AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

Keskusteluketju on täynnä. Ole hyvä ja aloita uusi keskustelu
 /   /  / Miten tulla kipeeksi?

Miten tulla kipeeksi?

500 Vastausta 30 206 Lukukertaa
Eli kertokaa keinoja miten tulla kuumeeseen?

no...

mieti!
mitä järkee olla kuumeessa??!?
(tä ei oo vastaus mut saa ainaki viestin ekojen joukkooon ;D)nii et se voi toimii et syöt homesit leipää tai jotain homeist jutttuuu amamul kerra soin pari leipäää ni tuli paha olo oksennus meinas tulla..:D
tomii :D
OP on varmaan nyt tyytyväinen kun vastasit hänen kysymykseen 9 vuotta myöhässä, hän varmasti katsoo tätä aihetta vielä.
Kiitos kaikista ohjeistanne mutta minulla meni läpi ku makasin vaan ja kun iskä ja äiti meni töihin lähetin viestin et oksensin
Mikset vaan mee vessaan yöllä, laitat sormen kurkkuun. Esität etttä oksennat... Vanhempari varmaan herää siihen tulee kysyy mikä sul on. Huom! Ennen sitä levität sylkeä naamalles että se olisi vähän uskottavamman näköstä .En oo kokeillut keksin vaan.
ettei.tarvitse.mennä.kouluun.
Nuole sun perseenreikää. Toimii aina!
XDDD
Ei ylety sinne asti nuolemaan xDDD
No kokeile nuolla kyynerpäätä. ite sain tosi kovan kuumeen kun yritin.
No kokeile nuolla kyynerpäätä. ite sain tosi kovan kuumeen kun yritin.
syot vaan paljon teepussin puruja niin kylla varmasti seuraavana paivana olet kipea PS. toIMII AINA!
Hei syökääpäs paljon joitai pastilleja oikeen paljon kossa on jotain makeutus aineita nii niistä tulee vatsa oikeen kipeeks, etenki herkkävatsaisille (ei vältis toimi kaikilla!) kannattaa kokeilla! :)
Toimiiko myös kahvin purut???
Kokelen myös sitä yöks ikkuna auki , märät hiuukset januku topil ilma peittoo !! Sanon aamul tarkempii tietoi toimikoi!!!!
Ei toiminnuttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Näin:

Syöt tupakan purua tai mitä se nyt ikinä onkaa...sillee saat oikeasti kuumeen ja tosi pahan olon. Tällä keinolla jotkuu jopa päässeet pois armeijasta.

Mutta

eikö se ole vähän vaarallista?Siis siinähän on tervaa ja vaikka mitä paskaa?
Olisko jotain helpompia tapoja tulla sairaaksi?

yhes...

yhes sotakirjas oli et kastaa sokeripalan bensas nii tulee kova kuume mut ei varmaa tee hyvää :D
joo

laita mandariini kuorii varpatte välii yöks

(ei toimi kaikilla)

Älä neuvo...

Älä neuvoväärin, ei niitä tupakan puruja syödä vaan pureskellaan. Siitä nousee hetkellinen kuume (puol tuntia) ja se on tosi korkea. Ja huono olokin siitä tulee. On niitä parempiakin konsteja.
Varmasti irtisanottu armeijasta jos jää kiinni siitä että syö tupakkaa, ettei tarvitse osallistua johonkin.
Anyway, ei se toimi.
tupakanpurujen syömisestä on jouduttu sairaalaan... ei kannata!

Keino

Pese kiukset ja jätä märiksi. Ota pesuvatiin hanasta kylmää vettä ja vie huoneeseesi. Avaa ikkuna ja istu tunti ikkunan edessä märkine hiuksinesi ja jalat kylmässä vedessä. Tepsii varmasti. Tosin minulla aikanaan tepsi hiukan turhankin hyvin.

kauan

kauan siinä ikkuna edessä pitää istua??
"Avaa ikkuna ja istu tunti ikkunan edessä märkine hiuksinesi ja jalat kylmässä vedessä." Suomeksi sitten sanottuna 1 TUNTI
vanhemmat ei yhtäää ihmettele ku istuu siin? :D

jos

koulusta haluut olla pois, niin etkö voisi vaan feikata olevas kipee, vaikket oikeesti oiskaan?...

ELi kastat kuumemittarii kuumaan veteen sen verran kun haluut sen mittarin lukeman näyttävän, tai sit pidät sitä kuumemittarii yö/pöytälamun lähellä... Ja näytä kalpeelta, laita vaikka jotain valkosta puuterii vähän...

Näin mä oon joskus tehny ku äiti on tullu aamul kyselee, miksen oo lähös kouluun...

Useesti kyllä kun oon valittanu mahakipua, päänsärkyä, menkkakipuja, oksennustautia, kuumetta, pyörrytystä ym ym, niin on alkanu oikeesti tuntuu kipeeltä kun on pitäny niin kovin näytellä..

Eli kannattais selvittää se asia että MIKSI sul on niin paha olla että haluisit olla ja kipee etkä mennä kouluun... Hae apua jos olet masentunut tms, kerro jollekin paskamaisesta olostasi ja OTA APU vastaan! Mä en sillon ylä-asteella ottanut, ja vuosien päästä olin vielä enemmän umpikujassa, joskus ne asiat täytyy kuitenkin selvittää, niin miksei heti!!!

Tsemppiä sulle!
vanhemmat kokeilee otsan lämmön! ei toimi vaik yrittäs lämmittää otsan! oon kokeillu yli1324 kertaa :D

Vastaus

Itse olen muutaman kerran "tekeytynyt kipeeksi" Yksi keino on puhdas näytteleminen. Jos ei ole kovin hyvä näyttelijä ja haluaa mennä täydestä, niin tee vaikka ämpäriin oksennusta. Voit tehdä sen sellatteen näköisistä aineista ja vilauttaa vanhemmalles tai sitten sormet vaan suuhun (tulee aitoa), taikka juot vettä hemmetisti.

Kuumeen voi helposti tehdä jollain lämpimällä. Itse käytin kerran lämpöpatteria. Pidin siis poskia ja vuoroin otsaa lämpöpatterissa kiinni eikä siinä kauaa tarvi olla. Meidän kerrostalossa ne on kyllä lämpösiä vaan pakkasten aikoihin. Mutta en suosittele liiallista lintsailua.

Helpoin tapa

Hanki AIDS, niin oot aima sairas

hammastahna

jos sitä syö nii eiks siitä tuu kipeeks oon tällästä jokus kuullu...
ÄLKÄÄ VAA SYÖKÖ HAMMASTAHNAA SE SISÄLTÄÄ FLUORIA JOSTA VOI SAADA FLUORI MYRKYTYKSEN! SE ON VAARALLISTA!!!
juuri äsken söin sitä :o
paras
:DD voi raukkaa, kun ei oikein omat aivot toimi... ei ny helvetti tietenkään mitää hammastahnaa saa syödä :u :o
1000 x fail ! :) ihmiset tunkee fluoria joka ikinen päivä suuhunsa eikä silti kuolla kupsahda. on totta, että sitä ei ehkä kannata vetää koko tuubia, mutta siitä ei kyllä kuole. oksentaa kyllä saattaa.
Määrä myrkyn tekee!
Niin mutta se onkin vähän eri asia syödä ja niellä se kun että se käy suussa kun pesee hampaat.
Kaveri sai fluorimyrkytyksen kahdesta teelusikallisesta ääliö!!!
haha oot aika vitun tyhmä, sullaha menee joka päivä fluorii suuhus ku peset hampaitas -.-
ei siit kyll mitään myrkytystä tule et revi siitä
Mun hammastahnassa ei oo fluorii :P ku se o jtn viheet Aloe Vera tahnaa :D :D
Jos syö jotai yli 20tuupii hammaatahnaa nii siitä vasta kuolee!!!!! Kyl yks tuubi menis tosta noi vaa!!
Kokeilin. Ei toiminu. Tuli vaa hemmetin paha oli :D
siitä on tarkoitus tulla paha olo!
ei tuu oon juonu sekotelmaa jossa oli hammastahnaa
jos haluut olla kipee ni kirjota teippiin petri nygård ja laita se otsaa ja huuda nii kovaa VILLI JA VITU VAPAA et koko naapurusto kuulee

kokeile

väittävät että kuumeen saa kun laittaa varpaiden väliin yöksi appelsiinin kuoria ja villasukat päälle. röökiä ei kantsi syödä, intissä yks kokeili, ei tehonnu, tuli vain paha olo. peruskoulussa yx kundi tunki jalat tunnix pakastimeen, ja se tehos viikox.
Tai sitten te vaan istutte koko päivän täällä foorumilla. Näin siis kätevästi ainakin päänsärky..

teepussi

NÄIN:

Laita märkiä teepusseja sukkiisi ja sukat jalkaan ja kastele vielä sukat huolella, sekä kastele muutkin vaatteesi (villa paita on paras).
Nuku ilman peittoa, märällä tyynyllä (tietysti hiukset märkinä), mieluiten paljaalla lattialla, ikkuna auki, jos mahdollista tee läpiveto.
Jos vaan kestät niin voit tunkea housuihis vielä jääpaloja.
Älä syö kokopäivänä mitään (vastustuskyky heikkenee, nälkäisenä).

