost puuterii ja tummansinist luomivärii pikkusen silmänaluksill,nii ku
      äiti tuli illal kotii se sano et mä näytän tosi kipeelt.

    • tosi outoo

      pelottavaa! munki äiti on lääkäri ja mäki olin just kipee ku oli kauhukonsertti,mut toisaalta mä en esittäis kipeetä jos mä myöhästyisin bussista!!!!!!!!;)

    • tää toimii!

      Valvo KOKO yö, niin että oot jo valmiiks väsyny, esim. illalla parin tunnin kävelylenkki. Kato että sun päälläs on aamulla paljon peittoja ja että oot punanen ja tulikuuma. Sitten pyydät esim. siskoas hakeen vanhemman ja selitätä että oot ihan kipee. Tässä vaiheessa ne todennäkösesti on ettimässä kuumemittarii, mutta onneks oot piilottanu sen ja ne kokeilee vaan kädellä otsaas joka edelleen on tulikuuma. Koska oot valvonu KOKO yön näytät kipeeltä ja kun yrität lähtee käveleen, pääset todennäkösesti vaan pari askelta eteenpäi.

      Tepsi mulla!
      Liika lintsaaminen kuitenki aiheuttaa lisää töitä esim. juuri koulussa, mutta ite käytin tuota talviliikuntapäivänä kun oli muutenki räntäinen ja synkkä ilma. (Elokuva ja lämmin kaakao kuulosti ainakin omaan mieleen mukavammalta vaihtoehdolta...:))

    • kokeile tätä

      hiero kuume mittaria vilttiin niin tulee kuume

    • fhfchgfhgfhfghgf

      Itse suosittelen juomaan vettä johon on sekoitettu taululiitua.

    • frepfå

      mä laitoin kuume mittarin lamppuun mut siitä nousi niin nopeesti kuume nii sitte hieroin paitaan nii tuli 38.1

    • Åke

      Ei vittu. Tää keskustelu on kyllä kallis osa suomalaista historiaa. Toivottavasti ei koskaan häviä.

      • öngelmät

        cool story bro ;)


    • tässäpä neuvoja

      Vaiheet:
      1. Kylmä suihku
      2. EI hiustenkuivausta
      3. Kesävaatteet päälle
      4. Ulos talviseen säähän juoksentelemaan yms

      Näin saat kurkkukipua ja kuumetta :))
      Ps. Tämähän ei oikein kesällä toimi
      Pps. Kannattaa tehdä tämä kun olet yksin kotona

    • PEE AA ÄS KOO AA

      Kivat kun tein ton kiinalaisen jutun ja mulla luki tossa kohdassa kaksi 3000 että alas nyt sitten noin monelle viestiä lähettelemään!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Argghhhythnsf

    • mutsshahh

      söin vitusti teenpuruja, ja alko päähä särkee. en tiiä tuleeko täst vielä kuumetta...

    • minä vaa

      syökää niitä appelsiinin kuoria ni toimii oikeesti

      • vielä terve

        Kuinka paljon niit kuoria pitäs syödä ja toimiikohan toi et laittaa niit kuorii jalkapohjiin nimittäin itellä just sukkien alla eikä viel oo kuume noussu. :(


    • siiiiiiika

      mää ainaki kokeilen silleen että esitän luulevani että nyt on sunnuntai. (kouluun oli kasiks, heräsin 10 yli, en olis milllään ehtiny ajoissa.. joten jäin vaan nukkumaan)
      Ja oon syöny tupakanmuruja, istunu kylpyammeessa joka oli täynnä kuumaa vettä tunnin, siitä suoraan peiton alle. kumpikaan ei toiminu. ja hammastahnajuttua en oo aatellu kokeilla. hyi.

    • Kipeänä

      En tiedä onko sanottu jo, koska en jaksanut lukea kaikkia :D Mutta lämmin suihku ja sitten kääriytyminen johonkin huopaan tai aamutakkiin (Ruumiinlämpö nousee), ja kun on sellainen olo että on kamalan kuuma, et ota vilttiä/ mitä ikinä onkaan päällä pois vaan mene mittaamaan lämpö . Itsellä toimi ja sitä myös ihmettelin :D Nousi 37.9 korkeimmillaan. Tosin jokaisella eri asiat toimivat eri tavalla, kannattaa kuitenkin kokeilla jos ei ole muutakaan :D Kannattaa yskiä ja valittaa pääkivusta jos mahdollista.

      • popcast

        Minun tuuriani viimeksi viimeviikolla ulkona oli 2c ja tuuli 25m/s , kuten voi arvata ulkona satoi ja päätin kantaa likimärkäni kenkäni himaan enkä pitää niitä jalassa= menin sukkasiltaan noin 3 km (35min) , kun menin kotiin nukkumaan en löytänyt peittoa mistään niin oli pakko nukkua ilman. ----> seuraavana päivänä 39.c kuume ja ihana vapaapäivä ♥ ♥ ♥


    • VITUNPIMPULAT

      MIKS VITUS HALUISIT OLLA KIPEENÄ SAATANAN HUORAPASKA????!!!
      KIPEYS ON HUONO JUTTU

    • Hihiih xd

      Oi ku tää kessa on säilyny pitkää :D
      mut itekki täs etin vikkei tulla tiistaille kipeeks ku en vaa jaksa mennä kouluu KOSKA HELVETIN TYHMÄ JA ANKEE PÄIVÄ.

