Olenko suututtanut

sut jotenkin

Varmaan olen. Pöh. Voi kun voisi jossain vaihtaa ajatuksia.

39

414

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+14

Vaihdetaan tässä. Ei kai sulle kukaan ole suuttunut.

• Levollisia unia

Noilla tunnisteilla mitkä laitoit on mahdotonta sanoa.
      Jos nyt viesti olisi minulle (miehelle) niin en ole suuttunut kenellekkään naiselle ja jutella voidaan aina.

• huomenet sulle

mun kanssa sä et vaan koskaan voinut jutella. mutta ehkä näiden muiden kanssa sit.

• - epäillyttää kovas

silloin kun sitä pitää ketoa anonyymille kirjoittajalle, se ketoo että juuri sen että juteltu ei olla eikä ole voitu.

• kaikki mitä_

nettipalstalla vakuutellaan on valhetta. se on vieraalle henkilölle puhuttua palturia ja
        koskaan sitä vakuuteltua asiaa ei oo tehty eikä tulla tekemään. thats it.

• Aurinkoista päivää
        huomenet sulle kirjoitti:

mun kanssa sä et vaan koskaan voinut jutella. mutta ehkä näiden muiden kanssa sit.

Mukavaa alkanutta päivää neidolle.
        En usko että olen se kyseinen henkilö, koska olen puhelias enkä ole kieltäytynyt juttelemasta toiselle ihmiselle jos hänellä on asiaa oli tilanne mikä vaan.

Toivotaan että saatte asiat juteltua.

• mix sitä sitten
        Aurinkoista päivää kirjoitti:

En usko että olen se kyseinen henkilö, koska olen puhelias enkä ole kieltäytynyt juttelemasta toiselle ihmiselle jos hänellä on asiaa oli tilanne mikä vaan.

pitää netissä vakuutella?

• selvääkin selvempää
        Aurinkoista päivää kirjoitti:

valehtelua.

• ei multa pois
        kaikki mitä_ kirjoitti:

nettipalstalla vakuutellaan on valhetta. se on vieraalle henkilölle puhuttua palturia ja
        koskaan sitä vakuuteltua asiaa ei oo tehty eikä tulla tekemään. thats it.

jos sä olet netissä jollain roolilla, etkäo ma itsesi niin kuin irl ja kirjoitat pelkkää paskaa, ei se tarkoita, että kaikki ovat ja tekevät niin.

täällä ei kuitenkaan tarvitse kenenkään kenellekään vakuutella eikä selitellä mitään.

Tietyt asiat on kyllä hyvä keskustella kasvokkain eikä julkisesti kirjoittaa kaiken kansan nähtäville vieläpä tavoittamatta sitä kenelle se sanoa pitäisi.

• eihän täällä muuta
        ei multa pois kirjoitti:

jos sä olet netissä jollain roolilla, etkäo ma itsesi niin kuin irl ja kirjoitat pelkkää paskaa, ei se tarkoita, että kaikki ovat ja tekevät niin.

täällä ei kuitenkaan tarvitse kenenkään kenellekään vakuutella eikä selitellä mitään.

Tietyt asiat on kyllä hyvä keskustella kasvokkain eikä julkisesti kirjoittaa kaiken kansan nähtäville vieläpä tavoittamatta sitä kenelle se sanoa pitäisi.

tehdäkkään ku selitellään ja vakuutellaan komko ajan vaikka mitä milloin kenellekin, tässäki kuinka ois niin kiva jutella ja varmana haluisin mut ku ei oo MITÄÄN paikkaa.
        raukkojen miesten vakuutteluja.

• ei multa pois
        eihän täällä muuta kirjoitti:

tehdäkkään ku selitellään ja vakuutellaan komko ajan vaikka mitä milloin kenellekin, tässäki kuinka ois niin kiva jutella ja varmana haluisin mut ku ei oo MITÄÄN paikkaa.

vai niin....

se on sun näkökulma. Mä en ainakaan erästä raukaksi sanoisi. Enkä kyllä ketään muutakaan......

• 15+20
        eihän täällä muuta kirjoitti:

Otat häntä hihasta kiinni ja viet kahville vaikka. Ei se sen vaikeampaa ole.

• ei tarvii
        15+20 kirjoitti:

kun mulla on se hän oikeesti vierellä, tää on vaan kommentointia teille saamattomille miehille.

• kaiken sun
        15+20 kirjoitti:

vittuilujen jälkeen vai ja vaikka oot mykkä paska mulle ja muille lurittelet yökaudet halpoja juttujas. ?????????

• 10+15
        ei tarvii kirjoitti:

kun mulla on se hän oikeesti vierellä, tää on vaan kommentointia teille saamattomille miehille.

Kivoja kommentteja, olet hyvä tyyppi, kun kannustat noin lämpimästi.

• 5+3
        kaiken sun kirjoitti:

vittuilujen jälkeen vai ja vaikka oot mykkä paska mulle ja muille lurittelet yökaudet halpoja juttujas. ?????????

Niin, kaiken se kestää... Rakkaus.

• Ei oo noin
        15+20 kirjoitti:

yksinkertasta, se riippuu siitä otetaanko sua hihasta millanen sä ite oot ollut. te miehet
        annatte kyllä ohjeita naisille miten toimia mutta miten on teidän oma osuus siihen millanen te ootte sille naiselle. kaikki on kaksisuuntaista.