Jos et näin tuu kipeex oot aika sitkee sissi.

Kannatan kuitenkin ennemmin feikkaamista, sillä kuka nyt oikeesti kipeä haluis olla?

mutta

..jos noin teet, ni et aamulla enää herää :p

oot

jo kipee ja pahasti!

näin...

syöt tupakan puruja niin kuume nousee vähäx aikaa,muutamaks tunniks vähintään...=)

örgh...

mee liikunnassa suunnistaan vesi sateessa ja eksy sitten suolle tunniks...tepsii varmasti...

hei

hei miten tulla sairaaksi 7 tunnissa.Mieluiten kuumeeseen tai mahakipuihin.

lalalala

mulle tuli kauhee yskä, nuha, lihassärkyi ja kurkkukipeeks niin etten voinu puhuu/syödä/juoda + vähän kuumetta, kun menin näin sylsyllä paljain jaloin vesilätäköihin kulkeen xD
elikkä jonku viiden päivän ajan joka päivä joksiki puoleks tunniks. kannattaa muuten myös laittaa ikkuna auki koko päiväks ja sitten tulla märkien hiuksien kanssa nukkumaan, ni varmasti tulee kipeeks... ;D

tottakai tuollainen normi teeskentelykin toimii, kunhan vaan alottaa jo illalla eikä 5 min ennen lähtöö millon minnekkin...
Laskettele 8 h verkkareissa ja t paidalla,, aivan varmasti tuut kuumeeseen.. harmi vaan että tullee 39.8 :(

tyhmä minä..

Kokkeilin sitä hammastahna juttua. ei kyl kuumetta tullu mut helkkarin huono olo... että ihminen osaa olla tyhmä-> en suosittele kellekkää :(

paskatahna

no ihan sama mut mä koitan kummiski sitä tanhaa ku huomen ei jaksa mennä kouluu. ja mun mutsi uskois bluffinki mut ku mä oon ollu jo pe-su "kipeenä". jos mul on oikeesti tullu jostai muusta huono olo nii kyllä riittää. otin vartti sitte röökin puruakin ja söin. ei mittää tunnu ainakaa viel mut koitan viel hammastahnaa nii eiköhän se siitä

Hyi hammastahnaa

Jep , tuli jo 2 suullises ökä = ( tai koitan nyt 3 mut tuntuu et ei pysty . Lukekaa. Ooon kuullu et laittaa viltin / peiton saunan lauteille ja nukuse päällä yön niin aamulla kun mittaat kuumen on kuumetta ...
Mulle kävi samal taval....
Toimiiko tuo
Toimiiko tuo
...Nukun joka yö ikkuna auki ja hiukset märkinä...
Mulla toimi se et join sikana rasvatonta maitoa ( oon laktoosille allerginen ) tuli oksennus.
Ja sit kerran makasin vaa kylmällä lattialla jonkin aikaa ni oli hetki kuumetta :=)

kattokaa

laittakaa hammastahnaa tupakan prruja ja laittakaa kaikki ikkunat auki tosi shyvä tapa saada 38.4
esittele että olet kipeä ja jos et halua valehdella tai olet huono näyttelemään tulee hammastahnasta hetkellisesti paha olo(ainaki mulle)
Kylläpä te näette paljon vaivaa sairastumisen eteen:D Tiesittekö muuten että ilman virusta ja/tai bakteereja ei sairastu. Eli vaikka istuisitte tuntikausia sateessa ette sairastu. Ellei sitten syö koirankakkaa samalla. Mutta minä olenkin keksinyt maailman helpoimman tavan saada kuume! Ota mittari käteen ja vedä esim. lahjettasi vasten_kovaa_ja nopeasti sitä niin saat todella huomaamattomasti "kuumetta". Minä ainakin saan yhdellä vedolla (joo olen harjoitellut:) 39 astetta. Toivottavasti oli apua:)
kyl toi muuten toimis, mut mun äiti on lääkäri joka ei usko mitään näyttelemistä. se näkee heti jos ei oo oikeesti kipee... miten siis tulla KIPEÄKSI??
Sama täällä äiti lääkäri.Vihaan torstaita 8h koulussa tupla tunteja
helppoo hinkkaa kuume mittaria niin kauan peittoos tai lahkeesees ja jos se koittaa ottaa kuumen ottamisen jälkeen henkäse peittoon kunnolla ja sitten peitto vasten otsaa ni on väliaikaninen kuume. kokeillu toimii. Ja sitte ku viä jos se ei usko niin ota monta pitkä hiasta ja laita ylles ja kaikki sun peitot korviin asti ja sit ku meen valittaan että on kylmä ja ne koskee suhun oot kuuma, sekin toimii:)
Nokuule. Laita narukaulaas ja hyppääkaivoon
kiitti se toimi ja viel helposti. toimii hyvin!
Toimi oikeesti himo hyvin
mäki teeen noin et hieron sitä johoki ja sit ku joku tuleee ni hiero nopeesti ottaaa ni se lämpeee...
Minä just äsken huijasin isää ja äitiä 1 hinkkaa kuumemittaria omaan ihoon 40sek ja tuli 37.5 t:eräs poika
No vedät käteen oikeen rajusti ja mittaa sitte kuume. Kun äiskä ja iskä on menny töihin, aloitat runkkaamisen uudelleen, kunnes puoliltapäivin tajuat, että peniksesi on aivan punainen ja tulikuuma. Sitten menet miehekkyyttä uhkuen lueskelemaan itsetyydytys.org -sivuston keskustelupalstaa. Silloin näet jotain, mikä muuttaa elämäsi. Alat säännöllisesti venyttelemään selkää ja niskaa joka päivä, kunnes lopulta viikon päästä saat ensimmäiset "nautintosi". Joudut kierteeseen, joka päättyy lopulta siihen, kun otat itseltäsi suihin kesken matematiikan tunnin. Oppilaat nauravat pienelle pippelillesi, ja opettaja kauhistelee asiaa. Monien psykiatristen hoitojen ja kuraattorikeskustelujen jälkeen olet lopultakin terve. Aikuisena ammatinvalintasi on gynekologi, koska et halua enää ikinä nähdä miehen penistä. Kuolet 60-vuotiaana tukehtumalla hammasharjaan, kun viimein uskallat vilkaista penistäsi.

Sukat märäks :p

.... Mulla on nytki kuumetta ku kastelen sukkii jääkylmäl vedellä ja pidän ne vaa jalas..

Kipeeksi haluun.

Kertokaapas tyypit miten tulla kipeeksi, kun on talvi ja ei haluu mennä kouluun :)
syö isoJA lusikallisia hammastahnaa

näin oot varmasti kipee (kuume on pelkkä blurraus)

(kuume)laita kuuma vesi pullo(kuminen) tyynyn sisään ja mittaat kuumeen niin kyl valehtelee
(kuume2) jos sulla on sellanen mittari jolla mitataan korvast nii sitte hikkaat korvaa 15 - 60min ja mittaa
(mahakipu)syöt paahtoleipää(ei paahdettuna) ja laita oikeen paljo aamupala juustoo välii ja saman verran meetvurstii ja purkillinen maitoo niin kyl lenttää ykä ja on maha kipiä(mitä enemmän sä niitä leipii syöt nii sitä kauemmin se maha on kipee)
Syö kissan tai koiran nappuloita niin tulee oksennus parin minsan viiveellä
siis toimiiks se hammastahna OIKEESTI?????!!?!??! ei jaksais mennä kouluu huomen..... ja paljon sitä pitää syödä??
älä kokeile ei toimi ja muutenki maistuu paskalta!
ei kannata syödä hammastahnaa tulee erittäin paha olo. Minä tein itteni kipeeksi sillä tavalla että laitoin JÄÄKYLMÄT ja märät sukat jalkaa yön yli. ja aamulla laitoin kuumemittarin lamppuun ja odotin niin kauan kunnes tuli sopiva lämpö.. nyt minulla on appelsiinikuoret jaloissa, en vielä tiedä tehoaako se mutta ilmotan sitten kun tiedän,, pidän näit joku tunnin verran!
syö hammastahnaa ja laita kylmällä vedellä kasteltu sukat jalkaa ja kyllä tulee kuume :)
syökää muumi hammas tahnaa se maistuu hyvälle:D
Lenkille ilman vaitteita tässä säässä varmaan tepsisi.
jos keskitalvellakaan ei toimi....
sanot illalla et oksettaa, sit otat yöks vadin sängyn viereen ja syljet siihen niin paljon et näyttää vesioksennukselta. aamulla näytät säälittävää naamaa niin kotipäivä oon taattu. haittapuolena kamala olo suussa aamulla, tosin menee ohi ajan kanssa ja jos syö jotain. mä tein tän joskus kolmasluokkalaisena ku en uskaltanu oksentaa oikeesti ::D
En halunnu mennä kouluu joten koitin tulla kipeeksi syömällä hammastahnaa, pitämäl kasteltuja sukkia ja sit olin ulkona vähis vaatteis, mut ei tullu ees kurkku kipeeks. Ehdotuksia mitä voin vielä tehdä? (tupakkaa en sit suostu syömää)
Kuulostaa niin ällöiltä ja aikaa vieviltä nuo keinot tulla niin valheellisesti kipeäksi ettei lääkäri äiti (tai kukaan muukaan äiti) sitä uskoisi, joten taitaa olla parasta vaan lampsia kouluun ja yrittää selvitä siitä päivä kerrallaan viikonloppua odotellen.....
Olen samaa mieltä
Onhan nätä, vaikutukset vaan ovat kovin mitättömät tai itselläni ei ainakaan ole tepsinyt pahemmin nuo syömiset. Mutta sanotaan että tupakkaa, kahvinpuruja, teenpuruja ja hammastahnaa syömällä saisi kuumeen. Mun kuumeeni noista kaikista kesti niin vähän aikaa, että ehti sitten jo laskea kun oli mittauksen aika. En tosin tupakkaa kovinkaan paljon viitsinyt mässäillä ja kahvinpurut maistuivat aivan hirvittävälle. Hammastahnakaan ei mitään herkkua ollut ja kuume nousi siitä niin vähän, että minä jolla normaali on kovin alhainen, en saanut ketään vakuutetuksi. Itse en näitä hömpötyksiä enää harrasta, ei näissä mitään järkeä ollut. 