    • syökää hammastahnaa!

      söin hammastahnaa vuos sit, vielki tää kauhee oksennustauti päällä... kannattaa kokeilla!, eilen alko myös syöpä mul-.- johtuu varmaa siitä samasta hammastahnasta. suosittelen kokeilemaan hammastahnajuttua jos haluaa olla lopun vuotta kotona!!

    • True Story Bro

      sluibatkaa skolest ja jillatkaa himas jos ei osaa esittää kipeet mielummi pesen hampaat ku syön sit tahnaaa :DD::D

      • jonne69696969696969

        taas uus aihe suomen dissauksee googletetuin aihaé KUINKA tulla kipeeks??


    • AFADV

      Haha, oon itekki googlettanu ton "miten saada kuume" -jutun kun yritin kerran etsiä tätä aihetta. :'DD

    • Yökötys!

      Hei haloo! te jotka sanotte että esittäkää vaa kuumetta, ni entäs sitten, kun äiti/isä tulee kotiin, käskee mitata kuumeen ja seiesoo siinä vieressä?! mitässitte?!
      itse a9nakin meen lumihankeen käveleen ja puörimään, ja sekotan (saakutin pahaa) semmosta sekotusta, johon tulee kuumaa vettä, hiivaa, puristettu sitruunaa, ja vähän hammastahnaa, ja puolet teepussin sisällöstä (ihansama minkä makusta) :D

    • yks vaan. . .

      mulla toimi sillei et söin kauraleipää ja syljin sen ämpärii ja sit vettä pääle.

    • fuulintsari

      Kokeilkaa

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

    • Teemu Rautiola

      oon homoseksuaali

    • Jeevitunhyväidea

      Tappakaa ittenne nii ei tarvi mennä kouluu

      • RockMySpy

        Kokeiltu jo, mutta saatana suuttu kun runkkasin sen jalkaa ja lähetti minut takaisin maanpäälle. Joten kouluun on pakko mennä. :(


    • -.-

      mee ruotsin tunnille nii joha tulee päänsärkyy ja nousee kuume,

    • jokuoutosata

      Ei hitsi, miksi ette vain mene kouluun? Se on kyllä järkevin tapa..

    • LINTSAAJA12

      ÄLKÄÄ HEMMETISSÄ VETTÄ JUOKO HELVETISTI !!! SIITÄ ON KUOLLUT MONTA TYYPPII !! PARAS KENIO ON ET OTTAA SITÄ JÄÄKAAPIST MITÄ ON SYÖNÖ NII MUUSSAA SEN JA VETTÄ SEKAAA PALJO TALVELLA SAAT KUUMEEN SITEN ET MEET PIHALLE SHORTSEIL JA T-PAAIDAL JA MEET KÄVELEE SIT SINNE JA MEET PALJAIN JALOIN VETEE SEISOO NII EIKÖHÄN KOULUST POIS PÄÄSE !!

    • Jauhaja69

      Menet bokserit päällä pyörimään lumeen 5 minuutiks ja sit meet sänkyy ilman peíttoa ja ikkuna auki. sit ootat yön yli nii kyllä nouseekuume. Pahan olon saa kun käyt jouksee pari kilsaa aivan täysi (EI MITÄÄN HÖLKKÄÄ VAAN TÄYSIÄ) niin kyllä saa pahanolon ja pääsäryn

    • tepsiivarmasti

      laita paljon vaatteita eli kerrastoja ja villa vaatteita ja viltti ja peitto päälle ja mittari vieres sitte aamulla mittaa kuume ja näytä vanhemmille! toimii mutta ei neljän jälkeen enää pitäisi olla:P

    • hyviä tapoja

      Syöt aamupalaa "näykkien" ja valitat vanhemmille että on huono olo.Sitten toinen tapa, syöt aamupalalla jotain mistä et oikeen tykkää tulee esim huono olo siitä, sitten menet vessaan ja tunget pään pönttöön ja haistelet (hyvä jos on joku raikastin pöntössä, yleensä ne haisee pahalle), sitten tulee oksennusta, jos ei oksenna ni ainaki yökkäilee, ja sit sanot vanhemmilles et on huono olo :D Tai sit vaan sanot että mahaan koskee niin vitusti :D Mulla on toiminu aina kun on ollu tarvetta :D

    • vituEläin swag yolo

      Hierot kuumaa lamppuu otsaa nii se on siin

    • kokemustaon.com

      Aamulla laita talvella tennarit jalkaan ja ei pipoo tai hanskoja. Ja sitte kävele välitunneilla koulussa hangessa nii että sukat on likomärät. ja sitte kuivaa sukat rutistelemalla jonkun tuolin päälle. (VINKKI: Silleen että kukaan ei huomaa)
      JA sitte syö mandariinin kuoria jos koulussa on tarjolla (mahatauti tai kuume tulee siitä) Ja laita sormet kurkkuun että voitte oksentaa. ja kotona sanotte että mulla tuli koulussa oksennus. Ja sitte laita vielä lunta niskaan. Tunnin alussa on kuitenkin hyvä käydä avojaloin talvella lumihangessa juoksemassa. XDXD Toimii aina!!!