• ed.
        5+3 kirjoitti:

ehkä se ei kuitenkaan kestä ihan kaikkee. ainakaan omalla kohdallani. se ei kestä jatkuvaa hylkimistä ja loukkaamista. eikä kai semmosta tarviikkaan kestää vai mitä mieltä sä oot.

• Ehdottomasti väärin
        5+3 kirjoitti:

Ikinä ei saa tuudittautua siihen että kyllä se kestää ja kestää ja kestää. Jossain vaiheessa voi kuulua napsahdus kun ei enään kestäkkää ja juuri siksi rakkauden eteen pitää tehdä töitä ja hoitaa sitä.

• 13+15
        ed. kirjoitti:

ehkä se ei kuitenkaan kestä ihan kaikkee. ainakaan omalla kohdallani. se ei kestä jatkuvaa hylkimistä ja loukkaamista. eikä kai semmosta tarviikkaan kestää vai mitä mieltä sä oot.

Samaa mieltä.

• vääräl jalal herän?
        kaiken sun kirjoitti:

Siis koita nyt päättää. Eka kirjoitat, että huomenet sulle, mun kanssa et voinut koskaan jutella, sitten että kommentoit vaan saamattomille miehille ja sitten taas näin agressiivisesti jollekin tietylle. Pitäiskö sun lähtee aamukävelylle haukkaamaan vähän happea?

• ei multa pois
        5+3 kirjoitti:

Ei muuten kestä.

Jossain vaiheessa järjen käyttö on sallittua.

• se oli mun se
        vääräl jalal herän? kirjoitti:

Siis koita nyt päättää. Eka kirjoitat, että huomenet sulle, mun kanssa et voinut koskaan jutella, sitten että kommentoit vaan saamattomille miehille ja sitten taas näin agressiivisesti jollekin tietylle. Pitäiskö sun lähtee aamukävelylle haukkaamaan vähän happea?

saamattomille miehille enkä oo toivotellu huomenia kellekkään. kato vähän tarkemmin ennenku kommentoit.

• sut jotenkin

Ei täällä voi oikein vaihtaa. Tarkoitin että olisi hienoa jos olisi joku muu tapa jutella. Levollisia ja lämpimiä unia täältäkin.

• hyviä öitä :)

Haluaisin tottakai jutella ja hänen pitäisi tietää se myös. Mutta se on hänestä nyt kiinni. En halua tehdä itseäni enää yhtään enempää typerämmäksi yrittämällä jotain, mihin ei ole vastakaikua saanut. Suuttunut en ole. Luovuttanut pikemminkin. Vaan yhteyttä tavalla tai toisella ottamalla, jutella voidaan tietysti.

• eihän sulle

kelvannut mikään muu tapa. mitä sitä täällä jauhat sitten enää.

• huonoja olette

kun netti on ainoo paikka missä keksitte jutella, kehnoja kerassaan.

• Uniaika

Höh no et ole tehnyt mua kohtaan väärin. Hahmotan vaan asioita samalla tavalla kuin tiedän että säkin teet. Tykkäisitpä musta :) Hyvää yötä.

• sut jotenkin

Pidän hänestä vielä enemmän pitäisin jos saisin tilaisuuden tutustua. Mistä tiedät miten hän hahmottaa asioita:) Mulla taitaa täällä olla paljon negatiivisempi tapa hahmottaa asioita kuin yleensä. Vähän vainoharhainenkin :) Hyvää yötä.

• nukun juuri
        sut jotenkin kirjoitti:

Pidän hänestä vielä enemmän pitäisin jos saisin tilaisuuden tutustua. Mistä tiedät miten hän hahmottaa asioita:) Mulla taitaa täällä olla paljon negatiivisempi tapa hahmottaa asioita kuin yleensä. Vähän vainoharhainenkin :) Hyvää yötä.

ymmärsin pointin, mukana on varmasti vainoharhaakin.
        Pitäisi joo käyttää tilaisuus tutustua.

• 10+7

Mistäs ap on tuollaiseen käsitykseen tullut?
      Veikö ap joku sun tikkarin tai halinallen? Höh vaan.

• sut jotenkin

Mulla on sininen pehmoporsas :) Ajattelin vain kun luin surullisen oloisen kirjoitelman tuolla toisaalla. En halua aiheuttaa pahaa oloa. Vaikka olen hölmö välillä.

• 10+7

Tää lähtis nyt nukkumaan. Pitkä työpäivä takana.
      Hyvää yötä ja kivoja unia! ;)

• sut jotenkin

Kivoja unia sinnekkin.

• sanotko hälle

Vastaan tuntemattomalle,
      Joka sitten kertoo hänelle, että en suutu hänelle, ei ole syytä.

• ap:lle...

et ole suuttutanut.en vain tiedä,ketä edustan elämässäsi...en kai ketään.

• mua mitenkään

et oo..minähän olen täällä ikävöimässä...

• 17+3

No mut on kyllä suututettu oikein kunnolla. Lepyttelyyn saakin sitten käyttää vähän mielikuvitusta...

• Käyttäjätunnus

rakkaus loppuu.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      233
      6961
    2. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      30
      3616
    3. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3278
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      65
      3038
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      99
      2723
    6. Tämä on persut

Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven
      Maailman menoa
      5
      2623
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      36
      2356
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      38
      2104
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      54
      1841
    10. Pitäiskö meidän tehdä jotain

Mennä vaikka kihloihin?
      Ikävä
      96
      1781
    Aihe