Toinen, selvästi parempi tapa on kuumemittarin huijaaminen. Itse olen kuumemittaria lämmittänyt lampussa (mutta menee kovin nopeasti liian korkeaksi tuo luku) ja myös olen hangannut sitä peittoon/paitaan jolloin myös lämpö nousee. Tosin sitten ollaankin pulassa jos vilauttaa korkeampaa lukua ja pääsee lääkärille tarkistuttamaan.

Mielestäni paras tapa olla poissa on vedota päänsärkyyn. Sitä kun ei kukaan voi millään todistaa ja katsastaa särkeekö todella. Tosin kun tätä usein valittaa, on käytävä terkkarilla ennenkuin saa jäädä sen takia kotiin, mutta jos tarpeeksi surkeasti terkkarille valittaa migreenin tapaista päänsärkyä ja vaikeutta sen takia keskittyä mihinkään, uskon että hän päästää pois. Tosin jos liian usein terkkarille menet valittamaan päänsärkyä saatat joutua tutkimuksiin mistä niin useat pääkivut johtuvat. 

En suosittele tekeytymään kipeäksi vain ettei joutuisi kouluun. Siitä ei seuraa mitään hyvää, ja siihen todella jää koukkuun. Olen elävä esimerkki. Ymmärrän kyllä jos on joku tietty tunti tai päivä jonkun kamalan asian takia ja ei tahdo mennä. 
Kyllä minäkin olen kuullut ainoastaan siitä, että nielee ruokalusikallisen hammastahnaan, ja kuume on taattu?
syö koiran paskaa ( kissanki käy) nuole niiten kusta yms. syä kaikkea likasta pihalta. Varmasti tuut kipeeks. Oksennus tauti ja kuumettaki.
En kyll suosittele koiran/kissan paskan/kusen syömistä/nuolemista.
Suurin osa noista ei kyllä toimi, ite kokeilin vähän aikaa sitte saman viikon sisällä hammastahnan syöntiä, ulkona hillumista hiukset märkinä ja ilman takkia, mandariininkuoret sukissa nukkumista ja lumessa pyörimistä ohuet legginsit ja toppi päällä. Ei tullu _mitään_, olin ihan täysin terve koko ton session jälkee, ei edes pienintä flunssanpoikasta. Et en kyllä suosittele mitään noista kokeilemaan, täyttä paskaa vaan kaikki.
Minäkin yritin olla kipee niin menin ulos 30 min 5 asteesen shortseissa
sitten tulin sisään menin petiin ikkuna auki ilman peittoa mutta en tullut kipeeksi kärsin vaan h******* paljon
11.4. joo mäkin kävin silloin lumihanges kierimässä ja mulkaan ei tehonnut !
Miten syvälle suuhun ne sormet pitää tunkea et oksennus tulee? Oon joskus yrittäny mut en kyl ihan tosissaan, pelkkä yökkäys tuli. Ei toiminu ku en laittanu sormii ilmeisesti oikeeseen kohtaan.
tässä teille vinkki joka tosiaan toimii, jos haluutte kurkun iha vitun kipeeks ja ainaki muutaman pv:n vapaata(HUOM. ei toimi lämpiminä päivinä!!) : elikkäs laitat huonees ikkunan ja oven auki yöks, niin tulee ristiveto, sitte ikkunan viereen sänkyyn märällä tukalla nukkumaan ni kyä lähtee.
vastas vaikka tosi vanha viesti on = laita sormi kurkkuu jos ei toimi laita sormi kurkkuu ja toinen oerseeseen jossekää ei toimi ni vaiha sormien paikkaa =)
no niiin syvällä ettää se tulee , pölööö ! :D
Nyt on märät sukat jalassa.. Ikkuna auki... Vähissä vaatteissa.. Katsotaan toimiiko :)
Joo mut meillä on semmonen korvakuumemittari nii miten semmosta voi huijata ;o
mää tiiän miten ei tarvii mennää kouluun ainakaan päiväks.ohje1:Syö niin paljo voileipii ettet jaksa(voi olla juustoo tai jotain lauantai makkaraa päällä, voit myös halutessa paahtaa leivän).Ohje2:oota sitte noin 15min tai voit oottaa enemmänki.Ohje3:laita sitte sormet nii syvälle kurkuun ku pystyt, ja sitte vaa oksennat vaikka pönttöön tai lavuaariin.

PS:mulla sitte tää toimi.
ääh, en tiiä , kun ei huvittas tnä mennä kouluun , äiti ja isä töissä nyt mutta vaari raivoaa , se on nyt jossain ja pitisi saada äkkiä kipeeksi itteni!!
teepussi juttuu oon kokeillut ja kävin suikus ja menin ikkunan viereen istuun pelkän pyyhkeen kaa;o ei auttanut ! tepsiikö tosissaanse että syö vaikka 3-5 leipää ja odottelee 15min , eiku vaan sormet kurkkuun ja oksenteleen?! :o
meen kokeileen , kerron tuloksia!
ainaki vanhemmat luule että on oksennustauti
Mut ei siittä tuu sairaaksi.
riippuu ihmisestä. Mä tuun kipeeks ku vähän käyn ulkona 10 min ilman takkia ja jätän ikkunan yön auki. Mullon se ongelma et oon vähän kipee eli voisin olla koulussa. Mut kuitenkin swn verran et en voisolla. Haluaisin ens viikoks kouluun mut haluun ensin flunssan pois tai hirveen flunssan päälle.
Kastakaa kuumemittari tulikuumas vedes nii on 40 astetta ja näytelkää et kuolette kohta
josoot vaan vähän kipee se voi johtuu kilpirauhase vajaatoiminnast
riippuu ihmisestä. Mä tuun kipeeks ku vähän käyn ulkona 10 min ilman takkia ja jätän ikkunan yön auki. Mullon se ongelma et oon vähän kipee eli voisin olla koulussa. Mut kuitenkin swn verran et en voisolla. Haluaisin ens viikoks kouluun mut haluun ensin flunssan pois tai hirveen flunssan päälle.
Luin jostain että jos laittaa tupakan purua yöksi sukkiin niin aamuksi nousee kuume. Ei mitään tietoa pitääkö paikkaansa.
Ei tietenkään pidä! Ei tupakkatehtaan työntekijöilläkään ole kestokuumetta sen takia, että sukkiin menee puruja.
no eihä se ees imeydy sun verenkiertoo mitenkää, sama asia et sanoisin ''laita erin väriset sukat jalkaan nii tulee kuumetta''
Mää tiiän toisen tavan tulla sairaaks helposti. Laittaa vaan PIENEN liidun palan kielen alle, ja siinä se. En oo kokeillut mutta kokeilen sitä ja kerron tulokset.
ei toiminu
Iskä kerto, et kun se oli armeijassa, niin porukka siellä söi tee puruja, niin niille nousi kuume :) Siitä vaan testaamaan..
Kaikist paras on laittaa paljon tulipunast/tummanpunast poskipunaa pöllyyttää iha sairaasti hiuksii ja näyttää säälittävältä ja valittaa hirveetä vatsa/pääkipuu tai jos illal on tilaisuus jemmata leipää jonnekin esim.sohva pöyd
N laatikkoon mist se on saatavil ku esim.istuu sohval mä otin leipää laatikkoon ja aamun ku heräsin valitin huonoo oloo ja otin vettä menin sohvalle istuu ja ku kukaa ei nähny niin otin leipää suuhun ja vettä ja muussas in sen sit menin oksentaa vessaan ja sanoin äidille et oksen sin se ei uskonu ni sit sanoin et tuu vaik kattoo ja meni läpi. Vanha klassikko kuumemittari lampussa toimii
TÄÄ ON KIRJOTETTU CAPSLOCKILLA ETTÄ KAIKKI HUOMAIS ETTÄ TÄSSÄ ON TÄRKEÄÄ TIETOA: kuumemittarin (alkoholi, eli nykyaikanen tai sähkömittari) lämpenemisen alkuun lampussa 40W-60W menee 0.40-1.10 minuttia.
Eikö kelpaa muu tauti ku kuume?!
No kuumeeseen tepsii kuuma vesi tai lamppu (eli kuumemittari niihi kii vähäks aikaa) muita keinoja tulee tässä:
syö itses täyteen ja juo paljon sitten mene istuu sohvalle väärin päin (eli ole ylös alaisin) sairaan huono olo ja ehkä oksennuskin taattu.
Syö laksatiiveja, ksylitolia(paljon) nii tulee ripuli.
älä nuku yhtään(yks yö riittää) koska jos olet valvonut koko yön kaikki näkeee et sulla on nii huono olo et on pakko jäädä kotiin (jos et pysty tosta noin valvoo koko yötä nii ota vähintää energia juomaa yks pullolline just enne nukkumaa menoo tai juo paljon kahvia(tummassa kahvissa on enemmän kofeiinia ja nyt on tavoitteena kofeiinimyrkytys). Mukavin tapa sairastua on varmaankin syödä 1½ litraa kylmää jäätelöä mahdollisimman nopeasti ennen nukkumaan menoa vatsa tunee nii kipeeks huhuh.(toimii myös muilla kun laktoosi herkillä)
no se kuume nyt ei oo nii inhottava ku joku maha tauti ja oksentelu
Siis joo. Mun asiani olisi että elkee vaan kukaan menkö tupakkaa jyrsii siinä on terva aineita ja kaikkea nuorelle pahaa laittakaas mielummin Ksylitoli pastilleja hammastahnaan ja siihen kahvin jauhottuja siemeniä ja pieni määrä paperia ja kaikkein inhottavin asia mitä tähän voit lisätä on Iso pala voita ---> Oksennus nousee pintaan ja jos tämä sekoitus on avonaisessa purkissa 4 Desin vettä kanssa 2 päivää tästä syntyy erittäin pitkä kestoinen oksennus taudin bakteeri! Olkaa varovaisia näiden aineiden kanssa mikään ei ole terveellistä (Noista aineista)
Elkää vitussa menkö syömään hammastahnaa!!! Mä kokeilin ja hyi vittu et ällöö ja paskanmakust ja nyt joka kerral ku nielasen tekee pahaa ja btw koko homma ei toimi -.- eikä myöskään märät kylmät sukat (laitoin ekaks nilkkasukat ja päälle villasukat)...enk syöny mtn koko päivänä nii et aika surkee vastustuskykyki. ;p
Nam hammastahnaa on hyvää
toi hammatahna toimii ehk, en oo varma :D
no ei tosiaankaan toimi. älkää yhtää yrittäkö saada ihmisii syömää jtn hammastahnaa, siit saa vaan perkeleen huonon olon suussa. hyi saatana!!
eiii kannata syödä hammastahnaa koska sillo ku mä sitä söin sain siitä niin pahan oksennustaidin että jouduin sairaalaan :D ja voin kertoo ettei se ollu kivaa
Sitä mä just haluun
kiva lukee näitä kommentteja kun just pistelly poskeensa pari ruokalusikallista hammastahnaa :DD
Oma neuvoni on, että menet vaan sinne kouluun :D
Taatusti toimivat oikein tehtyinä:

1. Tupakan, teenpurujen, kahvinpurujen syöminen, 2. Tukka märkänä, ikkuna auki, märät sukat jalassa nukkuminen 3. Kasta kuumemittari lämpimässä vedessä, hankaa sitä johonkin, tai laita lamppua vasten, tai laita kuumemittari pulloon joka on täynnä kuumaa vettä tai käärii kuumassa vedessä kastettuun pyyhkeeseen.

Ei todistetusti toimivia:

1. Appelsiinin kuoret varpaiden välissä nukkuminen (sukat päällä) 2. hammastahnan syöminen.

Vastustuskyky heikkenee jos nukkuu todella vähän ja on syömättä. Ja peruskeino on vain esittää :) Ps. Jos terkkari antaa särkylääkkeitä älä niele niitä, niille voi tulla käyttöä muulloin...
No niin kun syöt varmaa tosi vähän hammastahnaa
EI kannata ainaka näitä tehä:

*Appelsiinin kuori ( söin puolet appelsiinistä ( v**** pahaaa oli) eikä tullu mitään.Sit kokeilin hammastahnaa,meinas yrjö lentää. NÄÄ EI SIIS TOIMI KUMPIKAAN TULEE VAAN PAHA OLO!
olikohan niitä appelsiinin kuoria tarkotus syödäkkään? ja "Sit kokeilin hammastahnaa, meinas yrjö lentää" no se oli vähäniinku tarkotuski
paha olo = helppo esittää kipeetä= vapaa koulust!!!
Kokeile mandariinin kuoria ite kokeilen kerron tulokset.
Sitä kaikki haluu
No menet vain märät vaatteet päällä nukkumaan.. Luulisi tehoavan. :)
Laatikollinen mämmiä iltapalaksi ja pullo kiljua. Aamulla kun herää ni ensiksi lautasellinen luumuja ja hiukan ruisleipää. Sitten jos ei vielä tunnu missää niin kirjoittaa Google-kuvahakuun Johanna Tukiainen niin alkaa laattaa lentämään. Jos nimesi sattuu olemaan Chuck Norris eikä tämä tunnu vielä missään , ehdotan ottamaan mallia Bear Gryllsistä.
Mä omistan korvakuume mittarin et ei toimi et laittais lamppuu vasten..ja kun äiti sen ottaa kun ''en osaa laittaa sitä oikeaan kohtaan jäkä jäkä'' että nii-in

Ja mulla on liian hyvä vastustuskyky :I
laita mobilaattia korvan ympärille
Kokeilkaa

Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
ja onnea!

NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
Vain 3 minuuttia ja tulet
hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
kertoi,että hänen
toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
FUSKAA!!!
Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
Ota esille kynä ja paperia:
Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
8, 9,10 ja 11viereen.

6. Ja nyt, toivo jotain.

Tulokset tulossa!

Tässä avain tähän kaikkeen:

1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
rakastat.

3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
pidät kovasti mutta et
oikein ota hänestä selvää

4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
erittäin hyvin.

6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
onnea.

7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
kanssa.

8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
ajatuksistasi.

10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
elämään.

Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
kuluessa siitä, kun
olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
Erittäin merkillistä,
mutta se tuntuu
toimivan!!!
TOI TOIMI KIITOS KIITOS JA KIITOS TOIVOIN ET OLISIN KIPEE JA KOULUS KAVERIT SANO ET OON KALPE KIIIIIIIIIITOS!!! PALJON!!!!!
t.tuntematon nro.
oksensin kun luin tämän aiheen
hbjm
noo kun nyt on aika kylmää vettä, nii jäät vaa joksikin aikaa sinne räpiköimään, nii eiköhän kipeeks tuu, ja ku on vähissä vaatteisa esm. Kylmällä säällä, vesisateessa, tai liikut hirveesti vähissä vaatteissa nii kurkku ainaski tulee kipeeks (ainaki mulla)...
Oon sitä kylmä vesi juttua kokeillu karaistusta se on ei sairastumista
Imppaa lakkaa niin pitkään että et pysty puhumaan, mene kotiin ( Jos enää edes pääset ), etsi äitisi, hän katsoo sinua, ja toteaa että nyt lähettiin AA-klinikalle.
Siinä siulle vapaapäivä.
Syö karkkia 5kiloo jost et pidä tai ruokaa jost et pidä ja toivo et tuit kiipeeks
AI vittu TOIMIIKO SE APPELSIININ , MANDARIININ KUORET SUKKIIN JUTTU ?! KOKEILIN MYÖS , OLLA NOO OLIN VAAN NOIN 15 MIN MÄRIL HIUKSIL JA PIDIN JALKOI SIIN VADISSSA JA OLI AAMUL VAAN 37.1 JA NY ILTAPÄIVÄL 37.0 -,- ET vittu JEES , MUTSI SANOO ET PITÄÄ OLLA 37.5 - 37.3 ET vittu -,-
Mulla on normi 36,7 ni ku o 37,0 niin mul o kuumetta ja se hinkaaus toimi liiankin hyvi oli äske lääkärissä
hlor0diyhotripfotiufoptiputiutfpuitpofiuptyoiuitoiutiopuiiuopty KOKEILIN MYÖS , OLLA NOO OLIN VAAN NOIN 15 MIN MÄRIL HIUKSIL JA PIDIN JALKOI SIIN VADISSSA JA OLI AAMUL VAAN 37.1 JA NY ILTAPÄIVÄL KOKEILIN MYÖS , OLLA NOO OLIN VAAN NOIN 15 MIN MÄRIL HIUKSIL JA PIDIN JALKOI SIIN VADISSSA JA OLI AAMUL VAAN 37.1 JA NY ILTAPÄIVÄL KOKEILIN MYÖS , OLLA NOO OLIN VAAN NOIN 15 MIN MÄRIL HIUKSIL JA PIDIN JALKOI SIIN VADISSSA JA OLI AAMUL VAAN 37.1 JA NY ILTAPÄIVÄL yryr ei toimi paskapää
LO,L PASKIAINEN APSKAKSKSKSKpapapspsapsp lollolooooooooool rumaaaa määä jääääänkiiiii kotiiiiiiiin hahahahahaaaa
syö tupakan puruja
Siis kuinka pitkälle ihminen suostuu oikeeesti menemään, vaan saadakseen itsensä kipeäksi?
aika pitkälle kyllä
On järkevämpää vaan mennä sinne kouluun.
miks vitus haluut kipeeks?? jos ei huvita mennä kouluun niin älä mene ja tee jotain muuta.. tosi simppelii...
hei haloooo! tää on maailman yksinkertasin juttu, jota ite oon harrastanu aina (viimeks eilen ja nyt oon kipee 38.2) eli: mee suihkuun ja laita vesi niin kuumalle ku lähtee ja seiso siinä 1 min. sit kääri ittes HETI pyyhkeeseen, et lämpö ei karkaa. pidä pyyhettä tiiviisti ympärilläs viiis min. toimii idoottivarmasti!!!
1. Kävele moottoritiellä vastasuuntaan
2.Mene junaradan viereen ja laita kätesi raiteelle ja odota 10min
toi suihku juttu nyt ei varmaa mukavalta tunnu et laittaa niin kuumalle ku voi ja seisoo minuutin siitähä tulee palovammoja ympäri kehoa :D ite istun nyt kylmässä tuulessa t-paidalla ilman sukkii ja verkkareis en usko et toimii mut luulen et tulee toimii se et istuu vaik kylmässä ilmassa ulkona sukat märkänä jalassa ja hiukset märkänä ja vielä sortseissa voin taata että mukava flunssa siitä tulee ja aika varmasti kuumetta...
PYYDÄ JOTAIN SYLKÄSEE SUN SUUHUN JA NIELASE SEN SYLKÄ NII KYL TUUT KIPEEXXXXXXXXXXXXXX!!!!!
no kukas nyt huviksee rupeis mun suuhu sylkee?? XDx
nää toimi mulla.