    • The Expert

      Kaikille urpoille tiedoksi, että kylmälle altistuminen ei aiheuta kuumetta, vaan se on virus joka sen aiheuttaa. Kylmä kyllä saattaa alentaa elimistön immuunipuolustusjärjestelmää.

    • EssiEnkeli<3

      Mun besu Essi kuoli kun se joi paljon vettä ;( Älkää helvetis juoko sitä saadanan vettä!!!!!!!!!!

      Mua kiusataan koulussa ja mut uhattin hakata huomen.. joten Teen näin:

      1) Otan sukan ja laitan sinne lunta/Jäätä (Illalla)
      2)Nukun jonkun asian kanssa jolle oon allerginen..
      3)Nukun ilman peittoo..
      4)Kastelen hiukset
      5)Avaan ikkunan..
      6)Menen nukkumaan...

      Sitten pitäis olla kuumetta ainakin 37 tai jopa ylikin :D Oon tehny noin joskus muulloinkin ja se tepsi!
      En kyll voi koko ajan kippee olla mutta onneksi on torstai! Juhhuu! Joten saisin olla 2päivää pois koulust ja sit viikonloppu!

      • trolli,trolli

        Vittu, eiks sen pitäny olla sun besu, eikä sisko? :D
        saatanasaatanasaatanan trolli.
        Mutta tokihan sää voit kuolla jos juot liikaa nesteitä.


    • didii

      Mitä sitten pitäisi juoda? Sitä lehmän kusta vai?

    • jjoooooooghhhhhh

      No ei aina vaan huvita mennä, ei oo fiiliksiä.
      mä jään joskus senki takii pois, mut aika harvoin.

    • OnkoSeNormaalia

      Onko se normaalia että kun mittaa kuumeen niin on vaan 34,9 ja sitten muuten on niin kamalan kylmä onko se normaalia?

    • Nero työssä!

      Xylitol purkkahan on alkoholi. Syö samaa purkkaa koko päivä, koska liiallisella käytöllä laksatiivisia vaikutuksia.

    • afronigga

      kaivakaa vittu persettänne ja sykää sormen kyntenne :) en ole kokeillu mutta veikkaan et paha olo tulee hetkelliseseti !

    • xpp

      mä tiiän yhen keinon miten saa kurkun kipeeks sillee et ku on lunta tai jos on vaik syksy ja ei oo lunta ni voi käyttää jääpalaa pakkasest ni ottaa lunta/jäätä suuhun ja ei nialase sitä vaan liuottaa sen kurkkuun ja antaa sulaa siin ja jos alkaa tuntuu liian kylmält ni ottaa hetkeks aikaa pois ja laittaa sit uusiks. toimii

    • Sotzka

      moi, oon kipee ku hinkkasin itteeni lumihankee!

    • iihhhhqqqqq

      Mä oon kipee sillee et söin lunta ja laitoin sitä vaatteitte sisää, olin ilma hupparii ja kenkii ulkona ja sitte en pessy hampaita :D Se toimi hyvi ku muutenki koulussa flunssavirus liikkellä. Tuun kyllä tosi helposti kipeeks, ja mun vanhempii on helppo huijata....Täl hetkel kuumetta 37.20 ja päätä vähä särkee :D

      • ihqq

        Ainii ja sitte kans olin koneella jotai 5-8h nii siitä tulee ainaki pää kipeeks :))


    • Sotzka

      Kyllä.

    • mm.mm1

      juo noin 0.5 litraa esim. vettä sitten sormet kurkkuun niin monta kertaa että laatta lentää!!

    • ihqua1

      juo lasillinen rikkihappoa, kipu on taattu.

    • no just

      ghjgjgoiuytdfghoiufghjuy

    • sairaalaan

      miten saan 40 asteen kuumeen ja pääsisin sairaalaan??????

      • lolzzzzzzzzzzz

        miks sä tahdot vapaaehtoisesti kuumetta? sehän on niin yksinkertasta sanoo vanhemmille että mulla on kuumetta, jesus. ainiin, kaikillahan ei oo sitä näyttelijänlahjaa :)


    • jihy7

      Millä jutulla pääsen sairaalaan?

      • minä

        Hyppäät katolta


    • jookuuu vaan

      Täs joitain tapoja:DD (ite oon kokeillu ja toimiii!!)
      1. yksinkertaisin tapa: sanot vaan vanhemmille et on kuumetta ja jäät kotiin:D (jos siis ovat töissä silloin kun oot lähössä kouluun)
      2.Laita kainalo niin kiinni kun ikinä jaksat ja vedä mittari ihoa vasten. Nousee kyllä kun oikein tekee:DD Jos ei ekalla tule tarpeeks "kuumetta" uudestaan vaan:D
      3.Oo peiton alla illalla mahollisimman kippurassa ja juo vaikka teetä (älä lähe peiton alta noin 1-2h. Sitten esität vähän kipeetä siristät silmiä kuin sua nukuttas jne sitten laitat mittarin ja teet kohta 2 jos ei ole vielä kuumetta:D
      4.laitat mittarin johonkin kuumaan
      muistakaa 1 kohassa että älkää sanoko liian suurta kuume määrää:D On vähän epäilyttävää jos sulla oli mukamas aamulla 38 ja illalla ei ollenkaan:DD 1 kohan jälkeen tehkää kakkos kohta ja sanotte vaan että on kylmä ja päähän koskee jne:DD myös lumessa pyörintä, sit sisälle ja takas ulos auttaa.:))

    • ....

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta kannattaa kokeilla, jos on uhrata aikaa 3 min aikaa. Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä ja onnea. NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJÄ - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT, ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!! Vain 3 minuuttia ja tulet hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän kertoi, että hänen toiveensa toteutui ja 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ FUSKAA!!! Älä lue etu käteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä. Ota esille kynä ja paperi: kun sinua pyydetään valitsemaan nimi, valitse sellaisten henkilöiden nimiä, joita oikeasti tunnet ja mitä tulee ensimmäisenä mieleen.
      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.
      2. kirjoita numeroiden 1-2 viereen ihan mitkä tahansa luvut mitä päähän pälkähtää
      3. kirjoita 3-7 kahden vastakkaisen sukupuolen nimet
      4. kirjoita 4,5 ja 6 viereen kenen tahansa nimi.esim. perheen ystävän.jne ninmi.
      5. kirjoita neljän kappaleen nimiloppujen viereen
      6. toivo jotain
      tulokset tulossa!
      tässä avain kaikkeen:
      sinun pitää kertoa viestistä 10 henkilölle tunnin kulutta sen lukemisestasi. sinun pitääkertoa vististä niin monelle henkilölle, kuin kohdassa 2 lukee

      2. henkilön nimi kohdassa 3 lukee on rakkaasi
      3. 7, joku josta pidät, muttet ota selvää
      4. 4 kenestä välität eniten
      5. 6 tuo sinulle onnea
      6. 8 melodia kuuluu yhteen 3 kans
      7. 9 henkilölle 7
      8. 10 luonteesi ja ajatuksesi
      9. 11 asenteesi elämään

      täällä luettavaksi kymmenelle...

    • 14 v ja viisaampi

      mä en nää tässä järkeä. kuumehan johtuu siitä että elimistössä on joku tulehdus jonka kuume poistaa. eli täällä siis ihmiset yrittää aiheuttaa itellensä jonku tulehduksen , että ei tarviis mennä kouluun tms. entä jos se ei meekkään ohi pelkällä kuumeella? antibiootit ei oo kivoja, ja kaikesta voi saada jälkitauteja(esim. ite olin keuhkokuumeessa ja söin kovan kuurin josta seuras 2x suolitulehdus). samoin lääkärit ei oo tyhmiä, kyllä sen voi varmasti saada selville jos oot tyylii syöny jtn tupakanpuruja.
      Ja taas oksentaminen on kamalinta mitä tiiän,

      Jos haluutte jäädä kotiin ni kannatan bluffaamista. Laittakaa kuumemittari näyttämään kuumetta hinkkaamalla sitä johonki. Tai sit sanotte vaan että on maha tai pää kipee. Sitä ei pysty kukaan todistamaan onko se oikeesti.
      Ite tyttönä syytän aina menkkoja... Ja vielä jos bluffaatte ni edellisenä iltana ei kannata valittaa vanhemmille sitä ettei haluu mennä kouluun, sillo ne kyllä tajuaa

    • roskapostirobotti56

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta kannattaa kokeilla, jos on uhrata aikaa 3 min aikaa. Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä ja onnea. NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJÄ - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT, ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!! Vain 3 minuuttia ja tulet hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän kertoi, että hänen toiveensa toteutui ja 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ FUSKAA!!! Älä lue etu käteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä. Ota esille kynä ja paperi: kun sinua pyydetään valitsemaan nimi, valitse sellaisten henkilöiden nimiä, joita oikeasti tunnet ja mitä tulee ensimmäisenä mieleen.
      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.
      2. kirjoita numeroiden 1-2 viereen ihan mitkä tahansa luvut mitä päähän pälkähtää
      3. kirjoita 3-7 kahden vastakkaisen sukupuolen nimet
      4. kirjoita 4,5 ja 6 viereen kenen tahansa nimi.esim. perheen ystävän.jne ninmi.
      5. kirjoita neljän kappaleen nimiloppujen viereen
      6. toivo jotain
      tulokset tulossa!
      tässä avain kaikkeen:
      sinun pitää kertoa viestistä 10 henkilölle tunnin kulutta sen lukemisestasi. sinun pitääkertoa vististä niin monelle henkilölle, kuin kohdassa 2 lukee