1. Keitä vettä ja kaada puolilleen mukiin, mene huoneeseens,anna veden käähtyä minuutti. Kasta talouspaperia VÄHÄN reunasta ja purista sen päällä että ei ole ihan märkä! Laita kainaloon... Toista jos ei toimi, samalla voit pitää mukia otsalla, kyllä tuntuu hetken että ois kuumetta. Mulla tuli 37,9 ;)

2. Hankaa housuihin kuumemittaria,saattaa mennä helposti yli...

3. Pureskelin teepuruja...
voisin feikata oksennuksen mut... ei mul tuu oksennust laittamal sormet kurkkuu vaik laitan 10 kertaa putkee!
Juo sadevettä astiasta tai saavista tai jostain varma lievä kuume pariks päiväks Ja ei oo edes pahan makusta se vesi! Mutta varotuksen sana koskaan ei tiedä kuinka sairaaks voi tulla...voi olla et onki joku tosi paha/aggressiiviinen bakteeri nii saattaa tulla vaikka mitä.... Itse en oo ku pari kertaa kokeillu aina onnistunu ja oon kyl feikannukki mahakivulla 3 päivää... et läpi meni pitkään aikaan en ole kokeillut mitään ja en kyllä haluakka ja pelkään että en osaa näytellä tarpeeks hyvin ni en oo yrittänykkä feikatá... mut täytyy kokeilla nyt lähiaikoina ku koulus on jotai tyhmää... Ja huom hammastahnaa älä missään nimessä syö fluori on myrkyllistä!!
Et vitus oo 13v... Sun pitääs tietää että sadevesi on tislattua vettä eli puhtaampaa vettä mitä hanasta tulee... Jos astia on puhdas
Oon huomannu et moni tähän ketjuun kirjottaneista kertoo kipeeks tulemis tapoja, joista hänellä itellään ei oo mitään kokemuksii ja varmaa tietoo et toimiiks se. Jos "kaveri on kokeillu" ni ethä sä voi tietää varmaks toimiko se oikeesti, kaveri on voinu huijata. Kannattaa iha oikeesti kertoo vaa sellasii tapoi, mitä on ite kokeillu, ei sellasii mitä on kuullu. Koska esmes noitten tupakanpurujen syöminen voi tappaa, jos saa nikotiinimyrkytyksen. Ja jos on vähäki epävarma jonku suhtee ni sit ei ees kokeile sitä niiku esmes mandariinin kuorien syömistä. Eikä siitä tarvii eriksee näille tän ketjun lukijoille mainita, jos ei oo omis aivois tarpeeks älliä, et jättää syömättä ne kuoret, niin se on sitten sen ongelma. pääasia et itellää on kaikki inkkarit kanootissa ja ei tee tekee mitää mitä voi katuu joskus myöhemmi.. on se sit kiva maata sairaalas nikotiinimyrkytykses. kyl sinne kouluu vaan pitää mennä, mitä enempi lykkäätte sinne menemistä, sitä vaikeemmaks sinne meneminen tulee ja jäätte oikeesti tosi paljo jälkee kaikessa! tiiän, ettei kaikki ehk haluu mitää huippu hyvää päättötodistusta, muthei, kai se ois kiva saada sellane päättötodistus, et pääsis siihe ammattii, mihi oikeesti haluu, eikä joutuis elää rutiköyhänä....tod.näköisesti narkkarina/juoppona.
Laitan mielummin lakkaa suuhu en tiiä mitä siit tulee ?
Hoho. Siinäpä vasta järkevä tapa! Mikset samantien tunge isoa suutasi auton pakoputkeen kun joku on käynnisämässä autoa?
XDXDXDXDXD
MOOTTORISAHALLA JALAT IRTI NII OOT KIPEE KOKO LOPPUELÄMÄN..

=WIN!!!!!!
Toi on periaatteessa ihan tyhmää syödä jotain tupakkaa ja hammastahnaa jne..
mut en mä itekkään jaksa mennä ikinä kouluun ,mut pakkohan se on.
Kannattais ehkä vaan feikata olevansa kipee, laittamalla kuumemittarin pää veteen ja
niin saat ihan millasen ''kuumeen'' tahansa. Ei ne porukat tajua..:)
nuole kissas persettä nii tulee varmasti oksennustauti
Oon kokeillu jo kolmesti ja Aina toimii!!! ELI KOKEILKAA NUOLLAKISSAN PERSETTÄ VARMA 38.9asteta^^
Muuten hyvä mut.... kuka nyt haluais nuolla kissansa persettä.... ällöttävää....
no mä ainaki koklasin, et esm. otat kuumemittarin, hankaat sitä housuun (elkee ajatelko kaksmielisesti!) ja mä sain kuumen 40 asteeseen, (en esittäny kipeetä, mut kokeilin kuitenki) ja sit vaa näyttää kuumemittarin äitilleen/isälleen, ja vähä yskii ja puhuu hengittämättä nenällään, nii eiköhä läpi mee :)
tuleeko kuume jos laittaa mandariininkuoria sukkiin? kauan niitä pitää pitää?:D
NO EI VARMASTI TULE KUUMETTA!!!! Oon kokellu ainaki 100 kertaa!!
Sillon on jo kipee jos haluu tehä ittestää kipeen... XD
jooooooo auttakaa, en saaa itteeni millään kipeeks, en kokeile tupakanpuruja, mutta melkein kaikkia oon kokeillu. äiti ei usko ja tietää millon huijaan, se kokeilee otsan, ei onnistu !
Oon lukenu, et jos syö 2 purkkii pastillia, niin tulee paha olo tai tulee kipeeks. Tietääks joku, onks se totta?
Syöt vaa pari purkillist läkeröl pastilleja ni tulee maha kopeeks ja ripuli
Syön just vitu pahaa :€«F
on totta ja toimii jouduin sairaalaa kerran kun söin 10 purkkiaf
ainaki 2 purkkii sisui nii ripuli taattu... kokemust on =D LÅL
sormet kurkkuu ni tulee oksennus. ehdotus 2. märät sukat vähissä vaatteissa ikkuna auki. 3.syö ksylitoli tuotteita esim pastilleja nii tulee huono-olo.siitä tulee laksatiivisia vaikutuksia.ite nyt koitan näitä konsteja kunvanhemmat o töissä;D
Muistakaa! Mieli ohjaa kehoa. Jos te oikein kovasti ajattelette ja haluatte et alkaa sattuu mahaan nii lopulta teille tulee kuviteltu mahakipu. Luulisin.
Tässä ohjeita mahataudin saantiin:
1. Pureskele kahvipapuja ja teenlehtiä.
2. Juo lasi vettä, jossa on teelusikallinen suolaa.
3. Syö raaka kananmuna (lämmin).
4. Syö 2 ruokalusikallista hammastahnaa.
Mitä ? :D:D:D Syö raakakanan muna lämmin? :D

Kantsii kokeilla kans buranan imeskelyy,siis et meet kertoo vanhemmille et sul on toosi huono olo,imeskelet samal buranaa ja siinä samas yrjö lentää:)