      2. henkilön nimi kohdassa 3 lukee on rakkaasi
      3. 7, joku josta pidät, muttet ota selvää
      4. 4 kenestä välität eniten
      5. 6 tuo sinulle onnea
      6. 8 melodia kuuluu yhteen 3 kans
      7. 9 henkilölle 7
      8. 10 luonteesi ja ajatuksesi
      9. 11 asenteesi elämään

      TEHKÄÄ

    • hullupelle

      mä laitan aina koirankainaloo ku se on kuumempi (;

    • ,,,

      Kokeilkaa

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

    • if you wanna get fever

      Mä tulin kuumeeseen ku hieroin mehujäätä (grandi vadelma) varpaisiin ja jalanpohjiin. Oon saanu silmätulehduksen ku oon laittanu vaseliiniä silmiin.
      ( Aika myöhässä tää viesti mut what ever! ) :D

    • suomiteini13

      TÄSSÄ TEILLE KAIKILLE ESIMERKKI: Laittakaa oman huoneen ikkuna auki iltapäivällä, ovi kiinni, kun tuutte suihkusta älkää kuivatko koko yö ikkuna auki aamula vitun kuumeinen olo

    • 22222222

      Vielä parempi, ota koiraltas suihin.

    • Kimusa

      Syökää kiloittain lunta.


      Mulla ei toimi kyllä :(

    • SokkaC

      Okei tässä viesti miten tulla kipeeksi. Kaikki tietää et jos on oksennus - tauti nii ei voi mennä kouluu. Kun laitat etu - sormen suuhun tarpeeksi syvälle alkaa tulla oksennus. Yleensä aluksi sitä ei tuu mut ku tee monta kertaa (3 - 4 ) nii tulee oksennus.


      JÄTÄ TODISTE SILLÄ TAVALLA ET OKSENNA VESSAN PÖNTTÖÖN SITTEN ÄLÄ VEDÄ VAAN JÄTÄ SE SIIHEN JA KUTSU SUN ÄITI TAI ISÄ KATSOO NII SIT NE USKOO

    • S U O M I

      Syö hammastahnaa ja teepuruja ja syö suklaata nii saat ainaki persettä

    • TÄYS HULLU

      Kuumeen saat nousemaan kun syöt hammastahnaa noin: 3 ruokalusikallista.... (kokeiltu juttu)

    • Kokeiltu on

      Jos teillä on listerinee tai jotai ni sitä ku hörpit korkillisen! :D

    • Syö lihaa.

    • hdhd1

      olglema jos feikkaan ja lämmitän mittarin niin äiti kokeilee otsaa ja selkää vähän vaikee feikata

    • 2lusikallistateetä

      Söin just 2 lusikallista teen puruja kerron myöhemmin että onko toiminut :)

    • lolololl

      Ei toiminut teen purut :(
      Oisko mitään muita hyviä tapoja saada kuume ?
      En ala feikkaa sillä en oo tarpeeks hyvä näyttelee.

    • avutonO.o

      TOimiikose jos mitää lunta naamalla?O.o

    • Gaylon

      Talvella:

      Mene hakemaan lunta sukkiisi(PALJON)
      Kieri lumessa tunti. Alasti.
      Syö keltaista lunta.

      Kesällä:

      Mene aurinkoon 6 h( auringinpisto)
      Kun on sataunut pikkusen mene sukkasilla kävlee

      Aina:

      Oksennus:
      Tarvitset
      Vettä
      Marjajugurttia
      mehua

      Sekoita. tulee oksennusta

    • lintsari

      laita märät sukat jalkaa yöks, nuku topilla ja alushousuil ja ikkuna auki. ei toppii ja mielellää hiukset märkän. :D toiminu mulla useemmanki kerran.

      • huuups

        SIIIS EI PEITTOO JA MIELELLÄÄ HIUKSET MÄRKÄN* ;dd


    • Asdfghjklöä

      Nuku tunti kuumassa saunassa! Tulee korkee kuume ja paha olo viel kaupanpäälle! :D kestää 2 päivää..

    • juuuu...

      Joo siis kannattaa olla vaa koko päivän koneella niin tulee ainakin kova päänsärky ja naama kalpenee ainakin mulla, sitte aamulla ne uskoo paremmin ku oot valittanu jo illalla niille..

    • valtsu13

      Hyppää avantoon ja oo siellä tunti.

    • !!!

      Hmmm....

      tässä on yks vinkki:

      kun oot koulussa tai kaupassa tai missä tahansa niin koskettele kaikkee mahollista ja sitten kun tuut kotiin niin nuole sun käsiäs niin sitä tulee/voi tulla mutta ei pakosti: maha kipeäksi, kurkku kipeäksi, mahatauti, oksennus,pahimmillaan kuumetta,pää kipeeks.

      • Lue!

        tästä oksennus tulee varmasti:

        1.laitat vettä lasiin/mieluummin kuumaa

        2.laitat 8-11 lusikallista suolaa

        3.Sekotat sen

        4.Juot sen NOPEASTI, ei hitaasti.

        sitten oksennus tulee minuutin sisällä. XD

        (Jos tiesitte, niin sitä keinoa käytetään joskus sairaalassakin, jos vaikka joku potilas on syönyt/juonut jotain myrkyllistä. Sillä avulla saadaan ulos kaikki myrkyt.)


        Tämä koskee aikuisia:Tätä keinoa käytetään myös jos haluaa päästä eroon/tai edes vähentää huumeiden tai alkoholin käyttöä, niin että ottaa tämän 3 kertaa päivässä (pitää oksentaa samalla) kuukauden verran.

        Se kuulostaa oudolta mutta usko tai älä. XD


        tää sivu ei ole muiden kommentoimista varten joten älkää viitikö haukkuu mun tätä kommenttii.


    • Bahisbullielindsari

      Eka syöt jotai (mieluite paljon) ja sit kans juot ainaki kolme vesi lasii (isoja) sitte voi vaik hyppii ja kierii sillee et se ruoka hölskyy mahassa, ja sitte vaa sormet mahollisimman syvälle kurkkuu ja niit sormii voi heilutella ja tökkii esim kitalaki kielekettä nii pitäs tulla oksennus refleksi, mulla ainaki on joka kerta toiminu, ja mitä enemmän sitä lyhyillä väliajoilla tekee nii sitä helpommin laatta lentää.. Esim jos oot jo viis kertaa peräkkäi tehny noi nii pitäis jo riittää ku vähä työntää sormee suuhu :) ps. Ku tuntuu et oksentaa nii kandee ottaa käsi nopee pois kurkusta ellei haluu yrjötä käden päälle ja sit käsi haisee iha paskalta!!

    • KISSANPERSE

      IMEKÄÄ PERSETTÄ HERMANNIT MIKÄÄ TEIDÄN TAPPO PASKOISTA EI TOIMI SAATANAN HOMOT LESBOT JA GAYT >:(( MEIL ON HUOMENNA SAATANAN PASA KOE PASKASSA KOULUSSA NYT VITTU KUNNON EHOTUKSII TULEE ENNEN KU ON PÄIVÄ: 8.5.2013 klo 7:15 NY SAATANA!!!

    • toiimii

      vaik et nää varmaa tätä.

      laita manda riini kuorii varpaite välii yöks

      (ei toimi kaikil mut mulla ainaki)

    • Asd asd

      Juo pullo valkaisuainetta.
      Varmana tulee pieni kuume ja oksennus,

    • lun kirjoitin

      lun kirjoitin
      lun kirjoitin
      lun kirjoitin
      lun kirjoitin
      lun kirjoitin
      lun kirjoitin
      lun kirjoitin

      • aantanteanteeanteeka

        a
        an
        ant
        ante
        antee
        anteek
        anteeks
        anteek
        antee
        ante
        ant
        an
        a


    • fhgjh

      syö ruokalusikalline hammastahnaa ni sulle nousee kuumexD

      • totta

        Fluori on myrkyllisempää kuin lyijy


    • Paras tapa:

      Paras tapa:

      Elikkäs kun olette yksin kotona, mieluiten aamulla niin runkatkaa koko päivä, ja ainakun laukeatte niin pitäkää 2-5 min tauko, koska jos runkkaatte heti uudestaan kun laukeatte niin se ei tunnu missään. Runkatkaa niin kauan kunnes laukeamisessa sperman sijaan tulee verta. Sen jälkeen menkää alasti ulos kaupungille runkkaamaan niin että kaikki näkevät ja nauravat pikku peniksellesi. Sen jälkeen mene kotiin niin olet 39 asteen kuumeessa.
      Varokaa ettei vanhempanne näe, koska hekin voivat nauraa pikku peniksellesi ja karvattomalle kullille.

      Toimii!

      T. Kuumeessa oleva

    • minavaaaaaaaa123

      ^ pitiks ton olla jotenki hauskaa?
      joo mutta hammastahna ja teepussit ei auta ainakaan.

    • lolmoipitäistoimii

      jos syö paljon hammastahnaa nii tulee ainaki mahakipu.
      Siite jos haluutte näyttäää flunssaselle nii laittakaa kylmägeeliä silmien ja nenän alle niistä tulee sillo punaset

    • vi**u

      VITUN URPOT VITTU ETTEKÖ VITTU OSAA VITTU VITTU OLLA VITTU LINTSAAMATTA SAATANAN MULKUT VITTU IMEKÄÄ VITTU JO VITTU SITÄ VITUN MUNAAA.

    • eioopakkotehä

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA – JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

    • kokeillu on

      mulla toimi että pidin kylmäkalleja yön yli paidan alla nukuin ilman peittoo ikkuna auki ja vähissä vaatteissa oon oksentanu koko päivän.