Toimii aina,eli just ennen ku sun vanhemmat näkee ni laitat buranan suuhun ja imeskelet!
Voin taata kotiin jäämisen!
turha tänne on enää vastailla ku on jo aloitusviestin kirjoittamisesta sellaset seittämän vuotta aikaa.
sanon vaan että mene kouluun :D
Ei märät sukat kyl toimi. Tyttöjen vessas kans joka päivä kauhee vesilammikko ja sukat märkinä tulee ulos = ei mitään.
Paloharjoitus:
Juostiin ilman kenkiä, pelkillä sukkasilla vesilammikois, ei tullu mitään, paitsi mul oli kyl vaihtosukat. Mutta mulle ainaski monesti on maha kipee, nii sanoisin et syö ruoka-aikoina vaan jotain leipää, ei mitään täyttävää, esimerkiksi paahtoleipää jtn. viikon ajan ja sit ku sul on nii usein nälkä (jos on mahdollist nii vie koulus ruoka pois tai ota yli vähän ruokaa) nii sulle tulee maha kipeeks pääsin pois koulust ku oli 5 sec mahaa kovaa kipee :D
meijän äiti anto mun jäädä tänää himaa vaik mul onki vaa nuha ja kurkku vähän kipee :) se tajus etten jaksanu tänää mennä, laav mai mam
hahhah minäpäs olen niin iso ja laiska mölli ettei vanhempani voi pakottaa minua menemään kouluun! =D

toimii kun on aina pari päivää sinne tänne pois ettei tule ongelmia sosiaaliämmien kanssa
Syö 500 kiloa lehmän paskaa. Sitten ei tarvitse mennä kouun enään loppuvuonna.
+ Toimii takuuvarmasti.
Ei toiminut. Ihan hirveältä maistui. En suosittele kenellekkään. Syö mieluummin vaikka omaa paskaasi.
Ps. Jos vanhempasi eivät anna syödä omaa paskaasi, kakkaa heidän päälleen, kun he nukkuvat. Sitten he antavatat syödä paskaa vaikka joka päivä.

Beetter homo peetter
En suosittele kenenkään paskaa syömään. Ihan turhaa tuollainen. Tee mieluummin näin: Ostat elefantin. Sitten viet sen kouluun. Kun opettaja kysyy mikä tuo on sanot että no euron juusto tietenkin. Sitten opettaja sanoo wau ja haukkaa norsusta palasen. Norsu suuttuu ja kakkaa hänen päälleen mount everstin kokoisen paskavuoren. opettaja kuolee. Sinä omistat norsun ja sinun ei tarvitse käydä enään koulussa.
No mutta ompas täällä lapsellista porukkaa. Hm hmhmh en ole tyytyväinen tämän keskustelufoorumin tasooooooooooonhmmm. Mitäs jos vaikka nämä henkilöt ovat yksi ja sama ihminennnnh sittenhän hän on syönty todella paljon paskaamhmhm.
Minä sanoisin että osta haulikko ja tunge kyrpäsiiimhmhmh sen sisälle. sitten ammuuut. joudut pepepenislääkärilleehmhmh. Joudut pepepepepepepelakuja syömäänhmhmh. Sitten saat dododododododoublekilling ku pelaat popopopopokemoniaaaaaaaaaaaahmhmh. Sitten sä menet pinkin es lohikäärmeen luokse ja se kärventää sut sen tulivuorikyrvällään.
kastelee varpaat kunnolla.
MMM.. Niin hyvää hammastahnaa
syö kokonainen paprika! kyllä nousee kuume!
Feikkaatte vaan. Hinkkaa kuumemittaria esim housunlahkeeseen niin "kuume" nousee. Teet tän keskellä yötä j sitte meet äitille sanomaan mulla on huono olo ja näytät mittaria. Tadaa, ei tarrtttttteeewe menn sinne paskaa kouluu iha shaobaa
Ite laittasin kuume mittarin patteriin kii vähäks aikaa (esim...sillon kun se on päällä) sitten pysäytät sen sillon ku haluut ja näytä vanhemmille
TYHMÄT!!!
huom tehny kaikki nää 1,5 h sisää syöny röökinpurui mandariininkuorii ja hammastahnaa ,ja 4 buranaa:S ja nyt märät sukat jos o mandariininkuorii ja ikkuna auki.....
Sellane ongelma et jos feikkaan olevani kipee nii vittu sitte vituttaa sellane että en saa mennä ulos enää sinä pvänä ku oon ollu koulusta pois. tänäänki feikkasin aamulla tein teko-oksennukse eli sormet kurkkuu ja ei tarvinnu mennä kouluu. mut en saa lähtee ulos. :S
step 1. kakkaa kuppiin step 2 paista se rasvassa step3 syö se!
Elkää sitä buranaa syökö vaan imelskelkää!
Tiedän että on paskan makusta mutta yrjö lentää,tai sitten ainekin alkaa kakoa.
1. Jos on on talvi, mee yöllä ulos, syö vähän lunta, vaatteet pois, tunge lunta joka paikkaan varsinkin perse vakkoon ja sit toimii parhaiten kun kastelet lumella hiukset ja nukut niiden kanssa.
Toinen vinkki on syödä pilaantunut mandariini ja kypsä. toimii satavarmasti.
kolmantena ota vati, siihen vähän jugurttia mieluiten hedelmä,vettä ja mehua.
Näyttää ihan aidolta ja et syö aamupalaa ennen kun porukat on lähteny.
ps, Yöllä kanttii käydä herättää vanhempi ja sanoo et oksettaa ja ykäillä silleesti.
Mut jos et uskalla, kaada töhnä pönttöön ja vähän lattialle, poskelle ja sinne sun tänne ja sano et kävit yöllä ykää tai tee aamulla ennen kun muut herää.

Ollos hyvä vaan!
no mä oon tehny silleen et otan hiustenkuivaajan ja sillä otsaan päin hurruuttanu ni tuli lämmin otsa ja voihan sitä kainaloonki hurruuttaa.
kokeilen totta hamastahna juttua
Kuumemittari anukeen 5min ajaks ja sitten suuhun
ei toiminy toi hamastahma juttu
Saattaa kuulostaa oudolta, mutta toimii 100% varmasti. Eli 1. käyt paskalla ja säilytät sen paskan 2. annat sen olla mikrossa 30 sekuntia. 3. laitat sitä ihan vähäsen ( ei liikaa ) teippiin ja liimaat teipin otsaan. 4. menet nukkumaan, ja seuraavana aamuna 38-39 astetta kuumetta. Itellä tuli 38.5 n. 8 tunnin ajaksi. Suosittelen!
mistä vitusta oot keksiny laittaa paskaa otsaas? Emmä noi epätoivone oo. Must koulus on ok, jos eitarvis herätä nii aikasin..
teippasit paskaa ottaan
Kyl kantsii laittaa paska mikroo
Repesin tolle homolle joka laittaa paskaa otsaa
MINÄ PISTIN PASKAN ohtaan TAPASIN ES lohikäärmeen söin sätkän ostin euron juuston söin tonnin paskaa nuolin tuli vuori kyrpää runkasin sata tuntia kuuntelin justin bieberiä kunnes tajusin että on kesä loma
oon kokeillu tuota hammastahna juttua ja ei kyl toiminu ja harmitti koska oli syöny sitä ja se oli vitun pahaa :D
Käy jonkin laivan, esim. Viking Linen seisovassa pöydässä ottamassa kunnon mätöt. Viimeksi kun itse tein näin, sain ruokamyrkytyksen ja olin pari kolme seuraavaa päivää vatsataudissa ja 40 asteen kuumeessa.
Migreenistä sain aina pari päivää vapaata. Samoin kun oli "kova flunssa", eu pysty nukkumaan yskän vuoksi ja sitten vähän tupakkayskä-ryvintää, se oli aina jokin 6 päivää :)
juokaa vessan pöntöstä vettä noin.2dl varma kuume viikoks!!!! ps.olen kokeillu toimii!!!!!
Töllätkää tietsikan ruutua vähintään 5 tuntia illalla ja älkää syökö paljoa, sit nouskaa välillä nopeeasti ylös sängystä/tuolista ja takas, varmaa tulee ainakin paha olo.
oon sen verran viisastunut, etten oo pitkiin aikohin enää yrittänyt tulla kipeeksi mutta yläasteella teeskentelin kipeetä tosi monta kertaa / tein itteni kipeeks.

1. kerroin äidille että mua oksettaa ja se sano et uni varmaan auttaa. menin nukkumaan ja otin sangon ja kuumemittarin. sanoin että mä jätän yölampun päälle, jos pitääkin rynnätä vessaan tai jotain. mutsi menee tosi aikasin (yleensä joskus 22 aikoihin) nukkumaan joten puol yhentoista maissa se oli jo umpiunessa. aloin lämmittää kuumemittaria lampulla. työnsin sormet kurkkuun ja oksensin sankoon, ja laitoin sinne vähän vettäkin. meikkasin naamaa tosi vaalealla puuterilla ja laitoin ohuita mustia viivoja silmien alle aidon näkösiks ja häivytin niitä, naama näytti tosi kalpeelta ja kärsineeltä. kuumemittariin tuli asteita 38.9. menin sangon ja mittarin kanssa äidin luo ja sanoin et mulla on ihan hirvee olo. äiti oli sillee "voivoi, kultapieni, pitäiskö sun jäädä kotiin ?". sain jäädä kotiin.