    • Elsa laakkonen

      No kuumeseen voi tulla että käy kuumassa saunassa ja juo kuuma juomista sitten tulla kuumeksei

      • 10+7

        Ette vitussa juo sitä vettä paljoa.!Ruotsissa poika oli kuollut kun pelasi jotain vesipokeria ja joi vettä paljon ja sai vesimyrkytyksen..!


      • Bitrmi
        10+7 kirjoitti:

        Ette vitussa juo sitä vettä paljoa.!Ruotsissa poika oli kuollut kun pelasi jotain vesipokeria ja joi vettä paljon ja sai vesimyrkytyksen..!

        No jos illalla juo kuumaa vettä (hanasta!) nii aamulla kurkku kipeä. Johtuu kai siitä että se kuuma vesi irrottaa sitä likaa ruostetta yms hanasta ja sit sä juot sen.


    • TOIMIIIII

      Mulla on nyt pahaolo kun otin 2 sentin pätkän hammastanatuubista tahnaa. Maistuu tosi kauhealle mutta toimii! :S

    • kipeenä

      Joskus halusin olla kipee. Mut en enää mull on 38.7 asteen kuume ja oksennustauti oon oksentanu moniviljaleivän ja kaiken muun ett olisin mieluummin koulussa saksan tunnilla

    • ei ideaa

      menkää vaa kouluu nii ootte iloisii aikuisena (jos ootte joskus)

    • Lintsari

      Kipeäksi tulemisessa on ilonsa ja riskinsä. Mul kävi nii et olin pari päivää ollu pienes flunssas sit ajattelin pitää sen nuhan vielä viikon kun en halunnut mennä koulun yleisurheilukisoihin. No olin sit ensimmäisen päivän pois ja seuraavana päivänä pakotettiin kouluun. Aijoin sitten keskiviikkona olla pois syyllä että pääsärkee ja mittaris 36.9. Äiti sit päätti et lähetään lääkäriin ku ei flunssa mene paremmaks tai huonommaks. Lääkäris sit todettiin poskiontelotulehdus. Jouduin syömään hirveitä tabletteja. Torstaina menin kouluun mut jäin liikunnast pois ja oli meijän luokan vuoro tehdä alkulämmittely kisoihin joka ei edennyt mihinkään. Hyvät puolet sit oli et pääsin kannustamaan kamui niihi kisoihin mut opel piti kyl selittää aika lailla et olen kipeä mutta se ei mene pahemmksi jos en liikkaa. No ihan mukava päivä se olikin. :D

      • Kipee tyyppi

        Kannattaa vain ILLALLA imeä vähän mustetta kuulakärkikynästä. Sain melkein 40°C


    • paskahomma1

      laita vettä mukiin ja sekaan etusormen mittasen hammastahna pötkön sekota hyvin ja juo se mulle tepsi ainaki.

      Toinen on se et syö mandariininkuoria ja ku kuume on noussu menee saunaa 70-100 asteen lämpöö ja heittää ihan ***** kovat löylyt ja kun olet käyny suihkussa älä kuivaa hiuksiasi.

      • nortti2111

        OLIPAS RAKENTAVA JA MIELENKIINTOINEN KIRJOITUSKOKOELMA! SYÖ TUPAKKAA MIELUITEN KILTAA ANTAA AROMIKKAAN KUUMEEN!


    • Mars1

      Ohhoh, kaikkea sitä nuoret tekevät välttääkseen kouluun menon. Ei kannata leikkiä omalla terveydellä.

    • jeps9

      minä itse olin "väsymyksen" johdosta pois koulusta sairaslomalla toista viikkoa

    • Tyttö

      Syökää paljo kaakao jauhoja aamulla (ette ole vielä sinä päivänä syöneet) Sitte tulee maha kipeeks! Mul on tullu parina aamuna vahingoski ku oon juonu kaakauta ja on ollu liikaa jauhoja xD Mut niin siis olen ollut jo parina päivänä pois (äiti aattelee et mul tulee menkat ku sattuu aina mahaan xD)
      T. Tyttö joka ei mene tänään kouluun

    • Ihan vaan vinkkinä

      Ei kannata ottaa tavaksi lintsata, nimittäin viellä kostautuu, tavalla tai toisella.

    • kisu2

      Syö maksamakkaraa siit tulee yrjö ku on niin ällöö

      • suki23

        joo toi toimii kaikil oot nero. ja ihan paras.


    • Totuudensana

      Miksi huijata jotain sairautta jos ei halua mennä kouluun (tai johonkin muuhun asiaan). Ite nuorempana sanoin vaan vanhemmilleni että en mee tänään kouluun koska en halua, ja en mennyt.
      Tommosia huolettomia vapaapäiviä sain pidettyä ja silti pääsin peruskoulun läpi.

      Saman homman tein kerran armeijassakin kun en eräälle vitutus leirille halunnut mennä, komentajat sitte keksi mulle muuta tekemistä kasarmilla.

    • Yövuoromamma

      No jos on tommonen tarve tekeytyä kipeeksi kun ei voi mennä kouluun, ni mulle tulee mieleen että olette jo kipeitä. Joku teitä vaivaa, jos pitää tekosyillä olla menemättä kouluun. Käykää puhumassa siitä jollekin koulussa ja puhukaa myös vanhemmillenne.