2. äiti oli lähteny jonneki sen miesystävän kanssa juhlimaan ja tuli vast tosi myöhään. tiesin ettei se tulis tarkistaan, nukunko mä, jos laittaisin oven kiinni, koska se tietää kuinka herkkäuninen mä oon. joten olin illan yksinäni kotona ja aloin valmistella seuraavaa aamua. menin suihkuun villasukat ja pyjama päällä, vesi oli noin 4 asteista ... kastelin myös vedellä sängyn ja avasin ikkunan (onneks oli talvi ja ulkona oli pakkasta), pistin patterin nollalle ja menin nukkumaan enkä syöny koko iltana mitään, paitsi ihan rutosti join kyllä vettä (semmoset 3,5 litraa tunnin sisällä). yöllä tuli vessahätä mut kusasin sänkyyn tehostaakseni sairastumista.
aamulla oli sit 39 astetta kuumetta ja nuha ja huonovointinenkin mä olin, kun jätin syömättä kaheksan tuntia. eipä tarvinnu mennä 4 päivään kouluun.
tää toimii koulun viimesellä viikollaki mut sain vaan tän päivän vapaata :(
Toimiiko toi buranan imeskely oikeasti? :)
Listasin kaikki mahdolliset keinot tähän, millä tulla jotenkin kipeäksi:
1. Oletko jollekin allerginen? Jos olet esim. kalalle allerginen niin siitä vain, syö. Omalla vastuullasi ja tulet varmasti kipeäksi.
2. Laittakaa yön ajaksi lyijykynän terä kielen alle (toimii joissakin tapauksissa).
3. Pureskelkaa/syökää jotain näistä:
- Tupakkaa
- Kahvinpuruja
- Teenpuruja
4. Syökää noin 3 ruokalusikallista hammastahnaa (ihan helvetin pahaa, mutta tämäkin toimii joissakin tapauksissa)
5. Syökää pilaantunutta ruokaa, jos on mahdollista. Etenkin pilaantuneet maitotuotteet toimivat hyvin.
6. Kun menet nukkumaan, jätä ikkuna auki yöksi, kastele jonkin verran hiuksia ja laita märät sukat jalkaan.
7. Voit myös laittaa mandariinin/appelsiinin kuoria sukkiisi yöksi. Teepussit ovat niitäkin parempia.
8. Kaada lasiin vettä ja sekoita sinne teelusikkallinen suolaa. Juo niin monta lasia, kuin pystyt.
9. Tämä keino on todella epämiellyttävä, mutta yleensä toimii. Täytä 75% lasista lämpimällä vedellä ja sekoita sinne teelusikallinen hiivaa (mieluiten hieman pilaantunutta) ja jonkin verran sitruunamehua. Juo neste sitten, kun hiiva on liuennut.
10. Jos nyt näin alas vajoat, niin nuole koulun lattioita, vessanpytyn reunoja ja vessaharjaa (itse en kokeilisi, mutta lupaan, että jos kokeilet, niin tulet kipeäksi)
11. Täytä juomapullo kuumalla vedellä ja laita tyynyn sisälle yöksi.
12. Syö mahdollisimman paljon ksylitolipastilleja ja purkkaa. Tulee varmasti ripuli, ja ehkä mahatautikin.
13. Leikkaa sipuli kahtia ja laita puoliskot kainaloosi yöksi.
Jos et tule näillä keinoilla sairaaksi, niin olet yli-ihminen.
5: Vanha mehukin riittää.
vedä 10 kuppii lahvii tyhjää vatsaa nii kyl ykä tulee
Juon aamusin 3 kuppii kerralla ja oksennan joka aamu.. se on tavallistajo :(
Tehkää tämmönenjuoma =/spermatkaa kuppiin 6senttiä pohjalle sit leikatkaa 2cm pituusia kyrvän karvoja sit burana sekaan ja vähän sinappia ja sekoittakaa! Avot 42.1astetta pakkasta
mä sain pariks päiväks kuumetta jtn 38.2 ku söin eka mandariinin ja banaanin kuorta , ei siis kantsi koko kuorta syödä ku sisältää kaikenlaisia myrkkyjä sen jälkee teenpuruja ja oliiviöljyä ja sit toine vaihtoehto on et näin talvis aikaan ku patterit on lämpimiä nii jos omistat semmotteen huopaviltin nii laitat sen viltin niiku siihe patterin päälle ainaki pariks tunniks lämpiämää ja sen jälkeen kiedot sen viltin tiukasti ympärille ettei lämpö karkaa, kuume on kyllä sitten alhaisempaa ja hetkellistä
Ite sain kuumeen pariks tunnix ku söin 5 lusikallista kahvinpuruja ja join vettä
Mä haluun olla kipee kun ei jaksa mennä kouluuuuun!!!
miks sinne kouluun ei voi muka mennä ?
Syö koiran paskaa nii kyllä kuume nousee ja tulee paska olo. xD lisäksi voit nussia vanhempiasi jotta saat arestia ja laittavat sinut hoitoon et pääse laitoksesta koskaan ulos. PAINUKAA vittuun LAPSET!!!!!
ottakaa vähän denaturoitua nestettä. se denaturointiaine pistää oksentaan satavarmasti, mut en suosittele, ko voi mennä pielee jutut siitä sitten
TUNGE SORMI perseeseen JA SYÖ TULOKSET. SAAT VARMASTI JONKUN KULKUTAUDIN.
tunge sormi pyllyysi
syödä hammastahnaa tai ottaa tosi ohut pipo ja paita sit pitää mennä vaan pihalle ja työntää pää lumihankeen!
voisi kokeilla kahvinpuruja :) Toimiiko??!
''voisi kokeilla kahvinpuruja :) Toimiiko??!'' Ei toimi, eikä toimi myöskään teepurut ja hammastahnasta saat vaan syljen erityksen kiihtymään aika lailla, kokemuksesta voin sanoa että sai syljeskellä aika paljon n. tunnin ajan. Jos kipeeksi tahot tulla ni joko tupakanpuruja tai bensaan kastettu sokeripala, tosin molemmista voi olla pahemmat seuraukset kuin kuume, en suosittele.
''1000 x fail ! :) ihmiset tunkee fluoria joka ikinen päivä suuhunsa eikä silti kuolla kupsahda. on totta, että sitä ei ehkä kannata vetää koko tuubia, mutta siitä ei kyllä kuole. oksentaa kyllä saattaa.'' Oletko ihan vitun tyhmä? ei tarvii edes puoltakaan tuubia vetää niin saat fluori myrkytyksen ja siihen voi kuolla. Oli pakko ottaa kantaa, ku on niin vitun tyhmää porukkaa liikenteessä.
Kokeilkaa

ja onnea!

kertoi,että hänen
FUSKAA!!!

8, 9,10 ja 11viereen.

6. Ja nyt, toivo jotain.

Tulokset tulossa!

rakastat.

pidät kovasti mutta et

erittäin hyvin.

onnea.

kanssa.

ajatuksistasi.

elämään.

kuluessa siitä, kun
Erittäin merkillistä,
mutta se tuntuu
toimivan!!!
Kokeilkaa

ja onnea!

kertoi,että hänen
FUSKAA!!!

8, 9,10 ja 11viereen.

6. Ja nyt, toivo jotain.

Tulokset tulossa!

rakastat.

pidät kovasti mutta et

erittäin hyvin.

onnea.

kanssa.

ajatuksistasi.

elämään.

kuluessa siitä, kun
Erittäin merkillistä,
mutta se tuntuu
toimivan!!!
tuo sama viesti kaikille jotka oavat käyny tällä sivulla
kuumemittarin vaatteisiin hinkaaminen toimii kokeiltiin kaverin kanssa ja se nousi johonkin 36-41 meinaan meitä ei kiinnosta koulun hiihto retki ja makkaran syönti sillä suurimman osan makkaroista kuoret on tehty eläimien peräsuolista :( YÄK!!!
1. Pue yöks ihan hirveesti vaatteita päälle ja sitte peitto visusti korville asti. Aamulla kun heräät riisu ne vaatteet ja mene äitis/isäs luo valittamaan että on kylmä. Todennäköisesti äiskä koittaa otsaasi ja käskee mitata kuumeen. Kuumemittari kainaloon/suuhun/perseeseen niin kyllä nousee lämpötila! Ittelläni on toiminu.
2. Vetoa päänsärkyyn/migreeniin/pyörryttämiseen/(tytöillä kuukautiskivut)/maha kipeenä jne. jne.
Hyvät ihmiset, ottakaa kuumemittari kätöseenne ja pankaa pöytälamppu päälle odottakaa n. 20s ja asettakaa kuumemittarinpää lämpusta löytyvään lämpimään kohtaan ja pidelkää sitä siinä hetkonen ja siten saatte "tekokuumeen".
Kiitos teille vaikka oon joku random sain nää jotkut toimii =D
mitkä niistä? D:
Pierase!
Nuole kaikki talon oven kahvat ja vessanpöntön kahva puhtaaksi. Ja loppusilaus: mene arkkupakastimeen 10 min, ALASTOMANA. Tuo on kans aika varma. Mutta en kyllä tekis tuota itse.
Nii eihän tös toisessa ookku hypotermian vaara... Tai pahimmassa tapauksessa joku raaja voi mennä kuolioo...
1 syö kahvin tai teen puruja
2. Mandariini/appelsiinin kuoret yöskivarpaitte välii
3. ju suola vettä
riittääkö pelkkä ikkuna auki nukkuminen -10 asteen pakkasessa???
itse puhallan suustani tulevaa _kuumaa_ ilmaa peittoon ja sitä hinkkaan otsalle, niin tulee hetkeksi kuume. yks helpoimmista tavoista.
No, ite en ollu tänä talvena piettäny koulus ulkohosui vaik äiti käski :D no sehä meni töihi joskus enne seittemää eikä se ollu näkemäs laitanks mä niit housui... sanoin vaa aina et joojoo laitan mö ne housut juu. :'D

Sit ihanasti oli tullu flunssa ku koulun pihal kaverin kaa oltii lumihanges (pelkkä takki,pipo,lapaset,kengät ja mulla oli kaulahuivi) ja kierittii lumivuorta alas ku oltii vähä kreiseii. (niinku aina :c )

Ei siinä kyl olllu mikää tarkotus saaha flunssaa mut tuliha se silti :D

Sit parin päivän pääst se helpotti vähä ja äiti sano sinä päivänä et joo ei sun tarvi mennä kouluu viel ettei se flunssa tuu iha heti takas. : ))
No enhä mä menny ja olin vaa kotona.

Sit ku olin olli sen päivän kotona ja ku se tuli töist se vaa sano et juu tuo sun flunssa on jo paranemaan päin, sä varmaa voitki mennä jo huomenna kouluun.

Olin et voi eeei en kyl aio mennä sinne ! :D:D
Sit vaaa äitille et okei ,(sillee et en vastustele yhtää) ja olin sen illan sit et yyyh mulla on vieläki iiiihan hirvee flunssa ja huono olo...
Äiti siihe et no katotaa aamulla sit meetkö kouluu.

Aamulla ku se oli jo töis nii soitin vaa sille ja sanoin et oon kuumees... :DD:DD:D ja uskoha se sen ja olin vaa kotona sen päivän. Et tuliha sitä lintsattuu ylimääräne päivä. :D Et jos on talvi nii kannattaa palelluttaa ittesä ulkona vähis vaatteis ja tulla flunssaan :D:D good luck ! ;);)
Meet vartiksi lumihankeen alasti nii tulee kuumetta (ainaski mul on toiminut)
Kevätilmassa ilman huivia kaula paljaana niin varmasti flunssassa parin päivän pääst:D Mä tein joskus niin ja sain sitte kärsiä kipeestä kurkusta vähä aikaa...
Ette voi tosissane syödä jotain hammastahnaa,kahvinpurua yms...Miksi pitää tulla oikeasti kipeäksi?Niin kuin aikaisemminkin on mainittu helpoin tapa lintsata on kova päänsärky jos ei osaa feikata ni samantie näytelmäkerhoon!Ei se kuume tule ilman virusta tai bakteeria!
Pistin kuumemittarin patteriin, tuli hetkessä kuumetta! Äiti ei antanu jäädä mun kotiin vaikka mittari näytti yli 50 astetta :/ Ei toiminu :(
No shit sherlock. Ethän sä olisi edes elossa jos sulla olisi jotain yli 40 astetta.
50 :D:D::D voi luoja, olisit varmaa kuollu jos sulla olis semmone määrä kuumetta.
Tässä on pari hyvää keinoa mitkä toimii varmasti:
1. Talvella kannattaa mennä t-paidalla ja ohuilla kalsareilla lenkille ja sen jälkeen hypätä lumihankeen, sitten mennä nopeesti jääkylmään suihkuun ja sen jälkeen nopeesti uudestaan lumihankeen, sen jälkeen kaadat ämpäriin vettä mikä on jääkylmää, laitat jalkasi ämpäriin ja seisot ämpärissä noin 15minuuttia. Huom. Mene lenkille ilman Kenkiä, Pipoa, Hanskoja ja sukkia. Varoitus. Saatat saada myös keuhkokuumeen tämän paskan avulla.
2. Kesällä kannattaa mennä 70-90 asteen saunaan ja olla siellä 3tuntia juoden vain 1litran vettä, sen jälkeen pitää pukea paksu toppatakki päälle ja mennä jääkylmään suihkuun se takki päällä, sitten menet nukkumaan se toppatakki päällä mikä on märkä, voit olla varma että tulet kipeäksi. Huom. Voit saada tästä paskasta korvatulehduksen.
Molempia on kokeiltu ja ei ollut viisasta, sain vain keuhkokuumeen ja korvatulehduksen ja paljon kuumetta.
Vois herättää vähän ihmetystä, jos olis pelkäs t-paidas ulkona ilman kenkiä, pipoa yms. :D
Suolavesi toimii ! Sitte on se, et laitat halkaistun sitruunan niskaa yöks
No semmonen toimiiku tuut koululust ota takki pois pääktä oo 10-15 minsaa lumihangen ilma paitaa ja takkii
nii sulle tulee Kuume, Flunssa , Vilustus
Jos haluutte tulla kipeeks ni ottakaa yliannostus paracetamolii... ei siin muuta tapahu ku maksa pettää... noei älkää missää nimes tehkö tota koska siihen voi oikeesti kuolla... Ja sille kuka sano et tää on laitettu joku 7 vuotta sitte nii et voi olla jotkut muutki ihmiset ku vaa tän keskustelun alottaja ketkä haluu saada infoo miten tulla sairaaks... tosin en suosittele mitää muuta ku feikkaamist koska suurin osa on noist iha helvetin vaarallisia... Ja mun mutsi on lääkäri joten se tasan tietää mitkä noist aineist voi olla vaaraks elimistölle... et kaikki ketkä tääl on nauttinu/kokeillu noit nii on vitun tyhmiä ! Voin sanoo et oon itekki tyhmä ku tuli pikkuse nuorempana kokeiltuu osaa noist... Ja kaikille tiedoks et ei kannata lintsata koska jos lintsaa nii pitää olla valmis kantamaa seuraukset siit... esim. voit jäädä luokalle tai jopa pahempaa eli laitoksee... Eli menkää herran jumala kouluu ! Älkää olko tyhmii !!!
Haluaisin nuolla jalkojasi
Tapa ittes
Tää on helppo ja toimii, toki vähä oksettava, mutta, nuolkaa keittiörättiä/ovenkahvaa/ostoskärrynkahvaa ja nukkukaa seuraava yö ilman paitaa ja sukkia jne, toki alastikki voi jos on pervohermanni.

Tuutte kipeiksi, yleensä flunssa. + kuume.
Kokeilkaa

ja onnea!

kertoi,että hänen
FUSKAA!!!

8, 9,10 ja 11viereen.

6. Ja nyt, toivo jotain.

Tulokset tulossa!

rakastat.

pidät kovasti mutta et

erittäin hyvin.

onnea.

kanssa.

ajatuksistasi.

elämään.

kuluessa siitä, kun
Erittäin merkillistä,
mutta se tuntuu
toimivan!!!
Koettakaas syödä ennen nukkumaan menoa sellasii ruuansulatus jugurtteja. semmosii vaa nii paljon kuin siedät (mitä enemmän syöt sitä pahempi tapaus).
aiheuttaa siis vatsan väänteitä ja ripulia. KYL TOIMII! Jos ei löydy sellasii jugurttei nii koita syödä luumuja tai syödä ketsuppia... sekin toimii(ketsuppia en suosittele koska sitä pitäis syödä melko paljon.
Kokeilkaa

ja onnea!

kertoi,että hänen
FUSKAA!!!

8, 9,10 ja 11viereen.

6. Ja nyt, toivo jotain.

Tulokset tulossa!

rakastat.

pidät kovasti mutta et

erittäin hyvin.

onnea.

kanssa.

ajatuksistasi.

elämään.

kuluessa siitä, kun
Erittäin merkillistä,
mutta se tuntuu
toimivan!!!
vittu noi rööki purut kahvi purut hammastahna vittu niist ei mikää tehoo imekää munaa
Kokeilkaa

ja onnea!

kertoi,että hänen
FUSKAA!!!

8, 9,10 ja 11viereen.

6. Ja nyt, toivo jotain.

Tulokset tulossa!

rakastat.

pidät kovasti mutta et

erittäin hyvin.

onnea.

kanssa.

ajatuksistasi.

elämään.

kuluessa siitä, kun
Erittäin merkillistä,
mutta se tuntuu
toimivan!!!
Mä en jaksa tota paskaa
kui vitusti niitä tee puruja on syötävä? Itel neljäs pussi menos ja ei muutaku vähä nupis heittää