    • niin vanha apu

      Jos on nopeesti kuumeneva lamppu käytät siinä nopeasti ja sitten kainaloon ja piipaa jossain yöi 37 astetta ja sanot että huono olo ja pyöryttää ja jne niin oot "kipeä"

    • HELPPOO KU OSAA!

      tää on niin helppo ku olla ja voi..
      .
      edellisenä iltana valitat et on huono olo ni haet ämpärin vieree. (ja vaikka jotai vaaleeta leipää yms) sit alat sylkee sinne ämpärii et siel on aika paljo sylkee. Otat sitä jotai leipää suuhu ja "muussaat" sen suussas ja syljet sen ämpärii.
      Näyttää oksennukselt!
      Mun äiti on lääkäri ja meni ihan täydest :D
      ja sit ihan perus et on ihan kamala pään särky.

      Noiden varjolla oon ollu sen viikon nyt poissa koulusta 8)

      • KasperWiki

        Pari tapaa on myös tässä...

        Tee "teko-oksennus"
        Esim: Pureskele pari leipää suussas sellaseks mömmöks (xD) ja lisää vettä. Kävelet suutas pidellen vessaan (vanhempiesi nähden) ja "oksennat" vessanpönttöön (koska muuten oksennuksesi todetaan feikiksi.

        Laita lasiin lämmintä vettä, ja lisää 3 lusikallista suolaa. Juo se mahdollisimman nopeasti. Tätä ennen kannattaa syödä leipää (ei paahdettu, ja mielellään paahtoleipä, ei ruis)
        Tuönnät sormen kurkkuun ja TADA vit*nmoinen oksennus on syntynyt.

        -Suomen lääkärit- järjestö ei suositele seuraavaa..
        Ota kaikki mahdolliset lääkkeet mitä kotoasi löydät. Laita kuppiin ja rusenna muruiksi. Jos löytyy, voit lisätä tärpättiä ja maalia.
        Vedät sen sitten suuhusi.
        Jos et oksenna, saat ainakin hel*etillisen kuumeen.
        On myös mahdollista että kuolet noin 3 minuutin sisällä.

        Vedä 1 shottilasillinen siirappia
        Sen perään lasi maitoa
        Sen perään jotain tulista
        Sen perään lisää siirappia
        Sen perään banaania
        Jos et ole vielä oksentanut, työnnä sormi niin syvälle kurkkuusi kuin pystyt. Aikamoinen oksennus.

        K
        Ka
        Kas
        Kasp
        Kaspe
        Kasper - WIKI
        Kaspe
        Kasp
        Kas
        Ka
        K


    • kokeiltu on

      Lyijykynän terä yöks kielen alle ja ikkuna jaovi auki ilman peittoo nii kyl tulee kuumetta ;)

      • lintsari

        Hyödyttääköhän se lyijykynän terä mitään?


    • kokeiltu on

      Lyijykynän terä yöks kielen alle ja ikkuna jaovi auki ilman peittoo nii kyl tulee kuumetta ;)

    • Lintsaaja

      itse tein niin että laitoin sukat 2h pakkaseen ja ikkuna yöksi auki ja sukat jalkaan aamulla kuumetta 38,01

    • RandomTyyppi

      Kokeilkaa

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

    • test3

      Tähä juttuu mää sanon vaa yhen jutun:
      Juo yli 5dl vettä. Itse join 7desiä

    • hämmentynyt

      Toimiihan tää mandariini temppu?!

      • lintsari

        Ei toimi


    • vatsatauti

      Miten saa vatsataudin?
      VINKKEI!!

    • lollzzz

      Siis mä tein näin mut tulee hirvee päänsärky
      1. Syö teenuruja 1pussi
      2. Vähä hammastahnaa syöt siis
      3 . Laita varpaitten välii mandariinin kuoria
      4. Ja viel kylmät märät sukat jalkaa

    • Lilllillliiillliii

      Jos syö hammastahnaa

      Mut paljonko pitää hammastahnaa syödä että maha menee sekaisin?

      • KOKEILKAA!!!!!!!!!!!

        Siiiis mä kokeelen ny sitä et kastaa sukat ja laittaa pakkasee 2h ja sitte ne jalkaa ja nukkuu zz... kerron tarkempaa tietoo toimiko aamúlla :) toivottavasti toimi-.-


    • Ukkeli

      Menkääs vaan lapsoset kouluun! hyvää tekee vähän opiskella!!!

    • Vitu mutsi

      En voi jäädä kotiin jos sanon että maha on kipeä..
      koska äiti sanoo että menkat alkaa -.-

    • Moi elias :^)

      Kannattaa laittaa 2 rkl ruokasoodaa, 1 rkl sitruunamehua ja yhen teepussin sisältö sekasin ja sit pidät niitä suussas yhen minuutin ja sit nielaset nii huomenna oot kipee kyl

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe